S
saukki 67
Vieras
moi!!!
Olisiko hyviä vinkkejä miten 2.8v. pojan saisi oppimaan kakalle potalle?
osaa tehdä pissit pönttöön seisailtaan, mutta potalle istuutuminen on jotain kauheaa ja samoin pöntölle istuminen. Maha ollut ajoittain kovana, olisiko syy siinä. :xmas:
Olisiko hyviä vinkkejä miten 2.8v. pojan saisi oppimaan kakalle potalle?
osaa tehdä pissit pönttöön seisailtaan, mutta potalle istuutuminen on jotain kauheaa ja samoin pöntölle istuminen. Maha ollut ajoittain kovana, olisiko syy siinä. :xmas: