Heipskukkuu!
Oon täällä lukenu näitä viestejä ja mun pelko vaan kasvaa kasvamistaan. Ja mä oon 19-vuotias, kolmannen vuoden opiskelija. Eilen mulle tuli mun miehen kanssa puheeks, kun mun menkat on 1½ vk myöhässä, että "jos ehkäsy on pettäny, mitäs sitten?" Ja ennen kuin me mitään petipuuhii ryhdyttiin, niin olitiin keskusteltu muutaman kerran, että jos ehkäsy pettää, niin mitä sen jälkeen? Kun rupesin lueskelee oireita, niin osa täsmää mulle mutta mä toivon hartaasti, että se on toiveajatteluu. Sinänsä hassua, kun mulla on aika kamala vauvakuume ja miehelläkii on. Me tiedetää kuitenkin, että ollaan aika nuorii vanhemmiks, kun mä oon vasta 19 v. ja hän itse on 20 v., plus me opiskellaan.
Ja mulla on epätavallista, että juoksen jatkuvasti WC:ssä, alavatsaa nipistelee, huimaa, väsyttää ja on jotenkiin kiree olo ja mieliala heittelee, palelee, flunssainen olo. Ajoittain suussa on paha maku.
Kävin kyllä terveydenhoitajalla ja sain lappusen labraan ensi viikoks. Olenko ainoa, joka ei haluaisi olla raskaana?? Muuten hyppisin varmaan ilosta, mutta vauva ei mun elämäntilanteeseen nyt ainakaan sovi. Oon kyllä muuttamassa ihan tässä ennen valmistumistani lähihoitajaksi... Hassua sinänsä, että vaikka mä suunnilleen tiedän raskauden oireita teoriassa, ja heti kun on jotain raskauteen viittavaa, tulee paniikinomainen tunnetila.
Kiltit ihmiset, voisitteko auttaa...