raskaana oon ja sydän tykyttää hulluna!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv18

Vieras
mikäköhän on pielessä kun sydän tosiaan hakkaa täysiä vaikka ihan paikoillani oon..siis illalla kun meen nukkumaan,ni tuntuu,et oisin just lenkiltä tullut tms... nytkin vaan istuskelen ja oon siis istunut jo tunnin verran,niin silti tykyttää norm. kovempaa mun mielestä...

kiitos tosi fiksuista veikkauksista.. verenpaineet on tosi hyvät ja hemoglobinikin oli ok neuvolassa..on mulla kyl ihan päivittäin tätä ja välillä tosi häiritsevää. seuraava nla on vasta rv23,mut kyselen siellä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos tosi fiksuista veikkauksista.. verenpaineet on tosi hyvät ja hemoglobinikin oli ok neuvolassa..on mulla kyl ihan päivittäin tätä ja välillä tosi häiritsevää. seuraava nla on vasta rv23,mut kyselen siellä sitten.

täällä vastailee joku hiippari aivan päättömiä.. ala välitä.. soita neuvolaan tai päivystykseen jos kovasti huolettaa..

Mulla ollut ihan samaa tän raskauden aikana, kysyin sitä neuvolastakin kun aloin ihmetellä kun pulssi hakkasi yli sataa jo kun aamulla nousin sängystä ja kävelin istumaan veskipöntölle. Kuulemma täysin normaalia, raskauden aikaansaamaa.

Yhteistyössä