Kun naiseni teki minusta lesbon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Makailin puoliksi tajuttomana eestiläisen klinikan vuoteella. Eveliina kävi moikkailemassa minua.

Heräsin, hän tuijotti minua pitkään maanisesti."Olet saanut estrogeeniä kolme vuotta."

"Tein sinusta jotain, minkä aina olet halunnut olla, nyt olet loppuikäsi lesbo. Toistan, nyt olet loppuelämäsi lesbo, painotan olet aina lesbo." Eveliina katsoi minua maanisesti."Poistatin sen tarpeettoman peniksesi, teetätin sinulle asianmukaiset naisen sukupuolijutut ja ja sait upeat isot rinnat. Klinikalta ei löytynyt suurempia. Kohta, saat koeajon. Jatkossa, sain ajettua viranomaismenettelyt läpi, olet nyt viralliisesti Milla. Hanki uusi passi"

Ihmettelin kun ovikello soi, ja sisälle tuli nuori Linda pitkässä ruskeassa ponnaritukassaan. Tennarit, kireät sportti-trikoot ja huppari. Eveliina oli pukenut minulle ylipolven mustat sukat.

"Eka naisesi naisena. Tarvitset kunnon opetuksen ollaksesi kunnon lesbo, enkä aio päästää sinua helpolla. Tulet naimaan ja naiduksi monien tyttöjen toimesta ennen kuin olet valmis. Mutta hyväksy nyt jo se; olet nyt ja aina jatkossakin tulet olemaan lesbo."

Linda hyökkäsi kiimaisena esittelyn jälkeen kimppuuni, sormetti minua suudellen, ja erektion sen tarpeettoman peniksen puutteen sijaan vain kostuin uudesta upeasta pillustani kun hän puristeli samalla isoja uusia rintojani, suudellen ja puristellen niitä, eikä kauaakaan kulunut, kun nuolimme toisiamme kuusiysissä, ja ihana uusi pilluni valui lisää kosteuttaan, kun tyttö ahmi sitä ja tulin useamman kertaa.

Eveliina katseli kun nuolimme kiimaisina toisiamme Lindan kanssa, ja tyydytti itseään. Pian hän jätti meidät kahden, ja Linda nai minua niin monella niin eri tapaa, etten keksi edes nimeä kaikille asennoille. Hänen pillunsa maku jäi mieleen niin eri tapaa, ja siro tyttö piti minua sylissä hiveillen uutta klitoristani nuollen korvaani. Hän hyväli massiivisia rintojani. Tunsin hitaasti kuinka se lähestyy, ja laukesin suorastaan kouristellen. Käperryin Lindan syliin, uusi pilluni aivan hellänä häneltä saamastamani käsittelystä. "Sinä olet ensimmäinen naiseni", hän kuiskasi, "kiitos kun sanoin olla ensimmäisesi." huokailin henkeäni haukkoen pidellen uusia isoja, kauniita rintojani ja kosketellen uutta pilluani, ja tyydyttyäessä, ja vielä kerran pitkissä sukissa ja korkonikkureissa itseäni tyydyttäen "Kyllä se kiitos on täällä." Ja suutelin tyttöä, ja pyysin jatkamaan. Hän istui viekä naamalleni ja sain nuolla hänet finaaliin pidelllen häntä lanteista ja tunsin kuinka nuori nainen tärisi ja voihki, hän kumartui jalkojeni väliin, ja kun molemmat meistä olivat saaneet haluamani, kaappasin hänen syliini, ja pidin siinä pitkään. "En tiennyt miten monella tapaa neitsyt osasi käyttää uuttaa pilluani hyväkseen."

Tuntia myöhemmin Lindan hivelystä nautiskeltuani uuden kilotrikseni hivelystä, uusi pilluni märkänä, tulin taas kroppa vapisten. Hän hiveli ja puristeli uusia rintojani. Ne tuntuivat minusta ihanilta. Isot, kauniit, täyteläiset. Tyttö kosketteli niitä täydellä rakkaudella.

Hän kääppi minut ympäri. "Haluan tuntea nuo tissisi."

Hän kaivoi esiin tuplapäisen dildon. "Tiedät mitä teet", hän kuiskasi.

Pian naimme toisiamme perseet vastakkain. Laukesin aivan täysillä.


2v päästä olin jo täysin blondattu bimboblondi, joka nai jokaista halukasta tyttöä. Eveliina videoi kaiken, ja postasi sen nettiin. Ja nautin joka hetkestä. Ihanaa olla julkilesbo! Toisinaan virkistääkseen minua hän hankki TODELLA isokakaluisia miehiä naimaan minua kaikkiin aukkoihin. joskus useampia, jolloin meitä meitä molempia nussittiin kaikkialle. Muuten hän salli minulle vain naiset, koska olin nyt lesbo. Kietouduimme hänen kanssa yhteen, ja hän hiveli minua alkaen jättimäisistä rinnoista, edeten alasapäin. "Minun pikku huorani."

Levitin raitasukkani jokaiselle naiselle, joka halusi nuolla minua, painoin kevyesti heidän päätään itseäni vasten, ja lopulta Eveliina tuli mukaan, kierimme kolmin vuoteessa, nuollen ja naiden toinen toisiamme.


Osallistuin Pride-kulkueeseen. Kireä toppi, joka korosti isoja rintojani, lyhyt hame, solkinilkkurit. Jossain kohtaa tyttö opiskelijahaalareissa veti minut syrjään, ja johdatti syrjäiselle sisäpihalle. Pian nuolimme ja sormetimme toisiamme. Hän kiskoi topin päältäni ja suuteli ja nuoli ja lipitti rintojani, ja sukelsi sujuvasti hameen alleni. Silmäni kääntyivät ympäri, painoin hänet itseäni vasten, ja tärisin kun orgasmi tuli. Vaihdoimme numeroita, ja sovimme tapaamisen hänen asunnolleen. Viikon kuluttua ahmimme toistemme pilluja kuusysissä.
 

Yhteistyössä