Kertokaahan viisaammat, kytky ja uusi puhelin ja vanha liittymä, miten voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun siis mulla on kesäkuun alkuun asti kytky voimassa.
Puhelin hajosi ja nyt pitäisi saada uusi.

Voinko siis ottaa uuden kytkyn ja siihen siis liittymä tulee myös, MUTTA laittaa siihen uuteen puhelimeen sen vanhan sim-kortin ja siis vanhan liittymän ja käyttää sitä? Voinko siis tehdä näin?

Kysy operaattorilta. Soita asiakaspalveluun.
Minä sain kytkyn aikana uuden puhelimen kun eka hajos. :) Meni siis takuun piikkiin. Kytkyhän yleensä kestää 2v, ja saman aikaa on puhelimessa takuu!

Ei kun jos sulla kytky voimassa, ja se tietenkin kestää 2v. niin jos sun puhelin menee rikki sillä aikaa niin takuusta saat uuden puhelimen. et tietenkään maksa vanhaa ja uutta kytkyä päällekkäin, vaan ilmoitat rikkinäisestä laitteesta operaattirille ja saat uuden laitteen. jos on soneran kytky, niin muista että jokaisessa citymarketissa on sonerapiste josta saa nopesti neuvoa:)

No kun se puhelin meni rikki ihan omasta syystä (öh.. ) ja siksi nyt tarttis saada uusi.
Mutta voinko tehdä noin ku kuvittelin?
Kun ei oikeestaan ole väliä vaiks maksaisin kahta päällekkäin nyt hetken aikaa.. Kun kytky maksaa tällä hetkellä 5? puhelin/20?liittymä ja uuden liittymän vois ottaa ihan vain jonku halvan..

Alkuperäinen kirjoittaja a:
jos samalta operaattorilta otat niin voit laitta vanhan simin. voit myös sopia että maksat vanhan kytkyn pois seuraavassa laskussa.

Siis samalta oon ottamassa. Dna on kyseessä.
Ehkä mun tarttee soittaa ja varmistaa asia vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
jos samalta operaattorilta otat niin voit laitta vanhan simin. voit myös sopia että maksat vanhan kytkyn pois seuraavassa laskussa.

se menee

ottaa uutta liittymää siis, vanhalle nrolle vaan uusi kytkyluuri ja maksat entisen luurin loppuun seuraavassa laskussasi

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis samalta oon ottamassa. Dna on kyseessä.
Ehkä mun tarttee soittaa ja varmistaa asia vielä.

Ei tartte =) Miulla on danalla 2 päällekkäistä liittymää ja kytkyä käytössä ihan sekasin, hyvin toimii :D

Ok. Eli voin vielä kysäistä huomenna uutta ostaessa, että tarviiko ottaa uutta liittymää, mutta eipä sen sitten väliä vaikka ottaisinkin. =) Kunhan tiedän että toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä tarvi:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:

se menee

ottaa uutta liittymää siis, vanhalle nrolle vaan uusi kytkyluuri ja maksat entisen luurin loppuun seuraavassa laskussasi

Ok. Näinpä siis sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok. Eli voin vielä kysäistä huomenna uutta ostaessa, että tarviiko ottaa uutta liittymää, mutta eipä sen sitten väliä vaikka ottaisinkin. =) Kunhan tiedän että toimii!

Puhelin pitää maksaa loppuun että saat samalle kytkyn, miun mielestä =) Mutta anyway voit ottaa uuden liittymän jos tahot :D

Yhteistyössä