No niin. Pääsenpä purkamaan oloani. Meillä 8kk tyttö, eikä ihan vielä ole ollut seuraava vauva ajatuksissa, joten olemme mieheni kanssa käyttäneet kumia. Paitsi kuukautisten aikaan. Mulla menkat 11pvä myöhässä. 12pvä sitten tuli vaaleanpunaista vessapaperiin ja ajattelin, että nyt ne alkaa. No, eipä ole näkynyt. Ekan testin tein 5pvä sitten, siinä saattoi olla haalea viiva. Silloin se nähtiin molemmat mieheni kanssa, mutta 3 uuden negan jälkeen alan epäillä. Ajattelin jo varhaista keskenmenoa, mutta olisihan niiden kk:en jo pitänyt alkaa ja kovalla rytinällä.
Voiko siis olla mahdollista, että olen tullut raskaaksi menkkojen aikana? Tosin kun aloin katsella kalenteriani, niin kkt olivat silloin kummalliset. Vähäistä vuotoa ja pari kuivaa päivää välissä. Normaalisti makaan kkt kyyryssä sängyssä, nyt en tarvinnut edes kipulääkkeitä.
Ja sitten vielä nuo negatiiviset testit.. Huoh. Oireet on samat ku ekasta muksusta, eli vihlontaa häpyluun alla, päänsärky ja kuumat ja kylmät aallot. Eilen myös närästi, mikä on tapahtunut viimeksi 8kk sitten. Ja sitten se ihme limavuoto. Mut muistaisin, et mulla oli tissit kipeänä ensimmäisestä. Sitä ei ole kyllä vielä ilmennyt.
Ja se, että kuinka paljon mieli nyt keksii näitä oireita sen ekan haalean,haalean viivan jälkeen. Sen plussan jälkeen alkoi kuitenkin jo elätellä toiveita...
Erottaakko kohdunulkoisen raskauden jotenkin muuten kuin ultraamalla? Kommentteja lukemalla se saattaisi olla vastaus negoihin tuloksiin(ko)?? Kauanko pitää odottaa, ennen kuin kannattaa edes soitella äippäneuvolaan?
Ja hei te, jotka ette kaikesta oireilusta huolimatta olleet raskaana, niin kertokaa kauanko niitä menkkoja oikein odotitte.. Saattaahan tää olla, et ne jäi vaan välistä. ..mut se haalea viiva... ...ja oireet. En mä tiiä. Katsotaan. Kiitos ja anteeksi.

Ja kaikille ihanaa lumisateen odotusta.
Ja naljailijat. Älkää vaivautuko. Kommentteja otan mielelläni vastaan, mutta ne turhat haukut saa jättää koirille.