Pömppömahaiset plussaajat!!

Huomenta! :flower:

Kiitos kaikille teille ihanille onnitteluista! Nyt alkuhuuma alkaa asettua ja vähän jo kauhistelen tulevaa. Kaksosten mahdollisuus ei tosiaan kertaakaan käynyt mielessä. Niin kuin ei tosin sen luomuplussankaan. Jos nyt kirisin vähän kiinni viime aikaisia juttuja.

Meikku ja Marilia, onnea kovasti! Ihanaa, että tänne tulee näitä plussia. Alkuvuodesta tilannetta seurailleet muistaa kyllä, miten tiukassa ne onnettaren potkut silloin oli. Nollilla mentiin vaikka kuinka pitkään. No, mikään ei elämässä ole pysyvää, sen täällä ainakin oppii.

Auris, onnea taas kyytiläisestä. Hauska tuo vaivihkainen alkoholittoman oluen tilaaminen. Mulla oli vähän ongelmaa myös, kun oli töissä virkistyspäivä äskettäin. Oli helle ja puuhattiin ulkona ja useammin kuin kerran joku ystävällinen toi jääkylmän avatun kaljatölkin käteen virvokkeeksi ja sitä piti sitten sujuvasti kierrättää. Mut vastapainoksi sit yritin saunavaiheessa laittaa (vielä ;)) litteän vatsani näkyville, että hälvenisi mahdolliset epäluulot. Kaikkeen sitä sortuu.

Hobsku, helpotus kuulla, että leikkaus meni siis hyvin. Ihme juttu tuo myooma, joka ilmestyy ja katoaa itsekseen. Tekisipä endokin sitä itsestään. Vaikka nythän ei enää tarvitse, kun se on kaikki siivottu pois. Ihanaa!

Kurre, hauska tuo lääkärisi nettikommentti. :kieh: Ymmärrän kyllä, että on turhauttavaa, että hoitoja jatketaan samalla kaavalla, vaikka tulosta ei ole tähänkään asti tullut. Toisaalta voisi ajatella, että tämä on osoitus siitä, että lääkäri on todella miettinyt asiat läpi ja uskoo vahvasti, että tämä on paras tapa edetä kohdallasi. Kun kuitenkin kävitte hyvän keskustelun, niin ei varmaan tarvitse pelätä sitä, että liukuhihnalla vaan vedetään läpi ajattelematta sen kummemmin. Jaksa vaan sinäkin tähän uskoa! Innokas vauvanalku odottaa nyt juuri pakkasessa kotiin pääsyä ja varmasti toivoo, että äiti odottaa siirtopäivää yhtä kovalla luottamuksella. Minä ainakin uskon! Ja mitä tulee niihin rattaisiin, niin luulen, että mun täytyy kyllä omat jälkikasvuni jaksaa lykkiä - kuka muuten työntää niitä sun rattaita? Lenkkiseuraa on ehdottomasti tarjolla, ihan anytime. B)

Ulpu, olet mielessä vähän väliä. Teit rohkean päätöksen tuon hoitojen lykkäämisen kanssa, mutta varmasti kohdallasi oikean. Vaatii tosiaan selkärankaa miettiä asia läpi ja tehdä tällaisia tietoisia päätöksiä. Toivon, että tämä tauko antaa sinulle mahdollisuuden saada vanhat pömppisvoimasi takaisin ja löytää oikeat mittasuhteet asioille ja elämän käänteille. Ihana kuulla, että kroppasi alkaa tehdä yhteistyötä tässä toipumisessa. Valtaisat pömppishalaukset!

Kamilla ja Soraya, ultrasta tänään hyviä uutisia, eikö vaan? Kovaa vauhtia eteenpäin!

Mmm, ihanaa ja rentouttavaa kesää! Nauti kaikesta, ulkoilusta, hyvästä seurasta, ruohon tuoksusta ja ennen kaikkea niistä virvokkeista, koska syksy ja kuivuus tulee ennen kuin huomaatkaan.

Ade - tervetuloa joukkoon. Totta kai mahtuu sekaan, täällä kun se terapeuttinen leveys on erityisen laaja.

Ja sit vielä ilmailu-uutisia: harmaahaikaraa ei ole enää näkynyt tuolla lähikaislikossa. On siis lähtenyt matkaamaan seuraavaan kohteeseen. Olkaa valmiina! Tuolla yläilmoissa mahtaa olla aikamoiset taistot muuten tuon haikara-herran ja Moniquen välillä, kun kisaavat kuka ehtii minnekin ensin.
 
Auris, kyllä on ihmeellistä! Tyttöjä siis meille... Kelläs muulla siinä oli lapsia - eikö jollain ollut tosi montakin?

Miru, ihanaa, että sulla on ultrat tuoneet niin aurinkoisia uutisia. :heart: Varaudu siihen, että tulen haastattelemaan sua näistä tuplajutuista ihan loputtomasti lähitulevaisuudessa... :D Onko flunssa hellittänyt?

Kaikille ja kaikille muillekin ihanaa päivää! :wave:

No nyt niitä töitä... Plääh.
 
Torstai 5.6 :wave:

Dreamer-88................clomit+menopur.................kp31/30/ktt9
Auringokukka.............pas.....................................kp20/-/ktt7
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp27/33/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp24/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp19/28/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp16/27/elo
Soraya.......................1.icsi...................kp18/28-31/punktio 9/10.6
Kurreliini....................pas.....................................kp14/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).......kp11/29-31/p-10.6, s-12.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp7/- /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp5/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp3/27-31/syys
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................1.ivf...................................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt



Testailijat
:p
Dreamer-88 - La 7.6
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv11+3) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv9+4) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Alfa & Beta (rv6+2):D
Meikku :D - ultra 12.6
 
Stellalle vielä - kyllähän nuo ovistikkuhommat ja muut naurattaa, kun niitä on vuoden tai pari tahkonnut. Mutta kun sitä ei koskaan tiedä, mitä huominen tuo tullessaan! Tätä samaa kävin läpi itseni kanssa koko kevään, naurahdin aina säälivästi klikatessani taas yhden nettitilauksen tikkuja menemään ja mietin koko homman absurdiutta. Mutta mutta... Huolellinen valmistelu antaa tuurille paremman mahdollisuuden osua kohdalle. Näin ainakin mä vähän uskon.

Onkos kukaan muuten saanut ovistikkujen mukana ohjelehtistä, jossa lukee muiden sääntöjen lomassa "Ei saa nauttia." :LOL: :LOL: Mulla oli sellasia, taisi olla Mammaksin. No, ei hätää tuon ohjeen kanssa...
 
Mulla on ollut nyt pari päivää töissä ihan tösi ällö olo. Ei ole ooikein tiennyt, että tuleeko se oksennus vaiko ei.
Lähdin tunnin ajoissa töistä tänään, kun on tuntejakin reippaasti sisällä ja on aivan törkee väsy. Eikö nää oireet lopu jo kohta!

Ainiin Adeliini, tervetuloa vahvaan pömppis-kerhoomme. Täällä on sellainen vaikutus, että se pömppö meinaa pömpähtää ihan niinkuin väkisin. Huomioi siis Sahranami.
Itsellä oli varmat adoptio aikeet ja nyt ollaan jännäämässä, miten käy.

Ja turha yrittää MÄ TÄÄLTÄ MIHKÄÄN LÄHE |O
 
Kiitokset Namille, Kurrelle ja Stellalle tsempeistä ja peukutuksista!! :heart:
Hyvin tulivat perille, tänään nimittäin näytti hyvältä toisessa ultrassa =)
Oikealla 18mm, 13mm ja 3x8-10mm. Sit vasemmalla 15mm, 13mm ja 1-2x11mm. Olin oikein tyytyväinen tulokseen!
Klinikalta sit määrättiin Purkat ja Orgat to-la, sunnuntai-iltana Pregnyl ja tiistai-aamuna punktio :whistle: Torstaina sit toivottavasti siirretään kaksi pikkuista massukkaan :)
Tällä kertaa pistelypäivät lyheni kahdella, 12 päivästä 10 päivään.
Täällä hyvillä fiiliksillä, on tainnu tarttua tästä mahtavan tsemppaavasta pinosta!
Masukin on täynnä kun käytiin just PeePee:n kans pizzalla :p
 
Kyllä tää on ihana pino - aina tulee hyvälle tuulelle kun lukee, vaikka liian harvoin ehtii...mulla on ollut tarkoitus lukea koko pino kunnolla läpi...kauankohan siihen meneekään aikaa :) tahtoo lukea, mitä olikaan tämä annyy ja ties mitä muuta :) Tuon tunikan koppasin - huvittavaa että nyt ei kehtaa sitä pitää kun arvelee jonkun työkaverin arvaavan (ei ne miehet kyllä mitään siellä töissä arvaa...). Nää keväiset virkistys- ja tykypäivät on hauskoja, kun saa suunnitella miten välttelis kaiken sen alkoholin - meillä ainakin nämä päivät tuppaa olemaan hyvinkin kosteita. Nauratti kun Nami (superonnittelu tuplista!!!!) totesi saunassa näyttäneensä vastapainoksi vielä litteää vatsaansa :) Mulla on ollut tää omatekoinen pömppis varmaan viitisen vuotta (mun logiikka oli se, että kun tulen kuitenkin raskaaksi niin ei kannata alkaa pömppäänsä pienentää - no sitten kun tää homma ei ihan sujunutkaan suunnitelmien mukaan niin alko raivostuttaa kun pari kaveriakin luuli viimeksi vuoden vaihteessa että olin raskaana...) - nyt tän hoidon jälkeen jäi vielä isompi turvotus ja tänään repesin työpaikan vessassa, kun housuista lensi nappi irti. Jotain sisuksissa kasvaa/turvottaa :)

Olispa muuten tietänyt jo aiemmin tästä palstasta - viime syksynä oli koppa niin koetuksella hoidoissa enkä pystynyt kelleen mitään puhumaan ilman itkukohtauksia. Täältä saa niin paljon ihanaa tukea...oppii, kuulee, jakaa... tuntuu että lääkärit pikemminkin varoittelee että netissä on kauhutarinoita, mutta eipä kukaan vihjaissut että vertaistukea täältä löytyy, roppakaupalla, kiitos siitä! Päädyin tänne sattumalta kun hain jotain tietoa ekaan ivf:ään liittyvistä lääkkeistä huhtikuussa - mikä onni!

Aurinkoista loppuviikkoa - katoan Tampereelle kyläilemään ja nettipimentoon.
 
Perjantai 6.6 :wave:

Dreamer-88................clomit+menopur.................kp32/30/ktt10
Auringokukka.............pas.....................................kp21/-/ktt8
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp28/33/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp25/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp20/28/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp17/27/ktt -1
Soraya.......................1.icsi...................kp19/28-31/punktio 9/10.6
Kurreliini....................pas.....................................kp15/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).......kp12/29-31/p-10.6,s-12.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp8/-/tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp6/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp4/27-31/syys
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................1.ivf...................................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt



Testailijat :p
Dreamer-88 - La 7.6
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv11+4) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv9+5) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Alfa & Beta (rv6+3):D
Meikku :D - ultra 12.6


P.S Päivittelen listaa myöhemmin!!!
 
Aurinkoista huomenta!

Meikku, ymmärrän sun fiiliksen tästä pinosta ihan täysin. Itsekin ajattelin, että varmaan alan pysytellä tuolla odotuspuolella, niin täältäpä löydän itseni jatkuvasti, olen ihan riippuvainen teidän kaikkien kuulumisista.

Ja siitä puheenollen, aamulla kun heräsin, oli mielessäni ensimmäisenä Vappuviuhka
Mihin ihmeen koloseen olet kaivautunut pömppiskulta??? En suostu uskomaan, että olit vain vapun ajan pyrähdys, ehei semmoinen onnistu ollenkaan. Kerran pömppis, aina pömppis - sehän lukee meidän jäsenehdoissa ja niistä ei kuulkaa jousteta. Täällä on semmoinen rouva valvomassa, ettei väärinkäytöksiä tule ja on valmiina karauttamaan vaikka kotiovelle, jos se sen vaatii :attn:

Laitetaanko etsintäkuulutus ilmoille :D
 
Huomenta täältäkin!

Kamilla: Mahtavia ultrauutisia, hyvähyvähyvä! Noin sitä pitää, siellä ne kasvaa kun niitä ravitsee tsempillä (ja pizza yhdessä toisen pömppiksen kanssa kuulostaa juuri oikealta teolta :) Nyt vain hyvillä mielin viimeiset piikit napaan ja sitten kohti punktiota. Jee!

Meikulle: ihanaa, että susta tuntuu tolta. Ja kiva kun kirjoittelit tuntemuksistasi! Pääasia että löysit tämän pinon ns. onnellisen kriittisessä vaiheessa, ehkä me onnistuttiin saamaan suhun Toivoa ja taistelutahtoa osaltamme - and look where it got you! Joo, tosian, mä ole vilpittömästi sitä mieltä, että tämän pinon voisi joku Simpukka ry tai 2+ painaa kirjaksi. Siinä olisi lohtua ja välillä silmät vesissä nauramista jokaiselle lukijalle. Omakohtaisesta taustasta sen verran, että mäkin olen taivastellut onneani kun löysin tieni 2+:aan sattumalta googlaten, muistaakseni ihan vaan "IVF/ICSI", mutta tein sen vasta kun ekan IVF:n aikataulu oli lyöty lukkoon ja se oli ihan just alkamassa, olisikohan jo ekat piikit iskenyt nahkaani... Viime syksynä olin tosi yksin ja kun olen vielä kaapissa tämän asian kanssa, niin ystävienkään kanssa ei voinut puhua lainkaan: elin ihan totaalista kaksoiselämää. Päivisin hymyssä suin ja iltaisin itku kurkussa. Tosin, mitään hard-core hoitojakaan ei vielä viime vuoden puolella tehty, vain luomuovulaatioiden avittamisia, mutta silti. Yhtäkaikki sitä aina romahti korkealta ja yrittäminen alkoi tuntua paitsi nivelissä ja limakalvoissa, myös ahdistuksena selkäpiissä. Vaikka olin taustaillut erinäisiä pinoja jo aika kauan (tosin en tämän lehden sivuilla) ja vähän itse asiassa palstaillutkin viattoman toiveikkaasti vauvakuume-sivustoilla tuolla kilpailevan lehden sivustoilla jonkin aikaa, niin sellaista "omalta tuntuvaa" porukkaa ei oikein löytynyt ja "vauvakuumeilu" aina vaan uuden kuukauden pinossa alkoi jossain vaiheessa ahdistaa, kun siellä jengi jätti pillerit pois ja naps olivat käytännössä 1-3 kk sisällä raskaana...Kun vihdoin löysin tänne, iso osa taakasta keveni kun löysi vähän aikuisempaa keskustelua aiheesta - ja onneksi aina välillä vähän aiheen sivustakin :LOL: Olen ihan samaa mieltä: netistä voi parhaimmillaan löytää erinomaista vertaistukea, mutta on siinä tietysti sattumalla sormensa pelissä minkälaiseen seuraan päätyy.

Miru: Musta on maailman luontevinta, että se sun tämän hetkinen paikka on ja pitääkin olla odotuspuoli, sinnehän me kaikki halutaan kirjoittamaan :heart: Mutta on samaan aikaan ihanaa - ja maailman luontevinta - että liikut täälläkin välillä kirjoittelemassa ja lukemassa kuulumisia! S tuntuu tosi hyvältä ja tuo toivoa...Kerran pömppis, aina pömppis - todellakin! Pakko vielä kompata sua, kun samoja eilen illalla pysähdyin miettimään: missä oikein olet Vappis ? Kannattaa ottaa Mirun ukaasi ovelle karauttamisesta tosissaan, raskaana (ja vielä tuplasti!! ) olevan naisen voima on hirmuinen...Eli heti tänne kertomaan kuulumiset, olivatpa ne mitä tahansa, hopihopi!

(.) Noniin, kerrotaan nyt sitten koko maailmalle vähän meidän seksielämästä, eli tänään oli sitten aamulla kolmas varmistelu. Pakko myöntää, että "annyy" sai aikaan miehessä jo vähän sellaisen "okei..hoidetaan nyt tämä homma pois alta" -reaktion, mutta onneksi sentään tunnelma suli nauruksi kun peiton alle päästiin. Kyllä oli näistä yrityskerroista romantiikka kaukana...Toisaalta, jos punktioon/alkionsiirtoon vertaa, niin kyllähän tämä tietysti oli suorastaan kuuma yö Saaristomeren kallioilla :whistle: Eilen illalla olin tosiaan *tuntevinani* munarakkulan puhkeamisen mutta vihlasut olivat jotenkin pienempiä kuin tyypillisesti...Mutta ehkä aika kultaa muistot luomuovisten suhteen, kun edellinen hormoniton kierto oli vuodenvaihteessa ennen ivf:ää. Anyways, kai mä nyt olen ktt. Mutta tää luomutärppilaskenta ei tietty aivan täsmää putkihommien päiviin, eli jos haluaa yhdenmukaiset jännityspäivät, niin mulla sitten tänään "the 1" (toivossa hyvä elää ) ja huomenna on ktt 0. Selitys: jos meillä tänään tuolla sisuksissa olisi sellainen onnen päivä, että siellä tapahtuisi hedelmöittymisakti, niin huomennahan olis sitten ideaalimaailmassa alkion 4-solunen päivä. Onpa kivaa kun tietää nämä lapsukaisen ensimillit näin tarkkaan :eek:

Eli näillä mennään!!! Ajattelin nyt ihan vaan huvikseni riehaantua ja kytätä oireita (ja ehkä etsiä sen napukankin, vihdoin :ashamed: ) ihan täysillä. Eipä se nyt ainakaan tätä hommaa vesitä ja mieluummin täynnä toivoa kuin maansa myynyt, eikö niin :saint: Tosin, kotona pidän matalaa profiilia vaikka täällä riehaantuisinkin... Ei millään haluaisi miehelle luoda liiallisia odotuksia - kun onhan tämä kuitenkin näiden vuosien jälkeen aika hullua uskoa, että ehkä mekin onnistutaan luomuna, sittenkin...

Halauksin
Stella
 
Kyllä, kyllä, Stella tottakai riehaannut ja kyttää oireet. Nauttiahan ei saa ( :LOL: ) mutta kukaan ei kiellä kait riehaantumasta :D Ja miksei kotonakin voi yhdessä ottaa kyttäysprojektia - huumorimielellä - ei tää nyt niin totista voi olla, vaikka ei aina nauratakaan.... Loistojuttu, että sait miehesi ylipuhuttua vielä kerran varmistelemaan, annyy toimii yllättävän hyvin siis meillä monella ;)

Meikku, ja Ade, kiva että tekin olette mukana!

Eikä täältä minnekään kuulu lähteä "vahvan plussan" jälkeen. Täähän se juttu onkin, että Toivo kulkee raskautuneiden mukana ja innoittaa meitä yhä uudelleen ja uudelleen taistoon, milloin tikkujen tai lääkkeiden kanssa, milloin piikit tanassa. Mä ainakin haluan täältä lukea mitä teille kuuluu! =)

Mehän saadaan muuten vielä jännittää mukavasti useiden mukana ennen lomahoitotaukoja. Loistavaa! Mun tulos nyt on niin selvä, että sitä ei tarvitse varmistella. Kissa vahvisti. Aamulla me tytöt meikattiin, kuuma kun on sisälläkin näillä säillä, olin suihkun jälkeen a naturel. Ripsiväriä tahkotessa ihmettelin mikä kylmä ja märkäfiilis tuli mun vasempaan tisukkaan - kissa oli nenä nännissä kiinni - haistoi varmaan alkumaidon.... :D

Kamillalla ja Sorayalla on hyvin pullat eli follit uunissa! Hyvä tytöt!

PeePee :wave:

Vappis sinua minäkin olen kaipaillut... Olethan ok?

Nami siinä mun unessa Mirulla oli viisi poikaa. Miru tekaisee nyt ekana nämä kaksoset alta pois ja parin vuoden päästä sitten hakee kolmoset :p Muistakaa, että oltiin yhdessä juoksutapahtumassa, ja SE oli sen unen omituisin osuus....
 
Oih, Auris, sun tulos taitaa tosiaan olla selvä... Mä olen muutoin kieltämättä enemmän koira- kuin kissaihminen mutta mä uskon ihan tuhannesti enemmän kissoihin, mitä tulee niiden tietäjäeukko-ominaisuuksiin... Millainen emäntä, sellainen kissa...you know ;) Ainiin, tolle juoksutapahtuma-aspektille vois tarjota ehkä sellaista selitystä, että me MUUT ollaan tietysti kannustamassa Kurrea ja Namia jossain juoksutapahtumassa... Tosiaan, Mirulla oli 5 poikaa... :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Mahtavaa! Mulle kelpaisi näin ensi alkuun edes yksi, joten koetahan uneksia jotain sellaista jossain vaiheessa :heart:

 
(.) Punktio siirtyikin sitten keskiviikolle! Siirto tehdään perjantaina. Viime torstaina ultrassa näkyi 14kpl 13millisiä. Tuntuu tosi kivalta, että määrä on nyt tuon verran. Jospa noista nyt edes joku olisi yhteistyöhaluinen miehen simppojen kanssa! No, tällä kertaa kun avitetaan icsillä, niin toiveet on kyllä korkealla! Joudun vielä sumuttamaan Synarelaa loppupäivien ajan, sillä jarrupiikin vaikutus on nyt ohi. Tänään viimeinen annos Gonal-kynästä ja huomenna Pregnyl.

Kamilla, mulla kanssa hyvä fiilikset! =) Ja yhdellä päivällä tulen nyt perässä.

Auringokukka, kyllä kissat tietää! Niillä on ne vaistot!

Stella! Hienoa! Pidän peukkuja, että "annyy"-projekti toimii!!!

Aurinkoa kaikille pömperöille!!!
 
Sunnuntai 8.6 :wave:

Auringokukka.............pas.....................................kp23/-/ktt10
Stella08.....................pupuilua.............................kp19/27/ktt1
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp30/33/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp27/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp22/28/ktt
Soraya.......................1.icsi.....................kp21/28-31/p-11.6,s-13.6
Kurreliini....................pas.....................................kp17/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).......kp14/29-31/p-10.6,s-12.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp10/- /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp8/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp6/27 -31/syys
Dreamer-88...............tauko.................................kp1/30/ktt
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................1.ivf...................................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt



Testailijat :p
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv11+6) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv10+0) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv6+5):D
Meikku :D - ultra 12.6
 
Hobe, kiitos sulle kovasti, kun jaksat pitää meidän pömppölistaa ajan tasalla! Kukkia ansaitset. :flower: Mikä siellä olo nyt? Onko jälkivuoto loppunut ja mitenkäs sen karvankasvun laita?

Kamillalle ja Sorayalle onnea hienosta munistilanteesta! Tästä on hyvä ponnistaa punktioon ja haikaran bongailuun. Rauhallista mieltä ja paljon onnensäteitä matkaan!

Auris, mikä tilanne sen n:n hautomisessa? Oireita, nilkkakipua esim.? ;)

Meidän tyypit, Aatu ja Beetu, ehti vähän säikytellä viime viikolla. Kahteen otteeseen tuli ryöpsähdys kirkasta verta, joka onneksi loppui miltei saman tien. Vähän tuo mietityttää ja TODELLA rauhallisesti olen hissutellut viikonlopun. Tiistaina taas kontrolliultra. Jännä muuten, että Auriksen unessa oli ne kaksostytöt. Itsellä jotenkin mielessä, että poikia, siksi nuo nimetkin. Nimilautakunta voi taas vähän nikotella, jos tytöille tuollaisia yrittää... Vaikka voihan ne tietysti olla sitten lempinimiäkin, Aatu lyhennös vaikka Adalmiinasta. Ja sitten toinen olisi se Bedalmiina... :/
 
Maanantaita pömppökullat!

Auriksen kisulle terkkuja - fiksu kissa. Toisaalta me kaikki muuthan ollaan tiedetty jo ennen kisulia :)

Mitäs Kurrelle kuuluu? Onko kovasti jo torstain siirto mielessä? Hienoa, että siirto on juuri torstaina, sillä meidän uusi pysyväisjäsenemme Toivo on kovasti torstain lapsia.
Mulle tämä viikon tärkein ohjelmanumero on ehdottomasti teidän siirtonne ja siihen lataan nyt kaikki onnen hippuset ja uskon voimasäteet. Olet Kurreli ollut sellainen tsemppari mulle tämän taipaleen aikana, että NYT on sinun aikasi säteillä onnesta ja onnistumisesta :heart:

Nami, nämä kaksosvauvat taitavat olla tosiaan jo pienenä vaativia ja huolta aiheuttavia. Me jouduimme eilen illansuussa ryntäämään päivystykseen yhtäkkisen vuodon takia - pelko oli suurempi kuin koskaan, mutta vaarattomasta vuodosta oli kuitenkin kyse ja vauvoilla kaikki hyvin.

Sitten enemmän omaa napaa.. Aamulla siis menimme polille uudestaan, nyt sovittuun np-ultraan, jossa vuodon syyksi varmistui hematooma, joka edelleen vuotaa. On kuulemma ihan vaaraton, mutta pitää vähän seurailla kuitenkin. Ei ainakaan toistaiseksi edellytä sairaslomaa, mutta jos jatkuu selkeästi tai runsautuu, haen saikkua tietysti.
Muuten vauvoilla kaikki hyvin. Ei niskaturvotusta, rakenteet kunnossa, pituutta 6cm. Nyt saimme myös kuulla sydänäänet ekan kerran - se oli ehkä kaikkein liikuttavinta tähän asti. Kaksi pientä junaa puksuttamassa... Hassua oli myös, kun toisella näkyi vatsassa tumma kohta, johon kätilö sanoi, että tämä on juuri juonut.. Ehkä ne mun aamuiset luumumehut päätyykiin parempiin massuihin.
Viikon päästä neuvola, kahden viikon päästä seurantalääkäri - kurkistuksia tulee mukavasti nyt siis viikon välein. Täällä siis onnellisesti olemme aloittaneet 4. kuukauden =)

Kotitoimisto jatkaa nyt töitä - ihanaa olla sisällä ja katsella kun ulkona myrskyää. Kauan kaivattu sadekin saapui vihdoin :wave:
 
Namuska - Se lausutaan suhuna toi ässä. Vuodot loppu - onneksi, joskin yksi haava alkoi vuotamaan vanhaa verta, jota oli kudoksissa. Nyt sekin on sitten kunnossa. Mä olen nauranut että nyt mullakin kasvaa parta - aika inhottavaa. En taida vapaaehtoisesti kokeilla brasiliaista.

Mä tässä aikani kuluksi lueskelin noita juttuja joiden otsikot on tossa sivussa. Mielenkiintoista on, että tolla yleisellä palstalla ihmiset ymmärtää toisiaan niin väärin. Se on jopa sellaista riitelyä. Ihmeelliseksi asian tekee, ettei meillä ole ikinä ollut sellaista sananvaihtoa laisinkaan. Kommunikaatio meillä perustuu ihan samoihin sääntöihin ja meillä jos jollain on huonoja päiviä. Me ei vaan olla silloinkaan ilkeitä toisillemme tai ymmärretä väärin. Musta se on aivan mahtavaa! :flower: kaikille!!!!
 
Olet aivan oikeassa Hobe, täällä saa olla vaikka millä tuulellä ja purkaa itseään ja tulee silti ymmärretyksi! Ehkä täällä kirjoittelee tavanomaista fiksumpaa väkeä :LOL: Ei, kyllä se on se, että me ollaan niin samassa veneessä, että empatian määrä ja terapeuttinen leveys on määräämättömän laajoja. Kiitos teille, että olette olemassa! :flower:

Hobe Kuulin viikonloppuna mielenkiintoisen tiedon Unkarista. Pitääkö paikkaansa, että teillä kirjoitetaan sukunimi ennen etunimeä? Piti höristää korvia, kun kert "tunnen" Unkarissa asuvan... ;) Oletko Suomalainen Hobelix vai Hobelix Suomalainen?

Miruska ja Namitsu rauhallisesti vaan... Sama koskee Marlia!

Täällä mitään hiljaista hautomista kummempaa ole. Vihloo kyllä tasaisin väliajoin joka päivä "jossain tuolla", mutta ota siitä selvää, että onko se sitä vai mitä. Katteellaan ja ollaan sillä aikaa niin pahuksen raskaana. Mies kertoi eilen uutisen: hän oli laskeskellut, että jos lauantaina tulee hyviä uutisia niin vauva syntyy maaliskuussa. En viitsinyt oikaista, että taisi kuukausi tulla laskelmiin lisää jostain, enpä nimittäin usko että saan pidäteltyä sinne asti :LOL:
 

Yhteistyössä