Apuja kaivataan! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Llaura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27716564]Täytyy sanoa, että itse kaivoit verta nenästä, kun menit tuollaisia viestejä laittelemaan. Sinun olisi pitänyt jättää ne kaikki sitä ennen kuulemasi arvotelut omaan arvoonsa ja olla reagoimatta niihin.

Jostain tutin syönnistä on turha tehdä numeroa, toiset lapset tarvitsevat sitä ja se helpottaa huomattavasti elämää, toiset eivät sitä koskaan huoli, vaikka kuinka yrittäisi opettaa.[/QUOTE]

Voi hellantuuteli sentään! Oisko ap:n pitäny vaan niellä se arvostelu??
Ihan oikein, se kalikka älähtää mihin se kolahtaa. ;)
Ja mulla on ihan samanlainen sukulainen. Teen mä miten päin vaan, niin se ei ole oikein. Aina se on neuvomassa ja jos en ota neuvoja vastaan ni rutisee anopilleni. >:/
Avauduin kerran (sä avauduit vahingossa) ja kauhia matsi tuli, mut se tuli sitte häntä koipien välissä eka meuhkaamisen jälkeen..

mun poika oli 3viikkoa kun eka kerran kuulin et pidän liikaa sylissä!?
tuttia ei oo ikinä edes huolinut, eikä muuten juonut tuttipulloakaan.

anna olla. vietätte joulun kolmistaan ja räyhätköön ne keskenään. joku päivä ehkä tajuavat olleensa väärässä. mä laittaisin viestin kaikille asianosaisille et sori jos oon loukannut mut meillä mennään nyt näin. jos ette kestä meidän tapaa hoitaa lasta niin parempi sitten et pysytään poissa.

voimia.

Saahan ja pitäähän sitä puolustaa, mutta asiallisesti, ilman huutoa ja kiroilua.

Niin siis tarkoitin juurikin sitä (lainaus sen vuoksi mukana) että kun ap:lle karjutaan puhelimessa kirosanojen säestämänä "etkö sä tajua mitä oot menny tekemään", et onhan se nyt aivan kauhea teko ap:lta puolustaa omia kasvatusperiaatteitaan.

Rautalanka loppu, ei pysty enempää... ;)

Pari kertaa viikos käydään, ja ne aina pyytää kahville tm.

Uusi käänne tullut tässä asiassa...

Miehet keskenään on jutellut niitänäitä, oma mies otti puheeks että "olit sitten huutanut ja raivonnut" ja vastaus oli "niin olin, kuinka niin?"

Ja keskustelua tähän en jaksa kirjottaa mutta nyt siis mun täytyisi pyydellä anteeksi (vaikka koitin sitä neljästi kun hän huus mulle, ja se sisko ei suostunut edes puhumaan mulle ku kyselin). Ja että mun täytyis miettiä mitä teen ja mun pitää oppia sanomaan asiat tarkemmin eikä sanoa niin että joku voi ymmärtää väärin. Ja ei tietenkään oo tehty mitään väärää kun mulle huudettu ja haukuttu, se oli omaa syytäni koska mut ymmärrettiin väärin. Ja se siskon mies on nyt vähän kääntänyt mun miehen päätä. Mun mies siis alko kans latelemaan mulle kaikkea, vaikka me YHDESSÄ se viesti lähetettiin. Hän niiku ei kanna vastuuta, vaan laittaa mun harteille kaiken ja "vaihtaa puolta". Kaksnaamanen siis vielä tähän päälle.

Yhteistyössä