Prismassa eräs äiti imetti tänään reteesti koko rinta paljaana...

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
Naiset voivat ahdistua kaikesta eivätkä vähiten toisten tisseistä. Miehiä asia tuskin kiinnostaa, mutta tammat hirnuu takajaloillaan kun "joku esittelee rintojaan heidän miehilleen". :D voi elämä tuota pikkusieluisuuden määrää.

Naisetko lapsirakkaita?
Mä olen sinkku ja silti ärsyttää jos joku on tissit paljaana koska MUA EI kiinnosta nähdä toisten tissejä.
 
"vieras"
Naiset voivat ahdistua kaikesta eivätkä vähiten toisten tisseistä. Miehiä asia tuskin kiinnostaa, mutta tammat hirnuu takajaloillaan kun "joku esittelee rintojaan heidän miehilleen". :D voi elämä tuota pikkusieluisuuden määrää.

Naisetko lapsirakkaita?

Ilman mitään ahdistusta mä en halua nähdä toisten "tammojen" paljaita tissejä tositoimissa. :D
Ei mun mieheni silmiä tarvitse sitoa jos joku ei osaa käyttäytyä muita huomioivasti julkisilla paikoilla.
Ei ole ollenkaan mahdotonta hoitaa asiaa muita häiritsemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Professional Griefer
Sama koskee varmaan keski-ikäisiä paidattomia ukkoja kaljamahoineen?
Ehdottomasti, katson oikeasti kieroon jos joku kävelee ilman paitaa kaupassa tai istuu ravintolan terassilla. Sama koskee bikiniyläosassa liikkuvia naisia. Oli kaljamaha tai timmi sixpacki. Puolialastomuus kuuluu rannoille ja omaan kotipihaan, vaikka naiskauneudesta tai timmeistä miehistä pidänkin.
 
Vierasmies
Hyväksyn kyllä julki-imetyksen, mutta ei sitä koko tissiä tarvitte esille ottaa. Ei mua kiinnosta nähdä toisten tissejä, jotaki käytöstapoja vois imettävätki opetella. Joo ei sitä tissiä tarvitte vahdata, mutta riittää se pieniki hetki jonka ehtii nähdä ennen pään pois kääntämistä.
Riittää mihin? Ahdistumiseen? Mammat saa nykyään kulkea niin matalissa farkuissa, että persevako ja pillukarvoitus voisi näkyä ja tissivako saa olla esillä, mutta jos joku hoitaa rinnalla lasta niin johan on ämmät kiivaana. Ilmeisesti se aiheuttaa toisissa naisissa riittämättömyyden tunnetta? Se imettävä on tärkeä lapselle ja samassa hetkessä ahdistujien (heidän mielikuvituksen mielestä) miehille kiihoketta.
 
"vieras"
Ehdottomasti, katson oikeasti kieroon jos joku kävelee ilman paitaa kaupassa tai istuu ravintolan terassilla. Sama koskee bikiniyläosassa liikkuvia naisia. Oli kaljamaha tai timmi sixpacki. Puolialastomuus kuuluu rannoille ja omaan kotipihaan, vaikka naiskauneudesta tai timmeistä miehistä pidänkin.
meillä ei myyjä lähikaupassa päästänyt paidatonta nuorta miestä sisään. Oli vielä kesä. Että ei se miesten paidottomuuskaan kaikille ole ok.


Itse en oikeen osaa sanoa tuohon mitään. Ennen ajattelin, että mitä vikaa on vaikka imettää vessassa, mutta nyt kun itse imetän, niin ei tosiaan tuntuisi mukavalta. Toisaalta en haluaisi julkisestikaan imettää. Pitäisi olla erikseen naisille jonkinlaisia imetyshuoneita tai vaikka yhteystiloja kauppakeskuksissa. Itseäni ei häiritse imettävät äidit, mutta musta on silti vähän rivoa heittää rinnat kunnolla esille julkisella paikalla. Enkä haluaisi ketään pervoa tuijottamaan.
 
Riittää mihin? Ahdistumiseen? Mammat saa nykyään kulkea niin matalissa farkuissa, että persevako ja pillukarvoitus voisi näkyä ja tissivako saa olla esillä, mutta jos joku hoitaa rinnalla lasta niin johan on ämmät kiivaana. Ilmeisesti se aiheuttaa toisissa naisissa riittämättömyyden tunnetta? Se imettävä on tärkeä lapselle ja samassa hetkessä ahdistujien (heidän mielikuvituksen mielestä) miehille kiihoketta.
No näin :D
 
"vieras"
Riittää mihin? Ahdistumiseen? Mammat saa nykyään kulkea niin matalissa farkuissa, että persevako ja pillukarvoitus voisi näkyä ja tissivako saa olla esillä, mutta jos joku hoitaa rinnalla lasta niin johan on ämmät kiivaana. Ilmeisesti se aiheuttaa toisissa naisissa riittämättömyyden tunnetta? Se imettävä on tärkeä lapselle ja samassa hetkessä ahdistujien (heidän mielikuvituksen mielestä) miehille kiihoketta.
pillukarvoitus? veikkaanpa että se karvoitus ajellaan, jos olisi vaarassa näkyä...epäilen. naisilla kun harvemmin kasvaa karvaviivaa napaan asti kuten miehillä.
Nykyään matalalantioiset farkut eivät edes ole muodissa. Ja musta tissivako esillä ei ole ok asia. ei ole mukava jutella toiselle jos tissit on paljaana. Imettäminen on musta silti ok asia julkisestikin. Mielellään silti huomaamattomasti. Ja ehdottomasti tunnen riittämättömyyden tunnetta noista toisten naisten tissivaoista, kun omani on täynnä maitoa ja muhkeat.
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";29042526]meillä ei myyjä lähikaupassa päästänyt paidatonta nuorta miestä sisään. Oli vielä kesä. Että ei se miesten paidottomuuskaan kaikille ole ok.


Itse en oikeen osaa sanoa tuohon mitään. Ennen ajattelin, että mitä vikaa on vaikka imettää vessassa, mutta nyt kun itse imetän, niin ei tosiaan tuntuisi mukavalta. Toisaalta en haluaisi julkisestikaan imettää. Pitäisi olla erikseen naisille jonkinlaisia imetyshuoneita tai vaikka yhteystiloja kauppakeskuksissa. Itseäni ei häiritse imettävät äidit, mutta musta on silti vähän rivoa heittää rinnat kunnolla esille julkisella paikalla. Enkä haluaisi ketään pervoa tuijottamaan.[/QUOTE]

Niin kyllä minäkin ajattelen, että ei ole kiva jos joutuu mennä johonkin vessaan tai kokonaan toiseen huoneeseen imetyksen ajaksi, koska kaikilla se ei hoidu vaan niin, että lapsi ottaa heti tissin suuhun ja imee pari minuuttia, joillain siihen menee aikaa. Mutta tosiaan se huivi/harso tms näköeste ei ole paljoa pyydetty. Mua ei häiritse se tapahtuma, että joku imettäisi vaikka 20 sentin päässä musta, vaan se että vedetään hinkit missä tahansa täysin esille.
 
"vieras"
Kiva, että nykyään on imetysvaatteitakin vaikka minkälaisia, eli sen tissin saa nälkäisen lapsen suuhun aika helposti ja huomaamattomasti. Että ei julki-imetyksen vastustajat ainakaan vedota siihen, että se imetys vaatii niin paljon paljastelua. Ei vaadi, julki-imetys on ok koska sen tosiaankin voi tehdä hyvin diskreetisti. Ei pitäisi loukata ketään.

Kun vaan kukaan uhmakas ei sitten pilaisi koko juttua ja julki-imetyksen puolestapuhumista sillä että ihan vaan kiusallaan läväyttää kaiken näkösälle. Mitä sillä voittaa? "Minulla on oikeus" -joo, mutta kohtelias ja ajattelevainenkin saa silti olla. Yleensä sillä saa parempia tuloksia aikaan kuin lapsellisella uhmailulla.
 
Riittää mihin? Ahdistumiseen? Mammat saa nykyään kulkea niin matalissa farkuissa, että persevako ja pillukarvoitus voisi näkyä ja tissivako saa olla esillä, mutta jos joku hoitaa rinnalla lasta niin johan on ämmät kiivaana. Ilmeisesti se aiheuttaa toisissa naisissa riittämättömyyden tunnetta? Se imettävä on tärkeä lapselle ja samassa hetkessä ahdistujien (heidän mielikuvituksen mielestä) miehille kiihoketta.
Riittää ärsyyntymiseen ja ajatukseen, että eikö tuota jumaliste voi tehdä niin että ottaa muutki huomioon. Eikä kiinnosta nähdä kenenkää persvakoja tai pillukarvojakaa. On helvetin rumaa seki, että stringit loistaa ku nainen vähä kumartuu.
 
"vieras"
Riittää ärsyyntymiseen ja ajatukseen, että eikö tuota jumaliste voi tehdä niin että ottaa muutki huomioon. Eikä kiinnosta nähdä kenenkää persvakoja tai pillukarvojakaa. On helvetin rumaa seki, että stringit loistaa ku nainen vähä kumartuu.
Peesi. Eikä kumartuvan miehenkään persvako ole välttämättä se, mitä haluaisin julkisilla paikoilla nähdä :D

Mutta niin. "Ihan luonnollista, lapsi syö" ja seuraavassa lauseessa "pelkäätkö että miehes tuijottaa". Niin. Ristiriitaista, että ensin vakuutellaan tissin olevan vain ruokintaa varten, mutta sitten se kuitenkin olisikin miesten katseiden kohde? Eikä mielessä käy, että ihan vaan yleisestä viihtyvyydestä, normaalista kohteliaisuudesta on kyse. Että jotainhan se paljastaa (tissin lisäksi...) tästä kaiken paljastavan imettämisen harrastajastakin... mikä se motiivi onkaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
Olen varmaan tässä(kin) asiassa outo, mutta olen saanut melko isoksi kaksi lasta, joita kumpaakaan ei kertaakaan imetetty julkisesti. Minusta ajatuskin julki-imetyksestä oli ikävä. Onnistuin hoitamaan imetyksen niin, että se tapahtui jossakin rauhallisessa paikassa ilman suurta yleisöä.

Minusta vauvan imettäminen on muutakin kuin vain pelkkää ruokailua, ja koin sen yksityisenä asiana. Minulle oli tärkeää tilanteen rauhallisuus ja se, että sekä äiti että vauva sai keskittyä siinä hetkessä rauhaisaan ruokailuun ja yhdessäoloon.

Ja onhan se niinkin, että maailmassa on monta muutakin luonnollista asiaa, jotka luonnollisuudestaan huolimatta tehdään muualla kuin keskellä mahdollisimman suurta ihmisjoukkoa. =)
No mä olen kanssasi aivan samaa mieltä. Muutaman kerran ole joutunut imettämään lasta julkisissa paikoissa, ja se tunne oli kamala. Minulle , (kuten joku sinulle kuittasi) imettämisessä ei ole mitään seksuaalista, mutta mielestäni se imetys ihmisten nähden vaan ei sovi minulle. Muiden lapsenruokkimiset ai kyllä minua mitenkään häiritse.

Muutama kommentti ketjussa pistää ihmetyttämään, että imettääkö jotkut julkisesti vain siksi että heillä ON Oikeus :D
 
"vieras"
En ole se, jolta kysyit, mutta saanko vastata.

MInulla imetys ei onnistunut, alusta asti se oli kamalaa takkuamista, isot tissit ei ole ollenkaan hyvä, koska imetysasento on hankala löytää, ja mun lapset ei kertakaikkiaan hiffanneeet sitä asiaa , kokeilut kumilla ja ilman ja vaikka miten. Esikoista koitin imettää itku kurkussa ja laps vaan ulvoi nälkäänsä, joten ruoka tuli pullosta, ja imetys oli välipalaa ja läheisyyttä. Kotona, rauhassa, niin että saatiin levitä lapsen kanssa just mihin tahansa asentoon ja ei tarvinnut välittää miltä näytti.
Jos olisin kantanut sitä stressiä imetyksen epäonnistumisesta ja rinnalla ulvovasta lapsesta julkisilla paikoilla, olisin ehtynyt varmaan vielä aiemmin kuin mitä kävi.
2 muuta lasta ruokin heti alussa suosiolla pullollakin, ja näin sain heidän imetyksensä jatkumaa vähän pidempään kuin esikoisella.

Imettäminen oli minulle kamala paikka, ja se ei vaan onnistunut vaikka olisin halunnut. Kovasti.
Joten julkinen imetys olisi tosiaan ollut vielä pahempaa , minulle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29042680]Julki-imetysfanaatikot on rumia naisia, jotka ovat jostain kumman syystä onnistuneet raskautumaan ja tuovat julki tuota ihmettä mahdollisimman paljon.[/QUOTE]

aika harva on raskaana kun imettää , ja näkeehän sen vauvastakin että on ollut raskaana :D vähän huono katkera ilmoitusasia
 

Yhteistyössä