Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja ande:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Meillä portaat on Lappi-portaalta. Niissä on nuo uritukset ja hyvät on portaat kävellä sekä lasten menosta päätellen myös juosta :kieh:
Lappi porras oli meillä edulllisin. Asennus tehtiin itse ja ei ollut vaikeaa. Portaat ei natise, eikä nitise.
Kiva kuulla, että on hyvät portaat! Toivottavasti onnistutaan tuossa asennuksessa myös yhtä hyvin =) . Onko teillä millaiset portaat, siis koivuako kokonaan vai mäntyä ja minkä väriset jne.?
Meillä on ne paljon parjatut mäntyportaat =) Askelmat on lakatut , samoin käsikaiteet. Pinnat on valkoiset.
Asennus ei tosiaan ollut yhtään vaikeaa. Mies asensi, minä avustin =)
Mä en ainakaan sun portaita parjaa =) ; itsekkin jappasin tovin aikaa, että vaihdetaanko vai ei. Kun sukkasillaanhan niissä kuljetaan, tuleeko niihin sitten niitä jälkiä, en tiedä...? No, tuli sitten kuitenkin varmuuden vuoksi vaihdettua, en tiedä sitten, olis varmaan mennyt vaihtamattakin; kyllä mä uskon, että olisin yläkertaan päässyt niitäkin pitkin ihan yhtä hyvin
. Luulen, että yleensäkin vähänkään loivemmat tikkaatkin tuonne yläkertaan on toooosi kivat; nyt koko raksa-ajan siellä on ollut nuo pystytikkaat ja niin sinne on nosteltu ja kannettu kaikki rakennustavara, gyproclevyt ja vaatekomerot etc.etc. on tosi kiva kun sieltä joku tärkee pikkujuttu esim. kynä pääsee putoamaan ja kiipeet sitä siinä edes takas hakemaan alakerrasta :headwall: :headwall: :headwall: .
Jos portaat asennuttaa niin jos ne rupee natiseen, niin korjaako asennusfirma sen sitten takuuseen? Eli kuuluuko natina takuuseen?
Oikeesti kysyn tätä. Mistä se natina oikein johtuu? Minkälaisesta virheestä; tietääkö joku?