Puutalosta okrankeltainen vai harmaansininen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuollainen okra sopii uudempiinkin taloihin.

img209.jpg

Mielestäni tuossa kuvassa kaikki muu on hienosti paitsi talon väri.. :D
Näin ne maut eroaa.

Hasturin tönössä sitä maalattavaa riittää...onneksi itse pääsemme paaaljon vähemmällä. :D Kyseltiin noilta pojiltammekin (12v, 9v ja 5v), mitä mieltä he olivat, ja kaksi heistä valitsi samantien tuon okrankeltaisen. Keskimmäinen totesi, että se näyttäisi talvellakin paljon mukavammalta ja pienin vaan huokaili ihastuksesta, kun on niin kaunis väri.

Esikoinen olisi minun laillani tuon harmaansinisen kannalla, mutta eipä tuo okra meille kummallekaan mikään kauhistus ole. Toisekseen mun mieheni on koko yhdessäolomme ajan (reilut 15 vuotta) haaveillut punakattoisesta ja okrankeltaisesta puutalosta, kun taas itselläni ei mitään tuollaista ole koskaan ollut, joten saattaapa olla, että miehen haave tullaan toteuttamaan. :D

[QUOTE="hip";26075034]Hasturin tönössä sitä maalattavaa riittää...onneksi itse pääsemme paaaljon vähemmällä. :D Kyseltiin noilta pojiltammekin (12v, 9v ja 5v), mitä mieltä he olivat, ja kaksi heistä valitsi samantien tuon okrankeltaisen. Keskimmäinen totesi, että se näyttäisi talvellakin paljon mukavammalta ja pienin vaan huokaili ihastuksesta, kun on niin kaunis väri.

Esikoinen olisi minun laillani tuon harmaansinisen kannalla, mutta eipä tuo okra meille kummallekaan mikään kauhistus ole. Toisekseen mun mieheni on koko yhdessäolomme ajan (reilut 15 vuotta) haaveillut punakattoisesta ja okrankeltaisesta puutalosta, kun taas itselläni ei mitään tuollaista ole koskaan ollut, joten saattaapa olla, että miehen haave tullaan toteuttamaan. :D[/QUOTE]
Piti tehdä uusi kämppä kun entinen kävi pieneksi, muksutkin tarvitsee omaa tilaa.
Entinen olisi tarjolla edullisesti vain 100 000 €
hokkelo.jpg

[QUOTE="hip";26075034]Hasturin tönössä sitä maalattavaa riittää...onneksi itse pääsemme paaaljon vähemmällä. :D Kyseltiin noilta pojiltammekin (12v, 9v ja 5v), mitä mieltä he olivat, ja kaksi heistä valitsi samantien tuon okrankeltaisen. Keskimmäinen totesi, että se näyttäisi talvellakin paljon mukavammalta ja pienin vaan huokaili ihastuksesta, kun on niin kaunis väri.

Esikoinen olisi minun laillani tuon harmaansinisen kannalla, mutta eipä tuo okra meille kummallekaan mikään kauhistus ole. Toisekseen mun mieheni on koko yhdessäolomme ajan (reilut 15 vuotta) haaveillut punakattoisesta ja okrankeltaisesta puutalosta, kun taas itselläni ei mitään tuollaista ole koskaan ollut, joten saattaapa olla, että miehen haave tullaan toteuttamaan. :D[/QUOTE]

Mun mielestä kaunis ajatus. Siis toi toisen haaveen toteuttaminen. Jotkut vaan pitäis omasta kannastaan tinkimättömästi kiinni.

Yhteistyössä