Vanha ketju, mutta näpyttelenpä tänne. Harmi ettei täällä oo hirveesti keskustelua vaan jokainen käy laittamassa jonon jatkoks oman kertomuksensa, mutta tässä tulee mun kertomus

Mulla siis edellisessä kierrossa tuli menkat noin 5 päivää etuajassa. Kierto mulla yleensä tosi tarkka 29-30 päivää. Nyt odottelin menkkoja tossa muutama päivä sitten ja olinki jo ihan varma että nyt ne alkaa. Tosi selkeet menkkakivut ja tuntemukset että tänään ne alkaa. Mutta ei nyt kp 33, eikä menkoist enää mitään oireita! Rinnat on turvoksissa ja hieman arat, niinkuin aina ennen kuukautisia, mutta mitään muita menkkaoireita ei oo..
Muuta normaalista poikkeevaa on se että olin tosi herkkä alkuviikosta (nyt sunnuntai), itkin koko maanantain ja tiistaina sain raivarit miehelleni, keskiviikkona oletin menkkojen tulevan, mutta sainkin flunssan ja keskiviikosta lähtien oon parannellut flunssaa kotona.. lämpöä oli eilen 37,1. Sen lisäks nukun miten sattuun, meen normaaliin aikaan nukkumaan klo 22 maisss, mutta herään yöllä 2-4 välillä, enkä saa enää nukutuksi. Tein eilen illalla ja tänä aamuna negatiiviset testit.. miehen kanssa ei olla yritetty lasta ja ehkäsynä kondomi, mutta voisko olla käynyt joku vahinko, vai mihin mun menkat on jääneet?
Miltä nää oireet teidän mielestä kuulostaa?