"raskausoire"-ketju

Pipsanpippuri Clearblue raskaustestiä en oo koskaan tilannut tuolta halpa-testiltä, enkä seurannu kyl hintoja, et voi olla kyl kalliimpi ku muualla.. mut cb:n ovistestit on halvempia siä..mut aloin kattoon tarkemmin, niin raskauskeijulla on kyl ovistestiliuskat halvempia.. :) en oo kyl käyttäny niitä testejä, etten tiedä kuinka hyviä on..joten pitäydyn halpa-testissä.. :)
 
Onnea kaikille plussanneille!ja tsemppiä yrittäjille! :)
Tulin nyt taas pitkästä aikaan tänne kirjoittelemaan...bongasin oviksen tuossa perjantaina ja siinä sitten peittoja heiluteltiin ja eilen huomasin että pikkareihin oli tullut vähän verta valkovuodon mukana..onkohan ihan normaalia? :eek: en siis aiemmin ole tuollaista bongannut..en ainakaan muista.. :D mut tuskinpa raskaana olen kun keskeytettyä harrasteltiin... :/
 
tiut Ettekö te yritä tulla raskaaks, kun keskeytettyä harrastatte? Vaikka siis ei se keskeytettykään koskaan ehkäisykeino oo..mieheltä voi tavaraa tulla sillonkin.. :) enkä osaa sanoo kyl, et onko normaalia, että tulee verta valkovuodon mukana..kiinnittymisvuotoa sen ei viä pitäis olla, kun on niin vähä aikaa oviksesta..miten bongasit oviksen?
 
nellinelli: ei me sillai yritetä mut kuitenkin haluttaisiin lapsi..vähän vaikeata selittää :) perjantaina tuli ainakin semmoiset limat ja maha oli kipeänä..mietin just et voisiko tuo veri jota tuli n 1tl verran ni olla sit se ovis...?
 
Itse testasin tänään (taas) negan... ei ois pitäny ees testata mut jotenki kuvittelin et oli maha kipee ja huono olo ja kylmä ja väsy... :D rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä! :D kovasti plussatuulia kaikille! :heart:
 
On taivaalle syttynyt tähti, sinne rakkaani luoltani lähti....


Pienokaisemme paljastui kohdun ulkoiseksi raskaudeksi viikoilla 7+2. Toki olin aavistellut jonkin olevan pielessä jo jonkin aikaa. Surun kyyneleitä on sylikkäin mieheni kanssa vuodateltu, ja jotenkin tämä kaikki on vain tuonut meitä lähemmäs toisiamme. Nyt on aika antaa elimistön hetken levätä ja odotella kierron käynnistymistä eli seuraavia kuukautisia. Sitten, ehkä, jos sydämen säröt eivät enää niin pahasti vuoda, uusi yritys...
 
Voi ompa täällä tullut uutisia.. niin hyviä ja huonoja. Onnea plussanneille ja pahoittelut Evangelina :(

Itsellä tänään kierrot 48/38... Kaikki testit (joita on tehty paljon erilaisia!) näyttää negaa ja aloitinkiin terolutit jotta saan kuukautiset alkamaan. Oireet on kummallisesti tietysti hävinneet, lukuunottamatta turvonneita ja oudontuntuisia tissejä. Nekin johtuu aika varmasti teroluteista.

Nyt odotellaan seuraavaa kiertoa ja otetaan ovulaatioliuskat käyttöön, jotka on tilattu jo aikoja sitten. Näin meillä. Tsemppiä!!
 
Täällä kans aloitettu taas ovistikkujen kanssa touhuaminen.. :) niitä tuli nyt ilmaiseksikin viä lisää, niin aattelin oikein kunnolla varmistaa oviksen.. :D olin osallistunu (en ees muistanu koko hommaa) sellaseen kyselyyn, jossa siis tyyliin 100 ekaa vastaajaa sai ilmaiseks pregcheckin ovis- ja raskaustestejä.. :) ja sit menin eilen viä ennen ku ne ilmaset ovistestit oli tullu, tilaan lisää ovistestejä..et nyt niitä meinaa on.. saa testata vaikka kolme kertaa päivässä! :LOL:
 
Heippa kaikille! Oon pysytelly vähän taustalla... mutta ahkerasti lueskellu täällä.
Mulla oli neljä päivää menkat myöhässä ja just tuossa tein testin, plussaa näytti!! tein tavallisen ja sit digitaalitestin. Nyt ollaan pelon sekaisin tuntein vielä, kun ei oikein itekään tajua...
toivotaan vaan, että ei olisi kohdun ulkopuolinen tms. Tsemppiä ihan kaikille ja puhaltelen kovasti plussatuulia!:heart:
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta ja onnea kaikille plussanneille!
Taidan oleskella taustalla ja lueskella, sitten kun on taas enemmän ajankohtaista niin kirjottelen kuulumisia.
Sitte yks arkinen valivali. Ei niin millää jaksa siivota. ihan tosi. ei millään. ja sen kyllä huomaa. mut ajattelen näin, jos jaksan murehti näinpienestä asiasta niin elämä voittaa kai pikkuhiljaa surulta tilaa. ja jos lattioilla voi kävellä eikä oo ilmaantunu elukoita niin nou panik eikös juu, voin imuroija sit jopskus ensviikolla..
 
Pahoittelut Evangelina :( :hug:

m-a-y:lle hurjasti onnea!! :heart: (sulattehan hetki asiaa ja tuu sitte kertomaan meille kaikki oireet, enne ja jälkeen plussauksen :D )

Mä olen tarkkaillut tuolla taustalla, joka päivä lukien mutta en ole kirjotellu. Olen yrittäny olla ajattelematta niin paljon vauvoja. Ja voin kertoo, että se on mission impossible!
(ja nyt,varoitus,omaa napaa ja helevetinmoinen purkaus..!)

SIIS MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä olen testaillut jo jotain viikon (!!!!) enkä saa niihin muuta kun ehkä justjust viivan paikan, jos sitäkään. Ja siis alotin testailee aiiivan liian aikaisin, tänään on vasta kp 28/28-31. Mutta kun mä halusin. Ja nyt mä en kestä. Oon ihan rikki, itkettää. Semmonen olo, että menkat alkaa just, mahaankin koskee. MIKS ei vaan voi tulla raskaaksi??!!! Kaupungilla jokaisella naisella oli ainakin 7 lasta ja raskaana olevilla (joita oli PALJON!) oli, vatsan koosta päätellen, tulossa vähintään kolmoset.

EN ALA!! :':)':)':)':)'( Todella pohjamudissa menen nyt, ollut kamala päivä :(

Anteeks..
 
Vastailen heti... oireista siis..
Mulla on kp 30/26, housut koko ajan märät, eli siis valkovuodon määrä lisääntyny, varsinkin iltaisin palellu (mies on tuskissaan, kun sen mielestä meillä on niin kuuma), röyhtäilyttäny kovasti pidemmän aikaan, ja viime viikonloppuna meillä oli pikkujoulut, johon myös kuului kuningas-alkoholi niin huomasin jossain vaiheessa, että mua närästää (mitä ei oo koskaan ennen tapahtunu) ja tuossa pari viikkoa sitten tuntui alavatsassa paineen tuntua... Noh, tänään sit aattelin, että kun ei niitä menkkoja kuulu, niin testaan ihan sillä, että saan mielenrauhan ja viikonloppuna meillä on tuparit, niin olis sitten voinu hyvällä omalla tunnolla ottaa pari siideriä. Nyt näin jälkeen päin nuo mun oireet on aika selkeät, mut halusin ajatella etten voi millään olla vielä raskaana, ettei tuu pettymystä. Jätin pillerit siis vasta viime kuun alussa pois.
Nyt mietinkin, kun clear bluen digitaali-testi näyttää viikot 1-2, ja netissä kun laskin niin ois ollu viikko 5 menossa, että kumpihan se ois? netissä piti laittaa milloin on ollut viimeiset menkat yms, joita varmaan samoja neukku tätikin tulee kysymään...
 
m-a-y: täältäkin onnea plussasta! :flower: Mun ymmärtääkseni nuo digitaaliset näyttää sen, kuinka kauan on hedelmöittymisestä/alkion kiinnittymisestä/jostain semmoisesta. Sitten taas se viikkoaika jonka saat netin laskureista aloittaa laskemisen edellisistä kuukautisista jo, vaikka siis todellisuudessa niinä parina ekana "raskausviikkona" munasolu vasta kyspyy. Ja ymmärtääkseni kannattaa seurailla tuota nettilaskureiden antamaa lukua.

hawwe, et oo yksin tuon tuskailun kans! :hug: Musta myös tuntuu, että yhtäkkiä maailma on täynnä vauvoja, siis kaikilla muilla kuin itsellä. Pikkuhiljaa alkaa jo hiipii ajatukset siitä, että entä jos mussa tai miehessä on jotain vikaa (vaikka vasta puolisen vuotta meillä on lipsuttu tarkemmasta ehkäisykurista, eli eipä tässä vielä suotta pitäisi murehtia, mut minkäs sitä ajatuksilleen mahtaa).

Mutta hei, vielä sulla on toivoa jos oot ees viivanpaikkoja tai haamujen haamuja saanut tikkuun tarttumaan. :) Pidetään peukut pystyssä!
 
Evangelina Ei tartte siivota, jos ei jaksa! Siivoot sit ku siltä tuntuu! Halit! :hug:

hawwe Voi kuule..täällä samaa vikaa! Kaikki on raskaana! siis ihan kaikki! Tuntuu, ettei muuta nääkään ku vauvoja ja raskaana olevia naisia.. ja siis se, että yrittää olla ajattelematta tätä asiaa, niin se on mahdotonta oikeesti! Miten sellasen asian saa päästään pois, mitä haluaa NIIN paljon! Joten samassa veneessä ollaan! :hug:

Tesla Itelle tulee kans välillä pelko, et jos itessä on jotain pahemmin vialla..mut toivotaan ettei oo! Plussatuulia! :)
 
Täällä 51/38. Teroja syöty nyt viikko eikä mitään kuulu. Luvassa olis pikkujoulut ja mietin tässä että olisko parempi vielä yksi testi tehdä... Ihan vaan varmuudeks :/ Se on nega, tiedän mutta missä ihmeessä ne menkat viipyy. Ärsyttävää!
 
Täällä ilmottautuu kans yks "oireilija"! Yritystä meillä siis olisi ja vatsanpohjia kivistelee aivan kuin esikoistakin odottaessani kivisteli alkuaikoina. Ehkä vielä liian aikaista sanoa.. Aika toivottavasti näyttää kun en uskalla testiäkään vielä tehdä! Tsemppiä muille "oireilijoille"!
 
Tuolla toisessa (kuopatussa?) raskausoiretriidissä oli hyvä malli miten on helppo seurata muiden kiertoja.. Siispä sen mukaan kirjoittelen eli ihan vaan megana ).(

Mun kierto 30-37 päivää, yrityskertoja en jaksa laskea mutta kutosta veikkaan.. Nyt ekaa kertaa tikuttelin ovista koska päätin tulla raskaaksi just tästä kierrosta. Aloitin tikuttamisen ja turhautin itseäni KP 12 lähtien

KP 18 Ovistestiin plussa, joka ei vielä vahva mutta selkeä ero aiempiin. Davidin liuskoihin tuli sattumanvaraisesti muutenkin haamuviivoja joten tämän kyllä erotti. Illalla :heart:
KP 19 Testasin oviksen 2 kertaa, molemmat vahvoja plussia (aamulla ja klo 15, halusin tarkkailla LH tason laskua ja nähdä plussan edes perhana jossain testissä..) Illalla :heart: n.klo 21, ja pari tuntia myöhemmin n.klo 23 jälkeen alkoi jäätävä kramppailu alavatsassa joka jatkui muutaman tunnin, (ovis?)
KP 20 Aamulla ovistesti, lähtenyt himmenemään viiva eli ei haamuversio muttei enää yhtä vahvakaan. Kramppailua ei ollut enää.
KP 21 Yhtäkkiä illalla alkoi paleltaa ja lämmöt olikin 37,1 (normilämpö 35,4...)Meni kuitenkin ohi vaikka epäilin työkykyäni seuraavana päivänä.
KP 25 Eli 20.11, väsyttää (mutta valvoin kyllä eilen..), on vähän kuvottava olo ja siis itkettää! En edes tiedä mikä mutta itkettää vaan. Mietin että kiinnittymisen pitäisi tapahtua ensi huomisesta keskiviikkoon välillä, joten neuroottisesti kyttään tulisko vuotoa tai vihlaisuja.

Mutta nyt mä päätin tulla raskaaksi ja piste.

Plussatuulia suuuuuresti kaikille, hankitaan ne ihanat paketit itsellemme jouluksi :xmas:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä