Heippa. Tässä myös yksi kuumeilija, menossa vasta kp 20/24-28 , (kierto vähän heittelee) mutta malttamattomana olen testannut jo kaksi negaa. Tiedän, ettei vielä näytäkään, kun vasta niin alussa jos on..Mutta silti aion testata vielä lähempänä loppuviikkoa Clearbluen herkemmällä, sehän väittää että 4 päivää ennen laskettua kk alkamisaikaakin saattais reagoida.
Mutta oireita alkoi tulla kuitenkin jo viikko sitten, tajuton väsymys, palelu, aivastelu (ei mitään flunssaa kuitenkaan, ihan hassua) nippailu alavatsalla, jne. Nyt tällä viikolla ollut etovaa oloa ja rinnoissa tuntuu muutoksia, nännipihat alkaneet muuttaa väriä, ihan kuin ois tummempi ulkoreuna/ rengas..outoa.
Alla jo yksi raskaus, enkä muista että ihan näin aikaisin olisin siinä ekassa tuntenut oireita/muutoksia. Myös alavatsa "tuntuu" jotenkin hassusti, tai pömpöttää. Mulla ikää jo yli 35v, alettiin vasta äskettäin yrittämään tätä kakkosta, koska tässä aika käy muuten vähiin ja tuntuu että kroppakin ois valmis uuteen. Biologinen kello tikittää ja kuuume on hillitön!!
Mä niiiiin toivon, että plussa tulis vielä ennen joulua! <3