[QUOTE="miimii";24630068]Mulla alkoi armoton väsymys noin kuukausi sitten. Ei auttanut vaikka kuinka yritti nukkua päiväunia ja pitkiä yöunia. Aloin suorastaan uupumaan jo. Reilu viikko sitten alkoi alavatsassa tuntua "outo tunne", ikäänkuin painetta alavatsassa kokoajan. Samoihin aikoihin aloin juosta vessassa pissalla normaalia enemmän, mutta myös vastaavasti juoda enemmän. Vajaa viikko sitten tuli huono olo. Huono olo ei ole painottunut mihinkään vuorokaudenaikaan vaan tulee satunnaisesti, yleensä kun en ole muutamaan tuntiin syönyt. Aamulla ei kuitenkaan pahoinvointia ole. Olen aina syönyt paljon mutta nyt minulle tulee oikeasti näläntunne 3-4 tunnin välein.
Se mikä laittaa mietityttämään, on se että olen ollut viimeksi yhdynnässä noin 6 viikkoa sitten. siitä kaksi viikkoa ja minulle tuli menkat, jonka jälkeen siis tuli tuo väsymys jne... Nyt kuitenkin niin vahvat oireet, että olin jo varma raskaudesta, mutta kuitenkin tänä aamuna alkoivat kuukautiset. Tosin, ainakin näin ensimmäisenä päivänä tuntuvat olevan hyvinkin niukat verrattuna aiempiin.
Mikä muu voisi aiheuttaa tuon paineen tunnun alavatsassa? Testejäkin olen pari tehnyt ja negatiivista näyttää. Vaikka nyt onkin kuukautiset niin "oireet" edelleen tallella... vai olenko vain saanut ne itse jotenkin aikaan toivomalla raskautta niin kovin..?
Tänään kävin lääkärillä, joka oli niin kauan sitä mieltä että olen raskaana kunnes kerroin kuukautisten tänään alkaneen. Huomiseksi aika gynekologille ellei aamulla vuoto ole muuttunut runsaaksi.[/QUOTE]
Heippa!
Kaks viikkoa sitten oli ovulaatio ja käytettiin se tietysti hyödyksi. Viikon verran on ollut seuraavia tuntemuksia: Nenä tukossa koko ajan, päätä särkenyt, närästänyt välillä (mitä ei mulla ei ole ollut muuten kuin raskaana ollessa), kova väsymys, kylmät ja kuumat "aallot", mielialat vaihtelee heräkästi, vatsakipuja ja alaselkäkipua, tunne että menkat alkaa. Mulla on nyt yhteensä 5 päivää kestänyt ruskea niukka vuoto, kuukautiskierto on noin 28-32 päivää ollut toisen lapsen syntymän jälkeen (hän nyt 1v 1kk). Tällä viikolla olis pitänyt siis alkaa menkat mutta nyt onkin ollut sen 5 päivää hyvin niukkaa rusehtavaa vuotoa. Ei kunnon menkkoja. Normaalisti vuodan ku seula ja menkat kestää noin viikon. Pari ekaa päivää menkat on kivuliaat ja usein joudun ottamaan särkylääkkeen. Nyt ei ole ollut sellaista, vaikka välillä vatsaa nippaileekin ja alaselkää koskee.
Tunnistan ovulaationi ja yhdynnät ajoittuivat juuri oikeaan aikaan, mutta voihan toki olla, että raskaus olisi saattanut alkaa myöhemmin. Näin juuri kävi toisen lapseni kohdalla.
Raskaustestejä olen nyt tehnyt 4 ja negatiivinen tulos tullu joka kerta. Silti tuntemukset on aivan kuin alkuraskaudessa ja vauva olisi meille tervetullut. Tää on tosi stressaava tilanne, kynnetkin olen pureskellut. Vaikka toivon raskautta, niin silti olen ihan varma että menkat alkaa ihan pian kunnolla. Silti toisaalta tuntuu että olisin raskaana... Pitänee ens viiikolla varata aika gynelle, jos ei mitään muutosta asiaan ole tapahtunut.
Tuntuu olevan kuitenkin suhteellisen yleistä tällaiset vuotelut alkuraskaudesta ja se myös, että testit näyttää negaa, vaikka olisikin raskaana.