Ihan samanlaista oireistoa mitä minulla!Alkuperäinen kirjoittaja Miisa:Voi vitsit, tehostunut hajuaistikinko voi olla merkki raskaudesta? Sithän näitä on jo vino pino:
-se hajuaisti... varsinkin tupakka, virtsa ja pesuaineet käy nenään
-vahvan hajuinen virtsa
-pahoinvointia pari viikkoa
-oksentelua
-alavatsassa tuntuu hassu vesi-ilmapallon kaltainen
-alavatsaa ja häpyä viiltelee
-huimausta
-himo terveelliseen ruokaan
-vatsa toimii-ei toimi-toimii-ei toimi...
-"yhden päivän menkat"
Näinköhän sitä uskaltaisi testata? Tää ketju on ihana! :flower:
Jatkan vielä omaani.Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:Mäkin laitan tähän mun oireet. Vaikka tiedän että täti sieltä tulee.
kp26/28
Tässä vaiheessa yleensä naama kukkii kunnolla ja nyt ei mitään, tosi outoa.
Olen kovin väsynyt
Karkki ei maistu, tosi outoa sekin
Ja vielä, olen tosi ärtynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:Jatkan vielä omaani.Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:Mäkin laitan tähän mun oireet. Vaikka tiedän että täti sieltä tulee.
kp26/28
Tässä vaiheessa yleensä naama kukkii kunnolla ja nyt ei mitään, tosi outoa.
Olen kovin väsynyt
Karkki ei maistu, tosi outoa sekin
Ja vielä, olen tosi ärtynyt
Aamulla totesin alavatsan olevan hieman turvoksissa, ei meinannut mahtua hame päälle vaikka viime viikolla se meni oikein hyvin, paino kuitenkin samassa.
No huomenna tulen teille kertomaan, että täti saapui... :x
juu, valkovuoto on loppunu, mut tuo kn on tosi ylhäällä ja tosi pehmeä. siis ei oo koskaan ollu noin ylhäällä. ei enää tiiä mitä odottaa. kp oli 29 ja testata tekis mieli...Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:tulenpas taas kertoileen oireita vaik epäillys on suuri et raskaana oon täs kierros eli
- rinnat arat ja isontuneet
- väsyttää
- ei maistu ruoka mut silti ois nälkä, salaattia vaan haluisin
- alavatsalla lieviä menkkakipuja
- itkettää
- energinen olo silloin ku ei väsytä
no kp ois 26/27-35 eli kyl ne menkat varmaan alkaa....
lisäisin et eilen oli kyl sellanen hormonimyrsky et oksat pois. itkin joka asiasta, mut voi johtua tulevista menkoistakin, valkovuota tulee kunnolla ja on ihan vesimäistä, kn on aika ylhäällä, mut pehmeä.
tiedä sit... nähtävksi jää kumpaa on. ja kp on 28/27-35
Joo niin vissiin . Valkkariakin ruvennu tuleen.Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:bianca: eikös tuo tissikipu ole yksilöllistä?!!