Hotellissa

Hissin ovet aukeavat ja astun hotellin aulaan. Tervehdin vastaanottovirkailijaa ja astun kadulle, minun on saatava pian kahvia. Kerkeän kävellä kaksi korttelia alaspäin viettävää katua kun kuulen takaa, sivusta lempeän äänen "saanko häiritä teitä". Käännän päätäni ja näen komean miehen jonka tummat silmät suorastaan kiiltelevät ilosta, miehen joka on pukeutunut tummanruskeaan nahkatakkiin, alla valkoinen tiukahko t-paita joka ei jätä kropan kauniita muotoja arvailujen varaan..

Mielenkiintoni herää ja pysähdyn, mies kertoo nähneensä minut aikaisemminkin hotellilla, mutta oli joutunut keräämään hiukan rohkeutta ennenkuin uskalsi tulla tervehtimään. Kertoi asuvansa samassa hotellissa. Hän kysyy lähtisinkö kahville ja me menemme. Istumme kahvilassa useita tunteja, ilta alkaa jo hämärtyä, olo on kuin olisi kotona. Olemme jutelleet kaikesta mahdollisesta, taiteista, koulutuksesta, matkailusta, elokuvista, musiikista, maailman julmuuksista, parisuhteista.. Katsomme toisiamme tiukasti silmiin, minun on kuuma. Nousemme ylös hiljaisuudessa ja mies auttaa takin päälleni. Hän hipaisee hiljaa niskaani ottaessa hiuksiani takin alta pois ja minä voihkaisen hiljaa, en tarpeeksi hiljaa.. Mies hymyilee ja hänen silmänsä leikkivät, ovat veikeät ja vekkulit, hän tarttuu käteeni. Kävelemme kohti hotellia, käsi kädessä.

Hissin ovet aukeavat ja astumme sisään, emme enää pidättele vaan syöksymme himokkaasti kiinni toisiimme. Upotan käteni hänen tummiin ja paksuihin hiuksiinsa ja hän ottaa toisella kädellä kiinni hiuksistani samalla kun hänen toinen kätensä katoaa paitani alle hieroen himokkaasti vatsaani, selkääni, persettäni. Huohotamme ja kuiskimme toistemme korviin kuinka haluammekaan panna.. Hissi löytää perille ja yritämme jälleen hillitä itseämme, ketään ei kumminkaan näy vaan pysähdymme välillä suutelemaan seinää vasten, jatkamme matkaa ja välillä näykkäisemme toisiamme korvasta, huulesta, kaulasta. Kiusoittelemme toisiamme.. Avainliuska uppoaa hänen hotelli huoneensa oveen ja kuuluu ääni, ovi aukeaa samalla kun riuhdomme vaatteita pois toistemme päältä ja etenemme kohti leveää sänkyä. Hän kaataa minut selälleni ja pitää niskastani kiinni kovaa, mutta lempeästi, suutelee kaulaani toisen käden puristellessa nännejäni sekä rintojani, hivellen koko vartaloani. Hän tarttuu hiuksiini ja kääntää päätäni jotta pääsee näykkimään niskaani, huohotan kiimasta ja tunnen reittäni vasten kuinka hänen kalunsa seisoo kivikovana odottaen kosketusta osakseen.

Hän ottaa housuni taidokkaasti pois päältäni samalla kun suutelee vatsaani ja kylkiäni, minä yritän nousta ylös, mutta hän estelee. Painaa minut himokkaasti olkapäästä takaisin sänkyyn ja siirtyy suutelemaan reisieni sisäpintaa. Liikutan lantiotani hurmoksissa, tunnen kuinka pilluni sykkii ja kiiltelee kiimasta. Se odottaa ja se haluaa! Nappaan hänen hiuksistaan kiinni ja hän huokaisee, katsoo minua samalla kun laittaa sormet vaolleni ja liikuttelee niitä kiusoittelevasti edes takaisin pilluni ja pepun välillä, toinen käsi pitää kiinni reidestäni, hän näykkii ja suutelee reisiäni, nyt hän lipaisee klitoristani.. Uudestaan ja uudestaan! Voihkin ja alan kiemurrella, tahdon hänet sisääni! Sormet uppoavat sisääni ja kiljahdan ääneen, selkäni kaartuu nautinnosta kun hän työntelee kahta sormeaan rytmikkäästi sisälläni. Hän nousee osittain päälleni ja ottaa jälleen hiuksistani kiinni, vetäen tiukasti alas päin niskaani, kaulani on kaarella. Huohotan ja huohtoan, mies imee himokkaasti rintaani ja kaulaani, käteni vaeltelevat hänen tiukalla vartalollaan, hivelevät lihaksia, hän on niin lämmin, nostelen lantiotani rytmikkäästi hänen sormiaan vasten.. Yritän yltää hänen vyöhönsä saadakseni hänen kovan kalunsa käsiini, en pysty liikuttamaan päätäni senttiäkään, niin tiukasti hän pitää kiinni hiuksistani ja se kiihottaa minua entisestään.. Hän lopettaa sormilla työskentelyn ja siirtyy nopeasti alemmas nuolemaan pitkin ja varmoin vedoin pilluani. Olen räjähtämäisilläni!

Hän avaa housunsa nopeasti, kääntää minut ympäri ja nostaa peppuani ylemmäs työntyen samalla kovaa sisääni, hän on ulottuvainen ja paksu, kalun pää osuu niin tarkasti pisteeseeni! Hän rytmittelee nopeasti, muutama hidas ja nopeasti, yksi hidas ja tahti kiihtyy, voihkintani kiihtyy ja hän pitää hiuksistani kiinni vetäen päätäni taaksepäin, kysyy että taidat pitää tästä ja minä voihkaisen, huudan haluavani lisää ja hän ottaa tiukemmin lantiostani kiinni samalla panien minua. Silmissäni alkaa sumenemaan, tunnen räjähtävän orgasmin lähestyvän ja kuulen kuinka mies huohottaa ja voihkii, tunnen hänen kalunsa sykkeen kun hän laukeaa sisääni hän murahtaa ja hänen otteensa tiukkenee niin hiuksissani kuin lantiollani, pilluni imee hänen kaluaan ja kuuma väristys menee kroppani lävitse saaden minut kiljumaan nautinnosta! Kroppani vapisee kun mies tulee ulos minusta, hän kääntää minut isumaan sängyn laidalle ja menee taakseni. Hän sivelee todella herkkää ihoni niin hiljaa, minusta se tuntuu jumalaiselle poltteelle. Nostaa hiuksiani ylemmäs ja suutelee kaulaani.. Käymme pitkäksemme, hän vetää minut kainaloonsa ja painaa nenänsä kiinni niskaani ja antaa muutaman kevyen suudelman. Kroppani värähtelee edelleen... Nukahdamme..

Aamu aurinko herättää meidät, katsomme toisiamme. Hänen silmänsä ovat niin iloiset, ne eivät ole lopettaneet välkettään. Hän hymyilee minulle ja silittää poskeani. Suutelemme ja nousemme vuoteesta, menemme kylpyhyoneeseen ja pistämme suihkun valumaan. Hän haluaa tanssia ja me tanssimme toisiimme kietoutuneina samalla kun lämmin vesi hyväilee vartaloitamme. Tunnen hänen kovan kalunsa ja huomaan olevani kostea, suorastaan märkä! Nostan jalkaani hänen lantiolleen, selkäni nojaa kylmää kaakeliseinää samalla kun hän työntyy sisääni, voihkaisemme yhdessä ja hän alkaa rakastella minua hiljaa työntyen syvälle minuun, palaa alkuun ja työntää paksun kalunsa taas syvälle sisääni täyttäen minut kokonaan. Voihkimme yhdessä, puristan hänen pakaroitaan kiimaisena yrittäen saada hänet nopeampaan liikkeeseen. Tahdon häntä metri tolkulla!! Käännyn itse nopeasti ympäri ja nojaan käsilläni seinään, työnnän peppuani vasten hänen kaluaan ja hän alkaa kiusoitella minua. Sivelee kiimaisen kosteaa vakoani kalunsa päällä, sormensa vaeltelee pakaroillani ja peukalo koskettaa aukkoani. Nostan hänen toisen kätensä kohti huksiani ja hän tarttuukin niihin hankasti koko kädellään, hän hymähtää ja minä puren huulta kun hän upottaa kalunsa sisääni nopeasti ja panee minua jälleen rytmikkäästi, loiske kuuluu kun vesi jää pakaroideni ja hänen vatsansa väliin hänen työntyessä lujaa sisääni, hänen peukalonsa vaeltelee aukollani ja pyydän häntä upottamaan sen sisääni. Pilluni otta tiukasti vastaan hänen kaluaan ja samalla tunnen peukalon uppoavan sisääni! huudahdan jälleen ja alan työntää peppuani lujaa häntä vasten. Voihkeemme ja veden lätinä täyttää kylpyhuoneen, hän hidastaa ottaa peniksen pois sisältäni samalla kaataen saippuaa peppuvakooni, hän kiusoittelee ja kokeilee hiukan peppuani ja lopulta työntyy kalullaan hiljaa peppuuni ja luulen räjähtäväni! Muutama hiljainen työntö ja yksi nopea saa meidät laukeamaan yhdessä. Kuulostaapa nautinnosta huutava mies jumalaiselta!!
 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä