raskausoireketju(mahd.)

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
mannikka.... jooh...minulla välillä on sellasia päiviä että kahvin haju on karsee, mutta välillä tekee oikein mieli kahvia.... En tiedä mistä johtuu....
Toivon vaan että en kuvittele... se olis kauheeta :'( Kiitos muuten kun vastasit :hug:
 
jenskuli, jännä toi kahvijuttu :eek: Joskus tuntuu että ittekkii kuvittelee oireita ja monesti on käyny nii että kuvitteluks on sit jääny.. )': Nyt pelottaa että kuvittelen vaan kun serkku sai puoltoista kuukautta sitten lapsen niin kamala vauvakuume iski :)
Kerroppa sitten kun pääset testailemaan..
 
viikon päästä testaamaan. Muta mun oireena on itkuisuus ja ärsyynnyn helposti. Jotenkn raskas olotila, sellanen outo en osaa kuvailla. Mutta plussa onnea kaikille. Tulkaahan kertomaan pitikö oireilut paikkaansa. Voiko muuten tässä vaiheessa olla vielä paljon raskausoireita. Mietin vaan, että olenko ainoa jolla niitä on vai kuvittelenko vaan.
 
Oireita on:
-Masun turvotus(alavatsalla,housut kiristää)
-"perhosia vatsassa" tunne
-Nännit tooosi kipeet,turvoksissa ja "finnin" näköisiä pikkusia näppyjä nännipihoissa
-Ajoittaista pahoinvointia, etenkin linja-autossa!(en oo koskaa kärsiny matkapahoinvoinnista)
-Kahvi saa mahan heti sekasin ja huonon olon.
-Mahassa nippailua joskus vihlasee
-Alaselkä kipeä.

Mutta tehnyt jo 4 negaa viimeisimmän tänään kp 38/28-31--- :ashamed: Pelottaa et kasvattaa jotai kystaa tuol mut tuleeko siitäki oireet?
 
Kävin täällä lueskelemassa oireita muutama päivä sitten..............ja tänään plussasin =)

oireita:

-pientä etovaa oloa aina välillä
-kipeät nännit
-tupakoivien ihmisten vaatteet haisi 1000 kertaa pahemmalle kun aikasemmin
-kahvi vaihtui teeksi
-kova palelu
-hermostun helposti
-itkettää ihan pienetkin asiat
-alaselkä kipeä
-useamman päivän ollut tunne että menkat alkaa
 
En ole varma kuvittelenko, vai voiko nää oikeesti pitää paikkansa. toivotaan niin :)
Tällähetkellä kp22/29

-Häpykumpu arka (joku taisi mainita siitä tuolla alkupäässä v-06)
-Vatsa kuin rantapallo (todella turvoksissa)
-Pientä etovaa oloa ollut
-Peittoon on kiva kääriytyä :)
-Väsymys
-Tunnepurkaukset
-Iltasin paleltaa
-Pissalla käydessä, pissa aina todella "voimakasta" vaikka paljon on juonut vettä
-Alavatsassa kerran tai kaksi päivässä nippailuja.
-Rinnoissa ehkä turvonneisuus ei niinkään kipeät.
Alavatsassa muljahteluja iltaisin :eek:

Ihimiskroppa on kyllä hyvä huijaamaan, jos lasta oikeen kovasti haluaa. Toivotaan että minun ja teidän muiden kohdalla siellä pieni papu olisi :)
 
Mahdollisia oireita

Karsea ajoittainen pahoinvointi
Välillä sellainen olo, että menkat alkamassa
Nännit turvonneet, mutta tissit eivät ole kipeät tosin
Metallin maku suussa välillä
Vessassa täytyy käydä useammin kuin tavallisesti

Taidanpa kuitenkin kuvitella.
 
:LOL: Pitäsköhän jo alkaa listaileen tänne tuntemuksia. :headwall: Joku aijjemmin sanoi että ihmismieli on hyvä huijaamaan tai jotenni, kun vauvaa oikein tahtoo. =D =D

Ovis kai oli 23 päivä...sunnuntaista asti alavatsassa ollut outoa kipuilua ja vihlontaa, välillä vihloo oikealta, välillä vasemmalta, ihan häpylyyn molemminpuolin. Yöllä heräillyt käymään veskis ja muutenkin tuntunu et pissattaa useemmin ja mies nauranut kun yöllä tullut nii etova olo ja nälkä, että olen istunu keittiön pöydässä jotain napostelemassa. Päivisinkin nälättää vähän väliä. =)

:LOL: ja sit, luinpas eilen jostain, että naisen vartalo voipi tuottaa noita raskausoireita ihan vain sen vuoksi ovulaation jälkeen, koska luonto on naisen niin luonut, että alkaa vartalo valmistautua raskauteen ja ellei sit raskaus olekaan alkanut, nii pari päivää ennen menkkojen alkamista, loppuvat oireet kuin seinään.. =) minusta tuntuu että ihtelläni on käyny just noin ja useemman kerran.. =) Elikkäs, eiköhän nämä tuntemukset nytkin ole juuuuuuuuri sitä! =)
 
ja myös tossa jutus, jonka luin, oli sekin selitys, miks minul nälättää niin kovin. Eli ovulaation jälkeen alkaa naisella sellainen vaihe, jossa tarvii energiaa enemmän... =) tai jotain sellasta.. =D

:LOL: mut toivos on hyvä elää!!
 
OOn tänne jo aikasemmin laittanu raskausoireista, mutta tää on merkilistä. Mulla normaalisti nännit ennen menkkoja on tosi tummat ja kipeet. Nyt ovat ainoostaan tummat mutta ei kipeet. Muuten mulla on kaikki raskausoireet kaikonnu, ainoastaan paha maku on suussa. Missä kaikki masu nippailut on??? Plussa onnea leidit...
 
nyt sitten joko kp 35/30 tai sitten 4/30.. tosi kummallista. semmosta veristä tuhrua pari päivää tuli ja eikä sitten muuta. lievää vatsanippailua välillä, oli muuten suhteellisen kivutonta vuotoa o: yleensä jos on kuukautiset ni tulee tosi pahoja vatsakipuja ja nyt vaa semmosta hassua nippailutyylistä. testailua varmaan vkloppuna.
 
Kävin sit muka tos yks päivä valittelemas et jospas ois raskausoireita taas! =) Mut ilmeisesti ei ollutkaan, koskapa, ny on oviksesta (jos se olisi ollut kuten luulen 23/24 pv tätä kuuta) viikko kulunut, eikä enää ole alavattas sitä kipuilua ja vihlontaa, samoin yölliset pisukäynnitkin ny jäi, eikä yöl ole enää tehny pahaa, eikä nälätä nii usein. :headwall: Mielikuvitus kai sai taas noi oireet aikaiseks...koska ny ne on kuiten loppunut! :LOL:
 
Laitampa tänne nyt noita mahdollisia oireita, kp28/30, ja haalea haamu testissä. Ainoa oire, mikä pisti oikeasti epäilyttämään on se, kun yleensä mulla on jo melkein heti oviksen jälkeen rinnat tosi arat, niin nyt ei oo. Myös valkovuotoa tulee reippaasti ja jonkun verran vihlonu mahaa. lämmöt pomppas eilen 36,9 ja tänään sama. Sitä ennen 36,2-36,5. Kovasti toivotaan nyt että viiva vahvistuu :heart:
 
Onnea minime haamusta! Jospas se viiva siit tummenis. Mul vähän sama juttu, et yleensä rinnat alkaa olla kipeet oviksen jälkeen, ny ei mitää ja sit alavatta ollut kyl tosi kipee, maanantaista eiliseen, tänää vihloo vain silloin tällölin. Samoin valkovuotoa tulee reippaasti, mut lämpöjä en edes ole mittaillut ja kyl mä luulen, etten ole raskaana..mut noh, ainahan saa toivoa! :headwall: ai nih ja kp mul vasta 20/25-27 (ellei sit mul oo pitenemäs kierto, koska viimeks oli jopa 29, mut se oli ekka kerta täs vuoden sisää)
 
Voisiko tämä nyt olla sitä?

kp 24/28.

(kyllä minä itse tupakoin valitettavasti), mutta silti jos en ole hetkeen ulkona käynyt ja viereen istuu joku joka on juuri tupakilla käynyt, tulee etova olo. (myös oman käynnin jälkeen, ei ole koskaan ennen tuollaista ollut).

Vatsa on sekaisin.
Suuta kuivaa jatkuvasti.

Vatsassa nippailuja ja muljahteluja..
 
Oireina painon tunnetta ja turvotusta alavatsassa sekä rintojen turvotus ja arkuus. On vasta kp 22/28-33. Toivotaan kovasti, että tärppäisi, aikaisemmissa yrityskierroissa kun en ole vastaavia tuntemuksia tuntenut. Toivottavasti oireet eivät ole kuviteltuja!
 
Elikkäs viimeks kirjottelin muualle ja negaa näytti sillo nyt menossa 30/30 eikä menkkoja näy missään...
Koko ajan miettii että millos ne menkat oikee alkaa, vielä uskalla testailla..
Oireina on:Rinnat tuntuu isommilta ja arat päänsärkyä yhdessä tietyssä kohdassa, väsymys koko ajan saatan nukkua päivässä 14 tuntia mutta sekään ei tunnu riittävän, alaselässä polttelee ja masussa outo tunne ja vihloo välillä... ja vessa puolella pitää koko ajan käydä
Ja röyhtäyttää ja pierettää ihan hirmusesti(nolottaa ihan välillä:D)
Taitaa olla kuviteltuja oireita kun plussaa niin kovasti toivotaan:)
 
heippis.mulla kanssa toi röyhtäily ja toisen pään ilmat :LOL: sekä painen tunne alapäässäv vatsa piukea ja turvoksissa, alavatsa säryt(alkoi eilen ilalla nyt loppunut) taidettiin miehen kanssa pupuilla juui oviksen aikoihin joka oli viime v-loppu :kieh: innolla odotan testaus aikaa :wave:
 
Noh, laittelenpas nyt sit omia oireitani tänne kun kerran nostelinkin..

-Oviksesta lähtien alamahaa/munasarjoja juilii ja nipistelee.
-Oviksesta nännit kipeyty ehkä 4. päiväksi
-Kovaa menkkajomotusta hetkenaikaa.
-Omituinen hikikohtaus,tuskanhiki.
-Ja niin vätys olo ettei järkee!
-Lämmöt 37.3,flunssakin pukkasi päälle kuin puun takaa
-Suuta kuivaa!!
-Alaselkä ja kyljet väsyy ja jotenki "puutuu" nopeesti.
-Eilen vihloi oikeeta jalkaa.Luin jostai plussanneiden oireketjusta että monilla ollu vihlontaa jalassa?
-Väsy

Ja kp 21/25 yk 1.

Tosin takana 2vkoa sitten tehty laparoskopia endon takia,että liekkö oireet liittyy paikkojenn parantumiseen..?Mutta aion olla raskaana!!!! :LOL:
 
juu,u tänään tein testin kp 26/28 ja pah,nega :kieh: mutta oireilua....rinnat on todella kipeet,tänään alko menkkamaiset kivut,mutta jotenkin silti outo olotila :LOL: paleltaa...vettä menis litra tolkulla.....väsymys.....argh....nyt pitänee sitten odotella pari päivää ja testata uusix.... :LOL: :LOL: ellei se täti sitten kurvaa paikalle |O
 

Yhteistyössä