Vastailen heti... oireista siis..
Mulla on kp 30/26, housut koko ajan märät, eli siis valkovuodon määrä lisääntyny, varsinkin iltaisin palellu (mies on tuskissaan, kun sen mielestä meillä on niin kuuma), röyhtäilyttäny kovasti pidemmän aikaan, ja viime viikonloppuna meillä oli pikkujoulut, johon myös kuului kuningas-alkoholi niin huomasin jossain vaiheessa, että mua närästää (mitä ei oo koskaan ennen tapahtunu) ja tuossa pari viikkoa sitten tuntui alavatsassa paineen tuntua... Noh, tänään sit aattelin, että kun ei niitä menkkoja kuulu, niin testaan ihan sillä, että saan mielenrauhan ja viikonloppuna meillä on tuparit, niin olis sitten voinu hyvällä omalla tunnolla ottaa pari siideriä. Nyt näin jälkeen päin nuo mun oireet on aika selkeät, mut halusin ajatella etten voi millään olla vielä raskaana, ettei tuu pettymystä. Jätin pillerit siis vasta viime kuun alussa pois.
Nyt mietinkin, kun clear bluen digitaali-testi näyttää viikot 1-2, ja netissä kun laskin niin ois ollu viikko 5 menossa, että kumpihan se ois? netissä piti laittaa milloin on ollut viimeiset menkat yms, joita varmaan samoja neukku tätikin tulee kysymään...