Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivon että flo on väärässä oviksen suhteen ja että mun oireet kertoi enemmän. Viimeisin talletus maanantaina ja pahoin pelkään ettei tänäänkään onnistu. Toisaalta vähän semmonen ”ihan sama” fiilis, en vaan jaksaisi stressata. 🥹

Onneksi tänään vähän juhlaa tiedossa ja ajattelin nyt vaan nauttia näistä kesäpäivistä…😍☀️🥂

Hyvää viikonloppua kaikille! 🫶🏼✨

Täällä ollut kiva loma. Tallettelut onnistui täydellisesti oviksen aikaan yms. Tänään testasin aamusta ja ei näkynyt mitään, toki testi ylikastuikin yms mutta onhan aikaistakin. Eiliseen asti oviksen jälkeen oli hormonit selvästiki sekaisin. Rinnat oli kipeet ja turvoksissa ja just kainaloiden alueelta sykähteli. Mut nyt tänään aamulla rinnat ei enään yhtään kipeet ja vähän lässähtäneen tuntuiset sekä lisänä migreeni🥹 Mulla on jokaisesta raskaudesta (myös keskenmenot) ollut rinnat niin kipeät että se on aina ollut varma raskauden merkki. Jotenkin vähän tuli sellanen tunne että nyt hormonit lässähti ja alkaa pms oireet.

Moikka! Täällä ilmoittautuu uusi, tai siis vanha viime vuoden kuumeilija. 😁
Taustaa: Olen yli 40-vuotias viisikuukautisen tytön onnellinen äiti. Imetys äskettäin lopetettu, kuukautiset tulleet ja eilen tikutin vahvan ovisplussan. Talleteltu eilen ja sillä mennään. 😏
Mut siis voisi lisätä piinalistalle, Toive toisesta, yritys aloitettu 7/26, 2. lapsi, dpo 0 tänään.
Käyn varmaan teidän vanhoja kirjoituksianne läpi, jos aika antaa myöten. Mutta ainakin nyt alan seurata reaaliaikaisia tapahtumia täällä.
Toivotan kaikille tärppionnea, mukaanlukien itseni. 😌

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä