Kepakolle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilona

Vieras
Kyselit munan käytön ""oikeaa"" tekniikkaa.
Olen nelikymppinen ja ehtinyt kokeilla elämäni aikana monennäköistä ja kokoista munaa. Kaksi on jäänyt mieleen: niin pikkuruisen pieni (stondiksessa pikkurillin kokoinen) ettei sitä todellakaan tuntenut sisällään ja niin jättisuuri, että kun sen vihdoin sai jollain konstilla sisään niin yhdyntä piti lopettaa kun teki niin kipeää. Orgasmit on jääneet lähes aina saamatta mutta munan koolla ei ole ollut asian kanssa mitään tekemistä. Nykyisen miehen kanssa on ensimmäisen kerran löytynyt täydellinen yhteinen sävel eikä hänen kalunsa kooltaan ole mitenkään vaikuttava. MUTTA kalu on täydellisen sopivan kokoinen juuri minulle ja esim. takaapäin tuntuu joka sopukassa mutta ei tee missään vaiheessa, edes lujaa rynkyttäessä, kipeää. Ensimmäisen kerran elämässäni saatan vähän tajuta miltä miehestä naidessa tuntuu. Koko yhdynnän ajan tekee niin hyvää, että kroppa on aivan kananlihalla, nännit kivikovina ja pimpsa märkänä. SILTI en saa edelleenkään orgasmia pelkästä naimisesta vaan klitorista pitää alkaa kiihottaa siinä vaiheessa kun rakastelu alkaa lähenee loppuaan. Tai sitten mieheni tekee sen minulle kielellä jossain välissä. Ja suhteemme alussa mietin salaa jonkin aikaa, että irtookohon siitä kalusta mitään iloa kun edelliselläkin oli huomattavasti isompi ja olen myös aina kuitenkin ollut siinä luulossa, että koolla on väliä. Eli yhteenvetona sanoisin sinulle, että turha miettiä mitään leikkauksia, keskity mieluummin siihen, että todella olet kiinnostunut naisestasi ja siitä miltä hänestä tuntuu tai mistä hän tykkää/kiihottuu. Todellinen nautinto löytyy naisesi korvien, ei sinun haarojesi, välistä.