Raskaana vaikka testi negatiivinen?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
"taikku"
Hei
Olen 20 vuotias ja lopettanut nuvaring rinkulan käytön toukokuun puolessa välissä, toiveissa raskaus. Minulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset, mutta aina olleet kuitenkin runsaat ja kestäneet n.4-5vrk. Nyt kehden edellisten kuukautisten ennen minulla on tullut n. viikko ennen kuukautisia kerran paperiin verensekaista valkovuotoa vain yhtenä päivänä ja tämän jälkeen kuukautiset ovat olleet ensin muutaman päivän runsaat kuukautiset ja ne loppuivat kuin seinään mutta alkoivat kuitenkin vuorokauden jölkeen uudestaan hyvin niukkoina ja kestivat yhteensä n.4vrk. viimeisimmät kuukautiset olivat yhden päivän normaalit jonka jälkeen erittäin niukat, ei tarvinnut edes kuukautis suojaa ja kestivät n. 4vrk. Viimeisimpien kuukautisten jälkeen minulla on ollut välillä runsasta nestemäistä valkovuotoa aivan kuin olisi pissannut housuun vähäsen, välillä todella etova olo, todella sekavia unia, vatsa tuntuu turvonneen ja vatsassa nippailee välillä sekä testit näyttää negaa. onko muilla kokemuksia, olisi kiva kuulla.
 
luulosairasko?
Heippa!!!! Mun on nyt pakko kysyä täältä neuvoa... Eli mulla tuli kuukautiset viikko sitten kesti kauemmin kun ennen ja alkoi ihmeellisesti että tiputti aluksi vain ihan hiukan ja sitten pari päivää kunnolla ja taas pari päivää ihme tiputtelua,sitten loppus ja harrastin mieheni kanssa seksiä ja seksin jälkeen tuli taas hiukan verta,mitä ei ikinä aikasemmin ole tapahtunut ja menkat olivat siis loppuneet kokonaan.. Ja nyt siis viikko menkoista ja nännit ihan hirmu kipeet ja noita nystyröitä tullut tai siis näkyvät eritavalla kuin ennen ja nännistä tulee jopa tippa maitoa kun puristaa,elevatsa juilii tuolta häpyluun kohdalta ja alaselkä tullut nyt kipeäksi,Huono-olo on vähän väliä,pissalla saa rampata ja päätä särkee useasti...Selkeitä merkkejä raskaudesta mutta voinko olla raskaana kun kaksi testiä tehtyäni ne näytti kummatkin negaa...????? Vai voiko tosiaan mieli vain tehdä kepposia???? niin ja jos kuuntelee dopplerilla niin voiko istukan kuulla jo varhain ennen sikiön sydämen lyöntiä,eilen vitsillä testasin doppleriani että toimiiko vielä ja alavatsan kohdalta(häpyluusta hiukan ylöspäin) kuuluin viuh viuh viuh viuh ääniä,joitan muista kuulleeni jo ensimmäisellä raskauskerrallani...mutta siis kuuluko ne muutenki vai voiko se olla istukka mikä metelöi???? :D:D Toinen lapsi on toivottu ja mietinkin että ajattelenko asiaa liikaa ja oireet tulevat sen takia??? =)
 
"Hanna"
Elikkä en ole koskaan ollut raskaana ja harvoin kai se ekasta kerrasta tärppääkään siis ekasta yrityksestä. Kuitenkin kierto normaalisti säännöllinen 28-29 päivää, odottelin menkkoja alkavaksi perjantaina tai lauantaina. Nyt mennään maanantaissa eikä näy eikä kuulu. Kaks negatiivista testiä tehny. Suojaamattomassa yhdynnässä ollu kp 13-16 vähintään kerran päivässä. Paleli yöllä ja tänään ja on ollu väsymystä. Ne voi olla ihan kuviteltuja mutta se mikä tässä hämää niin on nyt se että olin oksennustaudissa viimeks uutena vuotena 06-07. Sen jälkeen olen korkeintaan kaks kertaa oksentanu ilman syytä. Useemman kerran alkoholin takia ja joskus jos syönyt jotain väärää (esim ku join kahta piimää sekasi nii heti sen jälkeen. :D) Nyt kuitenki oksennuksia tullu suojaamattoman seksin jälkeen 6-7. Noiden vuoksi pidän mahdollisena raskautta ja missä ne menkatki viipyy.. Hirveen epätodelliselle kyllä tuntuu että olisin raskaana :D Niin uskomattoman hienoa että vaikea uskoa todeksi. No, aika näyttää.
 
huolissaan oleva
minulla on vähä yli viikon myöhässä menkat ja minulla on ollu tähän ikään asti säännölliset menkat ollu.. minulla oli keskenmeno vuonna 2008..ja samat oireet ollu nyt viikon ajan kun silloin ku tulin viimeks raskaaks mutta r-testi näyttää negaa..ja olo on ku olisi raskaana kaikki oireet viittaavat siihen. voisiko joku auttaa minua?
 
"..."
Tein selvän negatiivisen testin kaksi päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa (testillä, jonka pitäisi näyttää raskaus jo tuossa vaiheessa). Seuraavan testin tein vain kahden päivän kuluttua eli sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja silloin tuli selvä plussa. Eli kahdesta päivästä se oli mulla kiinni. :) Tein testit koska oli niin vahvat oireet.
 
"HEpi"
JEp, eli mulla nyt menkan myöhässä 11 päivää. Ikinä ei ole ollu poisjääneitä kuukautisia. Meillä ei ole yhtään lasta mieheni kanssa, mutta yksi tuulimuna ja kaksi normaalia keskenmenoa. Nyt kumminkin itellä tunne että olisi vauva tulolla ja oireitakin on (osittain erillaiset kuin aikaisemmissa 3 kerrassa). Testejä oon tehny enemmän ja vähemmän tulokset on ollu nega, haamu, nega, nega, haamu, nega. Neuvolaan aika varattu ja siellä olivat varmoja että on plussa. Itseä vaan häirittee kun ei ole "mustaa valkosella" eli ei ole kunnon plussaa tullut.
 
"Kati"
Ikinä en ole tänne kirjottanut mutta nyt tarvin apua!

Eli siis tilanne on tämä, kuukautiset reilusti myöhässä. Viime kuussa alkoivat normaaliin aikaan mutta tuli vain muutama pisara ja sitten loppui, ei muuta.

Rinnat olleet arat jo muutaman viikon.
Ihmeellisiä haluja, ja tuntuu että koko ajan on pakko syödä jotain makeaa, mitä normaalisti ei ole.
Mielialat heittelevät hullun lailla. Ensiksi naurattaa, sitten kiukustuttaa ja lopuks itkettää, millon mitäkin. Joskus tuntuu etten tunne itseäni kun normaalisti en kiukkuile lainkaan!
Virtsaamisen tarve kasvanut suuresti ja kun hätä tulee on todellakin pakko päästä heti!
Alavatsassa tuntuu kovaa painetta, ja koko vatsa muutenkin ajoittain turvonnut.
(En syö itseäni ähkyyn asti vaan pieniä määriä joten en usko johtuvan siitä)
Väsymys kasvanut entiseen verrattuna huimasti, ja pientä päänsärkyä on ajoittain.

Kuitenkin KAKSI tekemääni testiä näyttivät negatiivista! (Apteekin raskaustesti ja clearblue) Toisen tein kaksi päivää sitten.

Lääkärit eivät keksi muuta syytä kuin että olisin raskaana, mutta miksei se näy testissä? Käskivät TAAS odottaa pari viikkoa vaikka jos raskaana olen sen pitäisi jo näkyä..
 
tietääkö joku
mullaapteekin oma testi näytti ns. haamuviiva ja seurravana päivänä tein clearbluen digitaalisen testin ja siihen tuli että ei raskaana.. eikö tuo cb testi ole varmempi..miksi tuo apteekin oma testi antaa nuita haamuviivoja..
 
"Pelokas"
[QUOTE="Kati";26873599]Ikinä en ole tänne kirjottanut mutta nyt tarvin apua!

Eli siis tilanne on tämä, kuukautiset reilusti myöhässä. Viime kuussa alkoivat normaaliin aikaan mutta tuli vain muutama pisara ja sitten loppui, ei muuta.

Rinnat olleet arat jo muutaman viikon.
Ihmeellisiä haluja, ja tuntuu että koko ajan on pakko syödä jotain makeaa, mitä normaalisti ei ole.
Mielialat heittelevät hullun lailla. Ensiksi naurattaa, sitten kiukustuttaa ja lopuks itkettää, millon mitäkin. Joskus tuntuu etten tunne itseäni kun normaalisti en kiukkuile lainkaan!
Virtsaamisen tarve kasvanut suuresti ja kun hätä tulee on todellakin pakko päästä heti!
Alavatsassa tuntuu kovaa painetta, ja koko vatsa muutenkin ajoittain turvonnut.
(En syö itseäni ähkyyn asti vaan pieniä määriä joten en usko johtuvan siitä)
Väsymys kasvanut entiseen verrattuna huimasti, ja pientä päänsärkyä on ajoittain.

Kuitenkin KAKSI tekemääni testiä näyttivät negatiivista! (Apteekin raskaustesti ja clearblue) Toisen tein kaksi päivää sitten.

Lääkärit eivät keksi muuta syytä kuin että olisin raskaana, mutta miksei se näy testissä? Käskivät TAAS odottaa pari viikkoa vaikka jos raskaana olen sen pitäisi jo näkyä..[/QUOTE]


Itsellä ollut aika samatilanne. Kuukautiset ovat nytten viikon myöhässä. Oireet ovat aikasamat huippaamista, hajut äklöttävät (esim. eilen kun mies paistoi kananmunaa pannulla niin meinasi oksennus päästä! Ja aamulla kun mies teki makaroonia juustokastikkeessa niin ei maistunut melkein ollenkaan.. ja yleensä sitä on syöty ainakin kaksi lautasta) ja tosiaan tuo virtsaamis tarve lisääntynyt (ennen tuli käytyä vessassa harvoin koska join vähän heikosti) :O ja kun vessahätä tulee niin alavatsaa särkee ja kauhea painen tunne tulee. tunne ei ole niinkuin ennen kun oli pissihätä. Mistä johtuu?
Testejä tehnyt 3 ja kaikki ovat olleet negaa. Välillä on sellainen tunne että ei tässä raskaana olla, koska itsellä on reippaasti painoa (yli 100kg) niin on tunne että kuukautiset ovat jäänneet pois vain ylipainon takia. Mutta en tiedä.. Kertokaa te mielipiteenne ja auttakaa minua, koska en tiedä mitä tehdä... Odottaa??? Soittaa neuvolaan??? Soittaa lääkärille??? vai mitä tehdä...

Olen itse siis 21-vuotias ja mieheni 27-vuotias.. Ollaan miehenkanssa yritetty lasta huhtikuustaa lähtien eli lapsi olisi enemmän kuin tervetullut ja toivottu <3 Mieskin pettyi eilen hieman kun kuuli että testin tulos oli negatiivinen. :(
 
"Susuli"
Olen 24 vuotias kahden tytön (-07 ja -09 syntyneiden) äiti :)
Tähän asti olen syönyt e-pillereitä mutta huolettoman nykytilanteeni takia vähän "epätasaisesti"... Kuukautisistakaan en ole pitänyt kirjaa kun uusi raskaus ei todellakaan ole ollut suunnitelmissa edellisten vaikeiden raskauksien takia, joten en edes osaa tarkkaan sanoa milloin ne viimeksi olivat.
Nyt kuitenkin oireita ollut jo kauan ja menkkoja odottanut jo ainakin kuukauden päivät. Oireina ovat vessassa juokseminen, runsas valkovuoto, rintojen kipeytyminen ja arkuus, välillä vihlominen ja välillä kutitus alavatsassa, tälläkin hetkellä etova olo ja vaikka ja mitä...
Tänään tosiaan tein vihdoin testin ja se näytti negatiivista. Kaikki muut oireet ovat todella vahvoja olleet paitsi pahoinvointi, jonka takia kärsinkin kaksi edellistä raskauttani. Makasin sairaalassa tiputuksessa ja viikkojen syömättömyyksien ja oksentaisien jälkeen olin todella huonossa kunnossa. Viimeisimmän raskauden kohdalla se sairaanloinen pahoinvointi kesti alusta loppuun asti, ja elämä oli todella raiteiltaan. Siinä siis syy miksi olen paniikissa. Jos raskauteni olisivat "normaalimpia" olisi kolmas lapsi enemmän kun tervetullut :)

Onkohan kuitenkin vielä mahdollista että olisin silti raskaana? Olen myös kuullut että joissakin raskauksissa voi hcg hormonipitoisuus olla vähäisempi ja siitä johtua negatiivinen tulos. Ja vielä yksi kysymys, voikohan mahdollisesti alhainen hcg hormonipitoisuus vaikuttaa myös pahoinvoinnin määrään?

Ehkä tyhmiä kysymyksiä mutta ajattelin kokeilla kepillä jäätä ennen kun teen asille mitään sen enempää :)
 
mammahaaveilija
oon oikeasti tosi sekasin ja epätoivoinen. Menkat on myöhässä 13. päivää. Lämpöä, väsymystä, nännit olivat pari viikkoa ihan uskomattoman arat, mikään ruoka ei oikein maistu... Alavatsa oli kaksi päivää aiva uskomattoman arkana, tälläkin hetkellä vielä arka muttei enään niin paljon kuin eilen. Alavatsa on myös turvoksissa ja koko viimeyön ramppasin pissalla vaikka enenn ei ole tarvinnut nousta öisin pissalle..
Lopetin Yasmin-pillereiden syönnin Helmikuussa, jonka jälkeen kierto oli 28-32 päivää... Ja nyt siis kp.41. Perjantaina tein testin joka oli negatiivinen. Tänään tein CB digital testin joka myöskin negatiivinen. Kävin aamulla viemässä myös terveyskeskukseen virtsanäytteen josta tutkitaan raskaushormonit... Tällähetkellä kuitenkin tuntuu että negatiivinen sieltäkin tulee. Olen jo aika neuvoton, että mitä pitäisi ajatella kun testit ovat negoja ja menkkoja ei kuulu... :(
 
mammahaaveilija
lisäystä edelliseen. 14.päivää menkat myöhässä, tänä aamuna oksensin ensimmäistä kertaa.. Useamman päivän ollut ällö olo ja yökkäilyttänyt, mutta tänään sitä vessanpönttöä piti sitten käydä halailemassa... Saa nähdä miten etenee.
 
nuoriodottajako
Mulla on nyt oireita alkanut olemaan.. Syön e-pillereitä mutta taukoviikon jälkeen ensimmäinen unohtui ottaa kuin myös samalla viikolla toinenkin pilleri. Ollaan oltu miehen kanssa yhdynnässä joka päivä vähintään kerran. Ovulaation piti laskelmien mukaan olla maanantaina.

Minulla on ollut nyt huimausta, alamahassa paineen tuntua, närästystä ja tunteet ovat myllertäneet miten sattuu. Koko ajan saan myös juosta vessassa ja suu kuivuu nopeasti.

Koska mun kannattaa testi tehdä?
 
mävaa
Testi kannattaa tehdä vasta aikaisintaan silloin kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Varmemman tuloksen saa, kun odottaa kuukautisten olevan jo jonkin verran myöhässä, esimerkiksi viikosta ylöspäin. Tämä riippuu kuitenkin kiertosi pituudesta. Lyhyellä (26pv tai alle) kannattaa odottaa ainakin viikko kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. Normaalipituisella tai pitemmällä kierrolla voi hyvin testata jo ensimmäisestä päivästä, kun kuukautiset ovat jääneet pois.
 
Raskaana vaiko ei?
Olen ensimmäistä kertaa kirjoittamassa, sillä tunteet pöyrivät itsekseen kärryn pyörää ja pakko saada tunteita ulos. Alkukesästä tuli yllättävä raskaus-tilanne, joka olikin kohdun ulkoinen raskaus, ja toinen munanjohtimeni poistettiin.

Olen vuoden käyttänyt Ladycomp-laitetta, jolla mittaan lämpötilani aamuisin ennen ylös nousua, joka tunnistaa kiertoni ja tiedän koska on otollisin hetki tulla raskaaksi ja olla tulematta raskaaksi (hankin siis laitteen alunperin sitä varten, jotta saan ehkäisyn ilman hormoneita. Laite herättää mielipiteitä, jota en kenenkään kanssa lähde kinaamaan tässä :) ).

Viimeisten kuukautisten jälkeen ja toisen tai kolmannen yhdynnän jälkeen tuli pieni vuoto ja ns.limaklöntti vessakäynnin yhteydessä. Epäilin heti että onko tämä se ns.kiinnitysvuoto. En kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, kunnes se tuli mieleeni kun olen voinut pahoin kohta kaksi viikkoa. Alamahalla tuntuu nipistelyä silloin tällöin. Sanoin miehelleni jo muutaman päivän pahoinvoinnin jälkeen näin: Olenkohan syönyt jotain pilaantunutta kun vähän väliä on jopa niin paha olo, että voisi oksentaa tai ainakin pitää hetkeksi vain pysähtyä ja pistää pää jalkojen väliin. Kertaakaan en siis ole oksentanut.

Hajuaistini on ollut aina hyvä, mutta nyt olen erittäin herkkä hajuille (olen aivan varma, että työkaverini haisee kissanpissalle :) huvittavaa ehkä, mutta ällöttävää nenälleni...) Hajuvedet ja partavedet tekee varsinkin todella pahaa...

Ajattelin jo että pian varmaan alkaa kuukautiset kun tuli pieniä kiukun puuskia, ja ajattelin että se on vielä normaalia.

Tuntuu että olen käynyt myös useammin vessassa kuin aikaisemmin.

En paljon juo kahvia, mutta nyt tekee vaikeaa jo juoda edes puoli kuppia.

Hassua, mutta olen unohdellut työkavereideni nimiä, joiden kanssa olen työskennellyt kohta kaksi vuotta, aivan pimeää...

Ruoka ei maita ihan niin hyvin kuin aikaisemmin...

Mies mainitsi että rintojeni muoto olisi muuttunut.

On ollut vahva tunne että olisin raskaana. Olen kuullut että jotkut vain tietävät sen.
Kuukautiset ovat nyt 10päivää myöhässä. (Ladycomp-tietokone tietää aika tarkkaan kiertoni...)
Tein eilen aamulla kotitestin, joka näytti haalean viivan kontrolliviivan vieressä, jonka miehenikin tunnisti. Ystäväni taas oli vahvasti sitä mieltä että odotan aivan liikaa raskautta, ja oireeni johtuvat siitä, ja näki haalean viivan, mutta yritti sitä selittää että ei ole nähnyt testiä ennen testin tekemistä, että oliko siinä ero vai ei.

Kävin tänään tekemässä labrassa testin ja se oli näyttänyt negatiivista.
Soitin myös äidilleni, joka kertoi että sisarusteni raskaudet ovat yhtä lukuunottamatta näkyneet vasta kolmannella kuulla plussaa.

Ehkä en ota tästä vielä paineita. Odotan kiltisti alkavatko kuukautiseni vaiko ei. Ehkä viikon päästä jos kuukautisia ei näy, teen uuden testin. Voi olla että odotan raskautta niin paljon että kuvittelen oireet, tuntuu vain niin uskomattomalta että alitajunta voisi tehdä niin voimakkaita reaktioita.
 
"tikkari"
minulla näytti 3 testiä negaa, mutta olin silti varma. neuvolaan en saanut aikaa, yksityinen gynegologi katsoi säälivästi mutta totesi että katsotaan nyt ultralla. ilme muuttuikin sitten aika äkkiä.. olin jo noin viikolla 15 sillon. oireet olivat pois jääneet kuukautiset,kasvaneet kipeät rinnat,
vääeistynyt makuaisti, äkillisesti puhjennut akne..
 
"vieras"
On hyvinkin mahdollista että testit näyttävät negaa vaikka onkin raskaana. Itse tein negatiivisia testejä ja jopa verikoe oli negatiivinen kun hormonit eivät olleet vielä nousseet, vasta myöhemmin kun tuli lisää raskausoireita tein uudestaan testin joka oli positiivinen. Olen kuullut että kuukautisten puuttumisesta voi viedä parikin viikkoa että näkyy varmasti verikokeessa, ja onhan tilanteita että kuukautiset ovat aiemmin puuttuneet tai niin epäsäännölliset ettei niistä olisi voinut päätellä mitään.
 
Raskaana vaiko ei?
Ihanaa kun sai heti vastauksia!

Lueskelin myös muiden oireita, olisiko jotain erityistä jäänyt huomioimatta. Rintani eivät ole kipeytyneet, ei edes niin kuin normaalisti hieman ennen kuukautisia. Nännipihalla on jotain näppyjä, joita ennen ei ole ollut.

Suurin on ehkä se minkä edellisessä unohdin mainita, eli tunteellisuus. Alan itkemään todella todella pienestä. Vaikka vain kaunis suutelukohtaus ja saan suuren tunnelatauksen. Enkä tohdi kuunnella rakkauslauluja kun vain kyynelehdin. Eilen kotimatkalla autossa lauleskelin Pepe Wilbergin Aamu-kappaletta, ja kyynelehdin samalla. Nyt naurattaa tuo asia.
Viikko sitten soitin isälleni, ja viimeisestä puhelusta n.kaksi viikkoa, ja aloin itkemään vain kuin kuulin tervehdyksen. Ja mitä kaikkia muita tilanteita... :)

Kuukautisten poisjäännistä 11päivää tänään, ja pahoinvointi on hetki sitten alkanut. Sitkeästi siihen ensi viikkoon odotan ennen seuraavaa testin tekoa.
 
Itse lopetin kesällä pillerit ja siitä asti on koettu aikamoisia itku-potkuraivareita aina kun menkat on alkanu, olen kuvitellut itselleni jos jonkimoisia oireita mutta joutunut aina pettymään..

Nyt on asiat vähän toisin, viikko sitten jouduin lopettamaan tupakan polton koska rupesi maistumaan/haisemaan niin pahalle ettei pysty enää polttaa, kahvi on toinen mikä maistuu nykyään pahalle. Kun illalla käy nukkumaan niin tulee kylmiä väreitä ja yöllä herää siihen kun on kauhean kuuma, syön aika paljon jopa 4 lämmintäateriaa päivässä+ aamu-,ilta- ja välipala, ennen riitti 1 lämminateria.. Mahassa on myös uudenlaisia tuntemuksia, välillä turvottaa ja välillä vihloo ja nipistelee..

Nyt on menossa kp 29 ja odotin menkkojen alkavan eilen, ennen on menkkojen alkua edeltävä päivänä mahaa puristanut mutta nyt ei ole moisesta tietoakaan.. Kiertoni on aijemmin ollut 25/28...

Mieheni on jo aivan varma että olen raskaana, mutta minua kelvaa pelko alkavista kuukautisista.. Tänään tein raskaustestin (apteekin oma) ja se oli negatiivinen, voi sitä itkun määrää taas... Tosin tein testin päivällä, vissii parhaan tuloksen saisi aamupissasta.. Masentaa taas niin pirusti (pientä mielialan vaihtelua)..

Ei vissii auta kun murehtia pari päivää (odottaa menkkojen alkua) ja testailla sitten uudestaa.. On tämä välillä rankkaa.. Mieskin on niin mölliäinen että sanoo vain "älä stressaa" kun puhun hänelle asioista joita päässäni pyörittelen..
 
"tyttönen"
En tahdo raskaaksi, olen 19. Aina on käytetty kondomia yhdynnässä oikein, eikä ole mennyt rikki. Nyt on kuukautiset myöhässä. Tein raskaustestin joka negatiivinen. Mitä teen??? Olenko raskaana? Minne minun pitää soittaa ja varata aika? En siis tahdo lasta ja tahtoisin varmistua siitä, etten olisi raskaana ja tietoa e-pillereistä. Kuinka luotettava kondomi on yksinään käytettynä (oikein asetettuna) ilman pillereitä?
 
"Mii"
Syön minipillereitä. Yleensä otan pillerin aamulla, 7vkoa sitten kävi kuitenkin niin että otin pillerit seuraavasti: pe: aamulla la:illalla su:- ma:illalla
Edelliset kuukautiseni olivat loppuneet reilua viikkoa ennen. Olen parisuhteessa ja yhdynnässä n. joka toinen päivä.

En miettinyt asiaa sen enempää, mutta nyt olen alkanut kiinnittää huomioita omituisiin oireisiin. Kuukautiseni ovat aina olleet epäsäännöllset minipillereistä johtuen, mutta ovat kuitenkin mielestäni myöhässä. Yleensä olen tuntenut selvästi koska ne alkavat, ja odotin niitä jo 3vkoa sitten mielialanmuutoksista ja kipeistä rinnoista johtuen. Nyt rintani ovat kuitenki kasvaneet, turvonneet ja kipeät. Lisäksi minulla on etovaa oloa. Tein tänään testin ja se oli nega. Ikinä ennen eivät rintani ole olleet näin isot ja turvonneet, miehenikin sanoi että ne näyttävät kireiltä ja turvonneilta.

Osaako joku neuvoa?
 
Sama juttu
Jep jep. Mulla 2 viikkoa myöhässä ja sanoisin, että oireet on täysin raskausoireita, vaikka en koskaan aikaisemmin raskaana ole ollutkaan. Testeissä ei niin minkäänlaisia viivoja. Kävin eilen yksityisellä gynellä joka sanoi, että "et missään nimessä voi olla raskaana". Järki sanoo, että niinhän se on, en varmasti voikaan, mutta silti olen ihan varma että olen.

Kuulemma noin kk pitää odotella ja jos ei ala, niin joku lääke joka aloittaa menkat. Jostain tosin oon lukenut, että toita lääkettä ei missään nimessä saa ottaa jos on raskaana, koska siinähän sekin kivasti keskeytyy.

Jos täällä on näin paljon tarinoita ihmisistä joilla ei raskaus testeissä näy, niin miten lääkäri voi sanoa, että se ei ole mahdollista?!

Olisi kauhean kiva kuulla, että miten tähän ketjuun kirjoittaneilla on käynyt, eli onko kyseessä ollut raskaus vai jotain ihan muuta! Hulluksi tulee kun pitäis vaan odotella ja testailla.
 
Tänään ultrassa
Olen rv 21+4 olen tehnyt syksyn aikana 8 nega testiä. Nyt kävin yksityisellä kun "kupli"

Lääkärissä käyty syksyn aikana 3x , mulla kuulema useamman kk oksennustauti, stressi,masennus, keliakia epäily,hormonihäiriö.

nimim.useamman kerran tipassa kun laatta vaan lentää.
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään ultrassa;27859433:
Olen rv 21+4 olen tehnyt syksyn aikana 8 nega testiä. Nyt kävin yksityisellä kun "kupli"

Lääkärissä käyty syksyn aikana 3x , mulla kuulema useamman kk oksennustauti, stressi,masennus, keliakia epäily,hormonihäiriö.

nimim.useamman kerran tipassa kun laatta vaan lentää.
Ja siis ultrassa vasta totesivat raskauden? Oliko sulta ikinä testattu verikokeesta?

Niin kummallista. Tässäkin ketjussa moni jolla raskaus ei ole testissä näkynyt. Onko kenellekään lääkärit kertonut, että miksi ei näy? Tai voiko olla, että raskaudessa on jotain ongelmia, jos se ei näy testeissä (eli raskaushormonia ei erity..)??
 

Yhteistyössä