Tässä ketjussa Alepa saa haukkua Echoa sydämensä kyllyydestä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Ei tartte sun Alepa joka ketjuun vuodattaa sitä katkeraa sappeasi. Helpotan siis sun elämääsi.
Ja pidetään muut ketjut rähinästä siistimpänä.

Noniin, anna tulla kaikki kerralla, vaikka 10 sivua. :)

Kui sä voit antaa luvan haukkua kaikki konservatiivit ja porvarit???
Noo, okei. Rajataan se haukkuminen vaan mun haukkumiseen :D

Mutta mulla oli sellainen naiivi ajatus että hän saisi kerralla huojentaa mieltänsä meistä kamalista konsuista ja kertoa, mistä kenkä puristaa meidän kohdalla. :)

• Tykkää
Reactions: kruuttis
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Muokkasin otsikkoa. On totta, että mä en ole sama kuin kaikki konsut ja porvarit.

Eli nyt on ketjun fokus hiottu ja Alepalle kaikki pedattu, ollos hyvä :)

No, nappasin tän toisesta ketjusta.

"Echo parka käy sotaa S-ryhmän kauppaketjua vastaan.
Vaikuttaa siltä, että olen ainut ihminen maailmassa, joka on kertonut hänelle totuuden hänestä itsestään. Tietenkin totuus tekee kipeää, mutta myöhemmin ehkä tekee hyvää koko hänen perhekunnalle.
En suosittele yhdellekään lukijalle hänen neuvojen noudattamista missään asiassa. Kristinuskoon ei kuulu naisten ulkonäön loputon ruotiminen kaikenkarvaisten nettipervojen kanssa."

Sinä olet rääväsuu, eikä sellainen ole luonteenomaista sivistyneille porvareille.
Porvareita on edelleen erilaisia. Jos katsoisit vaikka Kokoomusnuorten revittelyjä vasureista vuosien varrelta, voisi ne vaikuttaa aika ronskeilta.

Ja "sivistysporvari", onko sivistynyttä haukkua mua anonyymisti? :D
Hahaa, et ole sen sivistyneempi, harmaana vaan säkin lymyilet.

Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..

Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!

Eiku moro ja ötyset.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..

Eiku moro ja ötyset.
🤣😄

Eiku moro ja ötyset.
Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...ei Alepan haukkuja vaan jaksa.

Ompun kunniaksi täytyy sanoa että sen kans keskustelu sujuu muutoin, kunhan aiheena ei ole naiset ja seksi.
Mikä tarkoittaa sitä, että hänen tapauksessaan yhteisestä jutunjuuresta karsiutuu 95 % pois, mutta sen 5 % kans pystyy keskustelemaan :sneaky:

Viimeksi muokattu:
Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...

Vaikka Ompun kunniaksi täytyy sanoa että sen kans keskustelu sujuu muutoin, kunhan aiheena ei ole naiset ja seksi.
Ookoo, Echo, i hear juu. Sä lämpenet fresh & natural & tanned eloveena-tytölle, semiatleetille suuripyörösilmänaistyypille a la J. Hussi. *psykoanalysoi iltapuhteenaan köökissä*
t. sama sivuohisotus

• Haha
Reactions: Echo
Täällä on meno säilynyt ihan ennallaan.
Hyvä hyvä.😁
Pieni piikittely on elämän suola.❤

Ajatella, kohta tulee talvi, lunta ja JOULU!!!!!🥳🤪🥰😍🤩 EN KESTÄ!!!!😱🤪

Saas nähhä saahaanko joulurauha palstalle!🤗😁 Tekeekö joku jouluketjun/joulukalenterin/joulumusiikkiketjun/”mitä annat joululahjaksi palstalaiselle” -ketjun tms?😱😍🥰🤪

Toivottavasti saadaan edes runsaslumisempi talvi!❤
sb3q9o3r4fy31.jpg

Yhteistyössä