[QUOTE="vieras";29042526]meillä ei myyjä lähikaupassa päästänyt paidatonta nuorta miestä sisään. Oli vielä kesä. Että ei se miesten paidottomuuskaan kaikille ole ok.
Itse en oikeen osaa sanoa tuohon mitään. Ennen ajattelin, että mitä vikaa on vaikka imettää vessassa, mutta nyt kun itse imetän, niin ei tosiaan tuntuisi mukavalta. Toisaalta en haluaisi julkisestikaan imettää. Pitäisi olla erikseen naisille jonkinlaisia imetyshuoneita tai vaikka yhteystiloja kauppakeskuksissa. Itseäni ei häiritse imettävät äidit, mutta musta on silti vähän rivoa heittää rinnat kunnolla esille julkisella paikalla. Enkä haluaisi ketään pervoa tuijottamaan.[/QUOTE]
Niin kyllä minäkin ajattelen, että ei ole kiva jos joutuu mennä johonkin vessaan tai kokonaan toiseen huoneeseen imetyksen ajaksi, koska kaikilla se ei hoidu vaan niin, että lapsi ottaa heti tissin suuhun ja imee pari minuuttia, joillain siihen menee aikaa. Mutta tosiaan se huivi/harso tms näköeste ei ole paljoa pyydetty. Mua ei häiritse se tapahtuma, että joku imettäisi vaikka 20 sentin päässä musta, vaan se että vedetään hinkit missä tahansa täysin esille.