Mitä sä ystävä rakas tarkoitat noilla "kaikilla tempuilla"? Mitä sä kuvittelet että me muut makuuhuoneissa touhutaan?
No harrastette sitä seksiä tietty. Kaikilla mahdollisilla tavoilla ja niin että osaatte tyydyttää miesten kaikki tarpeet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä ystävä rakas tarkoitat noilla "kaikilla tempuilla"? Mitä sä kuvittelet että me muut makuuhuoneissa touhutaan?
Mitkä ihmeen temput? Ei siihen mitään temppuja tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276703:No harrastette sitä seksiä tietty. Kaikilla mahdollisilla tavoilla ja niin että osaatte tyydyttää miesten kaikki tarpeet![]()
Eroaa se nyt ainakin tautiriskien suhteen. Mä haluaisin ennemmin ns. seksisuhteen jonkun yhden kanssa kuin useita satunnaisia kumppaneita, jos siis irtosuhteita harrastaisin.
Eksälläsi oli jotain potenssiongelmia...älä kuvittele, että vika olisi sinussa (vaikka mies olisi niin uskotellutkin - kai se on miehelle arka paikka jos ei seiso, ja syy on hyvä yrittää vierittää naisen niskaan).Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276568:Ja niin kun olen tänne sata kertaa kirjoittanut, mä en osaa harrastaa seksiä, en sanut ex:n munaa edes kovaksi (joo näköjään voi tulla raskaaksi ilmankin) Niin miten joku mies vois oikeasti huolia mut, vaikka olisin kuinka iloinen ja positiivinen?
Ehkä oon vähän tyhmä, mut miten seksi 42 eri kumppanin kanssa eroo siitä, että harrastaa seksiä 42 kertaa vakipanon kanssa? Enkä nyt puhu siis parisuhteessa olevista vaan pelkästään vakipanosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276703:No harrastette sitä seksiä tietty. Kaikilla mahdollisilla tavoilla ja niin että osaatte tyydyttää miesten kaikki tarpeet![]()
Näin kolmenkympin jälkeen ei kyllä kiinnosta pätkääkään enää nainen joka roikkuu kasseissa kiinni kaiken aikaa. Eikä neitsyellä tee mitään sängyssä.
Onneksi tämä ei ole määräävin ominaisuus kumppania valitessa!
Heh, ei seksin arvo ole alentunut, vaikka sitä on paljon ollutkin. (Eikä kuitenkaan huom. yhtä paljon, kuin jos olisin ollut tyydyttävässä parisuhteessa koko ajan.) Sitä on vain erilaista. Monet 'hillityn seksielämän puolestapuhujat' puhuvat usein mielestäni vain yhdenlaisesta seksistä, ns. hääyöseksistä. Itse harrastan hyvin monenlaista seksiä hyvin monenlaisiin tarpeisiin, kuten kiimaan, läheisyyden kaipuuseen, vitutukseen, päänsärkyyn, rakkauteen jne. Osa tarpeista on sellaisia, että tyydyttämiseen riittää hyvin vaikka joku kiva tyyppi, johon en ole syvässä henkisessä suhteessa.
Henkinen yhteys luo seksiin ihan oman tasonsa, se on hieoa. Mutta olenpa myös tavannut miehen, jonka kanssa jutellessa saamme riidan aikaiseksi minuutissa, mutta sängyssä hän saa minuutissa mut tulemaan. ...Ensimäisen kerran. Että sitä vaan että seksiäkin on niin monenlaista, eikä yksi tapa ole toisesta pois.![]()