"raskausoire"-ketju

HaluaaÄidiksi: Kovasti viivan vahvistumista siis sinne päin! =) Mun olis tarkoitus testailla huomen aamuna, sikäli mikäli siis tuo mies on mun kanssa samaa mieltä. ;) Huomenna olis kp30 ja kierron pituudesta mulla tosiaan ei ole tietoa kun menossa on yk1. Jaja, tossa kp27 testasin siis ihan selvän negan.
 
HaluaaÄidiksi Ite oon ostanu ovis- ja raskaustestit sieltä halpa-testi.fi:stä ja ainakin raskaustesti sillon keskenmenneessä raskaudessa toimi hyvin..näytti aika vahvaa viivaa jo sillon ku ekan kerran testasin..mut mä olin kyl ehkä vähä myöhässä testailujen kanssa, ku aattelin, etten voi viä olla raskaana.. :D ja nyt testailen ovistestejä kunnolla ekaa kertaa..viä ei oo plussaa niillä tullu..sitä odotellessa..

Grill ja HaluaaÄidiksi Molemmille plussatuulia! :)
 
Tänään tehty testi ja todella vaalea viiva tuli,en ensiksi sitä huomannut (n.3min testin tekemisestä) mutta äskön kun kävin katsomassa niin vaalea viiva tullut (tein testin n.6min sitten) :D ajattelin vielä kanssa viikonlopun aikana taikka alkuviikosta testata et vahvistuuko viiva,esikoista odottaessa sain plussan vasta vähän ennen 6 vkoa :) nyt ei ole maha enää niin kipeä mutta vihlasuja vielä on ja banaania en voi syödä kun nousee heti ylös :x (aiemmin söin usein banskua) :D et saas nyt nähä miten käy! :D
ilmoittelen taas tänne päin et miten käy :)
HaluaaÄidiksi,toivotaan että sullakin se viiva vahvistuu! ilmoittele tänne päin sitten miten on käynyt! ;)
 
tiut: Pakko jo varovaisesti onnitella!! :) Toivotaan et se viiva vielä vahvistuis ajan myötä. Ilmoittele sitten :) Mikä viikko sulla olikaan nyt menossa?

Mulla on tuntunut nyt pian viikon verran keskellä alavatsaa semmosia pieniä nipistyksiä joka päivä enemmän tai vähemmän ja sivuilla/nivusissa jomottaa ja vihloo. Tissit on turvonnu huomattavasti, sais mennä rintsikkaostoksille :D ja nännipihan ympärykset on tummunut kolme kertaa tummemmiksi. Arkuutta ei ulospäin tunnu hirveesti mut rintojen sisällä semmosta jännää juilintaa ja jomotusta ja kuumotusta :D oon kyl melko 100 varma et oon raskaana mut eihän sitä tiedä... Onko mahdollista et mielikuvitus sais oikeesti tissit kasvamaan ja tummumaan? :D:D on tämä niin mielenkiintosta kyllä. Ainiin ja eilen pääsi itku pitkästä ilosta (kun katsoin valokuvia) ?!?! :D
 
Ainiin tiut, piti kysyä vielä et onkos se apteekin oma r-testi 10 mIU/ml? Vai miten herkkä? Jos siinä viivassa oli kuitenkin punasta väriä niin kyllä se positiivinen oli! Voi olla et hormonia vaan ei oo ehtinyt tulla riittävästi tjn ;D ONNEA!!
 
Jepjep, negahan mullekin tuli... : / Viikon ajattelin odotella ennen seuraavaa testausta, siis jos on tarvetta enää silloin testata... :confused:

HaluaaÄidiksi: Mulla siis OLI oireita, mutta ne on tässä parin päivän sisällä kadonneet. Nännit oli tosi arat, maha tuntui hassulta ja välillä tuli "pahoinvointi-kohtauksia". Toisaalta taas ei tunnu siltäkään et menkat olis alkamassa... Mutta sulle nyt sitten vuorostaan plussatuulia! ;)

Tesla: Pahoittelut! :hug: Mutta tosiaan, toivoa vielä on!

Hyvältä vaikuttaa tiut! =)
 
Moikka,HaluaaÄidiksi!:) yritin katsoa siitä testin paketista että kuinka herkkä se on mut en löytänyt mitään mainintaa siitä edes ohjeista (voi olla et oon vähän sokeakin :D ).. en osaa noista viikoista sanoa kun on ollut tosi epäsäännöllinen kierto aina (ja synnytin esikoisen helmikuussa 2011 ja sen jälkee ollu vaa muutamat menkat) mutta kyl mun mielest niitten ois pitäny jo alkaa...ku kuitenki noi muutamat mitkä on tullu on tullu suhkot ajallaan ettei oo mitää isoja heittoja ollu :) toivotaan että siitä vahvistuu :) mulla piti lääkäri olla ens kuun puolessa välissä mutta sain ens tiistaille peruutus ajan ni täytyy sitä ennen testata :)
kattelin tossa muuten mun aiempia oireita tuolta arkistoista mitä oli silloin kun esikoista odotin niin silloinkin mulla tuntui semmonen kohouma tossa oikealla puolella alavatsassa munasarjan kohdalla ja nyt sama et fiilikset on aika hyvät! :) ja kun tuo kohouma on kuitenkin hetki sitten tullut ettei oo ollu ku silloin ja odotin aiemmin ja nyt :)
mulla on muutes kanssa ollut rinnoissa semmoista kuumottavaa tunnetta rinnan sisällä..kummallista! :whistle:
 
Grill,jep,nyt odotelleen muutama pvä ja testataan uudestaan :)

HaluaaÄidiksi,mäki meinasin toissa iltana pillahtaa itkuun kun mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti että heillä onkin seuraavana päivänä pidempi päivä että tulee vasta ilta myöhällä kotiin ;) yleensä jos tuommoista on niin olen iloinen että voin muksun nukkumaan menon jälkeen viettää aikaa itekseni vaikka jonkun hyvän leffan parissa :D
 
Grill: Onko sulla säännöllinen kierto, ootko varma ettei noi sun oireet johtunut ovulaatiosta? :) Itsellä kävi niin, luulin että oon raskaana mut olikin ovulaatio tulossa ;) mulla tosin epäsäännöllinen kierto. Mä ymmärrän sen et saisin ittelleni pahoinvoinnin/oksentamisen (mitä tosin ei juurikaan ole) aikaan ilman syytä mut et rinnat oikeesti kasvaa ja nännipiha tummuu? En ymmärrä :D no mut viimestään ens viikolla se selviää :) Nää oireet on vielä aika erilaisia kun viime raskaudessa niin kuvittelisin et jos olis mielikuvitus juttuja niin oireet olis samanlaisia kun viimekskin...

tiut: Mäkään en yleensä itke juuri millekkään, mut nyt tuntuu et on koko ajan hirveen herkkä ja tunteellinen olo :/
 
Heipparallaa taas! I'm back! ;)

Noei... olin jo asennoitunut että kaikki kivut ja itkut sun muut johtuu pillereiden lopetuksesta mutta jälleen tuli heeeeetkinen-fiilis. Eilen pyyhkiessä jäi paperiin punaista pieni määrä. Laitoin sitten kupin paikoilleen kun ajattelin että menkathan sieltä alkoi. No aamulla sitten kupin pohjalla oli vaan valkovuotoa pohjalla. Valkovuotoa on tullut nyt muutenkin runsaammin...

Taas minä täällä pohdin että mitäääää! :cool:
 
HaluaaÄidiksi: Sehän tässä hankalaa onkin kun en sitä kierron pituutta vielä tiedä koska yk1 menossa. : / Ja heti kun menin sanomaan että oireet on loppunut, niin tänään on sitten koko päivän mahassa pistellyt ja muutenkin tuntunut oudolta. :D En minä tiedä, parempi varmaan olis kun lopettais koko asian miettimisen.

Niin ja tosiaan mulla oli tuossa kp13 kohdalla enemmän oviskipuihin viittavia tuntoja, mutta mistä mä nyt niistäkään niin tietäisin. :D Ehkä vois kuitenkin varoiks hyödyntää nämäkin päivät, kierto voi kuitenkin olla viel ihan sekaisin...

Mut sulla kuitenkin vaikuttaa oireet melko lupaavilta. :)
 
Kierrosta ei mitäääääään tietoa! Lopetin ne pillerit sillon lokakuun alussa ( ? ) ja sitten tuossa kaks viikkoa sitten oli ne menkat. Nyt sitten about viikko sitten pyyhin tuota vaaleanpunaista ekan kerran ja eilen toisen kerran. Testit kuitenkin huutaa negaa!

Mutta ehkä taas hiljenen hetkeksi ja katselen mitä tapahtuu! :)
 
PLUSSA!!!!!! :heart:




Toivottavasti pysyy... Tänään ollu menkkakipuja ja veristä limavuotoa kertaalleen veski-reissulla,sama oli tiistaina..Mutta vahva plussa n. tunnin pidättelyn jälkeen,aiemmat "plussat" ei oo ollu lähellekään tota vahvuutta,eli hieman luottavaisempi mieli nyt..:)


- Ikionnellinen Tipetsu ja Ykä rv 4+1
 
Viimeksi muokattu:
Tipetsulle onnea!

Täällä ollaan jännityksen vallassa, sillä vuoto on loppunut eikä kipuja ole joten jännäillään vielä pari pv, onko testi edelleen plussaa! Vuotoa oli 1 pv n menkkojen verran ja sit toinenpäivä tillittelyä. Jos nyt olis rv 4+3 niin olenko viidennellä viikolla vai neljännellä?
 
Hei Evangelina. Rv 4+3 on viidettä viikkoa. Tuliko sulla tuo vuoto sillon kun menkkojen olis kuulunut tullakkin? Toivotaan, että oot edelleen raskaana. Vuoto sulla ainakin oli tosi vähästä jos vain päivän kesti, itselläni km vuoto kesti viikon verran. Jos toi vuoto oli sulla sillon kun menkkojen olis kuulunut alkaa niin saattaapi olla vaan valemenkoista kyse :) Testaile pian uudestaan ja kerro miten kävi! :)
 
AnuT
Heips!

Liityn tähän joukkoon ihan uutena tulokkaana. Mulla menkat viimeksi syyskuun loppupuolella (vkolla 38), en oo laskenut mitään kierron pituuksia tai muita. Mutta olisi kuitenkin kaiken järjen mukaan pitänyt jo tulla. Sen sijaan on ollut epämääräistä ruskeaa vuotoa sillon tällön ja pientä juilimista ja vihlomista alavatsassa. Rinnoissa ei arkuutta (jos ei sitten ihan vähän nänneissä) eikä tummumista. Pientä kuvotuksen tunnetta myös sillon tällön, muuten kaikki ihan normaalia. Ei itkukohtauksia tai muutakaan ihmeellistä. Testiä en ole tehnyt, tai edes hommannut vielä, ensi viikolla luultavasti kuitenkin sen teen. Pillerit jätin pois kesällä. Mahdollinen lapsi olisi ensimmäiseni <3 Miehelläni on ennestään kaksi lasta.

Alotin eilen jo omankin ketjun tästä asiasta, mutta sitten huomasin, että täällä on tällainenkin ketju :)
 
AnuT tervetuola joukkoon!

HaluaaÄidiksi: kiitos tiedosta, eli voin seurailla alkion kasvun kehitysta kohdasta 5 viikko okei. Vuotoa oli 1 päivän kunnolla, toisena päivänä jatkuvana mutta paljon vähäisemoänä vuotona. nyt on joskus ponnistaessa rusehtavaa tuhrua. Ja vuoto ajoittui juurikin siihen missä normisti menkat olis :D Huomen aamuna testin teen ja näen kuvittelenko vain vai onko edelleen jotain raskausoireita ilmassa ( aika vähäisiä tosin) :D
Oireina tällä hetkellä väymystä, huimailua, nälkä tulee äkisti ja kovana, jonkun verran päänsärkyä. Rinnat ei ole kipeät mutta tuntuvat jotenki täytelaisemmiltä. vatsalla jonkinlaista pientä tuntemusta. Tänä aamuna kuvittelin aavistuksen pahoinvointia ;D ja mieliala jonkinverran heittelee. Mites muilla? millä viikolla saitte muuten selkeän positiivisen, ei haamun?
 
Tervetuloa joukkoomme jännäämään AnuT! Raskaustesti ostoksille vaan! :)


Täällä ollaan vähän ihmeissään. Tein tänään r-testin, joka näytti vahvaa haamua. Eli ei yhtä tummaa kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin kirkkaan punainen ja todella selkeä viiva, jonka luokittelin toki heti plussaksi! Mutta sitten tein toisen testin vähän myöhemmin, joka olikin täys nega. Siis mitäh!?!? Eka testi oli puikko ja toka liuska. Molemmat tilattu halpa-testi.fi:stä. Mitä mieltä ootte?

Tänään käyn ostamassa apteekista vielä yhden testin ja sen jälkeen otan kaapissa odottavan clearbluen avuksi ;)

Hämmentävää!!
 
Hei Evangelina. Kuvittelisin et sun vuoto oli ihan jotain normaalia, mun siskolla oli jotain tollasta kans ihan alussa, mutta nyt sillä tuhisee pikkunen kotona ;) Eli älä stressaa asiaa, tee huomenna testi :) Oireet ainaki on tallella ja mulla on ihan samoja oireita. Tosin en nyt tiedä sit oonko raskaana vai mitä kun testit temppuilee ;D
 

Yhteistyössä