Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen äiti:Nautitaan nyt täysillä näistä ylistävistä kommenteista...teini-ikään kun pääsevät niin taitaa kommentit useimmiten olla vähemmän ylistäviä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi kun minäkin saisin joskus kehuja *haaveilee* Kerran oltiin menossa lasten kanssa saunaan ja olin jo alasti. Kumarruin siinä sitten jotakin nostamaan, niin mun poika, silloin 2 vuotias, juoksi hädissää apuun huutaen: "Apua titti pippuu" alkoi sitten kaksin käsin työntämään niitä paikoilleen... B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi kun minäkin saisin joskus kehuja *haaveilee* Kerran oltiin menossa lasten kanssa saunaan ja olin jo alasti. Kumarruin siinä sitten jotakin nostamaan, niin mun poika, silloin 2 vuotias, juoksi hädissää apuun huutaen: "Apua titti pippuu" alkoi sitten kaksin käsin työntämään niitä paikoilleen... B)
![]()
Meilläkin tuolta tytöltä voi enempi oottaa jotain tämmöstä..kerrankin kun oltiin suihkuun menossa niin tyttö taputtaa mahaani ja sanoo ylpeenä;äitillä on iso massu!
Joskus sitten sanoo kyllä rakkaaks ja pikku kullaksikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:*REPS* Onneksi poika ei vielä puhu mitään :saint:
MUTTA näitä ah, niin ihania letkautuksia odotellessa![]()
Kohta sä odotat et se on hiljaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Meillä tyttö 2,5v totesi tänään että äitillä on pienet tissit ja iso pimppaSellaisia kohteliaisuuksia...
eikä!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi kun minäkin saisin joskus kehuja *haaveilee* Kerran oltiin menossa lasten kanssa saunaan ja olin jo alasti. Kumarruin siinä sitten jotakin nostamaan, niin mun poika, silloin 2 vuotias, juoksi hädissää apuun huutaen: "Apua titti pippuu" alkoi sitten kaksin käsin työntämään niitä paikoilleen... B)
Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:; ) Joo ja mikä kannustavinta on kun ahtautuu tuskaisena sovituskoppiin kymmenen sovitettavan vaatteen kanssa niin poika toteaa (melkein) jokaisen vaatteen kohdalla miten kauniisti se juuri minulle sopii :saint: