PierRu
Imettäkää vaan julkisesti, vaikka siinä Prisman hoitohuoneen oven vieressä. Sitten tulee joku islamisti ja pistää pään poikki.
Peesi tälle! En mäkään tajua mikä ihanuus se on vetää ruokakaupassa utare paljaaksi, mutta voi toki olla että on ylpeä rinnastaan ja haluaa sen kaiken kansan nähtäväksi . Mulla ei oo kyllä ikinä ollut tilannetta, etten olis ehtinyt sivummalle istumaan ja laittaan harsoa eteen. Kuuluu mielestäni ihan hyviin käytöstapoihin, en minäkään nenääni kaiva siinä kassajohonssa tai vedä housuja nilkkoihin ja raavi takapuoltani. Enkä muuten anna lapsenikaan tehdä niin!Mun mielestäni julkisesti imettäminen on ok, mutta en mä sitä ymmärrä, että koko tissi lävästään tiskiin siinä kohtaa. Itse olen julkisesti imettänyt kolmea lastani imetyspaidan ja harson avustuksella melkoisen huomaamattomasti. Toisinaan vaunuistakin saa eteen tietynlaista näkösuojaa, samoin imettäminen kantoliinassa tai kantorepussa onnistuu suurempaa haloota herättämättä. En mä koskaan ole mennyt kaupan sisääntulo-ovien keskellä olevalle penkille imettämään, saati vetänyt koko rintaa esille. Kyllä sitä aina joku vähän rauhallisempi paikka on löytynyt, enkä nyt tarkoita vessoja yms, niitä en itsekään ole koskaan imettämiseen käyttänyt.
Ne on niitä naisia, joiden miehet menee sekaisin paljaasta pinnasta ja sehän se niitä naisia vituttaa tässä jutussa.Imettäminen on täysin sallittua julkisilla paikoilla. Miten voi olla joidenkin äiti-ihmistenkin niin vaikea hyväksyä sitä.
Kaikki naiset eivät myöskään yliseksualisoi kehoaan, tissistä tulee ruokaa lapselle. Tämä on kyseisen ruumiinosan ensisijainen tarkoitus.
Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten imettäminen voi ällöttää? Miten siitä voi mennä ruokahalu tai miten se voi oikein jopa oksettaa? Käykö teille myös niin että jos katsoisitte omaa tissiänne kesken ruokailun, niin menisi ruokahalu? Miten helvetissä vauvan ruokailu voi viedä teiltä ruokahalun? Ennemmin minulla menee ruokahalu ravintolassa kanssasyöjiä katsellessa, siitä porsastelusta on kauneus kaukana.Tätä ei monet suostu ymmärtämään, mutta kaikki ei halua nähdä paljaita tissejä joka paikassa. Ravintolassa esim mulla kyllä pilaa ruokahalun jos joku näyttelee tissejä, oli ne sitten lapsen ruokkimista varten ja muuten vaan esilllä.
Olen kuullut tuon tyyppistä argumentointia vanhoillislestadiolaisilta ystäviltäni.Anu Silfverberg on varmaan hirveän fiksu nainen, mutta ei hän minulle mikään auktoriteetti ole. Minä en kokenut vapauttani ollenkaan rajoitetuksi enkä eläväni epänormaalia elämää, vaikka en Prisman käytävällä imettänytkään.
En itse asiassa ole koskaan ollenkaan tullut ajatelleeksi, että julki-imettämisestä on jossakin vaiheessa minun huomaamattani tullut jonkinlainen normaalielämän mittari. =)
Näki varmaan, ja sitten vaati ap:lta illalla seksiäAlkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29041904:oliko hyvän näköinen tissi, näkikö miehes tissin
Mitä vikaa korvikkeessa on?Mieluummin (vaikka sitten paljas) tissi vauvan suussa kuin korvikepullo vauvan suussa.
Mitä vikaa korvikkeessa on?
Kysytkö tosissasi? Sun mielestä korvike on ihan yhtä hyvää kuin äidinmaito, samalla viivalla?Mitä vikaa korvikkeessa on?