Pömppömahaiset plussaajat!!

Sorayalla uskomattoman hyvä saalis, wau!! Kyllä tuolla määrällä uskaltaakin jo viljellä pidempään! Onnea, nyt sit lepoa ja PALJON VETTÄ!!

(.) Soitin klinikalle ja kahdeksasta viisi on pelissä mukana. Kaksi oli ollut raakaa ja yhdessä ei ollutkaan solua sisällä. Mutta nää viisi hedelmöittyi kuten piti, saapi sit nähdä montako on huomenaamulla hengissä... Jaksan kuitenkin uskoa että kahden alkion siirtoon päästään vaikkei sit pakkaseen saatais mitään.
Tuun sit huomenillalla kertomaan miten kävi ja minkälaatuiset siirrettiin! :)
Testipäivä on sit 26.6 :whistle:
 
Hyvä Kamilla! Tsemppiä huomiseen siirtoon! =)

Stella, juu minähän se olen, joka on yrittänyt hautoa ja hautoa, ja niin laihoin tuloksin! Siksi olen tästä tuloksesta edelleen aivan ymmälläni!
IVF-hoidoissa olen koko ajan pistänyt Gonal-kynää. Muistaakseni ensimmäisellä kerralla ja toisella kerralla molemmissa annos oli 150IU ja kolmannella kerralla 225IU. Ensimmäisellä kerralla jarruna oli Synarela, joka ei kohdallani toiminut, sillä kontrolliultrassa huomattiin yksi suuri munarakkula, monien pienien sijaan. Toisella kertaa jarruna oli Orgalutran ja tuloksena kuusi (viisi kypsää ) punktoitua munasolua. Nyt jarruna oli Procren, joka pistetään hoidon alussa ja se vaikuttaa yhteensä neljän viikon ajan. Se oli luultavasti itselläni se, joka auttoi tähän tulokseen.
Ja kuule Stella, sinä olet aivan varmasti seuraava, joka tuo luomuplussan tähän pinoon!!! Lippu liehumaan!!!!
 
Kurrelle onnea ja rauhallista mieltä huomiseen siirtoon! Olet mielessä. :heart:

Samoin Kamillalle. Hieno saldohan teillä tänään. Toivottavasti olosi on kohentunut tuosta punktiosta. Kuulosti vähän ikävältä sen kuvaus. No, ikävät kokemukset onneksi haihtuu ajan myötä - ja erityisesti nyt, kun huomenna olet raskaana!

Soraya, uskomaton munintatulos! Vautsit! Eiköhän tuollaisesta määrästä sitä laatutavaraakin löydy reippaamman kanssa. Mielenkiinnolla odotetaan, miten tämä supertarina jatkuu. =) Kyllä on jännä juttu tuo kertomasi eri jarrujen vaikutus. Näissä hoidoissa on todellakin käsittämättömän monta liikkuvaa osaa ja mikä tahansa niistä voi olla juuri se ratkaiseva tekijä. Ihanaa, että yllätyksiä tulee tähän suuntaan.

Hyvää yötä ja aurinkoisia ajatuksia kaikille kolmitissisille pömppisystäville! :heart:
 
Kiitti Nami! :heart: Olo on jo parempi, vaikka ihme paineen tuntu välillä edelleen masus. Niinkuin olisin muninut Sorayan määrän muniksia kahdeksan sijaan :D

Hokasin just että mehän päästään piinailemaan Kurren kans samaan aikaan, onnea tämänpäiväiselle siirrolle!!

Taidampa itsekin ruveta tekemään lähtöä Tampereelle :wave: Toivottavasti siellä on mitä siirtää......
 
Tsemppiä päivän siirtolaisille Kamillalle ja Kurrelle :heart: :heart:

Toivottavasti Namin olo on helpottanut edes pikkuisen.

Aurinkokin alkaa kohta pilkistää sadepilvien välistä täällä Helsingissä - lähettäköön se kaikille teille lämpöä ja iloa päivään!
 
Kamilla, olin just tulossa kirjoittamaan, että me sun kanssa nyt sitten hoidetaan tää homma samaan aikaan ja kestetään yhdessä kaikki mitä eteen tulee, eiks vaan? Siis tolla tarkotan toki sitä Namin jo saamaan pahoinvointia plussan jälkeen! ;) Hurjasti onnea matkaan sinne ja palaamme illalla asiaan raportoimaan päivän seikkailuista! :flower:

Kiitos kaikille muillekin tsemppauksesta ja peukutuksista! :flower: Musta tuntuu jotenkin, että ne tulee todella tarpeeseen. :hug:

Soraya, herranjestas sentään!!!!!! :D :D Aivan uskomaton määrä ja mikä muutos aiempaan! Todella hieno suoritus, oletpa aika nainen! :flower: Nyt annat kyllä itsesi levätä ja toipua kunnolla rakas pömppis. Ja pitkä vieljely kuulostaa hyvältä tossa tilanteessa, kun todellakin on soluja mitä käyttää. Ja pakkaseenkin taidatte saada armeijallisen pikkukavereita. :D

Kuinkas oirehtijat jakselevat? =) Ja Miru, miten meni kakkukestitys eilen Fertinovassa? :p Namsku, onhan sun olo jo parempi? :hug:

Sattuiko joku muuten katsomaan eilen illalla tulleen norjalaisen kätilöohjelman? Mä tallensin sen ja katsoin äsken, ja itkemättä en siitä selvinnyt. Kyllä se syntymän ihme vaan koskettaa aina ja mulle tuli niin voimakas tunne siitä, etten mitään muuta niin paljon haluaisi, kuin tuottaa sen ilon omalla rakkaalle miehelleni, että saisimme nähdä sykkivän sydämen ja sitten jossain vaiheessa kokea sen syntymän ihmeen.... :ashamed:
 
Kurre, hyvin meni piipahdus Fertinovassa. Tosin siellä oli aika valtaisa HÄSSÄKKÄ, kun muuttomiehiä lappasi eestaas ja henkilökunta juoksi vuoroin asiakkailta ja näitä muuttomiehiä auttamassa. Varaudu siis varapäreellä tänään.. Hyvä mieli käynnistä tietysti jäi kun sai halia Christiinaa, joka oli aidosti onnellisen tuntuinen ja pyyteli, että kesän jälkeen annetaan taas kuulua itsestämme. Ja NÄKYÄkin jo sitten siinä vaiheessa hieman selkeämmin :LOL:
 
Heippa Pömppikset!

Tuun ny tännekin infoomaan et tänään kp 1, huomenna alkaa pistely ja punktio lähestyy...Apuuva et pelottaa :headwall: Nyt kyllä on saatava hurjat mömmöt etten tunne kipua niinku viimeks. Ja toivottavast mun munasarjat ei taas rupee vuotamaan. Viimeks oli se 1,5 viikkoa sohvapeunaelämää ku koski vatsaa sanoinkuvamattoman paljon. :headwall:

Enää onneks 5 päivää töitä ennen kesäloman alkua, saa sit rauhassa piinailla...Nii just :whistle: ehkä olis ollu parempi et ois ollu piinaviikot töissä ni ei ois tullu niin paljon mietittyy kaikkia mahdollisia oireita ja tuntemuksia..No, täytyy yrittää keksiä jotain ohjelmaa. Siis siinä tapauksessa et punktion jälkeen en ole sitä 1,5viikkoa vuoteenomana...Sormet ristiin naiset :D

Nii eli Hobe Saa päivittää listaan kp 1. :D
 
Huhuu, missä Kurren ja Kamillan siirtouutiset? :) Miten sujui?

Ja Kurre, tuo mitä sanoit niistä kätilödokkarin herättämistä tunteista on niin totta - sitä esimerkiksi haluaisi niin kovin miehelleenkin antaa sen elämyksen ja kokemuksen lapsesta - varjokuvasta monitorin ruudulla ja vielä parempaa, syntymästä... Sitä on joskus tässä pohtinut, että miten moneen läheiseen se mahdollinen oma muksu vaikuttaakaan
- miten onnelliseksi se tekee omat vanhemmat ja sisarukset, puhumattakaan tietty itse meistä, raskautuvista äideistä ja isistä.

Tuo oman miehen mukanaolo näissä hoidoissa on ollut aika kokemus...Viime syksynä hän ei koskaan päässyt mukaan Naikkarille ja musta se oli ihan jees, kyllä sitä issesseenkin jotenkin pärjäs. Kun mentiin tähän ivf:ään, hän sai järkättyä itsensä työn puolesta oikealle paikkakunnalle oikeaan aikaan... Punktioon tuli ilman muuta mukaan, mutta oli kuulemma kova kokemus :) Tänään oli ultra, eikä smies meinannut eka uskaltaa tulla mukaan, mutta halusi sitten. Kun menin makuulle ajattelin, että ehkä se tulee pitään mua kädestä, mutta se onnistui kurkkimaan vaan sermin yli, johon lääkäri N totesi huvittuneena, että päätit sitten sinäkin uskaltaa katsoa. Miehelle tuli tosi paha olo ja se melkein pökräs?! Se totesi, että jos päästään synnytykseen asti niin ei hän tiedä pystyiskö tuleen mukaan :) Taatusti pystys...sanon minä...ei kai miehiltä enää paljon tänä päivänä kysellä tahtooko ne mukaan vai ei..? Mutta oman navan alla on siis toistaiseksi yksi 4 millinen (6+3) ja tuhruttelen, eli jännityksessä pitää...

Stella - sun oireita on kiinnostava seurata - toispuoleiset tissin juilinat kuulostaa herttaisilta :) Mulla kun ei tissit ole viitsineet reagoida mitenkään (turpois edes...) Ja mikä tärkeintä, juilinoilla on taatusti merkitystä. Jotenkin se että on edes pieniä oireita, tekee olon varmemmaksi...tuntuu että jotain on tapahtumassa. Muuten, tietääkö sun äitis hoidoistasi? Sanoit että olet vielä kaapissa tämän suhteen, siksi kyselen. Itse olin todella vahvasti "kaapissa" vielä vuoden vaihteeseen. Kun pääsin ivf-jonoon, totesin että nyt alan kertoon lähipiirille, aina sillon kun sopiva tilaisuus tulee. Mutta eipä näistä asioista niin tule kavereiden kanssa puhuttua... eikä mulla ole kaveripiirissä samassa tilanteessa olevia, ainakaan niin että tietäisin...

Ja vielä Soraya - Onnea, sun saalis oli uskomaton! Ja etenkin historiasi takia. Varmasti IHANA tunne - toivottavasti ei mitään hyperejä nyt pukkaa ja toivottavasti tulee hyviä alkioita hyvä satsi! Toipumista.

Merikeiju - voimia matkaan, siitä se lähtee, step-by-step jännitystarina :)
 
Tervehdys kaikille teille ihanille pömppiksille!

Pitkän tauon jälkeen taas pikku hiljaa taidan palailla tänne palstoille. Täytyy myöntää, että olenhan teidän tapahtumia tässä viimeisen kuukauden aikana aina välillä käynyt kurkkimassa, mutta päätökseni pysyä pois palstalta piti - tähän asti.
Itkut olkoon nyt tältä erää itketty ja vähitellen kroppakin näyttää päässeen takaisin jaloilleen, niin eiköhän aurinko ala tännekin päin pikku hiljaa paistaa. :) Jälkitarkastus ja hoidonsuunnittelu edessä ensi viikolla, joten siinäkin mielessä eteenpäin mennään, vaikkakin etanan askelin.

Koitan vähitellen päästä jyvälle mitä kaikkea teille on kuukauden aikana tapahtunut.
Sahranamille jättisuuret onnittelut luomuplussasta ja vielä tuplasellaisesta! :heart: :heart:
 
Kiitos kovasti kaikille onnitteluista munissaaliini johdosta!
Olen aivan kipeänä vielä, kolottaa molemmin puolin masua ihan hirmusti. Makoilua pääasiassa olen harrastanut eilen ja tänään. Vähän olen kyllä pyykkiä pessyt ja odotan jännityksellä, että saapuuko ystäväni huomenillalla keskelle kaaosta! Jos ensi yön jälkeen vähän toipuisi paremmaksi ja voisi jonkun verran järjestellä paikkoja...
 
Onpa täällä mahtavan energistä meininkiä! Ja niin tuotteliasta, että meinaa tipahtaa vauhdista aivan. Hyvä hyvä! Kaikenlaisia jänskäilyjä menossa monella suunnalla. En taida osata tiivistetysti tässä nyt kommentoidakaan kaikille, mutta Stellaa lainatakseni antakaa palaa oirehumalaa kohti vain :kieh: :kieh: Itsekin olen siinä lajissa aika PRO! Harmi, ettei olen nyt Clomeja käytössä, ne kun antoivat reilusti lisäpontta tuntemuksille.

(Sellainen tarkennus vielä ekaan viestiini, että en tokikaan ollut "sikiöraskaana" silloin ekan keskenmenon aikoihin, vaan tuulimunaa kanniskelin :/ ihan vaan lisäys, jotta ei jää erheellinen käsitys asiasta.)

Aurigokukka ja Stella. Täällä suunnassa on nyt terhakkaasti peukut teille pystyssä seuraavia testailijoita kun olette :wave:

Itsellä luomukierto menossa, jonka aikana voimat riittivät valitettavasti vain yhteen vaivaiseen luomukyntöön. Johtuu varmaan siitä, että kaikki siemenet ja kylvöinto on sijoitettu tuonne meidän talon pihalle tänä keväänä! ;)

Öitä siskoset!
 
Kurre, miten meni? Saithan kyytiläisen/kyytiläiset mukaan?

Tervetuloa taas joukkoon EllaElias! :heart:

Soraya, koska sulla on nyt sit siirtopäivä? Huomenna vai maanantaina?

(.) Täällä sit kaksi alkiota massukas! Toinen oli 2 luokan 2-soluinen ja toinen 3 luokan 3-soluinen. Vähä hitaanpuoleisia pakkaa meidän solut olla jakaantumaan.. Toivottavasti kuitenkin jatkavat jakaantumista kohdussa. Kolme muuta hedelmöittynyttä oli kans lähtenyt jakaantumaan, mutta olivat 4-luokkaa eli roskiin menivät :( Vähä pettymys oli että pakkaseen ei jäänyt mitään mutta onneks sentään sain kaksi kyytiläistä. Nyt sit vaan Luge-show pystyyn :x


Kamilla + sisko&sen veli :D
 
Hei! Varovasti lähden taas tänne palstaileen, vaikka hoidot on periaatteessa katkolla vielä vähän aikaa. Oon ollu mukana toukokuun IVF pinossa, mutta hoito viivästy, joten oon vaan lueskellu teiän juttuja täällä taustalla.

Taustaa sen verran, että oon 29 v. ja mies 30 v. ja hoidoissa ollaan oltu reilu vuosi. Lapsettomuutemme syyt on selkeet eli itselläni ei ole tällä hetkellä kuukautiskiertoa lainkaan ja miehellä hitaat simpat. Aluks käytiin pari inssiä viime syksynä ja ne meni enemmän tai vähemmän persiillensä. Sitten viime joulukuussa tehtiin ICSI ja helmikuussa pas. Kaikista tuloksena nega eli ei siis menny meiänkään hommat ihan putkeen. Taysissa ollaan hoidoissa.

Nyt sitten piti lähtee toiseen ICSI:hin, mutta tulikin kaikenlaisia kommervenkkejä matkaan. Lääkäri halus suunnittelukäynnillä vielä ottaa hormoniverikokeet, koska LH ja FSH ovat olleet hoitojen alussa matalalla. Nyt ne oli kuitenkin nousseet, koska olin saanu painoo lisää. Mutta sitten tietenkin kilpirauhasarvot oli koholla ja sain tyroxinit ja lähetteen aivojen magneettikuvaukseen. Sinne oon menossa tän kuun lopussa ja suunnittelukäynti uuteen ICSI:hin ois 3. heinäkuutä. Punktio ois viikolla 32.

Tulipas melkoset sepustukset.. Lähetän täältä oikeen paljon vauvaliimaa siirtoon menijöille ja vauvansiemenen jo masuun saaneille. :)
 
Aurinkoinen rutistus Ella ja ihanaa kun olet taas mukana! B) :hug:

Meikulle hurjan paljon onnea matkaan neljämillisen kanssa - pian se on kyllä jo paaaljo isompi! :p Ja ei sitä kyllä todellakaan kadehdi miehen roolia tässä kaikessa, vaan täytyy muistaa, ettei se sillekään helppoa ole. Etenkään se synnytys, jos sinne saakka joskus sitten päästään.

Merikeiju, koita unohtaa jännittäminen ja kerätä vaikka lisävoimaa alkavasta lomasta, eiks vaan? B) Ymmärrän kyllä todella hyvin sen, ettei kotona ole helppo piinailla, vaan työt veis ajatukset edes hetkeksi muualle... Mä olen itse siis tällä hetkellä työttömänä ja vaikka kuinka ahkerasti tota hakemusrumbaa onkin pyörittänyt, niin haastatteluja pidemmälle en ole toistaiseksi päässyt. Ja täällä kotona vaan on liikaa aikaa miettiä, vaikka onkin kesä ja kaikkea mahtavaa kesäpuuhaa. Onneks välillä pystyy vaan uppoutumaan niihin. Tällä hetkellä ehdoton villitys on uusien pottujen keittäminen, namnam! :D

Hanneli, kyllä onkin kommervenkkejä tullut teille eteen. Tosin arvojen saaminen kohdalleen on mielestäni kyllä tärkeää, ettei turhaan lähdetä uuteen icsiin jos lähtökohtaisesti hormonit ei ole otollisimmilla tasoilla. Ei jää sitten niin paljoa jossiteltavaa. Mutta heinäkuu tulee todella pian, joten ennen kuin huomaatkaan, olette jo täydessä vauhdissa hoidon suhteen! B)

Soraya, millon menet siirtoon, eli miten pitkään teillä viljellään niitä alkioita? Lähetän sulle kovasti hyvää vointia ja malttia sen kodin järjestämisen suhteen, ethän rehki liikaa? :flower:

Kamilla, onnea kahdesta matkalaisesta! Hienoa! :D :D Eikä nyt ole aika surra pakkasen tilannetta, vaan nyt keskität kaiken energian ja hyvän mielen masussa köllötteleviin pienenpieniin ihmisiin. :heart:

(.) En sitten eilen ehtinyt koneelle ollenkaan, kun koko päivä meni reissun päällä. Siirto tehtiin ja kyytiin sain minäkin kaksi pientä ihmettä. :heart: Oisittepa jälleen nähneet mun ilmeen, kun lääkäri totesi siirron päätteeksi, että sinne menivät Tiku&Taku.... Mun piti todellakin miettiä, että milläs nimellä ne mut oikeen kutsui hoitohuoneeseen, että oliko se Kurre vaiko mun oikea nimi, kun aika osuvat nimet lapsosillekin tuli kaupan päälle... :LOL: Mutta hymyssä suin nousin hoitopöydältä, sillä pienet ja vikkelät oravanpoikaset saatiin siis matkaan! :D Taku oli säilynyt sulatuksesta ennallaan eli 1-luokkaa yhä, ja Tiku oli hiukka kärsinyt, mutta siirtokelpoinen silti.

Omat fiilikset on hieman ristiriitaiset, sillä periaatteessa haluisin ottaa tän siirron todella, todella matalalla profiililla enkä ihan oikeesti kytätä oireita taikka muutakaan. Mahdollinen plussa saisi olla täysi yllätys, ja lähtökohtaisesti ja henkisesti varaudutaan jo miettimään syksyä ja seuraavia liikkeitä hoitojen suhteen. En haluis nostaa toivoa liiaksi, mutta sitten taas ihan pakostikin tässä joutuu ajattelemaan olevansa raskaana KTT. Sisimmässä vaan tuntuu siltä, ettei nää passit toimi mun kohdalla ollenkaan. Lääkäri eli N kysyikin siirtoa tehdessään, että mikäs teillä oikeen oli lähtökohtaisesti lapsettomuuden syy ja kun sanoin, että aikoinaan siittiön vasta-aineet muttei ne enää oikeen vaikuta tässä vaiheessa, niin N totesi, että ei pitäisi vaikuttaa ei. Ja oli aika miettiväisen oloinen muutoinkin. Kyseli myöskin, että oma lääkärini sitten ei suostunut kortisonia tähän hoitoon antamaan vaan on pitänyt päänsä asiassa, mutta syksyllä sitten seuraavaan kertaan sitä saisin kuitenkin. Mua vähän huvitti noi kommentit ja teki mieli sanoa, että voithan sä mulle kirjoittaa sitä prednisonia vaikka jo nyt.... ;) Kun sitten itse sanoin, että ties mitä muita vasta-aineita mulla vois sitten olla, niin aika päättävinen oli N:n kommentti, että ne on aika mutkikkaita juttuja ja kuulemma yhdessä vaiheessa kun muuta selitystä ei löytynyt, niin aina tarjottiin sitä vasta-ainetarinaa eikä se ilmeisesti sitten nyt ole mikään pelastava taikka ratkaiseva tekijä suuremmin kuitenkaan...

Kesäistä viikonloppua kaikki ihanat ystävät! B) Pidetään mieli korkealla ja nautiskellaan pienistä iloista. :flower:
 
Kurre ja Kamilla onnea hyvin menneistä siirroista!! KTT alkoi ja nyt mennäänkin pitkälle, sen olen teidän puolestanne päättänyt! :heart: :heart:
Ihan huippua tuo Tiku ja Taku - seuraakohan Niklas tätä meidän palstaa ja tiesi odotella Kurrea poikastenhakureissulle?? ;)
 
Kas näin, päivän blogi-hetki alkaa tältäkin suunnalta...

Huippua, Kamilla ja Kurre ovat KTT - tervetuloa piinapäiville!

Kurre: Kieltämättä huvittava tuo Tiku&Taku -juttu...Ehkä se on hyvä enne!!! Tuskin N tänne on eksynyt, herranen aika sentään - toivottavasti ei....Aika nopeastihan se meidät kaikki Fertinovan asiakkaat tunnistaisi :ashamed: Vielä noista vasta-aineista: mullehan N myös aika napakasti totesi, että ei hän nyt erityisesti niitä vasta-ainekokeita mulle(kaan) vielä suosittele, vaikka totesikin, että kyllähän sieltä jotain viite-arvojen ylityksiä ja alituksia saattaisi löytyä, jos niitä alettaisiin tutkimaan. Endon takia kuitenkin lupasi mullekin Prednisonin ensi yritykselle tueksi...Samaa kyllä mietin, että oisin mä sen jo voinut nyt kesäksi ottaa luomuyritysten tueksi...

Meikku: Ihanaa että ultrassa näkyi pikkuinen. Kyllä se siellä kasvaa! Mitä N sanoi, eikö tuo nyt kuitenkin ole ihan positiivista että siellä näkyi jo jotain tässä vaiheessa! MIllon sulla on seuraava ultra? Tuleeko tuhrua paljonkin? Mä muuten niin pystyn kuvittelemaan, että mun mies tulee olemaan (huom, positiivinen ajattelu) aivan pskana jännityksestä kun päästään tuohon vaiheeseen, että mennään etsimään pikkuista ekan kerran ruudulta. Voin muuten myös TÄYSIN kuvitella, että mies EI haluaisi vahingossa nähdä toosaa siinä tilanteessa ja mikäli niin kävisi, traumatisoituminen olisi lähellä. Tämä nyt noin niin kuin vitsaillen, mutta mukana on myös vahvaa aistimusta siitä, että näin se vähän meillä on. Mieshän ei ole meillä ollut mukana yhdelläkään mun lääkärikerralla, ei ultrissa eikä operaatioissa, joten sillä ei ole aavistustakaan siitä brutaaliudesta, mitä siihen liittyy....Asiasta muuten aivan toiseen: täytyy kyllä sanoa, että kaukana ovat ne päivät, jolloin vuotuinen gynekäynti aiheutti jotenkin sydämen pamppailua ja sitä ei osannut jotenkin ikinä rentoutua siinä pedillä. Onpa tullut sen verran leviteltyä jalkoja nyttemmin, että ei sitä enää edes ajattele ja lantio laskeutuu aika luonnostaan rentoon ja "ottavan" asentoon :p

Ella: Ihanaa että olet taas back in Pömppikset! Ymmärrän sua niin hyvin: tauko palstailusta suurimman surun jälkeen on joillekin meistä "pakollista" - itselläni se jäi kyllä loppujen lopuksi aika lyhyeksi, mutta silti. Joka tapauksessa, kivaa että olet taas täällä jakamassa iloja ja suruja ja mitä vaan mietteitä siltä väliltä. Kun makasin viime viikonloppuna mökillä järven rannalla keinussa, väkisinkin Pömppissiskot tulivat mieleen kun aurinko paahtoi ihanan kuumasti ja mietin, tuntuiko jossain kohti ihoa kuumemmalta kuin muualla - säröjäkö olivat vai mitä. Ja muistin tietenkin tämän kesän mantran - jota tuskin ikinä myöhemminkään unohdan: "Annetaan auringon valaa meihin kultaa".

(.) Niinhän se menee, että ensimmäiset noin 5 ktt -päivää menee vielä ihan hymyssä suin mutta kyllä se sitten alkaa taas se epätoivoinen oireiden ja erityisesti niiden puutteen kyttääminen. Jos ei epämääräistä nenän pinnan kihelmöintiä (jep), yleistä voipumusta ja iltaista vilutusta (jotka ihan oikeesti ovat lugeista johtuvaa, koska progesteroni ihan faktana sekä väsyttää ja nostaa kehon lämpöä ) ja tosiaan ihan superlievää tissijuilintaa (mutta ei niin mitään turvotusta, prkl sentään, se oli noissa kevään kokeiluissa *ainoa* mun oire, joka oli läsnä 1.IVF:ssä josta plussasin) niin ei mulla kyllä mitään oikeesti lupaavia luomuplussan oireita ole. Ei edes mitään muniskipuja....Josta tuskastuneena yritin eilen VIHDOINKIN paikallistaa sitä pirun napukkaa,jotta osaisin analysoida sen movementteja lähipäivinä, mutta en mä kyllä ole varma mikä se on, edellenkään. Mulla on siälä ihan vaan pehmeetä ja märkää "loputtomiin", lugen luikautan jonnekin sinne syvälle mihin ei enää sormi yllä (se ikään kuin "putoaa" otteesta), en mä sitten tiedä että mistä mun pitäisi joku pampula löytää... Äääääääää. Eli Toivo on selvästi lähtenyt jonnekin landelle kesänviettoon ja jättänyt mut kaupunkiin. Auris - miten sulla menee...?

Hannelille tervetuloa Pömppikseksi (jos huumori kestää :) ja Merikeijulle ymmärtävä halaus...

Nyt on pakko mennä, heipparallaa.

S
 
Tervetuloa Hansu! Ja ihanaa kuulla sinustakin taas Ella :heart: Melkein jo olin sinusta huolissani, kun oli niin pitkään hiljaista. Mutta vaan melkein, kyllähän me Turkkulaiset noustaan kuin korkki, varsinkin jos ollaan Pömppiksiä;)

Jos meidän Oravamammalle ei tule hyviä uutisia parin viikon päästä, niin on kyllä ihme. Niin hyvät on nyt enteet. Tiku&Taku! :D Sinä jaKamilla pidätte nyt hyvää huolta oravanpoikasista, siskoista ja veljistä, passuutatte tulevia isiä ja nautitte elämästä. KTT. Superhautoja Soraya liittyy seuraanne maanantaina. Lämpöisiä säteitä teille kaikille!

Stella jätäpä napukat rauhaan, se on tullut todistetuksi täälläkin, ettei siitä mitään voi päätellä. Enemmän keskittyisin tuohon nenän kihelmöintiin, koitapa liikutella sitä silleen 'Vaimoni on noita' tyyliin (tiedäthän?), tuntuuko mitään? Mä kokeilin sitä just äsken ja heti tuli aivastus - mut mulla se taitaa liittyä pikemminkin sinne 'muut testit' osioon(allergia). Vielä et luovuta, Toivo mihinkään ole mennyt: KTT. =)

ON. Paljastan teille, että testattu on. Kyllä, luit oikein. Meikä meni ja teki vastoin kaikkia sääntöjä testin, johon ei edes ilmaantunut roskiksessa viivoja toivottuun ruutuun (tarkistin). Teen tarkistustestin sunnuntaina tai maanantaina vielä, hankin nimittäin oikein kaksois pakkauksen testaukseen. Mutta ei hätää, syksyllä sitten uusia koitoksia. Miksi sitten testailin... Niin, liittyy työkuvioihin. Sain nimittäin mukavan kesälahjan työnantajaltani. Arvaatte varmaan, ettei kovin mieluinen. Mutta katsotaan mihin johtaa, homma on nimittäin perusteeton ja tapa miten asia esitettiin on erittäin asiaton. Johtaa nyt erinäköisiin toimiin ja korvauksiin, mutta aikaa tulee viemään. Mutta siitä ehkä myöhemmin lisää. Vähän raskasta on, mutta kyllä tästäkin selvitään. Pistin parit paperit jo vetämään uusiin haasteisiin :) Vai laitetaankos me Kurre nyt yhdessä suunniteltu Pömppisfirma pystyyn? Vaikka joku netissä pyörivä keskustelupalsta? :D

Sateen keskeltä, mutta perjantaitunnelmissa halit kaikille! :hug:
 
Auris - :hug: halauksen lähetän täältä Helsingin suunnalta, virtuaalisesti kädet nousevat screenin läpi. Mitä tulee duunijuttuihin, voihan iso räkä... Tämä tästä nyt puuttuikin! Onneksi tiedän, että sä jos kuka kyllä selviät ja edessä on jotakin parempaa, ihan varmasti. Ja taistele nainen epäoikeudenmukaisuutta vastaan, ihan jo periaatteesta. Muuten...Pömppisfirma, joka tarjoaisi konsultaatioapua eksoottisten oireiden suhteen, antaii täysin epälääketieteellisiä second opinioneita ja tsemppausta missä tahansa asiassa (miesten tulkitsemisessa/lepyttelemisessä/viettelemisessä (vanha kunnon "annyy" ) /ennakkoon testaamisessa/myöhään testaamisessa/luomukierroissa/hoidoissa/, ei muuten ole ihan huono idea...

 
Pikaisesti tänne teillekin... Soittelin klinikalle. Siirto tehdään maanantaina klo 13:00. Tarkempia tietoja hoitajalla ei ollut laboratoriosta. Höh, olisihan se kiva ollut tietää jotain... Sanoi vain, että kyllä siellä hedelmöitystä on täytynyt tapahtua, kun maanantaina käsketään tulla. No, ei auta kuin mennä jännityksellä maanantaina ja kuulla sitten moniko on porskuttanut eteenpäin! Oma olokin on jo huomattavasti parempi. Nyt äkkiä siivoamaan ystävääni varten ja tulen myöhemmin turisemaan lisää teidän kanssanne! :heart:
 
Kiitos! Jepulis Stella hyvä idea :D Minäpä täyttelenkin samantien kaupparekisteriä varten hakemuksen... ;)

Soraya Takuulla on jotain tapahtunut, jos kerran aikakin annettiin. Pidän varpaatkin pystyssä, että maanantaina siellä on erinomaiset siirrettävät ja jää vielä tonkallinen pakkaseenkin!
 
Auris :hug:
Höh, tulin vihaiseksi sun puolesta työjutun vuoksi. Maailman positiivisemmalle naiselle ei tehdä noin - eikä ainakaan pömppiksille. Mulla se tuttu kihinä ja kostomieli nostelee taas päätään tuolla jossain sisuksissa. Kun ei menty silloin Namin lääkäreille lukemaan pömppislakia niin eiköhän lähdetä naiset porukalla Turkuun etsimään käsiimme maailman tyhmin työnantaja!!! Eipä silti, ettenkö luottaisi täysin sun selviämiseen enkä antaisi tuollaisten moukkien sua enää siellä pitääkään.. Voi että. Ja olen varma, että pikkuaurinkokin vielä sisälläsi alkaa kasvamaan - otollisempaa maaperää ei olekaan :heart:
 
Mirukka, kiitos! Eikä tarvitse tänne periferiaan asti lähteä, mun työnantajahan on Helsingissä. Kokoonnutaan vaikka rautatientorilla :LOL: No, aikuisten oikeesti, voipi olla että tästä tuleekin isompi juttu. Tämän firman tekemiset nimittäin kiinnostavat talouslehtiä... Mulle kas ehdotettiin, että laitan nimen paperiin, jossa irtisanon itseni :x Miettikää, kaiken muun perusteettoman lisäksi, sellainen annetaan naiselle joka on lapsettomuushoidoissa... Nehän melkein hyppi liitossa (tässä tapauksessa ammatti sellaisessa) innosta päästä ajamaan asiaa...
 

Yhteistyössä