Onko seksikumppanieni määrä liian suuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276703:
No harrastette sitä seksiä tietty. Kaikilla mahdollisilla tavoilla ja niin että osaatte tyydyttää miesten kaikki tarpeet :D

Kyllä ne miehet osaa kertoa, mistä ne tykkää. Eikä kaikki tykkää samoista asioista. Aika monelle miehelle riittää se, että nainen antaa pillua. Ikävää mutta totta. Suurin osa varmaan arvostaa jos nainen on aktiivinen eli ei vaan makaa paikallaan vaan haluaa esim. itse olla päällä tai ehdottaa jotain muuta asentoa. Osa tykkää siitä jos nainen voihkii tai ääntelee, mutta feikkaamaan ei kannata alkaa. Jos se ei tule luonnostaan niin sitten on hiljaa! Seksin aikana ainakin oma tykkää siitä, että puristan kynsillä käsivarsista tai pakaroista ja painan häntä tiukemmin itseäni vasten, mutta nää nyt on niin yksilöllisiä!

Onhan noita tietenkin sitten erilaisia "temppuja" ja kikkojakin, mutta ne ei tosiaankaan toimi kaikkiin ja ihan perus-suorituksella pääsee jo pitkälle, pidemmässä suhteessa voi sitten alkaa testailla mistä toinen pitää.

Tärkeintä on se, että TIETÄÄ MISTÄ ITSE PITÄÄ!!!

Mulla oli 19-vuotiaaksi mennessä yli 25. Sitten rupesin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Miehelle en ole kertonut kun ei oo kysynyt.

En häpeile ja olen jopa tyytyväinen tähän. Ei paljoa tarvi kattella muita miehiä kun niitä tuli nuorena kateltua ihan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276568:
Ja niin kun olen tänne sata kertaa kirjoittanut, mä en osaa harrastaa seksiä, en sanut ex:n munaa edes kovaksi (joo näköjään voi tulla raskaaksi ilmankin :D ) Niin miten joku mies vois oikeasti huolia mut, vaikka olisin kuinka iloinen ja positiivinen?
Eksälläsi oli jotain potenssiongelmia...älä kuvittele, että vika olisi sinussa (vaikka mies olisi niin uskotellutkin - kai se on miehelle arka paikka jos ei seiso, ja syy on hyvä yrittää vierittää naisen niskaan).

Ihan varmasti osaat harrastaa seksiä. Tulet huomaamaan sen vielä itsekin :)

Ehkä oon vähän tyhmä, mut miten seksi 42 eri kumppanin kanssa eroo siitä, että harrastaa seksiä 42 kertaa vakipanon kanssa? Enkä nyt puhu siis parisuhteessa olevista vaan pelkästään vakipanosta.

koska ihmiset on erilaisia ja pitävät erilaisista asioista eli siinä oppii väkisinkin erilaisia tapoja tehdä erilaisia juttuja ja kun niitä kokeilee sitten seuraavaan niin saattaa ihan vahingossa opettaa ihan uusia juttuja myös seuraavalle
samahan toki toimii ihan parisuhteissa, eli aina kun olet uuden ihmisen kanssa opit ja opetat jotain uutta/erilaista.
jos on vain yhden henkilön kanssa niin moni asia tehdään tietyllä tavalla jos ei kummallakaan ole muuta kokemusta (mikä ei siis tietystikkään tarkoita etteikö se olisi nautinnollista ja hyvä asia myöskin)

Mielestäni aiempien kumppanien määrää ei kannata ruotia sen tarkemmin. Jos mies alkaa tivaamaan tarkkaa lukua, niin hänelle todennäköisesti voi olla isokin ongelma, ettei hän ei ole ensimmäisesi tai korkeintaan kolmas. Tällaisesta miestyypistä kannattaa pysytellä kaukana, tiedän sen kokemuksesta, koska ovat sairaalloisen mustasukkaisia.

Voi siis olla hyväkin, että lyöt faktat heti pöytään ja testaat näin miehen seurustelukelpoisuuden. Jos hän palaa negatiivisessa mielessä joskus aiempiin suhteisiisi, niin tiedät ottaa jalat allesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26276703:
No harrastette sitä seksiä tietty. Kaikilla mahdollisilla tavoilla ja niin että osaatte tyydyttää miesten kaikki tarpeet :D

Häh? Minun tehtäväni ei ole olla miehen tyydyttäjä, vaan mies tyydyttää minut. Kyllä hän siinä sivussa itsekin saa.

En ymmärrä, miksi naiset luulevat, että vain naisten tehtävä on olla objekteja ja yrittää miellyttää miestä. Yhtä lailla se on miesten velvollisuus tyydyttää nainen. Tunnetusti naisilta kestää kauemmin laueta, joten miehiltä vaaditaan paljon enemmän panostusta saada nainen lämpenemään.

Eihän noilla entisillä partnereilla ole käytännössä mitään merkitystä, ei ne oo keltään pois. Jos kumppani tivaa asiaa ja se tuntuu olevan hälle iso juttu niin mä juoksisin ja lujaa; kertoo heikosta itseluottamuksesta ja mustasukkaisuudesta.
Mitä mä tiedän miehiä joille kumppanin vanhat panot on joku elämän ja kuoleman kysymys, ovat aikamoisia sovinisteja ja jopa sairaalloisen omistushaluisia.

[QUOTE="Sanna";26276961]Häh? Minun tehtäväni ei ole olla miehen tyydyttäjä, vaan mies tyydyttää minut. Kyllä hän siinä sivussa itsekin saa.

En ymmärrä, miksi naiset luulevat, että vain naisten tehtävä on olla objekteja ja yrittää miellyttää miestä. Yhtä lailla se on miesten velvollisuus tyydyttää nainen. Tunnetusti naisilta kestää kauemmin laueta, joten miehiltä vaaditaan paljon enemmän panostusta saada nainen lämpenemään.[/QUOTE]

Kyll loppujen lopuksi jokainen on vastuussa omasta nautinnosta ja orkustaan.

Näin kolmenkympin jälkeen ei kyllä kiinnosta pätkääkään enää nainen joka roikkuu kasseissa kiinni kaiken aikaa. Eikä neitsyellä tee mitään sängyssä.

Koska tässä nyt selkeästi ja aukottomasti todettiin, että miehiä on mahdoton miellyttää joka tapauksessa, niin eiköhän olla kaikki vaan tyytyväisiä niillä numeroilla jotka kullakin sattuu olemaan.

[QUOTE="emma";26276991]voi olla että maineesi on kirinyt edellesi,saattaa paljastua miehelle myöhemmin...joku voi kertoa,että "sun muijas on ollut tuon ja tuon ja tuonkin kanssa..."[/QUOTE]

Joskus sitä saa kuulla olleensa sellaasten kanssa joiden kanssa ei olisi ikinä vaikka mikä olis. :headwall:

Kiinnostavaa keskustelua tänne syntynyt.

Haluaisin sanoa muutaman asian. Ketrjun alussa jo totesin ettei minulla ole ikinä ollut mitään tauteja, ja että huolehdin kyllä terveydestäni siinä missä muutkin ihmiset. Se, että jollakin on sellainen olo, että monta seksikumppania tekee likaiseksi, on ensisijaisesti hänen häpeänsä, ei minun.

En jaa pillua, levittele reisiäni, tai anna jokaiselle ohikulkijalle. Seksielämäni perustuu ihan yleisesti tunnustettuihin ja hyväksyttyihin arvoihin. Harrastan siis seksiä samasta syystä kuin muutkin ihmiset.

Seksielämäni ei ole huonoa, vaan moninaista. Ikävä tuottaa pettymys niille jotka haluavat uskoa, etten olei kinä kokenut esimerkiksi rakkaudellista seksiä.

Ja mitä tulee siihen että laatu korvaa määrän... joo'o,- jos säkä käy. Mutta periaatteessa se kyllä menee niin, että hyvää seksiä saa harrastamalla seksiä, eikä pidättäytymällä siitä. :)

[QUOTE="vieras";26281764]On se kyllä niin paljon että itse en rehellisesti sanottuna moisen petikumppani-määrän omaavan henkilön kanssa mielellään suhteeseen lähtis..[/QUOTE]

Onneksi tämä ei ole määräävin ominaisuus kumppania valitessa!

Määrä on varmasti juuri sinulle sopiva, jos kerran itse olet sujut sen kanssa :)

Toiselle ei tietenkään tarvitse kertoa aiempien kumppaneiden määrää, mutta mun mielestä olisi todella väärin myös valehdella (tai "kaunistella" määrää. Itse sanoisin, että en halua puhua entisistä suhteista niin tarkasti, tai jos mies utelemalla utelee, voisin sanoa, että kyllä niitä on enemmän kuin muutamia tmv. ellen sitten haluaisi vastata ihan suoraan sillä oikealla lukumäärällä. Jos mies tivaamalla tivaa asiaa jota en halua kertoa, tai pitää pahana aikaisempien kumppaneiden lukumäärää, hän ei ole sulle sopiva.

Joillekin ihmisille on tärkeää, ettei toisella ole lukuisia entisiä seksikumppaneita, ja mun mielestä heillä on oikeus etsiä itselleen sellainen kumppani, joka vastaa heidän toiveitaan tässä asiassa, ja valehteleminen olisi väärin. Osa taas nimenomaan haluaa sellaisen ihmisen, jolla on ollut aiempia suhteita enemmän kuin yksi tai kaksi, enkä mä sellaisellekaan lähtisi kaunistelemaan omia kekemuksia lukuisammiksi kuin mitä ne on. Jos ei tällaisena kelpaa, niin ei voi mitään, kelpaan kyllä sitten jollekin muulle :)

Onneksi tämä ei ole määräävin ominaisuus kumppania valitessa!

Onko sinulle seksi yhä yhtä ainutlaatuista tai erityistä vai oletko alkanut pitää sitä jo "pelkkänä" rutiinina? Vähäisen kokemuksen etu on tuossa kokemuksen epätavallisuudessa nähdäkseni. Helposti seksiä tai suhteita saavalla on taipumus olla syvemmin arvostamatta yksittäistä kokemusta tai suhdetta. Jäätelö kerran vuodessa on parempaa kuin joka päivä.

Ison kokemusmäärän etu toki puolestaan on teknisen repertuaarin kasvu ja siihen liittyvä. Itselleni ei ollenkaan sovi ajatella seksiä jonain suoritteena koska se tila on niin intiimi, erityinen ja kahdenvälinen, etenkin alkuvaiheessa. Siinä on tavallaan miljoona+1 oikeaa tapaa. Siksi ehkä enemmän pidän vähästä kumppanimäärästä kuin paljosta.

[QUOTE="mies";26281884]Onko sinulle seksi yhä yhtä ainutlaatuista tai erityistä vai oletko alkanut pitää sitä jo "pelkkänä" rutiinina? Vähäisen kokemuksen etu on tuossa kokemuksen epätavallisuudessa nähdäkseni. Helposti seksiä tai suhteita saavalla on taipumus olla syvemmin arvostamatta yksittäistä kokemusta tai suhdetta. Jäätelö kerran vuodessa on parempaa kuin joka päivä.

Ison kokemusmäärän etu toki puolestaan on teknisen repertuaarin kasvu ja siihen liittyvä. Itselleni ei ollenkaan sovi ajatella seksiä jonain suoritteena koska se tila on niin intiimi, erityinen ja kahdenvälinen, etenkin alkuvaiheessa. Siinä on tavallaan miljoona+1 oikeaa tapaa. Siksi ehkä enemmän pidän vähästä kumppanimäärästä kuin paljosta.[/QUOTE]

Heh, ei seksin arvo ole alentunut, vaikka sitä on paljon ollutkin. (Eikä kuitenkaan huom. yhtä paljon, kuin jos olisin ollut tyydyttävässä parisuhteessa koko ajan.) Sitä on vain erilaista. Monet 'hillityn seksielämän puolestapuhujat' puhuvat usein mielestäni vain yhdenlaisesta seksistä, ns. hääyöseksistä. Itse harrastan hyvin monenlaista seksiä hyvin monenlaisiin tarpeisiin, kuten kiimaan, läheisyyden kaipuuseen, vitutukseen, päänsärkyyn, rakkauteen jne. Osa tarpeista on sellaisia, että tyydyttämiseen riittää hyvin vaikka joku kiva tyyppi, johon en ole syvässä henkisessä suhteessa.

Henkinen yhteys luo seksiin ihan oman tasonsa, se on hieoa. Mutta olenpa myös tavannut miehen, jonka kanssa jutellessa saamme riidan aikaiseksi minuutissa, mutta sängyssä hän saa minuutissa mut tulemaan. ...Ensimäisen kerran. Että sitä vaan että seksiäkin on niin monenlaista, eikä yksi tapa ole toisesta pois. :)

Heh, ei seksin arvo ole alentunut, vaikka sitä on paljon ollutkin. (Eikä kuitenkaan huom. yhtä paljon, kuin jos olisin ollut tyydyttävässä parisuhteessa koko ajan.) Sitä on vain erilaista. Monet 'hillityn seksielämän puolestapuhujat' puhuvat usein mielestäni vain yhdenlaisesta seksistä, ns. hääyöseksistä. Itse harrastan hyvin monenlaista seksiä hyvin monenlaisiin tarpeisiin, kuten kiimaan, läheisyyden kaipuuseen, vitutukseen, päänsärkyyn, rakkauteen jne. Osa tarpeista on sellaisia, että tyydyttämiseen riittää hyvin vaikka joku kiva tyyppi, johon en ole syvässä henkisessä suhteessa.

Henkinen yhteys luo seksiin ihan oman tasonsa, se on hieoa. Mutta olenpa myös tavannut miehen, jonka kanssa jutellessa saamme riidan aikaiseksi minuutissa, mutta sängyssä hän saa minuutissa mut tulemaan. ...Ensimäisen kerran. Että sitä vaan että seksiäkin on niin monenlaista, eikä yksi tapa ole toisesta pois. :)

Ilman muuta seksiäkin on moneen tarpeeseen. Itse harrastan hillittyä seksielämää, mutta en tietenkään rajoita seksiä hääyöseksiin. Seksuaalisuus on tosi itselleni iso maailma. Tarkoitan että vähäinen seksin määrä ei tarkoita pelkkää ajatusta hääyöseksistä, mutta sen tulisi silti olla jotenkin spesiaalia.

Jos aletaan vertaamaan ja asettamaan paremmuusjärjestykseen (kumppani 22 oli parempi kuin 31), ollaan metsässä. Jos sen sijaan pystyt arvostamaan jokaista seksikokemustasi erityisenä, emme ole kovin kaukana toisistamme. Paitsi siinä että haluan vain kokea näitä eri seksin ulottuvuuksia sinua paljon pienemmän joukon kanssa. Minulle ihminen on aina itse päämäärä, ei väline johonkin minun puutteeseeni (kirjaimellisesti :D). Siksi aika harva ihminen on sellainen, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En ole ikinä "vain käyttänyt" toista.

[QUOTE="Vieras";26277569]Kyll loppujen lopuksi jokainen on vastuussa omasta nautinnosta ja orkustaan.[/QUOTE]

Näinpä.

Jos ajattelisin vain sitä, mistä mies tykkää, niin en saisi varmasti ikinä yhtään orkkua. Minä teen pääasiassa niitä asioita ja olen sellaisissa asennoissa, jotka tuntuvat minusta parhailta.

[QUOTE="mies";26282077]Ilman muuta seksiäkin on moneen tarpeeseen. Itse harrastan hillittyä seksielämää, mutta en tietenkään rajoita seksiä hääyöseksiin. Seksuaalisuus on tosi itselleni iso maailma. Tarkoitan että vähäinen seksin määrä ei tarkoita pelkkää ajatusta hääyöseksistä, mutta sen tulisi silti olla jotenkin spesiaalia.

Jos aletaan vertaamaan ja asettamaan paremmuusjärjestykseen (kumppani 22 oli parempi kuin 31), ollaan metsässä. Jos sen sijaan pystyt arvostamaan jokaista seksikokemustasi erityisenä, emme ole kovin kaukana toisistamme. Paitsi siinä että haluan vain kokea näitä eri seksin ulottuvuuksia sinua paljon pienemmän joukon kanssa. Minulle ihminen on aina itse päämäärä, ei väline johonkin minun puutteeseeni (kirjaimellisesti :D). Siksi aika harva ihminen on sellainen, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En ole ikinä "vain käyttänyt" toista.[/QUOTE]

Jos kaksi ihmistä yhteistuumin päätyy sänkyyn keskenään, ja mahdollisesta romanttisesta jatkosta tai sen tapahtumatta jäämisestä ollaan avoimesti samaa mieltä, en näe käyttämistä tapahtuvaksi. Jokainen kerta ei ole ollut mahtava, mutta ei ole ollut parisuhteissanikaan. Ja tietenkään en vertaile, arvostele tai pisteytä! Kuka sellaista edes tekee? (No JOKU aivan varmasti, mutta tuskin on mikään yleinen käytäntö.) Jos ei natsaa, ajattelen että ME emme tässä asiassa sopineet TOISILLEMME. Mutta, kuten sanottu, en välttämättä tarvitse rakkautta tai ihastumista seksiini.

Haluaisin myös tuoda esiin sen, etten missään vaiheessa ole tehnyt mitään tietoista päätöstä että "Minäpä olen sitten sellainen tyttö joka panee montaa miestä!" Jokainen akti on ollut ihan oma tapahtumansa, eikä osa jotain suurempaa elämäntapa prosessia.

Yhteistyössä