Rakenne ultra ja sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laurel83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laurel83

Uusi jäsen
20.06.2007
6
0
1
Hey. Haluisin tietää et kuinka varma voi olla siitä sukupuolesta minkä saa selville ultrassa. Mietityttää vaan kun lääkäri sanoi ettei 100 prossan varmuudella voi sanoo et näin just olisi. Eli tytöltä se näytti kaikin puolin, mutta onko se mahdollista että se saattaisikin olla poika? itsekin kyllä näin sen siinä 4 d ultrassa, että tyttö olis. Sama se kyllä on, että kumpi tulee mutta siinä mielessä kiva tietää et osaa varautua siihen.

Meillä esikoisesta sanottiin,että ei oo 100% varma,mutta pojan ulokkeita ei näkyny ni oletettiin siis,että tyttö tulee. Poika sieltä kuitenki sitte tuli. Kakkosesta sanottiin,että selvä poika ja sitähän se oli ja nyt tästä kolmannestaki sanottiin,että selvä poika ja luotan siihen. Mä sanoisin,että tyttö muuttuu helpommin vielä pojaks ko poika tytöks vaik tietenki näinki on käyny. Se vaan kun ne vehkeet sinne jalkoväliin kehittyy joillain aika myöhäänki ni ei välttämättä rakenneultrassa vielä näy oikein. Riippuu siis tietty taas millon se ultra tehään.

noin minäkin sen ajattelin et tyttö saattaa viel muuttuu pojax=) ekasta lapsesta sain oikeen ennusteen lääkäri vaa totes et selvä poikahan tää on.Eikös viikoilla 21 pitäis jo sukupuolen olla muodostunut?

Myö ei edes kysytty, mutta kun silloin kävin alkuraskauden ultrassa yksityisellä ja lähti puhe sit muuten vaan näihin asioihin, niin sanoi se lääkäri että tyttö voi tosiaan pojaksi muuttua, pojalta "vehkeet" harvoin "katoaa" ja siksi eivät kuitenkaan mielellään sano.

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Meillä esikoisesta sanottiin,että ei oo 100% varma,mutta pojan ulokkeita ei näkyny ni oletettiin siis,että tyttö tulee. Poika sieltä kuitenki sitte tuli. Kakkosesta sanottiin,että selvä poika ja sitähän se oli ja nyt tästä kolmannestaki sanottiin,että selvä poika ja luotan siihen. Mä sanoisin,että tyttö muuttuu helpommin vielä pojaks ko poika tytöks vaik tietenki näinki on käyny. Se vaan kun ne vehkeet sinne jalkoväliin kehittyy joillain aika myöhäänki ni ei välttämättä rakenneultrassa vielä näy oikein. Riippuu siis tietty taas millon se ultra tehään.
Jos nyt vähän hiuksia haljottais ;) Eli kyllä ne pojan "vehkeet" on siellä aina olemassa, ne vaan ovat sen verran "tyhjää täynnä" ettei niitä tavan ultralla helposti (oikeastaan ei lainkaan) nähdä. Kivekset on ne, joiden perusteella sukupuoli tunnistetaan. Ja jos kivekset ei oo kunnolla laskeutuneet, voidaan päätellä tytön olevan tulossa.
Sen sijaan 3- ja 4d- ultralla sekä hyvällä tuurilla hyvin kehittyneillä, uusilla laitteilla, voi nähdä myös siittimen poikavauvalla. Tavan ultralla napanuoraa kuvitellaan usein pojan "vehkeeksi", lääkärin ei pitäisi tätä virhettä tehdä, mutta itse voi kuvitella näkevänsä jalkovalissä jotain uloketta :laugh:
Eli tyttö joka tapauksessa muuttuu useammin pojaksi kuin päinvastoin ;)

Mulla rv 16 sano lääkäri pojaksi ultrassa,ja sitten kuukaus se jälkeen olin taas ultrassa ja toisessa maassa, ni lääkäri sanoi myös pojaksi,ja itsekin omasta mielestäni jo erotin sen.Se on jo pari kertaa vahvistettu,niin uskon.

Yhteistyössä