Miten yhdistää vaaleanpunainen nahkatakki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmhmmhmmh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmhmmhmmh

Vieras
Eli, löysin aivan ihanan mallisen nahkatakin josta mustaa väriä tulee vasta kesäkuussa. Takki on niin syötävän söötti ja nyt olisi sopiva alekoodikin, että en malttaisi odottaa kesäkuuta ja mietinkin, että jos tilaisin siitä toisen värin, eli VAALEANPUNAISEN. En käytä KOSKAAN vaaleanpunaista vaikka se ei mielestäni ruma väri olekaan. En kuitenkaan halua näyttää miltään lässykältä, onko vaaleanpunainen ok jos sen yhdistää mustaan ja vaikka armynvihreään? Vai onko se auttamatta ihan "ylineiti" väri? Pukeudun muuten naisellisesti, mutta rennosti. Nyt rehellisiä mielipiteitä, voiko vaaleanpunaista takkia käyttää näyttämällä miltään barbielta?

Takki on tällainen;

http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/pr/39-63/39-6306_F.jpg

Aivan syötävä takki!!!!!! Ja takuulla tyylikkäämpi näin vaaleanpunaisena kuin mustana, mun mielestä. Ja tuohon yhdistäisin ruskeat tai beiget housut, mustasta tulee ehkä turhan terävä kontrasti. Ja kesällä puhtaanvalkoiset pellavahousut!!

Kivannäköinen. Yhdistäisin beigeen ja luonnonvalkoiseen, armyvihreään ja mustaankin. Esim. musta mekko tuon alla näyttäisi hyvältä.

Takin sävy on aika neutraali, ei mikään possupinkki joten yhdistelykin on helpompaa.

Munkin mielestä tyylikkäämpi tuonvärisenä kuin mustana.
En yhdistäisi tuota mustaan, koska musta "halventaa" tuollaista väriä helposti, mutta just ruskeat, armyvihreä jne. näyttää varmasti hyvältä tuon kanssa.

Mun mielestä toi malli on ruma, ei sovi nahkatakkiin. Ja värikin on tollanen 'likainen', ei puhdas.

Mutta kyllähän tuo menee yhditettynä melkein mihin vaan paitsi ei enempää vaalenpunaista tai pinkkiä (tai mitään värejä jotka riitelee tuon kanssa) asuun :D

mulle tuli villi idea: tuon takin kanssa kirkkaanpunaiset kapeat farkut ja kaulaan keväinen kukkasifonkihuivi kevyenä mutta monivärisenä. Ja jalkaan korkeat kiilakorkokengät, ehkä beigenä.

Kiitos kaikille mielipiteistä! Lisää? Laitoin takin nyt tilaukseen. Olisin ottanut paljon mielummin mustana tuon, koska se olisi ollut paljon enemmän minun tyylinen, mutta takinhan voi aina palauttaa jos se ei miellytä tai tilata myös mustana kun niitä vain saapuu lisää.

Eli harmaata, mustaa, armynvihreää? Valkoinen + tuo väri on itselleni liian "lälly", vaikkakin näyttäisi monen päällä varmaan todella hyvältä. Ehkä en nyt ihan tuomitse, mutta vähän epäilyttää :D

Yhteistyössä