mites on mä oon raskaana (alkuvaihees) ja hiusten värjäys ..voiko värjätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nasu

Vieras
mä oon siis tosi alussa raskaana ehkä viikolla 4-5..

perjantaina sit mun yx kaveri sano ku puhuin et meen hiusten värjäykseen ni sano ette se ei menis se on ite raskaana viikolla 16 ja sano että se odottaa ainakin yli 20 viikolla ennen ku menee värjäyttään hiukset jasano mulle ettei munkaan kannata ku oon näin alussa ja keskenmenon vaara suuri..

siis vaikuttaako hiustenvärjäys jotenkin sikiön kehitykseen,keskenmenoon..voiko tästä tulla nyt ns epänormi jos meen värjään hiukset??

mulla huomenna aika ja noi kaverin jutut pyörii mun päässä en mä oo ees aatellu et päänahastakin jotain menee..

kertokaahan te nyt vielä?

eiku lapsen hiukset muuttuu myös saman värisiksi..

voi herranen aika sentään, kyllä niitä voi värjätä ihan rauhassa, niitä voi myös leikata ja niitä voi jopa harjata...

*jupisee itsekseen että mihin tämä maalima on menossa*

no nyt mua sit vasta alkokin pelottaan =(
oon oottanut ikuisuuden parturiinpääsyä kun en oo kahden työn lomassa ehtinyt tekeen muuta kun töitä töitä töitä..ja lauantaitkin töitä..ja nyt kun huomiseks tuli et ehdin käymään..en oo 6kk käynyt ja väri ois piristänyt mut en mä kyllä sit uskalla kun tekin noin vastaan laitatte..

jos ei mun kaveri ois alkanu pelotteleen ni oisin menny ja värjäyttänyt mutta nyt kun alkaa oikein miettiin ni vainohrhasekshan tässä tulee =)

meen parturiin ja taidan parturi tädiltä vielä kysästä ennen ku tökötti laitetaan mun päähän

no kyllä voit värjätä! itse tein parturi-kampaajan töitä aivan loppuraskauteen asti. ja värjäsin omiakin. kyllä ne eu:n myötä kovin tarkasti on tutkittuja värit mitä saa liikkeessä käyttää. että ei huolta, ei todellakaan ole mitään "suurta keskenmenon vaaraa".

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
jos ei mun kaveri ois alkanu pelotteleen ni oisin menny ja värjäyttänyt mutta nyt kun alkaa oikein miettiin ni vainohrhasekshan tässä tulee =)

meen parturiin ja taidan parturi tädiltä vielä kysästä ennen ku tökötti laitetaan mun päähän

ihan rauhassa vaan, ihan oikeasti siis
mä olen värjännyt oman pääni monta kertaa ( 2 raskautta ja 2 tervettä lasta ) ja kaverinkin pään vaikka olen itse odottanut

pakko lisätä kun tämmöstä ihme viiskytluvun huuhaata vieläkin pelotellaan, että vaikka hiusvärit suht vahvoja kemikaaleja ovatkin, niin se määrä mitä satunnaisesta värjäyksestä hiuspohjasi läpi elimistöösi imeytyy (ja siitä vielä vauvallekin muka) on oikeasti todella minimaalinen.

Yhteistyössä