"raskausoire"-ketju

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Kesällä lopetin pillerit ja sen jälkeen ei ovista ole tullut 3 kuukauteen. Teroluteilla pidetty kiertoa yllä. Lokakuussa aloitin akupunktion ja kas kummaa! sillä (tai muuten vaan) saatiin aikaan ovis! Maha kipeytyi ykskaks kp 23 ja tein liuskoilla ovistestin ja varmistin digillä. Pari pvää oli nännit arkana ja mahassa reippaita kipuja kunnes lakkasi. N.vko oviksesta alkoi rinnat kipeytyä sivuilta ja nännit tummuneet. En oikein uskalla vielä edes uskoa mihinkään kun aina sama pettymys. Sopivasti kyllä pvää ennen ovista touhuttiin ja ovisplussapäivänäkin. Jokohan nyt olisi minun vuoroni päästä äidiksi?! Perussairautena kun endo joka leikattu viimeksi 2007. Plussatuulia kaikille meille jotka niitä toivovat!!
 
Rva79 No, mulla alkoi eilen joko menkat tai kiinnittymisvuoto..en oikein tiedä kummasta on kyse..oon siis kerran ollut raskaana, mutta meni kesken..ja nyt alkoi samana päivänä vuoto kun siinä raskaudessa..odottelen, että yltyykö tämä vuoto nyt menkoiksi vai miten käy..jos siltä näyttää, ettei olisi kyse menkoista, niin teen testin jo huomenna aamulla.. :) ja siis kun periaatteessa kyse ei voisi olla menkoista, koska nyt on menossa vasta dpo9..eli voisi hyvin olla kiinnittymisvuotoa..tää on kyl yhtä tuskaa odotella ja pohtia! :D
 
uuu,pikakirjotusta vaan, nellielli TOIVOTTAVASTI OISIT PIENIIN PÄIN :heart:

Ja kaikille muillekin tietysti kamalasta plussatuulia!! :heart:

Mulla vasta ehkä ensviikolla vois alkaa "raskausoireet", joten koitan malttaa mieleni vielä jonkin aikaa oireilun ja testien suhteen................... :xmas:
 
Minäkin liityn ryhmään :) Taustaa: Esikoinen kohta 3-v ja tämän syntymän jälkeen ollaan oltu ilman ehkäisyä periaatteella "seuraava tulee jos tulee". No eipä ole tullut. Lapsettomuushoitoja (clomifen+terolut) PCO:n vuoksi jonkin aikaa, mutta kävi kovasti kukkarolle, joten luomuna nyt menty. Pettymyksiä on ollut monia.

Pitkä kierto normaalistikkin, mutta nyt huitelee 42/n.38. Ovulaation tunsin ja limoja seurailin. Kovat menkkakivut oli ja meni, testejä olen tehnyt noin kolme, kaikki negoja :´( Halppiskamaa, netistä joskus tilattu. Turvonneet ja "oudontuntuiset" tissit oinoana oireena nyt. Ajoittaista päänsärkyä, turvonnut vatsa, ilmavaivoja ja vatsan kuplintaa, mutta nämä olen pistänyt hurjan ruokahalun piikkin. Masennusta on myös ollut ilmoilla, joka voi myös menkkoja viivyttää. Jokaisen negan jälkeen meinaa itku päästä. Ei jaksa taas pettyä :(

Muoks. "oireista" unohtui runsas, paksu ja venyvä valkovuoto :/
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ollut kiinnittymisvuotoa.. :'( Kyllä eilen illalla alkoi tulemaan verta niin tulvimalla, että ei ole epäilystäkään ettei olisi menkoista kyse..no, uuten kiertoon ja yritykseen taas vaan..

Rasta Joillainhan testit näyttää positiivista vasta viikonkin jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa! Joten älä menetä toivoasi! :) Tuntuu kyllä tosi pitkältä toi sun kierto..mutta oireet kyl kuulostaa aika hyvin raskaudelta.. :) Pidetään peukut pystyssä! :)
 
Voi nellielli. Haleja :'( . Nyt vaan sitten alusta. Mä olin eilen ihan varma että menkat alkaa kun oli kipuja, mutta meni ohi eikä alkaneet (vielä). Nyt menossa dpo 11-12. Rinnat on kipeet ja turvonneet mutta eipä sekään vielä mitään varmaa merkkiä anna kun näitä tulee ja menee eri kierroissa. Ovistestin tein 3pv sitten ja tänä aamuna. 3pv sitten näkyi pelkkä kontrolli mutta nyt tuli suht tumma viiva tikkuun.Oon kyllä lukenut että niin voi olla muutenkin ennen menkkoja.
 
Tämä voi olla vähän liian aikaista raskausoireeksi, kun oviskin oli vasta maanantaina, mutta tänään on rintoja palellut ihan hirveästi. Autolle kävellessä jo tuntui kylmä ja lämmittimestä huolimatta tuntuivat koko matkan ikävästi. Kipeätkin ovat mokomat. : /
 
Nellielli ja muut!!en saata uskoa todeksi vielä mutta tein äsken Cittarin halpistestillä liuskan kun olin ollut pari h pissimättä, ja tuli toinenkin viiva!!!!!!!!!!!kuinkahan luotettavia ne on?? testaan vielä aamulla toisella kun haluan varmistua. miehelle en ole vielä sanonut, mikäli näin olisi, pidän omana tietonani isänpäivään asti :D
 
No niin 10.10 alko edelliset menkat, 25.10 TODELLA vahvoista oireista päätellen ovis, ja nyt DPO 18 vahva plussa niin GB normaalilla testillä kuin myös digitaalisella ja ihan päiväpissasta! :)

Oireista:
Mitään normaalista menkkaenteilyistä poikkeavia oireita ei oo ollut muita kuin koko viime viikon jatkunut tauoton pissahätä, siis oikeesti sellanen, että hädän tunne tuli heti takaisin kun pöntöltä nousi.. ja sitten kaksi järkyttävää megafinniä jotka ilmestyi niskaan, sellaset 2cm halkasijan kovat molkurat ja tosi kipeet, ne ei ollu mitään tavallisia finnejä! Ja ehkä valkovuotoa on ollu vähän enemmän. Lisäksi on sellanen flunssanen olo, päätä jomottaa ja on jotenkin heikottava ja huippaava fiilis. Mutta muuten edelleen jatkuu tavalliset menkkaoireet, välillä tuntemuksia alavatsassa ja nännit minimaalisesti arat. Että jos ei testiä tekisi niin ei kyllä tietäisi raskaana olevansa.
 
rva79 Mahtavaa! Onnea plussasta!!! :heart:

Nesu Toivotaan, et joko kohta näyttäis plussaa tai alkais ne menkat, niin pääsis sit uuteen yritykseen! Mieluiten tietty näyttäis plussaa!!! :)

NuttyKitty Onnea plussasta! :heart: Tuolla toisella palstalla en vielä ehtinytkään onnitella, niin onnittelen täällä! :)
 
Terve vain kaikille! minäki täällä ihan uutena kirjottelen ja tuskailen :) lopetin pillerit toukokuussa ja sen jälkeen menkat tullu samallalailla ku pillereittenki kans (21p+3-4pv) paitsi nyt. edelliset menkat alko 7.10 ja nyt on siis viikon myöhässä. kaks testiä olen kuitenki tehny, kummatki negoja. ärsyttää niin maan %#&+#! jos ne on alkaakseen niin alkais mutta ei?! oireitaki on kyllä ollu varsin monta: tissit on kasvanu ja kipiät(kaveri siitä osas kans mainita ku kävi kylässä alkuviikosta), hikoilen tosi paljon enemmän mitä ennen (tästäki kaveri mainitti että hänen raskautensa oli alkanu samallalailla) alamahaa juilii ja vihloo välillä, päätä särkee ihan yhtäkkiä joskus, pienoista pahoinvointia, jumalaton nälkä! se on jotaki ihan uskomatonta välillä, mutta välillä ei haluta syyä ku ei oikein maistu, finnejä tullu enemmän ku aikoihin, melko itkuherkkä, nännit nöpöttää kokoajan, väsyttää, selkää kolottaa, välillä maistuu metalli/rauta/? suussa jnejne...

ihmetyttää suuresti tämä tilanne. tosin, siskokin sai vasta rv 8 plussan...
joten, rakkaat kanssatuskailijat, mitäpä olette mieltä? :)
 
Viimeksi muokattu:
No niin, tsekkasin vielä aamulla ClearBluen testillä ja plussa se sieltäkin tulla tupsahti! Nyt sitten vaan pitää pitää suu supussa huomisiltaan asti kun aion miehelle asian kertoa kahdenkesken...Uskomatonta!!
 
hintriikka Kuulostaa kyllä siltä, että oot raskaana! :) Sulla vaan ei näy se testissä vielä..oon tosiaan kuullu, et joillain voi mennä aika pitkäänkin ennen ku raskaustestissä näkyy mitään! Joten pidetään peukkuja! :)

rva79 Vaikeeta varmaan olla kyl asiasta hiljaa! :) Mut edelleen onnea plussasta! :heart:
 
nellielli Menkathan ne tänään alko toisaalta helpottunu olo ettei tarvinu tän kauempaa niitä odotella, ehkä ens kierrossa on sit viisaampi eikä anna ihan kaikkien oireiden hämätä.


Otteko muuten tilanneet testejä netistä sekä ovis/raskaus jos ootte niin mistä??
 
Nesu Pahoittelut menkoista! :( Mut tosiaan nyt ainakin sai varmuuden ja pääsee uuteen kiertoon..uutta yritystä vaan! :)

Oon ite tilannu sellasesta ku Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta. Ollu hyviä testejä mun mielestä ne liuskat siä..ja nyt tilasin sieltä myös clearbluen ovistestejä..saa ainakin varmuuden, et millon se ovis on! :) kun niillä liuskoilla oli viimeks sellasta pientä arpomista kuitenki.. :) Ja siä ne clearbluen ovistestit on halvempia ku muualla mun mielestä..
 

Yhteistyössä