Prismassa eräs äiti imetti tänään reteesti koko rinta paljaana...

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;29040151:
Sä näet enemmän tissiä henkkamaukan bikinimainoksessa, kuvia on käsitelty ja malleilla silarit.
Henkkamaukka käyttää kuvauksissa nukkeja, vaan pää on oikeaa ihmistä. Kauneusihannetta vastaavaa kehoa ei ole olemassakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29045106]Suurin osa julkisesti imettävistä äideistä osaa hoitaa homman hienovaraisesti niin, ettei paljasta rintaa paljoakaan näy ja nänni korkeintaan vilahtaa. Semmonen imettäminen on mielestäni ihan ok. Sitten on näitä tissiensä esittelijöitä (kuten yksi kaverini), joka läväyttää jättitissinsä kaikkien nähtäville paikassa kuin paikassa. Oli muuten noloa, kun kerran hän antoi tissinsä roikkua ihan kokonaan esillä julkisella paikalla, kun taapero kävi välillä vähän vaeltelemassa juomisensa ohessa. Vaikka hän kaveri onkin, niin tuli semmonen olo, että mihinkäs tässä katsoisikaan. Onpa tullut useamman kerran mieleen, että taitaa tällä kaverilla olla joku itsensä esittelemisen halu.[/QUOTE]

Just tuon kaltaisia tyyppejä ihmetellään ja paheksutaan, ei normaalisti imettäviä. Mutta täällä nyt vedetään itseensä kaikki.. on täysin eri juttu ja luonnollista imettää ilman mitään showta.. kun taas joillakin on "tissit tiskiin mahdollisimman näyttävästi"-käytöstavat. :)
Voisko sen tajuta hyvät ihmiset?

Eikä mulle ole ikinä tullut mieleen, että voi jestas kun mun äijä näkee utareet ja siitä närkästyisin. Niissä suonikkaissa, leipälautasen kokoisin nännein varustetuissa tisseissä ei hirveesti kiihotusta ole.. ainakaan omalle ukolle (ja varmasti on monen miehen makuun epäilemättä, ettei joku vedä tästäkin hernettä sieluunsa, hih)
Ällöttää vaan.. kun niitä tapauksia on liian monta tullut, joissa revitellään kaikki paljaaksi. Ei se mukavalta tunnu kun viereisessä pöydässä yks hieroo vuorotellen utareitaan, kun toisella imettää niin toinen tissi retkottaa sitten paljaana pöytää vasten (hygieniaseikat?!) jne.. kahvipöydässä vähemmän tuttu nainen päätti kerran samalla tapaa myös heittää paidan pois ja siitä yski kahvit kurkkuun useampi. :D mutta mitäpä näistä selittämään.. jotkut tajuu, toiset ei. Toki varmasti joillakin on tarve esitellä niitä, myöntäkää pois vaan. Ei saa sitten loukkaantua jos ei tarpeeksi ihailevia katseita saa kaikilta ;)

Käytöstavat ne pitäis olla hallussa imettäjälläkin (oikeesti kaikkia ei nappaa ne ihku utareet) ja suurin osa fiksusti hoitaakin sen. Itselle ei olis tullut mieleenkää esitellä rintojani muille ja harsolla peitellen, syrjemmässä rauhas olen osannut ruokkimiset hoitaa aikoinaan.
 
"Vieras"
Voisitteko te tajuta, että kaikki ei käytä imetysvaatteita?
Itse en ala uusimaan koko vaatekaappia sen takia, että satun imettämään. Sen lisäksi imetysvaatteiden valikoima on TODELLA pieni, joten eipä jäisi paljon mahdollisuuksia pukeutumiseen.

Minä kyllä haluan raskauden jälkeen pukeutua ihan normaalisti, kun vihdoinkin voin. Vaikka se tarkoittaisi sitä, että tissi näkyy kun imetän.
Just miehillehän minä haluan sitä tissiäni esitellä, voi jeesus täällä on kyllä urpoja. Ottaako luonnon päälle, että miehenne vilkuilevat vieraiden naisten tissejä vai miten saittekin tuon tähän sotkettua?
 
"Vieras"
Ja edelliseen lisäten, minä en julki-imetä tissi paljaana, mutta en todellakaan paheksu niitä jotka niin tekevät. Mieheni sanoja lainaten "siinä ei ole mitään eroottista, että nainen ruokkii lapsensa".

Siitä lähtien, kun olen alkanut käydä kaksplussan palstalla, on tullut fiilis että joko ihmiset tai sitten täälläkäyvät ovat kyllä harvinaisen kapeakatseista ja toisia arvostelevaa porukkaa. Ollaan olevinaan itse ilmeisen parempia ihmisiä.
 
"Vieras"
Kun tarkemmin miettii niin ilman tätä palstaa en olisi ikinä tajunnut miten hankalaa, paljastavaa ja pahaa mieltä aiheuttavaa toimintaa imetys on... :D Ihan tyytyväisenä olisin tilanteen mukaan imettänyt "joka paikassa" ilman että olisin edes ajatellut kenenkään kärsivän siitä(kään).

Hassua että neljää lasta pitkään imettäneenä en ole törmännyt sen enempää siihen että kukaan olisi häiriintynyt (tai ainakaan sitä mitenkään ilmaissut) julki-imetyksestä tai että itse olisin nähnyt ketään "tissit tiskiin"-imettäjiä vaikka varmaan joka kahvilassa/ravintolassa aina joku vauvaansa imettää.

Suomessa kyllä osataan tehdä asioista hankalia.
Sen verran korjaisin, että _kaksplussan palstamammat_ osaavat kyllä tehdä asioista hankalia. Kunhan vain pääsee aiheesta kuin aiheesta arvostelemaan ja pätemään, kun kerran anonyymina voi avautua.. Eiväthän nämä kyseiset henkilöt suinkaan normaalisti, netin ulkopuolella, omalla nimellään/kasvoillaan uskalla suutaan avata.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29045601]Hyviin käytöstapoihin kuuluu ottaa myös toiset ihmiset huomioon. Oletko koskaan ajatellut, että mikäli imettäisit ylävartalopaljaana julkisesti, se saattaa ahdistaa/ujostuttaa jotakin muuta ihmistä? Taitaa tämäkin asia olla vain osa tätä nykymaailma "minä, minä, minä" -kulttuuria. "Minä teen mitä minua huvittaa ja minun tekemisiäni säätelee TODELLAKIN vain mitä itse tunnen ja koen..."[/QUOTE]

Hahahahaha :D

Koska täysimetän lastani ja menen imettämään "piiloon" sen takia että ITSE haluan, olen itsekäs?
Ajattelit sitten, että otan kaikki vaatteet pois housuja lukuunottamatta, kun imetän?

Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu ja niin päin pois..

Ehkä tästä lähtien alan imettämään JOKA PAIKASSA ILMAN PAITAA. Ihan vain siksi, että teillä niuhoilla olisi jotain keskusteltavaa, taivasteltavaa ja arvosteltavaa (uu, ja teidän miehenne saisi jotain silmäniloa).
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29047036]
Ehkä tästä lähtien alan imettämään JOKA PAIKASSA ILMAN PAITAA. Ihan vain siksi, että teillä niuhoilla olisi jotain keskusteltavaa, taivasteltavaa ja arvosteltavaa [/QUOTE]

Eli pääasia olisi herättää paheksuntaa, eikä se lapsen ruokinta? Miksi? Mitä sä kostuisit tuollaisesta revittelystä?

Juuri näiden "ihanvaansiks"-tyyppien takia ne huomaavaiset julki-imettäjätkin saavat paskaa niskaan ja niuhoimmat vaativat ettei enää ollenkaan saisi julkisilla paikoilla lastaan ruokkia.

Kiitos vaan teille itsekkäille, että pilaatte kaikkien "maineen".
 
rinnoista pitävä
[QUOTE="vieras";29041217]Hyi! Inhottavaa!![/QUOTE]

Ei todellakaan ole inhottavaa. Päin vastoin, itse katselen mielelläni naisten rintoja. Uskon myös, että itseni lisäksi löytyy muitakin miehiä, jotka kokevat naisten rinnat kiinnostavina ja kauniina katselukohteina.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja rinnoista pitävä;29047254:
Ei todellakaan ole inhottavaa. Päin vastoin, itse katselen mielelläni naisten rintoja. Uskon myös, että itseni lisäksi löytyy muitakin miehiä, jotka kokevat naisten rinnat kiinnostavina ja kauniina katselukohteina.
Ai jaa, mä katselen mielelläni miesten perseitä, mutten siltikään kannustaisi miehiä pyllistelemään kylillä niin että vako näkyy.
 
Tekninen haitta
Jotenkin musta tuntuu, että pienitissiset ei nyt ollenkaan tajua, että J-kuppien täysi hallinta imetystilanteessa ei ole ihan yhtä helppoa kuin niiden "melkein b-kuppien". Imetysvaatteetkaan eivät ole suunniteltu suuririntaiselle, joten niiden avullakaan syöttäminen diskreetisti ei ole helppoa. Juu, olen aina ollut ahdistukseen asti häveliäs kehoni suhteen, mutta erittäin tiheän ruokarytmin omaavat lapseni ovat pakottaneet imettämään lähes missä vaan. Yritän kyllä peittää, mutta välillä on vilahtanut kyllä koko tissikin, jos lapsi on venkoillut. Yksikään lapsistani ei ole suostunut minkään harsovirityksen alla syömään.

Aina kun puhutaan näistä tissit tiskiin imettäjistä, niin kertomuksessa imettäjä on suuririntainen. Oisko nyt vaan niin, että ne suuret rinnat kiinnittävät joidenkin huomion liiaksikin. Jos saman tekisi pienillä tisseillä, mitään paheksuttavaa ei ilmeisesti olisi? En ole valinnut omaa rintojen kokoani, joten en suostu sen vuoksi syyllistettäväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29047055]Eli pääasia olisi herättää paheksuntaa, eikä se lapsen ruokinta? Miksi? Mitä sä kostuisit tuollaisesta revittelystä?

Juuri näiden "ihanvaansiks"-tyyppien takia ne huomaavaiset julki-imettäjätkin saavat paskaa niskaan ja niuhoimmat vaativat ettei enää ollenkaan saisi julkisilla paikoilla lastaan ruokkia.

Kiitos vaan teille itsekkäille, että pilaatte kaikkien "maineen".[/QUOTE]

Penaalin terävin kynä (vai vieras) taas vauhdissa.

No en ajatellut moista tekeväni, kunnes sinä avasit suusi.
Siksi, että tulet tänne arvostelemaan imettäviä äitejä, joilla näkyy liikaa tissiä. Siksi, että koet oikeudeksesi kritisoida lastaan ruokkivia äitejä, kun SINULLA sattuu ärsyttämään moinen, ja SINÄ satut sitä paheksumaan. Ja kutsut muita itsekkäiksi.

Ei tullut mieleenkään, että voit katsella toiseen suuntaan, jos häiritsee?
Kuka tässä nyt olikaan se itsekäs? Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Minä en saa imettämisestä millään tavalla pervoa, paljastelevaa, häiritsevää, ärsyttävää, tai mitään muutakaan hyvien käytöstapojen vastaista, ihan sama vilahtaako tissiä vähän tai ei.

En ole oikeasti koskaan kuullut, että julki-imettäjät olisivat saaneet paskaa niskaan tai kenellekään mitään olisi tultu sanomaan. Paitsi kaksplussan palstalla - sitähän sinä juuri parhaillaan teet :D Eli koska SINÄ et halua että tissi vilahtaa imettäessä, pilaavat tissinvilauttelijat koko julki-imettäjien maineen SINUN päässäsi? Onko maailmankuvasi yhtä suppea kaikissa muissakin asioissa? On olemassa vain yksi tapa tehdä asioita ja se on SINUN tapasi?

Tämä keskustelu alkaa saada jo tragikoomisia piirteitä :D

Edelleenkin mielestäni on huvittavaa, että tunnut syyllistävän minua, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, että en itse imetä julkisesti lainkaan. Mutta siinäkin menee vikaan, koska teen sen SINUN mielestäsi vääristä syistä. Ja SINUA myöskin ärsyttää se, että ihmisillä on nykyään "minäminäminä" -asenne? Miksikäs tuota SINUN asennettasi sitten kutsutaan? ;)
 
Pin
Jotenkin musta tuntuu, että pienitissiset ei nyt ollenkaan tajua, että J-kuppien täysi hallinta imetystilanteessa ei ole ihan yhtä helppoa kuin niiden "melkein b-kuppien". Imetysvaatteetkaan eivät ole suunniteltu suuririntaiselle, joten niiden avullakaan syöttäminen diskreetisti ei ole helppoa. Juu, olen aina ollut ahdistukseen asti häveliäs kehoni suhteen, mutta erittäin tiheän ruokarytmin omaavat lapseni ovat pakottaneet imettämään lähes missä vaan. Yritän kyllä peittää, mutta välillä on vilahtanut kyllä koko tissikin, jos lapsi on venkoillut. Yksikään lapsistani ei ole suostunut minkään harsovirityksen alla syömään.

Aina kun puhutaan näistä tissit tiskiin imettäjistä, niin kertomuksessa imettäjä on suuririntainen. Oisko nyt vaan niin, että ne suuret rinnat kiinnittävät joidenkin huomion liiaksikin. Jos saman tekisi pienillä tisseillä, mitään paheksuttavaa ei ilmeisesti olisi? En ole valinnut omaa rintojen kokoani, joten en suostu sen vuoksi syyllistettäväksi.
Mutta ajattele jos joku sattuisi vilauksen tissistä näkemään! :O SIIS TISSISTÄ! Ei ole kamalampaa. Tämä on todellakin aihe josta kannattaa vetää itselleen kauhea ongelma. Tissivaroitus, juoskaa suojaan!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29047055]Eli pääasia olisi herättää paheksuntaa, eikä se lapsen ruokinta? Miksi? Mitä sä kostuisit tuollaisesta revittelystä?

Juuri näiden "ihanvaansiks"-tyyppien takia ne huomaavaiset julki-imettäjätkin saavat paskaa niskaan ja niuhoimmat vaativat ettei enää ollenkaan saisi julkisilla paikoilla lastaan ruokkia.

Kiitos vaan teille itsekkäille, että pilaatte kaikkien "maineen".[/QUOTE]

Kenties juuri kostuisi :rolleyes:
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29047840]Kenties juuri kostuisi :rolleyes:[/QUOTE]

Joo! Kostuisin kaikista niistä niuhojen siippojen tissikatseista, kun syötän lastani ;)

Sulla taitaa vieras olla itellä vaan pienet tissit, podet huonoa itsetuntoa niiden takia ja pelkäät, että miehesi rakastuu vieraisiin tisseihin :D Sehän ei varmaan oo ennen tissejä nähny (paitsi sinun).

Siippasi pilaa kaikkien miesten maineen (tämäkin päässäsi) katsomalla vieraiden naisten tissejä! Ihan kuten julki-imettäjät, joilla vilahtaa tissi, pilaavat mielestäsi kaikkien julki-imettäjien (ja ehkä myös äitien, ja ehkä myös naisten) maineen.

Mitäpä jos minä käännyn muslimiksi ja tuomitsen olkapäiden tai hiuksien näkymisen naisilla? Voinko vaatia, että kaikkien ihmisten tulee peittää em. alueet, koska MINÄ niin haluan ja se on mielestäni epäkohteliasta, pervoa ja ällöttävää?
Onhan se nyt oksettavaa, että naiset esittelevät tuolla tavalla itseään ja yrittävät liehitellä miehiä.
 

Yhteistyössä