PORVOOSSA KETÄÄN??

• Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
Marza70
Hei taas Porvoon ystävät =)
ollaan kotiuduttu korialta ja oli kyllä ihanaa ollla siellä ja saunoa puusaunassa.meillä kun on niin pieni sähkösauna että ei voi kyllä verrata kunnon puusaunaan millään.löylyt on ihan toista maata kuin isän luona puusaunassa.Ei sitten mitään savusteltu kun kukaan sitten ei ollut innokas,minä vaan ainoa joka olin savustusintoa täynnä.
Nyt sitten ollaan tosiaan kotona ja hommaa on aina vaan,heti pyykit koneeseen ja ruuan tekoon.Vielä meen laittamaan puhtaat petikimpsut ja sitten illalla saunotaan ja juodaan isännän kanssa kylmät siiderit saunan päälle ;) tai mulla on ollut kyllä niin että puolikas on nykyään riittänyt.En tiedä mutta eipä vaan oo maittanu.
no mutta lauantaihin....luulen että isäntä pääsee mut ehkäpä tuomaan,ei oo kyllä tosiaan varmaa,mutta olen toiveikas =)

Jambo!

Täältä vielä ilmoittautuu yksi porvoolainen lisää! Olipa pitkä ketju, enkä kaikkia viestejä alkanutkaan lukemaan, mutta mukavaa oli huomata että täälläkin pyörii muita porvoolaisia :)

Olen vielä vkolla 38 raskaana, joten vielä en ole päässyt nyytin kanssa aktivoitumana "kylille". Kovasti kyllä odotan jo aikaa kun pääsee menemään taas, tutustumaan uusiin ihmisiin ja harrastamaan muskareita ja jumppia ;)

Meille on tulossa ensimmäinen, joten kaikki on vielä ihan uutta ja hämärän peitossa... Itse olen 32 vuotias, pääkaupungista kotoisin ja kaksikielinen. Mies on kotoisin Tampereelta. Ollaan asuttu täällä keskustassa nyt 2.5 vuotta ja viihdytään erityisen hyvin! Molemmat käydään (tai minä kävin) töissä H:gissä, joten "paikallisiin" ei olla vielä liiemmin tutustuttu.

Mutta hauskaa huomata että aktiivista porukkaa ja täytyykin täällä muistaa käydä, kun tähän asti enimmäkseen hengaillut "Odottajat" ja "Synnytys" -osioissa =)

Toivottelen kaikille aurinkoista päivää, pikku hiutaleista ja kylmästä huolimatta! :flower:

Heippa,

Voi kiitos kutsusta! Mielelläni tulisin tapaamiseen mahani kanssa, mutta näillä näkymin olemme lähdössä mökille :)

Tosin tässä spekuloin että onkohan se uhkarohkeaa tässä vaiheessa (v38+1), mutta tuskin nyt mitään alkaa tulemaan. Ja onhan matkakin vain tunnin....tosin voi olla aika tuskanen tunti jos supistukset lähtee kunnolla jylläämään, niitä kun on jo harjoiteltu 3:een otteeseen :x

Mutta tulen mielelläni myöhemmin tapaamisiin, joten pidän tätä saittia silmällä! :flower:

Aurinkoista viikonloppua!

Heips niin uusille kuin vanhoillekin tasapuolisesti

Kävimme tänään ylimääräisessä neuvolassa (7 kk) ja meidän matami painaa nyt sitten jo 9.490 g ja pituutta on 68 cm. Taitaa tytöstä kasvaa iso tyttö, tai ainakin mamman käsivarret on koetuksella. :LOL:
Huomista odotellen, heips taas. :wave:

ludde
Heippa vaan!!
Mun täytyy kuulkaas varmaan perua se tuleminen. Miehellä on Borealis-turnaus ja mulla ei siten ole autoa. Ilmoitan viel jos tulee muutoksia tai jos mies pääsee jollain muulla kyydillä peliin.

Ludde!!!!!
Meidän kyydillä pääsee jos sulle sopii.Klo 15 aikoihin,silloin itsekkin päästään kun mies tulee kotiin.Kun asut tuossa matkan varrella niin ei oo mitään vaivaa,sopii vallan hyvin että otetaan sut kyytiin.

Huomenta kaikille tasapuolisesti :wave:
Tänään sitten nähdään =) Ajattelin viel kysellä että mitä kukakin on nyt sitten viemässä nyyttärisapuskaa ja mitä aikaa kukin on noin niinkuin suunnilleen menossa tapaamiseen? kun jos meilläkin isäntä kolmen pintaa kotiutuu töistä ja sitten lähdetään tulemaan että ei olla tulossa kun muut on jo lähössä pois :whistle:
Minä oon tuomassa muutes kääretorttua :p

ludde
Älkää odotelko mua mitenkään...mä ilmaannun jos ilmaannun. Poika heräsi tänään vasta 9 joten päiväunetkin viivästyy tunnilla ainakin. Katotaan sit seuraavalla kerralla voidaan vaikka tavata meillä =)

Huomenta kaikille,

minäkin ehdin ja pääsen vihdoin ja viimein koneelle. Olen tulossa tänään likan kanssa, jos saan puhuttua hänet ympäri. Onkohan tulossa muita kouluikäisiä?

Tuon mukanani mustikkamuffinseja ja suklaakuivakakun. Käyn heittämässä yhden koneellisen pyykkejä narulle, niin alan leipomaan. Ei jäänyt leipominen taas viime tippaan?! :LOL:

Olen tulossa likan taidekoulun jälkeen eli menee lähemmäksi kolmea. Nähdään iltapäivällä!

-mammutti-

PS: Ihanaa, kun paistaa aurinko. B)

Siis uskomatonta...voisko joku porvoolainen laittaa mulle privana Jooeikain sen kyltin numeron???
Kyl mä muistan mitä tietä tullaan mutta se numero on nyt unohduksissa?? Jos vaikka Jooeikai ei satu oleen enää koneella ennen sinne tuloo niin jos joku vaan laittas sen mulle ni ois kiva =)

Tapaaminen on sitten ohi ja suuret kiitokset Jooeikaille ja hänen miehelleen kaikesta,oli laitettu pöytä niin koriaksi.Kyllä oli mieltä kohentavaa kun pääsi taas pois kotoo pojan kaa,kun ei sitä tuu sillain minnekkään lähettyy kun ei oo ees itellä ajokorttia,vaan mies meitä aina kuskaileepi paikasta toiseen,aniharvoin kun missään ees käydään.
Mutta kuitenkin kiitokset =o)

Heips
Kiitokset JooEiKaille myös meidän puolesta. Meillä ei ole tapana lähteä kylästä tuolla tavalla, mutta nyt iski Amandalle väsykiukku.
Meillä sitten nukahdettiin heti autossa, nukuttiin ½ tuntia ja sitten taas täysi hönkä päällä. =) Kiukkukin hävisin nukkumisen myötä.
Kiitos vielä kerran.
Sovitteko muuten mitään seuraavasta tapaamisesta, kun emme sitten kerinneet siitäkään puhua?
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Kiitos teille kaikille! Me herkutellaaan näillä eväillä vielä monta päivää! :p

Seuraavasta tapaamisesta ei vielä sovittu, mutta ruvetaan nyt samantien miettimään! Otettaisiinko ens kerralla grillijuhlat? Säävarauksella ja nyytärimeinigillä? Keltä löytyis kunnon grilli?

ludde
Moi vaan!! Harmi kun en päässyt. Mies oli pelissä ja poika nukkui puol neljään asti. Mut hei sopisko et nähtäis seuraavan kerran(piankin) meillä. Voitais grillata tossa terassilla ja siis grillikin löytyy...tosin sähkökäyttöinen. Mä tarjoon makkarat jos joku tuo salaattia...? Ilmotelkaahan!!!

Juu meillekkin käy.Ja seuraavan kerran meillä grillataan sitten kun asutaan rivarissa niin täällä on iso grillikatos ja iso grilli missä voipi puilla ihan grillailla.
kun on ollutkin puhetta en saa kaikkia äitejä meidän pieneen kaksioon mahdutettua,niin mielelläni sitten ottaisin vaikka grilli pirskeisiin ;)
Mutta nytten on mentävä,poika alkaa jo hermostumaan :wave:

Sunnuntai päivää kaikille,

kiitos JooEiKaille tarjoilusta. Oli kiva käydä ja tavata muita äitejä. Myös meille olette kaikki tervetulleet. Meiltä löytyy kaasugrilli, jota en osaa käyttää. Mutta saadaan varmasti mieheni grillimestariksi, jos pidetään grilli-tapaaminen.

Yritän ensi kerralla saada myös jälkikasvun mukaan. Poika oli eilen ihan poikki tultuaan Loviisasta kotiin. Oli polleata poikaa, kun oli saanut pienen pokaalin. Ja minä tietysti olin mammana ylpeä.

Minä en taas varmaan ensi viikolla tänne ehdi palstailemaan, kun töissä on mieletön kiire (kesälomat lähestyy), mutta yritän päästä iltaisin vilkaisemaan. Olisi kiva, jos seuraava tapaaminen olisi jo piakkoin.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille, vaikka taitaa tuo aurinko paistaa vain pilvien takana.

-mammutti- B)

Kiirinminna
Heippa vaan ja kiitokset myös täältä Jooeikain koko porukalle. Miina on hehkuttanut koko aamupäivän, että koska sitten taas nähdään se kiva poika ja perään pohtinut, että kyllä tyttö voi leikkiä myös pojan kanssa. Tapaaminen piristi mukavasti vaikka meille tulikin sitten aikamoinen hoppu sinne kirkkoon partion juhlaan, mutta kerettiin kuitenkin. Nyt pääsee äiti taas ompelemaan merkkejä tyttöjen partiopaitoihin.

Nuo grillijuhlat kuulostavat kivalta, meilläkin sellaiset onnistuvat ja tuossa pihalla on aika turvallista lastenkin temmeltää. Vedetäänkö pitkäätikkua kenen luona seuraava tapaaminen on vai mitenkäs asian ratkaisemme. :LOL:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Toivottavasti ilmat lämpenisivät pian.

Tapelkaa nyt sitten kenen luona grillataan! Meillä on onneksi vielä grilli ostamatta :LOL: . Onneksi kevät on vasta aluillaan ja keritään grillaamaan monet makkarat :p

Joona oli kyllä aivan onnesta soikeana kun oli ollut niin mukava leikkiä "eikä ne tytöt tapelleet ollenkaan..."

Ninsku, tuu joskus hakemaan noi Pampersin vaipat jos kuljet tästä ohi! Voidaan kahvitkin keittää :)

(Mietin tässä jos isät haluaa mukaan grillaamaan, niin kai ne voi ottaa mukaan lapsenvahdeiksi tai grillausmestareiksi?)

Iltaa
Meillekin saa tulla grillaamaan, mieheni sitä jopa tuossa eilen ehdotti, joten tapellaanko kunnolla vai sovitaanko jonkun luokse ihan suosiolla. :LOL: Meillekin sopii näillä näkymin lähes koska vaan, mutta ainahan tilanne voi muuttua, joten päivämääräehdotuksia otetaan vastaan.

JooEiKai, me tulemme joku päivä pistäytymään, kunhan "kerkiämme" näiltä tohinoiltamme, mutta voin vaikka laittaa yv-viestiä tai soittaa kun tiedän milloin oltaisiin tulossa. =)

Minun puolestani ainakin saa isätkin olla mukana, vaikka lapsenvaihteina tai grillimestareina tai ihan muuten vaankin. Ei heitä tarvitse sulkea pois tapaamisista elleivät sitä itse halua. ;)

Nyt taas hyvää yötä Porvoo! :wave:

Ihana aamu...poika nukkui puol kasiin asti =)
Enpä ollu uskoo kelloo kun kattelin,nimittäin meillä Ville on joka aamu viimeistään jo klo 7 ollut ylhäällä. Kyllä tuo oli kuulkaas ihan ihmettä. Kovasti poika on nytten koko aamun touhunnut kaikkea itsekseen,jopa kyljellään makoili pitkään ja tutki samalla palloa.Äiti kovasti selitti Villelle että päästä tulee sitten soman pyöreä jos vaan maltat olla kyljelläs....viisas poika kun heti oivalsi,että omaksi parhaaksi se on pään muodon kannalta ;) ..heh
Ajattelin tänään että kun ukko kulta töistä kotiutuu niin saa heti alkaa Villee vahtimaan niin äippä pääsis noi talvan jäljiltä olevat havut ja kanervat jo vihdoin viimein nakkaamaan kompostiin.Eipä oo kovin soma näky kun kuivat havut törröttelee kukkaruukuissa
:(
Molluska paistaa täydeltä taivaalta niin olispa mukavaa mennä poitsun kanssa hiippaileen ulos,mutta ei oo tullu viel ostettuu pojalle aurinkolasejakaan. Jos sais isännän tänään vaikka houkuteltua instruun niin siellä varmaan myydään pikkuisille aurinkolaseja.
Ois ne kyllä aika kivat niin ei tarttis koko ajan siirrellä poikaa niin tiuhaan kun kesäkin tulee ja sen myötä tuo aurinko kyllä tulee olemaan suuri osa joka päivää
No nyt meen kuulkaas jatkamaan touhujani ja palailen taas katseleen kirjoitelmia porvoolaisten elämästä =)

Yhteistyössä