Vieras
Onko jollekin käynyt näin, millä viikolla sait negatiivisen testin ja koska plussaa? Kokemuksia kaipailen
haalea viiva on plussaAlkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Eli en varsinaisesti plussannut missän vaiheessa, mutta loppujen lopuksi noin viidennen testin jälkeen ilmestyi haalea viiva.
Varasin ajan alkuraskauden ultraan, kun olin itse 100 % varma raskaudesta.
Siis joo, lopulta oli tooosi haalea viiva, mutta missään vaiheessa ei ihan selkeää plussaa.Alkuperäinen kirjoittaja ei sitäkään tule jos ei ole raskaana:haalea viiva on plussaAlkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Eli en varsinaisesti plussannut missän vaiheessa, mutta loppujen lopuksi noin viidennen testin jälkeen ilmestyi haalea viiva.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Eli en varsinaisesti plussannut missän vaiheessa, mutta loppujen lopuksi noin viidennen testin jälkeen ilmestyi haalea viiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian :Miksi epäilet olevasi raskaana vaikka testi on negatiivinen? Jos menkat ovat reilusti myöhässä ja raskaustesti näyttää negatiivista niin olisin yhteydessä lääkäriin, en palstaan. Paitsi jos muutenkin tuppaa menkat tulemaan vähän silloin kun niitä huvittaa.
ekan testin tein kun kuukautiset oli viikon myöhässä eikä näyttänyt mitään, toisen tein viikko sen jälkeen ja selvä plussa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko jollekin käynyt näin, millä viikolla sait negatiivisen testin ja koska plussaa? Kokemuksia kaipailen
Alkuperäinen kirjoittaja minä:ekan testin tein kun kuukautiset oli viikon myöhässä eikä näyttänyt mitään, toisen tein viikko sen jälkeen ja selvä plussa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko jollekin käynyt näin, millä viikolla sait negatiivisen testin ja koska plussaa? Kokemuksia kaipailen
No eiköhän se yleisin ja luonnollisin syy oo se, että ovis on ollukin myöhemmin kun laskennallisesti ois pitäny.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:ekan testin tein kun kuukautiset oli viikon myöhässä eikä näyttänyt mitään, toisen tein viikko sen jälkeen ja selvä plussa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko jollekin käynyt näin, millä viikolla sait negatiivisen testin ja koska plussaa? Kokemuksia kaipailen
Löytyikö koskaan syytä miksei se ekalla kerralla näyttänyt ja oliko sulla oireita raskaudesta? Muutakuin pois jääneet kuukautiset. Ja millä testeillä teit?
Ekan testin tein, kun kuukautiset olivat viikon myöhässä. Ja sitten aina muutaman päivän välein.Alkuperäinen kirjoittaja hölmö-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Eli en varsinaisesti plussannut missän vaiheessa, mutta loppujen lopuksi noin viidennen testin jälkeen ilmestyi haalea viiva.
Missä vaiheessa testasit? Ite oon tehnyt pari testiä, mut negaa näyttää... lo on kun oisin raskaana, pahoinvointia myöten ja muutenkin on sellanen olo kun olisin raskaana... En oikeen osaa selittää mix...Voiko toiveajattelu tehdä kepposet?
Miten päädyitte tuohon keltarauhashormooniin? Minulla vähän sama ongelma, eli epäilen olevani raskaana, mutta testit näyttävät negaa.Alkuperäinen kirjoittaja r:Mulla menkkojen poisjäännistä asti päivän selvät oireet (samat kuin edellisessä raskaudessa) Testit ja ultra kuitenkin negoja verikoekin vielä viikolla 9 nega. Sain keltarauhashormonikuurin jonka jälkeen heti selvä plussa (rv11). Hoitajat ja lääkärit väittää etten ole voinut olla raskaana vaikka itse olen siitä aivan varma.. Ultrattiinkin mahanpäältä, eikä lääkäri (joka myönsiettei tee ultria usein) löytänyt mitään.
Vituttaa kun ei oteta tosissaan ja selvitetä mikä raskaudessa on mahdollisesti vikana kun noin hitaasti tuntuu etenevän.
Kuulostat aika pelottavalta. Ja keltarauhashormonikuuri itsessään saa aikaan väärän positiivisen tuloksen r-testissä. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa ettet ole raskaana?Alkuperäinen kirjoittaja r:Mulla menkkojen poisjäännistä asti päivän selvät oireet (samat kuin edellisessä raskaudessa) Testit ja ultra kuitenkin negoja verikoekin vielä viikolla 9 nega. Sain keltarauhashormonikuurin jonka jälkeen heti selvä plussa (rv11). Hoitajat ja lääkärit väittää etten ole voinut olla raskaana vaikka itse olen siitä aivan varma.. Ultrattiinkin mahanpäältä, eikä lääkäri (joka myönsiettei tee ultria usein) löytänyt mitään.
Vituttaa kun ei oteta tosissaan ja selvitetä mikä raskaudessa on mahdollisesti vikana kun noin hitaasti tuntuu etenevän.
( niimpä, sepä just että ku ei oteta tosissaan. minullaki oli raskaudenoireita 2kk menkat myöhäs, niin neggua näyttää. ja raskaaks oon yrittänyt monet kerrat mutta aina negaa)Mulla menkkojen poisjäännistä asti päivän selvät oireet (samat kuin edellisessä raskaudessa) Testit ja ultra kuitenkin negoja verikoekin vielä viikolla 9 nega. Sain keltarauhashormonikuurin jonka jälkeen heti selvä plussa (rv11). Hoitajat ja lääkärit väittää etten ole voinut olla raskaana vaikka itse olen siitä aivan varma.. Ultrattiinkin mahanpäältä, eikä lääkäri (joka myönsiettei tee ultria usein) löytänyt mitään.
mul kävi nii et kuukautiset jäi pois ja kaikki testit negaa 4kk ajan. sisäinen ultra tehtii n. 2kk kuukautisten poisjäännin jälkee eikä mitään. sit 5:llä kk tuli positiivinen ja siit 5kk eteenpäin ja vauva oli sylis ja syntyi ajallaan. lääkärit oli ihmeissään mut koko ajan ite tiesin vaik ei ollu todisteita jakaa muille =DAlkuperäinen kirjoittaja päää;23045627:( niimpä, sepä just että ku ei oteta tosissaan. minullaki oli raskaudenoireita 2kk menkat myöhäs, niin neggua näyttää. ja raskaaks oon yrittänyt monet kerrat mutta aina negaa)