askausoireet
heijssan! Taidan minäkin tänne ketjuun liittyä
Elikkä mulla olisi myös vähän kysymystä,kysyn täältä(kin) kun noissa muissa ketjuissa ei tunnu saavan vastausta niin jos täällä tärppäisikin!
Elikkä...
-noin 3 viikkoa sitten oli todella oudot menkat, vuotoa tuli 3pvää ja selon oli semmoista pientä tuhruvuotoa(normaalista vuoto kestää6-8pvää ja on runsasta)
- nyt muutaman viikon on ollut alavatsalla kuukautiskipuja(ei kuitenkaan niin pahoja mitä yleensä eikä ole jatkuvaa) sekä vihlovia kipuja tuolla nivusissa sekä kohdun seudulle joka kuitenkin lähtee pois yhtä nopeasti kuin tulikin.
-välillä on tuntunut että nyt alkoi menkat kun jtn lorahtanut housuun mutta kun menen vessaan niin se onkin ollut vetistä valkovuotoa.
- lämmöt on noussut 36.8-> (normaalisti 36.4)
- toissa päivänä alkoi nänneissä ja nännipihoissa tuntumaan siltä kuin joku tökkisi nuppineulalla.
- Huomasin myös yksi ilta sängyllä selällään maatessanni että alavatsalla siinä oikealla puolella munasarjan kohdalla tuntuu pieni kohouma,ihnan kuin se olisi vähän turvoksissa?
Olen soittanut terveyskeskukseen sekä yksityiselle ja molemmassa paikassa oltiin sitä mieltä että kysymys ei ole tulehduksesta eikä mistään sukupuolitaudistakaan (onneksi!),mutta lääkäriin pääsen vasta n.kk kuluttua.
Tein testin 4pvää sitten mutta se näytti negaa.
Emme ole mieheni kanssa käyttäneet mitään ehkäisyä,keskeytettyä yhdyntää ollaan harrastettu viim.8kk.
Sanokaapa mielipiteitänne:
Teinko testin liian aikaisin?
Voinko oireiden perusteella olla edes raskaana?
Minulla on aina ollut todella epäsäännöllinen kuukautiskierto ja lapsi olisi kyllä tervetullut jos on tullakseen!