Tässä ketjussa Alepa saa haukkua Echoa sydämensä kyllyydestä! :)

No, nappasin tän toisesta ketjusta.

"Echo parka käy sotaa S-ryhmän kauppaketjua vastaan.
Vaikuttaa siltä, että olen ainut ihminen maailmassa, joka on kertonut hänelle totuuden hänestä itsestään. Tietenkin totuus tekee kipeää, mutta myöhemmin ehkä tekee hyvää koko hänen perhekunnalle.
En suosittele yhdellekään lukijalle hänen neuvojen noudattamista missään asiassa. Kristinuskoon ei kuulu naisten ulkonäön loputon ruotiminen kaikenkarvaisten nettipervojen kanssa."
 
vierailija
Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..

Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!

Eiku moro ja ötyset.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..

Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!

Eiku moro ja ötyset.
🤣😄
 
Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..

Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!

Eiku moro ja ötyset.
Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...ei Alepan haukkuja vaan jaksa.

Ompun kunniaksi täytyy sanoa että sen kans keskustelu sujuu muutoin, kunhan aiheena ei ole naiset ja seksi.
Mikä tarkoittaa sitä, että hänen tapauksessaan yhteisestä jutunjuuresta karsiutuu 95 % pois, mutta sen 5 % kans pystyy keskustelemaan :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...

Vaikka Ompun kunniaksi täytyy sanoa että sen kans keskustelu sujuu muutoin, kunhan aiheena ei ole naiset ja seksi.
Ookoo, Echo, i hear juu. Sä lämpenet fresh & natural & tanned eloveena-tytölle, semiatleetille suuripyörösilmänaistyypille a la J. Hussi. *psykoanalysoi iltapuhteenaan köökissä*
t. sama sivuohisotus
 
  • Haha
Reactions: Echo
Täällä on meno säilynyt ihan ennallaan.
Hyvä hyvä.😁
Pieni piikittely on elämän suola.❤

Ajatella, kohta tulee talvi, lunta ja JOULU!!!!!🥳🤪🥰😍🤩 EN KESTÄ!!!!😱🤪

Saas nähhä saahaanko joulurauha palstalle!🤗😁 Tekeekö joku jouluketjun/joulukalenterin/joulumusiikkiketjun/”mitä annat joululahjaksi palstalaiselle” -ketjun tms?😱😍🥰🤪

Toivottavasti saadaan edes runsaslumisempi talvi!❤
 

Yhteistyössä