Raskaana vaikka testi negatiivinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos raskaustestin tekee ehkä Vitun iskä on kusettanu äitiä! Äiti ajelee sen eukon autolla. Onpahan mullaki suurempi syy olla pitämättä välejä sen saatanan paskiaisen kanssa väärin ni voiko se silti näyttää negatiivista vai näyttääkö se aina tällaisissa tilanteissa epäonnistunutta?

Hello.. Onko teillä ollu että on tullu kolmekwrtaa peräkkäin negatiivinen tulos?ku en oo varma oonko raskaana ky mulla kertyy rintoihin maitoa ja testit näyttäö vaan negaa pitäökö olla huolissaan AUTTAKAAAAA PLIIS...

Juu kandee varmaan käydä lääkärissä, ku eihän noi testit vissiin kovin luotettavia kaikille oo. Mulla suht normit menkat viikko sit, alko kyl viis päivää myöhäs. nyt alko menkkakivut uudestaan ja huimaa, etoo ja väsyttää..muita oireita ei oikein oo..rinnat ei oo yhtään arat. Tein testin ja näytti negaa. Ollaan kuitenki harrastettu suojaamatonta seksiä kuukautisten aikana ja päri päivää nitä ennen. Joten olisko mahollista??Itse ainaki toivon raskautta todella paljon ja nään unia, jossa tikku näyttää positiivista :)

Uskon kyl että oot raskaana, joten kannattaa mennä pikasesti verikokeisiin ja gynelle..Kumpa mullaki olis vähän enemmän oikeenlaisia oireita..voin ihan hyvin kuvitella nää, ku toivon lasta ite niin paljon :(

Elikäs mulla on ollut viimiset kuukautiset helmikuun lopussa ja vieläkään ei ole alkanut!!olen tehnyt kotona 3 negatiivistä testiä ja terveysasemalla tehnyt myös mikä oli negatiivinen (pissasta)!on ollut aikaisemmin tissien kivistystä ja menkka maistoa jomostusta ihankun kuukautiset alkaisivat!oireet menivät ohi ja nyt tänään tullut uudelleen tissien kivistus kuvioon valkovuoto on välillä aika runsasta ei muita oireita!eli voinko olla siitä huolimatta raskaana?

Vanha ketju, mutta kirjoittelenpa tänne kun näytti olevan vastaavanlaisia juttuja.

Kiertoni siis ollut aina enemmän tai vähemmän epäsäännöllinen. Menkat, runsaammat tai niukemmat on kuitenkin aina tullut. Alkamis päiväkään ei heittele kuin korkeintaan parilla päivällä.

Nyt olen viikon odotellut menkkoja. Viime viikon tiistaina tuli jotain tuhrua ja alapäässä sellainen tunne, että alkavat. No. Torstaina taas jotain aivan onnetonta vaaleanpunaista vain paperiin vessassa käydessä. Tänään aamulla touhuiltiin niin tuli paperiin hailakkaa verta ja sen jälkeen ei mitään. Eivät siis tunnu alkavan. Viime pe tein testin jossa viivan paikalle tuli hieman väriä. Tänään puhdas nega.

Mitähän tässä nyt?? Ideoita mistä voisi johtua. .
Ps. Mitään kipuiluja ei ole ollut lainkaan niinkuin yleensä.

mmoi. mulla oli menkat mut ne tuli liian ajoissa ja nyt niitä ei oo oikeen tullut kunnolla :eek: maha on kokoajan kipeä ja alaselkään sattuu välillä niin ettei pysty nukkumaan.raskaus-oireita on. tein testin,mutta se näyttää negaa.. voiko se olla mahdollista,että olen raskaana,vaikka testi ei näytä plussa ? kuinka kauan siinä suunnilleen menee yhdynnä jälkeen,että testistä näkee onko raskaana vaiko ei? :eek: kiitos kaikille jotka osaa vastata.
Heips,
Mulla vähän sama tilanne eli liian aikaisin(minullr 2vko) tulivat niukahkot menkat, ja jo ekasta viikosta lähtien on ollut alavatsa kipua ja rintojen kuumoitusta ja kipua/ pistelyä, nyt ens viikolla, jos raskaana, niin ois 8vko, ja pisimmän kierron mukaan 48 tai jotain kierto eli pitäs nyt olla menny, testi negaa, viime viikol tosi kovat alavatsa kivut hetken ja nyt eilen noin viikko tosta kivusta, alko 37 kuume? Ja jatkunut tänään tosin muuta vaivaa ei ole kuumeesta kuin silmät jotka tuntuvat samalta kuin kuumeessa aina. Jostain luin et hormonit alkais nousta 50kp ja huipussaan 70kp eli huomen tulis 50 kp täyteen.
Se tässä vaan huolettaa et mikä on ku ens viikol lähös toisaalle vähäks aikaa ja jouluki ja uusvuos tulos ja ei tiiä mitä aatella ku koiraki on ollu kyl ehkä hieman oudohko ja öisin vingahdellu jos ei vaatteita lattial mihin käy nukkuu mitä ennen ei oo tehny ja muutaki outoo välil tehny, tulee vaa mielee et mikä vikana, ku raskauden mahdollisuuskin on.

Vanha ketju, mutta näpyttelenpä tänne. Harmi ettei täällä oo hirveesti keskustelua vaan jokainen käy laittamassa jonon jatkoks oman kertomuksensa, mutta tässä tulee mun kertomus :p
Mulla siis edellisessä kierrossa tuli menkat noin 5 päivää etuajassa. Kierto mulla yleensä tosi tarkka 29-30 päivää. Nyt odottelin menkkoja tossa muutama päivä sitten ja olinki jo ihan varma että nyt ne alkaa. Tosi selkeet menkkakivut ja tuntemukset että tänään ne alkaa. Mutta ei nyt kp 33, eikä menkoist enää mitään oireita! Rinnat on turvoksissa ja hieman arat, niinkuin aina ennen kuukautisia, mutta mitään muita menkkaoireita ei oo..
Muuta normaalista poikkeevaa on se että olin tosi herkkä alkuviikosta (nyt sunnuntai), itkin koko maanantain ja tiistaina sain raivarit miehelleni, keskiviikkona oletin menkkojen tulevan, mutta sainkin flunssan ja keskiviikosta lähtien oon parannellut flunssaa kotona.. lämpöä oli eilen 37,1. Sen lisäks nukun miten sattuun, meen normaaliin aikaan nukkumaan klo 22 maisss, mutta herään yöllä 2-4 välillä, enkä saa enää nukutuksi. Tein eilen illalla ja tänä aamuna negatiiviset testit.. miehen kanssa ei olla yritetty lasta ja ehkäsynä kondomi, mutta voisko olla käynyt joku vahinko, vai mihin mun menkat on jääneet?
Miltä nää oireet teidän mielestä kuulostaa?

Vanha ketju, mutta näpyttelenpä tänne. Harmi ettei täällä oo hirveesti keskustelua vaan jokainen käy laittamassa jonon jatkoks oman kertomuksensa, mutta tässä tulee mun kertomus :p
Mulla siis edellisessä kierrossa tuli menkat noin 5 päivää etuajassa. Kierto mulla yleensä tosi tarkka 29-30 päivää. Nyt odottelin menkkoja tossa muutama päivä sitten ja olinki jo ihan varma että nyt ne alkaa. Tosi selkeet menkkakivut ja tuntemukset että tänään ne alkaa. Mutta ei nyt kp 33, eikä menkoist enää mitään oireita! Rinnat on turvoksissa ja hieman arat, niinkuin aina ennen kuukautisia, mutta mitään muita menkkaoireita ei oo..
Muuta normaalista poikkeevaa on se että olin tosi herkkä alkuviikosta (nyt sunnuntai), itkin koko maanantain ja tiistaina sain raivarit miehelleni, keskiviikkona oletin menkkojen tulevan, mutta sainkin flunssan ja keskiviikosta lähtien oon parannellut flunssaa kotona.. lämpöä oli eilen 37,1. Sen lisäks nukun miten sattuun, meen normaaliin aikaan nukkumaan klo 22 maisss, mutta herään yöllä 2-4 välillä, enkä saa enää nukutuksi. Tein eilen illalla ja tänä aamuna negatiiviset testit.. miehen kanssa ei olla yritetty lasta ja ehkäsynä kondomi, mutta voisko olla käynyt joku vahinko, vai mihin mun menkat on jääneet?
Miltä nää oireet teidän mielestä kuulostaa?

Ja pakko vielä lisätä, että tuntuu kui vessassa sais juosta tiuhempaan.. käyn kyllä muutenkin aika usein pissalla, mutta nyt tuntuu kuin kävisin vielä useammin? Lisäks mulla on aivan jäätävät ilmavaivat. En ymmärrä mistä sitä ilmaa riittää näin paljon!? :D

Ilmetyttää vaan toi kun menkat tosiaan tuntui niin selkeästi alkavan, mutta nyt ei oo enää pienintäkään merkkiä niistä... jännää..

Ja pakko vielä lisätä, että tuntuu kui vessassa sais juosta tiuhempaan.. käyn kyllä muutenkin aika usein pissalla, mutta nyt tuntuu kuin kävisin vielä useammin? Lisäks mulla on aivan jäätävät ilmavaivat. En ymmärrä mistä sitä ilmaa riittää näin paljon!?

Ilmetyttää vaan toi kun menkat tosiaan tuntui niin selkeästi alkavan, mutta nyt ei oo enää pienintäkään merkkiä niistä... jännää..

Mikä oli lopputulema? olitko raskaana?

Siis yhtäjuttua en nyt ymmärrä:
jos kotitesti näyttää negaa ja silti ei menkkoja kuulu, niin miks ihmeessä sillo ei mennä labraan verikokeeseen!? vaan kirjoitetaan kaksplussalle ja puidaan asiaa joka ois jo selvä saman päivän aikana ollu useaan otteeseen. en tajua tätä turhaa puintia....
Tähän pakko sanoa, että itse tänään soitin terveyskeskukseen ja vastaus oli: "jos 2kk päästä ei näy niin soittele uudestaan. Mutta jos testi näyttää negatiivista ni kyllä se sillon negatiivinen on."

Yhteistyössä