Rakastelu kuukautisten aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musi

Vieras
Moi, etenkin miehet!

Miltä teistä tuntuu rakastella, kun partnerilla on kuukautiset? Onko se aika pelkkää selibaattia vai suostutteko rakastelemaan silloinkin? Itselläni nimittäin himot ovat kovimmillaan juuri kuukautisten aikana, mutta mieheni ei oikein ole kiinnostunut verisestä touhusta.

Ei meillä ainakaan haittaa yhtään, välillä päinvastoin. Vaimo käy kuumana ja itse haluan aina, joten hyvin sujuu menkkojenkin aikana. Hän tykkää istua naamalleni ja nuolettaa kunnolla, samalla hieroo koko naamani pillullaan ja kohta katselee aikaansaannoksiaan ja suutelee ja nuolee puhtaaksi. Itse ""kostan"" hänelle panemalla hetken aikaa ja sitten työntämällä verisen kalun hänen suuhunsa. Hän nuolee sen kiltisti puhtaaksi ja sitten sama saattaa toistua molemmin puolin. Tämä ei oikeastaan ole kuukautisista kiinni, vaan usein rakastelemme näin, oli menkkoja tai ei. Eli ei ne kuukautiset ainakaan negatiivisesti meillä vaikuta seksiin, pikemminkin päinvastoin.

Sivusto suljettu väärin käytön vuoksi! Laittakaa ihmiset palautetta meneen soneralle oikein urakalla että sielä noteerattais nämä häiriköt. ehkä sitten tapahtuisikin jotain!Jos Olet joka esiintynyt tällä palstalla nimimerkkeillä häiriköinyt, jos ei se lopu niin ilmoitan sinusta poliisille ja viranomaisille! Vaikka olet syytön tai syylinen niin silti et saa häiritä palstalla ja muiten ihmisten elämää! Pitäskö sinun mennä hoitoo kun sekoitat toisten nimiä?! Minä voin tehdä sinusta valituksen poliisille kunnian loukkaamisesta ja yksityisasijoitten väärinkäytöstä vaikka olet sinä aivan. ja äläkä väitä vastaa! Nyt on semmonen juttu, että ilmoitan häirinnästä ja käyttäytymistä viranomaisille mikäli et todellakin tee jotain ongelmasi ! Nyt sinä, on tilanne se, että joko lopetat häiriköinin, minä ja muut osapuolet lopetaan se! T:amis

Meillä niinä päivinä harrastetaan joko hellää anaali seksiä ja kalun hyväilyy tai sitten kiusaan kielen kärjellä klittaa ja sormella hyväilen peppua... Tamponin naru vaan on välillä suussa... Ei sen likaisempaa... Eikun kalua peppuun kun on se aika... Hellästi niin ettei ketään satu... Liukua väliin...