On hienoa lukea viestejänne, paitsi mieli pahatulee, kun huomaan että joku odottaa innolla plussaa ja joutuu pettymään..
Itselläni on 8v tyttö ja 6v tyttö ja uusi elämänkumppani <3 <3
Olen seurustellut vajaan vuoden uuden kanssa ja mitään näin upeaa en olisi itselleni uskonut kohdalle, hän niin aidosti rakastaa tyttöjäni myös.
No sit asiaan
Itse olen toivonut vielä lasta ja puolisoni myös. Olinkin raskaana mutta sain keskenmenon 10+ viikolla, ne kivut ja tuskat, toivoin vain että tulisi nopesti pois sillä tiesin että kesken meni, kun niin kovatkivut, itkin ja olin kyyryssä. Eden synnytys ei ollut niin kipeää ja olen molemmat synnyttänyt ilman lääkettä.
Nyt olen monesti tehnyt testin tosin paria päivää ennen kun menkkojen pitäisi alkaa ja negaa ollut
Mutta tunteet ovat olleet, että olisin raskaana...
Nyt en uskalla enää odottaa toivoa että olisin kun pettymys on kuitenkin suuri, mutta silti piti tänne kirjoittaa kun ne tunteet ovat jälleen. Vatsaan välillä sattuu, paleltaa, tissit herkät, laiska olo, alaselkä kipeä. No sunnuntaina tai viim tiistaina (11-13.11) pitäisi menkkojen alkaa ja nämä tunteet ja kivut ovat todennäköisesti niitä menkka kipuja
Mutta toivon että vielä joskus
Toivotan kaikille onnea ja menestystä, käyn kyllä kertomassa kun ne menkat ensiviikolla alkavat