Puhelin ja nettitikku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mulla on puhelin, johon mulla on sopiva usb-johto. Voinko laittaa sen johdon kautta siihen netin niin, ettei nettimaksu mene liittymän mukaan vaan sen maksetun nettitikun netin kautta? Vai saako noita edes liittää toisiinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsitinköhän mä nyt oikein... Eli vaihdat nettitikusta kortin puhelimeen ja käytät puhelinta modeemina?

Siis haluan mennä puhelimellani nettiin, mutta käyttää tuota nettitikkua sen sijaan, että maksaisin puhelinliittymän kautta netinkäytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käsitinköhän mä nyt oikein... Eli vaihdat nettitikusta kortin puhelimeen ja käytät puhelinta modeemina?

Siis haluan mennä puhelimellani nettiin, mutta käyttää tuota nettitikkua sen sijaan, että maksaisin puhelinliittymän kautta netinkäytöstä.

Et voi yhdistää puhelinta ja nettitikkua. Voit siirtää kortin kyllä tikusta puhelimeen ja mennä sitten nettiin.

Et voi yhdistää puhelinta ja nettitikkua. Voit siirtää kortin kyllä tikusta puhelimeen ja mennä sitten nettiin.

No niinpä tietysti! :D

Sitten lisäkysymys. Ei kai se netti maksa sen enempää, käytti sitä sitten puhelimella tai tietokoneella?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No niinpä tietysti! :D

Sitten lisäkysymys. Ei kai se netti maksa sen enempää, käytti sitä sitten puhelimella tai tietokoneella?

No ei, jos sulla kerran joku paketti on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kannattaa ottaa suoraan liittymään datapaketti niin ei tarvitse vaihtaa.

Tiedän tämän, mutta olisi ihan turhaa maksaa sitä datamaksua sitten lisäksi, kun todella vähän olisi sille käyttöä. Siksi mietin, että onnistuuko tuolla tavalla ja jos ei onnistuisi niin en käyttäisi puhelimella nettiä lainkaan. Mutta vastauksista päätellen onnistuu eikä hinta muutu miksikään.

Yhteistyössä