U
ulapalla
Vieras
[QUOTE="vieras";27716564]Täytyy sanoa, että itse kaivoit verta nenästä, kun menit tuollaisia viestejä laittelemaan. Sinun olisi pitänyt jättää ne kaikki sitä ennen kuulemasi arvotelut omaan arvoonsa ja olla reagoimatta niihin.
Jostain tutin syönnistä on turha tehdä numeroa, toiset lapset tarvitsevat sitä ja se helpottaa huomattavasti elämää, toiset eivät sitä koskaan huoli, vaikka kuinka yrittäisi opettaa.[/QUOTE]
Voi hellantuuteli sentään! Oisko ap:n pitäny vaan niellä se arvostelu??
Ihan oikein, se kalikka älähtää mihin se kolahtaa.
Ja mulla on ihan samanlainen sukulainen. Teen mä miten päin vaan, niin se ei ole oikein. Aina se on neuvomassa ja jos en ota neuvoja vastaan ni rutisee anopilleni. >:/
Avauduin kerran (sä avauduit vahingossa) ja kauhia matsi tuli, mut se tuli sitte häntä koipien välissä eka meuhkaamisen jälkeen..
Jostain tutin syönnistä on turha tehdä numeroa, toiset lapset tarvitsevat sitä ja se helpottaa huomattavasti elämää, toiset eivät sitä koskaan huoli, vaikka kuinka yrittäisi opettaa.[/QUOTE]
Voi hellantuuteli sentään! Oisko ap:n pitäny vaan niellä se arvostelu??
Ihan oikein, se kalikka älähtää mihin se kolahtaa.
Ja mulla on ihan samanlainen sukulainen. Teen mä miten päin vaan, niin se ei ole oikein. Aina se on neuvomassa ja jos en ota neuvoja vastaan ni rutisee anopilleni. >:/
Avauduin kerran (sä avauduit vahingossa) ja kauhia matsi tuli, mut se tuli sitte häntä koipien välissä eka meuhkaamisen jälkeen..