PPH leikkipuistossa

  • Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
 
Enpä sano tähän muuta kuin, että kyllä vanhempien pitää huolehtia siitä, että lapsilla on tarpeeksi vaatetta hoitopäivää varten :attn: Varmasti on vanhemmat olleet tietosia, että hoidossa ulkoillaan, ettei yllätyksenä tullut :whistle:
 
Pph
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Lapsen kannalta ikävää, mutta ei koko ryhmää voi sisällä pitää vain siksi, että yhden vanhemmat ovat typeriä eivätkä pue lastaan asianmukaisesti.

Mutta mun mielestä pph voisi hieman leikkiä lasten kanssa puistossa, eikä vaan jutella muiden hoitajien kanssa.
Toisaalta, ehkä tämä hoitaja leikkii lasten kanssa sisällä ja antaa lasten leikkiä itsekseen tai keskenään ulkona. Ei niitä lapsia tarvi kaiken aikaa leikittää, myös omatoimisuutta opetetaan meillä perhepäivähoidossa. Ja juu, ihan ohjaajan kanssa on näistä keskusteltu monet kerrat ja siunaus saatu sieltä myös. :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos oli vuorelliset kumisaappaat? Monien mielestä ne on hyvät talvikengät. Mun mielestä ei ole ja siksi meidän lapsilla onkin goret (alesta halvalla ostetut)

Moittisin ennemmin vanhempia, jos eivät tuo kunnon varusteita lapselle.
meillä ollut kahtena viime talvena goret ja ovat olleet aivan p.....t vaikka on ollut sinne tarkoitetut reima sukat. ei enään ikinä niitä vaan nyttenkin kunnon vuorilliset talvikengät.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
tämän takia pistän reilusti varavaatteita reppuun että on vähän joka säälle ja villasukkiakin löytyy =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
tämän takia pistän reilusti varavaatteita reppuun että on vähän joka säälle ja villasukkiakin löytyy =)
juu, samoin. Meidän lapsi ei tosin ole "hoidossa", mutta jos on vaikka mummunsa luona, niin repullinen vaatteita on aina matkassa
 
Moikka kaikki tutut äidit!
Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä. :D
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:
Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä. :D

Heh, meidänkin hoitolasten äidit naureskelevat näille jutuille :) Eikä kukaan työkavereistani ole tuollaisia, joten missä päin Suomea näitä "junttiperhepäivähoitajia" oikein on?
 
Moikka kaikki....
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:
Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä. :D

Heh, meidänkin hoitolasten äidit naureskelevat näille jutuille :) Eikä kukaan työkavereistani ole tuollaisia, joten missä päin Suomea näitä "junttiperhepäivähoitajia" oikein on?
:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:
Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä. :D

Heh, meidänkin hoitolasten äidit naureskelevat näille jutuille :) Eikä kukaan työkavereistani ole tuollaisia, joten missä päin Suomea näitä "junttiperhepäivähoitajia" oikein on?
mä luulen että ei esim tuo avauksen pph tunnistaisi itseään tuosta tekstistä. Se kuulostaa sivullisen korvaan paljon pahemmalta. Vaikka pph tarkoittaisi vain että harmillista kun sulla ei ole villasukkia, niin vieraan korvaan nuo sanat todellakin kuulostaa siltä kuin haukkuisi äitiä
 
Hui
Vaikka mulla ei sopivia vaatteita olis palelevalle lapselle, niin mä kyllä pukisin sit vaikka oman villapaitani palelevan lapsen päälle. En tod. päästäis ulos ohuissa sisävaatteissa ja vkhaalarissa pakkasella! Sehän on kidutusta suorastaan, hyi :(
 
Pph
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Vaikka mulla ei sopivia vaatteita olis palelevalle lapselle, niin mä kyllä pukisin sit vaikka oman villapaitani palelevan lapsen päälle. En tod. päästäis ulos ohuissa sisävaatteissa ja vkhaalarissa pakkasella! Sehän on kidutusta suorastaan, hyi :(
Niin minäkin pukisin, mutta MIKSI ihmeessä lapsen OMA äiti laittaa lapsensa noissa tamineissa matkaan? Tätä mun on vaikea ymmärtää. Eikö hän välitä lapsensa hyvinvoinnista?

 

Yhteistyössä