Poika heitti ihanan kommentin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Juhannuksen kunniaks tossa meikkasin ja laitoin hameen ja topin ja korun kaulaan, niin poika (2v 9kk) tuli mun luo ja tokas: "Äiti sinä olet tosi kaunis" :heart: Oli kyllä niin ihana kommentti :heart:

; ) Joo ja mikä kannustavinta on kun ahtautuu tuskaisena sovituskoppiin kymmenen sovitettavan vaatteen kanssa niin poika toteaa (melkein) jokaisen vaatteen kohdalla miten kauniisti se juuri minulle sopii :saint:

Minun 5-vuotia poika oli pihalla leikkimässä kaverinsa kanssa ja "kiistelivät" siitä kumpi rakastaa äitiään enemmän.
Ihanan kuulosta =)
*mä rakastan mun äitiä näin paljon(näyttää käsillään valtavan leveästi) johon toinen toteaa rakastavansa vieläkin enemmän jne. *

Voi kun minäkin saisin joskus kehuja *haaveilee* Kerran oltiin menossa lasten kanssa saunaan ja olin jo alasti. Kumarruin siinä sitten jotakin nostamaan, niin mun poika, silloin 2 vuotias, juoksi hädissää apuun huutaen: "Apua titti pippuu" alkoi sitten kaksin käsin työntämään niitä paikoilleen... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Voi kun minäkin saisin joskus kehuja *haaveilee* Kerran oltiin menossa lasten kanssa saunaan ja olin jo alasti. Kumarruin siinä sitten jotakin nostamaan, niin mun poika, silloin 2 vuotias, juoksi hädissää apuun huutaen: "Apua titti pippuu" alkoi sitten kaksin käsin työntämään niitä paikoilleen... B)

:laugh:

Meilläkin tuolta tytöltä voi enempi oottaa jotain tämmöstä..kerrankin kun oltiin suihkuun menossa niin tyttö taputtaa mahaani ja sanoo ylpeenä;äitillä on iso massu!

Joskus sitten sanoo kyllä rakkaaks ja pikku kullaksikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:

:laugh:

Meilläkin tuolta tytöltä voi enempi oottaa jotain tämmöstä..kerrankin kun oltiin suihkuun menossa niin tyttö taputtaa mahaani ja sanoo ylpeenä;äitillä on iso massu!

Joskus sitten sanoo kyllä rakkaaks ja pikku kullaksikin :D

*REPS* Onneksi poika ei vielä puhu mitään :saint:
MUTTA näitä ah, niin ihania letkautuksia odotellessa :D

eikä! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
; ) Joo ja mikä kannustavinta on kun ahtautuu tuskaisena sovituskoppiin kymmenen sovitettavan vaatteen kanssa niin poika toteaa (melkein) jokaisen vaatteen kohdalla miten kauniisti se juuri minulle sopii :saint:

Ihana!

Yhteistyössä