Pömppömahaiset plussaajat!!

Karmee jano koko ajan, pissillä pitää käydä yölläkin, ihme turvotusta, nilkat on kipeet (icsin jälkeenhän oli polvet, ny on menny alemmas, mut rääpälehän oli vaan puolet normaalista) - luget tekee tehtävänsä. Olen syönyt jäätelöä (en syö normaalisti ollenkaan), popsinut hyvää ruokaa, juonu lämmintä, juhlinut (hyvin meni yllärijuhlat) ja levännytkin viikonloppuna. Et kaikkeni olen tehnyt. Mutta kiinnittymisKIVUISTA tai muista tuntemuksista ei ole tietoakaan....

Miru sun perjantainen viestisi oli jäänyt multa jotenkin huomaamatta, onneksi nyt lueskelin uudelleen! :heart: Oi miten ihanaa, että sun pikkuiset siellä teki sulle voltteja :heart: ! Ne koitti sanoa, että äiti ole huoletta :heart:

Marli sun supersissikaksoset tekee sulle aikamoisia jäyniä jo nyt, koita jaksaa! Tiedätkö mulla on jo nyt tästä raskausviikosta rekkamiehen roikkumaha ;) Se kuuluukin asiaan, ketjun nimi juu nou...

Meikku komppaan Stellaa, ei alkualkion luokalla tai koollakaan ole merkitystä. Nauti fiiliksestä nyt vaan, sähän olet ystäväiseni raskaana :hug:

Ja nyt kotiin (juu, töistä ) ikioman kullan kainaloon sohvalle... :wave:
 
Stella ja Auris - näin on, laskin tässä just kierroksiani eli unohdan nää epätoivoiset vinkura ajatukseni tähän :) Turha tässä on mitään piruja seinille maalailla. Ja niinhän se on että hetkistä pitää nauttia silloin kun ne on kohdalla eli nyt elän plussapilvessäni edes hetken :)
 
Kiitti Auringokukka muistutuksesta, sehän se... Pömppö on valloillaan :D

Vähänkö sä olet Stella ihana, sä se saat aina tsempattua kaikkia.

Joo muistelisin, että mulla on kaks 3-luokan alkiota siirretty.
Sillon tuoresiirrossa siirrettiin 4-luokan, joka ei kiinnittynyt ja ekassa passissa, olisko ollut kolmonen ja nelonen tai sitten saattoi olla kaks kolmosta.
Meille tuli just lasku jäljellä olevien neljän alkion pakastuksen lisävuoden pakastuksesta.
88 euroa.
Vähänkö me ollaan kaikki rikkaita kun nää meidän hoidot on ohi, tai sitten ehkä meillä saattaa mennä rahat sitten jononkin muuhun. Esimerkiksi mulla super-Maukan ja Ihme-Maukan pukuihin.
No meidän kohdalla tää on vain tarkoitettu menemään näitä polkuja pitkin, ennen kuin saadaan vauvelit syliin. Aina ei kyllä jaksa tuohonkaan ajatukseen uskoa, vaan välillä se katkeruus hiipii salaa kuiskuttelemaan ilkeyksiään.
Nyt olen saanut pidettyä sen kakkiaisen aisoissa ja tänne ei ole enää asiaakaan.

Nauttikaa tulevasta viikosta kanssasisaret =)
 
Hei! Täällä kans yksi plussannut!! Elämäni ensimmäinen plussa 3. ICSI:n viimeinen PAS. Olo on epätodellinen... :heart:

Kysymys: kuinka kauan luget + zumenon jatkuu? Unohdin kysyy hoitajalta tänään kun soitin :x Menittekö ensin veritestiin ja sitten vasta ultraan? Itse sain ajan heti ulltraan jo 18.6!!!
Kiitos vastauksistanne etukäteen!!!

Marilia
 
Onnea Marilia :flower:
Lääkkeitten kanssa on klinikoilla eri tavat toimia. Mulle sanottiin, että lääkkeitä jatketaan raskausviikolle 10. Toisessa paikassa sanovat, että voi lopettaa kun on plussannut.
Mulle ei myöskään veritestiä edes ilmaistu, mutta voit sen käydä otattamassa nyt sitten kun siltä tuntuu, soita kuitenkin hoitajalle ja varmista omakohtainen ohjelmasi.

Onnea ihan NIIN paljon :heart:
 
Kylläpä kannatti kopioida teksti ennen lähettämistä, sillä tällä kertaa koko palsta hävisi tuhka tuuleen, kun yritin lähettää sepustustani. Kas tässä:

Onnea Marilia!!

Auris, kuulostaa ihan siltä, että sulla on oireita .... kesästä!! Vatsa roikkuu, jätski maistuu, janottaa, nilkkoja pakottaa.. Kyllä, selvä tapaus. Nautihan olostasi pikkusintin kanssa. Muista laulaa pikkuiselle jotain rohkaisevaa =)

Kurre, eikös tänään ole ultra?? Tulehan kertomaan, millä aikataululla pas tehdään. Täällä meillä kaikilla on taas peukut pystyssä bd bd bd !!!!!

Terveisiä kotoa - vaihteeksi iski kunnon kesäflunssan päälle. Mies on reissussa ja niin huolissaan kuin olla voi.. maanantaiaamu: soitathan kulta nyt sinne neuvolaan - no ei mun varsinaisesti tarvitse, kun ei tähän nuhaan oikein mikään auta eikä se vahingoita vauvoja - maanantai-iltapäivä: pitäiskö sun kuitenkin soittaa neuvolaan?? :)
Ihanaahan se on, että huolehtii.

Aurinkoista päivää! Meillä tuulee niin, että kohta kai puutarhakalusteet lentävät naapurin pihalle :whistle:
 
Heissan taas kaikki! Kaksi viikkoa ilman nettiä :kieh: ...
Kerron ensi omat juttuni ennen kuin luen mitä olette kirjoittaneet kun SE tulee viemään aikaa.
Hystero ja lapa meni ihan hyvin täydessä unessa. Kummassakin munasarjassa suklaa kystat jotka otettiin pois. Ajatelkaa endokystille annetaan nimi suklaa :kieh: . Oli kanssa endoa muualla ei pahasti, poistettiin ja nyt pitäis moottori olla oikein puhdas. Myoomaa ei sitten ollut kohdussa. Nyt sitten olen vuotanut ihan urakalla kolme nelja paivaa. Nukutus sotki täti systeemit toden teolla. Sain eilen lääkettä joka lopettas vuodon, että voisin kävelläkin pitempään kuin sata metriä. Hääjuhlatkin meni vahän ohi kun muilla oli kivaa ja meikkis makas juoksi sohvan ja vessan väliä. Tikit on nyt poissa ja mahassa makea mustelma. Kaikkein ikävintä on ollut kun ajellut karvat kasvaa takaisin :headwall: .

Nyt alan sitten lukemaan teidän juttuja ja päivittämään listaa...
 
Mahtavaa Hobe! Nyt on endo poistettu ja ei kun hommiin :) Ja tuohan lienee hyvä uutinen, ettei niitä myoomia ollut kohdussa tai muutakaan tarpeetonta! Eli nyt sut on tosiaan tarkistettu ja remontoitu kuntoon! Loistavaa. Mitäs nyt sitten sulla tapahtuu seuraavaksi ja millä aikataululla?

(.) Namin luomutempusta haaveilu taitaa jäädä haaveiluksi...Itsellä ei nimittäin kunnon ovista näy vieläkään vaikka viiva pissatikussa näkyykin jatuttuja juilimisia kyllä oli eilen... Mutta...Ei sellaisia "oikeita" kipuja kuitenkaan! Ja luotettava Clearbluen diginäyttö kertoo yksiselitteisesti, että muna ei vielä ole valmis (joskin, kuten siis sanoin, tsekkaan aina myös niitä viivoja...mulla on toiminut tämä 2.sijainen analyysi aina ihan luotettavasti) . Joten - olinpa tulkinnut kieroni alkupäivän liian aikaiseksi (erittäin mahdollista, pohdin useampaan kertaan, että ehkä ne kuitenkin alkoi vasta 21.pvä), niin kyllä nyt olis jo aika munia, jos siellä kypsää olisi, plääh...Voi tätä elämää... Kun ei vaan osaa olla omalla kohdallaan stressaamatta yhtään mistään, vaikka kuinka itselleen (ja teille) muuta vakuuttelisi :D
 
Soittelin tossa klinikalle, että miten ne lääkkeet nyt lopetellaan mun kohdallani.
Lapussa lukee että viikolle 10. Mulla on lääkkeitä vielä neljäksi päiväksi ja sitten loppuu.
Silloin olisi 9+5. Klinikalta sanottiin ettei tarvi hakea enempää. Pelottaa vaan niin kovin lopettaa ne lääkkeet.
Mites Miruliini, kuinka kauan sä söit ja riittikö sulla lääkkeet.
Ennenhän niitä kuulemma syötiin viikolle 12. asti.

Hobelix, sulla on varmaan niin hyvä olo myös henkisesti, kun tietää että nyt on puhtaat paikat ja hyvä pohja vauvelille tai vauveleille :heart: :heart:

Ajatelkaa kuinka paljon henkisesti voimia vievää hommaa nää on. Stellallakin on tikkutarkkailu ja ressi sen kanssa ja meillä muilla on kaikilla eri vaiheissa hoidot ja jatkuvaa jännäämistä.
Osataankohan me oikein enää ollakkaan kun nämä hoidot on tuottanut tuloksensa. Odotan vain sitä kun joskus on taas normaali kierto ja vois vain nauttia elämästä.
 
Marilia, ihanaa! :heart: Onnea sinulle ja miehellesi kovasti!! :flower: :flower:

Hobe, mahtavaa kuulla sinusta ja että kaikki on sujunut hyvin. :heart: Vaikka tietysti hääjuhlat menikin vähän sivusuun... höh. Toivotaan, että vuoto lakkaa pian ja karvat kasvaa kiltisti omille paikoilleen. :p Samaa kyselen kuin Stella, eli mitä teillä on nyt tiedossa hoitosaralla? Luomuilua varmasti, mutta entä muutoin?

Stella, voi sinua muru, toi on tosi rasittavaa, kun saa repiä hermoja jo oviksenkin kanssa. Mutta kun ei myöskään vaan voi antaa olla.... :headwall: Tiedän tunteen. Ja oon miettinyt kanssa, että osaako sitä enää olla, kuten marli kirjoitti. Kun on tottunut koko ajan vahtaamaan, tarkkailemaan, seuraamaan, stressaamaan, pelkäämään, ajoittamaan, epäilemään, pettymään.... Ja jos yrittää itseään huijata, niin alitajuntaisesti toi prosessi rullaa kyllä ihan kiltisti itestään. :headwall:

Mulla oli tänään tosiaan ultra (Mirulla on mahoton muisti) ja mulla on nyt vähän hassu olo. En oikeen tiiä mitä ajattelen ja mitkä on fiilikset. Sinänsä kaikki oli kunnossa, eli munasarajat rauhalliset ja limis hyvännäköinen, joskin vois olla paksumpikin, ja lisättiin lääkeannosta. Siirto sovittiin ens torstaille, mikäli sulatus menee ok. Mutta silti, oma usko onnistumiseen on aika vähissä. Lääkäri oli myöhässä, mutta siitä huolimatta kysyi mun kuulumisia ja kun mainitsin, että töitä etsin, niin ilmeisesti huolestui mun jaksamisesta, sillä juteltiin myös työnhausta ja kaikesta siihen liittyvästi tosi pitkään ennen kuin mentiin itse asiaan. Lääkäri totesi, että sitten sulla on myös tää toinenkin projekti... Niin. Ja oisittepa tunteneet mun sykkeen, kun hän sanoi, että olet sitten vissiin käynyt netissä.... :eek: Pysyin (mielestäni) rauhallisena ja sanoin vaan, että ai miten niin.... ;) Olin siis jättänyt pyynnön kortisoneista ja muista "apukeinoista" ja sitten käytiin läpi niitä, ja hänen mielestään ne on ihan uskomusta vain eikä tutkimukset tue niiden vaikutuksia, enkä siis saanut kortisonia tähän siirtoon. Kuulemma sitten syksyllä jos uusi hoitokierros aloitetaan, niin sitten voidaan miettiä asiaa uudelleen. Ja niiden syönti pitää sitten aloittaa jo piikittelyvaiheessa kuulemma. Juteltiin myös pitkään mun allergioista ja atopiasta ja niiden merkityksestä, mutta silti vaan ei tullut sellaista oloa, että onnistuminen mitenkään ois edes lähellä... Kai tää on mun pään sisällä, eli en itse usko tähän. Teki lääkäri sitten mitä vaan. Lääkäri katsoi mun tiedot ja kilppariarvot ja siirtojen helppouden ja juteltiin myös siitä, kuinka kiireaikoina labrassa pakostikin alkiot joutuu odottamaan maljalla, ja se laskee onnistumisprosenttia kaikkien potilaiden kohdalta, jos siis osuu todellakin kiireviikko ja ylikuormitusta. Sitäkin toki seurataan ja hoitoja rajoitetaan, jottei ylikuormitusta tule. Lisäksi pakkset ja lämpökaapit ovat tilastoinnin alla, sillä aina joskus niissäkin on vikaa, josta sitten saattavat kärsiä kaikki ne, joilla hoito silloin menossa. Mutta mitään selitystä tällä mun tilanteelle ei tietenkään löytynyt. Ja oltiin molemmat sitä mieltä, ettei pitkästä viljelystä ole nyt näihin vikoihin alkioihin apua, sillä jos ne sitten osoittautuis ihan kelvottomiksi, niin mitä se auttais. Parempi siirtää ne silleen "sokkona" ja toivoa ihmettä.

Kaipa tosta mun tekstistä voi päätellä, että vähän luovutusmeininkiä täällä havaittavissa. Tällä hetkellä. :'( Ja taikauskoinen ja kieroutunut mieli saattaa ajatella, että kun luopuu toivosta, niin ehkä sitten kestää pettymykset paremmin ja ehkä silloin onnistuu, kun on kokonaan lopettanut siihen uskomisen. :ashamed:
 
Kurre, ymmärrän hyvin tyhjyyden tunteesi. Ehkä sitä olisi toivonut jotain selkeää uutta ratkaisua tähän tilanteeseen, mutta monissahan tapauksissa pelkkä toisto on se ratkaisu. (mm. Marlin plussa tuli ekan ivf:n 2.passista) Ihan hyvältä kuitenkin kuulostaa teidän keskustelu A:n kanssa ja se, että hän todella paneutui asiaasi, vaikkei suostunut nyt tältä istumalta kuvioita muuttamaan. Minut yllätti tuo klinikan kiireen vaikutus onnistumiseen. Näinhän se tietty on järjellä ajateltuna, mutta toisaalta ei tuollaista suostuisi hyväksymään.. toisaalta vielä vaikeampaa olisi hyväksyä, että hoitoja siirrettäisiin kuukaudella eteenpäin kiireen vuoksi. Ymmärrän fiiliksesi hyvin, mutta älä kuitenkaan luovuta vielä rakas pörröhäntä. Täällä on vahva tukijoukko, jolla on rutkasti luottoa ja uskoa teidän onnistumiseen :wave: :wave: :wave:

Hobskulle pikaista toipumista ja sitten ei muuta kuin moottorit hyrräämään. Nami voi kertoa lisää luomuihmeistä :)
 
Voi Kurre -pikkuinen! Mä olen niin odottanut, että sä kirjottelisit taas tänne noita pitkiä kirjoituksiasi ja oikein odotin, että sun ultrapäivän jälkeen varmaan saadaan kuulla mietteitä... No, nythän niitä tulikin. :hug: Huokaus. Se on niin hassua - nuo lääkärikäynnit siis. Joskus niiden jälkeen voisi lähes ottaa tanssiaskelia kadulla ja joskus taas on "selittämättömästä syystä" aika maansa myynyt ja toivoton, vaikka lääkäri olikin ihana ja ymmärtäväinen - ihan vain koska lääkäri ei rauhallisesti silmät itsevarmuutta loistaen ottanut kädestä kiinni ja lausunut maagisia sanoja: kyllä me sinut raskaaksi saadaan.

Jotenkin ymmärrän... Älä nyt enempää enää kuitenkaan murehdi kortisoni-hoidon tai muiden apukeinojen toistaiseksi unohtamisesta. Jollakin tasolla olen (ehkä hämmästyttävää mutta silti totta) tunneperäisesti sitä mieltä, että kaikkea ei ehkä tosiaan voi säätää optimaaliseksi näin ulkoa päin ja monista asioista ei ehkä ihan oikeasti ole hyötyä. Se on vaan niin monen ihmeellisen asian summa - kaiken valtavan määrän tietoa kerättyään sitä päivä päivältä vaan ihmettelee enemmän, miten sitä ihmiset ikinä tulee raskaaksi... Mielenkiintoista, että puhuitte muuten noista teknisistä fasiliteeteistä. Tottahan se on, tietysti. Jotenkin vain sitä ei halua ajatella yhtään. Että omat pienet avuttomat solut ja alkiot makaisivat yhdenkään hetken liikaa maljalla.

Pitkästä viljelystä vielä sen verran, että en mäkään tiedä myöskään haluanko itsekään enää, että sitä tehdään uudestaan. Mieluummin saman tien lapset pois sieltä maljoilta kiireen keskeltä äidin lämpimään massuun! Joten hyvä vain, että teette niin. Luulen, että syy siihen miksi mulla on tehty (PAS:sissa yön yli viljely päivää ennen ja sitten tuo viime IVF:n surullisen kuuluisa blastokokeilu), on liittynyt mun vähäisiin solumääriin vs. heppa-annokset hormoneja tilanteeseeni. N on siis halunnut nähdä, onko niissä soluissa/alkioissa näkynyt jakautumisvaiheessa jotakin fuulaa. Jos erityistä syytä taasen ei ole, niin miksi viljellä pitempään: tilastollisestihan tulokset ovat aivan yhtä hyviä 2-päivän viljelylläkin, ainakin tässä pinossa...

Miten sua nyt oikeasti lohduttaisi - en mä tiedä. Paitsi sanomalla, että onneksi tiedän (ja niin tiedät itsekin) että taas sitä kohta noustaan toivottomuudesta ja mennään täydellä toivolla eteenpäin. Mutta kyllähän nämä huonot päivät jättävät omat arpensa meihin ja iloitseminen ja toivominen on aina sellaista surun sävyttämää. Ja jotenkin haikeaa, koko ajan: tänäänkin iloitsin aamulla auringonsäteistä meren pinnalla ja kaasuttelin autolla vauhdikkaasti Siiri Nordinin tahtiin ja mietin liikennevaloissa: wau, mullahan on hetkellisesti hyvä olo...Ja sen jälkeen biisin loppuvaiheilla jo tajusin, että onpa tämäkin elämää! Että sitä nykyään kiinnittääkin huomionsa tollaisiin hetkiin ja joskus jopa (typeränä ) raportoi miehelle iltaisin, että "hei, olin tänään töissä ihan hyvällä tuulella". Olisihan se toki normaalimpaa, että kiinnittäisi huomiota ennemminkin päinvastaisiin tunnelmiin, eikä hetkellisiin iloisiin sydämensykkeisiin. Tällaista tämä vain on. Mutta hyvä ystävä: toivosta luopuminen ei näiden mustien hetkien käsittelemiseen auta. Päinvastoin, vain toivon avulla sitä selviää. Se on ehkä joskus kadoksissa ja tuntuu ystävänä epäluotettavalta, mutta se on sittenkin ihmeellisen voimakas kaveri. Kaveri, jonka avulla sitä jaksaa herätä aamuisin, keittää teetä ja lukea Hesarin (tai jonkun muun lehden), pestä hampaat, ajaa töihin ja lukea 2+:n kuulumiset. Ja ainoa kaveri, joka suostuu kanssamme väsymättä laskemaan kalenterista aina vain uudelle kuukauden nimelle ja vuosiluvulle milloin olisi laskettu aika, milloin kertoisin äidille, milloin kavereille ja milloin töissä.

Mä olen laittanut tohon screenin yläpuolelle seinätaululle post-it lapun, jossa lukee ihan vaan lyijärillä HOPE. Näen sen väkisinkin aina usein ja muistan silloin, että se tahtoo sanoa, että kyllä tämä tästä. Että nyt vaan jaksat toivoa. Silloinkin kun on silmät kyynelissä kesken netisä surffaamisen. Ja erityisesti silloin kun muistaa, miten mies näytti tosi tuskastuneelta aamulla kun totesin vessasta tikkurumban jälkeen tullessani, että "joo ei nyt vieläkään näy ovista mut täytyy tämä viikko nyt kuitenkin hyödyntää niin hyvin kuin pystyy" johon hän sitten vastaamaan katsomatta silmiin "ai täytyy...kyllä noi sun sanavalinnat on sitten osuvia".

Huomenna keräät voimia, hymyilet jo vähän peilikuvallesi ja torstaina olet valmis taas toivomaan ja uskomaan, ktt. Se kun on sillä lailla, että sinun pikkuiset alkiosi tarvitsevat sinua - ja minä ja moni muu tarvitsemme sinua täällä.

Ja vielä sellainen juttu, että vaikka se Toivo on meidän paras kaveri tässä tilanteessa niin pömppikset on heti sen jälkeen tokaksi parhaita. Ja kuten mulle täällä on niin monesti sanottu: mehän noustaan kuin kippimukit.

Ja vielä yksi ajatus: ei kai sen parempaa kylvömaata olekaan kuin omilla kyynelillä kostutettu.

Halauksin,
Stella
 
Ajattelin piipahtaa täällä välillä, kun kerrottavaa itelläkin.

Eka KURRELLE :hug: Hatunnnosto, että jaksat mielestäni hyvin sitkeästi taistella. Ihme olisi, jos aiemmat epäonnistumiset ei jollain tavoin kummittelisi takaraivossa. Toivon sulle KOVASTI hyvää onnea. :heart:

Mulla hcg oli vihdoin laskenut. Oli enää 8, joten jatkossa ei tarvi käydä tarkistuttamassa sitä. Sit mulla alkoi viime pe MENKAT!! (viimeksi ilman lääkkeitä tullut 7/07), eli tänään kp5. Kävin tänään labrassakin otatuttamassa verikokeen kromosomitesteihin.
Meille oli alustavasti suunniteltu 3.ivf syksylle, mutta repäisin tänään sen verran, että se siirrettiin tammikuulle ja se tuntuu hyvältä. (Lääkkeet pääsen hakemaan joulukuussa lääkekaton takia.)
Silloin täältä onkin varmaan jo kaikki tutut tyypit hoitelemassa masujaan ja vauvojaan. Kiitos kaikille tukijoukoille, jotka kuuluitte tärkeinä tyyppeinä elämääni sen kaikkein vaikeimpina hetkinä. Kullatut säröt kesäauringossa kiiltäköön...
:wave:
Ulpu
 
Ulpulle halaus! Onneksi olkoon menkoista! Joskus sitä niistäkin voi riemuita! Ja minusta tuo tammikuulle siirto kuulostaa hyvältä, hyvä että repäisit. Ihminen loppujen lopuksi tietää, mitä sen täytyy tehdä. Yleensä myös tietää vastauksen ns. avoimiin kysymyksiin. Eli hyvin tehty, luota itseesi. Ymmärrän sua myös täysin: en voisi kuvitellakaan itse tällä hetkellä IVF:ää, ehkä siksi, etten kestäisi sen aiheuttamaa pettymystä. Pikkuhiljaa kasailen itseäni ensin kokoon, tarpeeksi vahvaksi kestämään sen ryöpytyksen sitten, kun on sen aika... Ja samoin - tiedän jo, että aina kun ne kiiltää, olet mielessä.

:wave:
 
Oi mikä romaanillinen tekstiä ja miten ihanan koskettavia... Kyllä, muistetaan pitää Toivo mukana, mehän ollaan pömppiskippimukeja! Täällä taas junassa, onneksi kotimatkalla jo.

Kurre, hyvin sullekin käy vielä. Ihan niinkuin meille muillekin. Stellakin bongaan ennemmin tai myöhemmin superoviksen. Maata ei aleta myymään. Eikä aleta stressaamaan lämpökaappeja ja viljelyolosuhteita (kääk, se vielä puuttuiskin). Varsinkin kun kesä ja kasvikset, juurekset ja taimet itää parhaiten. Jos ei kesällä muuta kasvatella, niin voimia, henkisiä ainakin. Nautitaan auringosta, lämmöstä, ystävistä, läheisistä ja erityisesti ikiomasta siipasta. Se on sitä oikeaa elämää. Kesän aikana Hoben mustelmat paranee kohti hoitoja (muista harjoitella Namin malliin), Mirulta häviää lentsut, Marlin maukat lopettaa jekuttelun ja keskittyy kasvamiseen, jne. Nyt ei aleta ollenkaan synkistelemään. Vaavin odotus ja hoidot on iso osa meidän elämää, mutta se ei saa synkistää pääasiaa: elämistä. Syksy tulee ja hoitoja jatketaan. Hienoa Ulpu, että sulla tosiaan alkoivat menkat ihan itsellään! Ja loistavaa, että olette päättäneet uuden hoidon alkamisesta - vasta kun olette mielestänne siihen valmiit. Ja te lukuisat raskautuneet, nyt vaan opettelette oikeasti nauttimaan tunteesta! =)

Mulla oli aamusta iltapäivän puolelle hienoista menkkamaista jomotusta - ehkä se oli sitä - tai sit se oli joku suolistovaiva vaan...

:wave:
 
Kiitos kaikki ihanaiset sympatiasta, välittämisestä ja tuestanne! :heart: :hug:

Stellaseni, mä itken täällä sun tekstin jälkeen. Jo toista kertaa. Ja täysillä. Enkä itke ollenkaan surusta enkä edes siitä, etten uskoisi omaan onnistumiseen, vaan siksi, etten tällä hetkellä tiedä mitään hienompaa kuin se aito, oikea välittäminen ja ymmärrys. Se, että joku pystyy selkeästi astumaan toisen saappaisiin. :heart: Kuinka voikaan tuntua niin siltä, ettei todellakaan ole yksin ajatustensa kanssa, vaan yhdessä kannetaan sitä meille annettua taakkaa. :hug: :hug:

Ja mä tiedän myöskin, että tästä noustaan vaikka ehkä jo huomenna ja usko ja toivo palautuu ja kippimuki on taas tanakasti pystyssä pienen kylkimyyryn jälkeen. =) Kirjoitit Stella taas niin hienosti monista, monista asioista, etten tiedä mistä päästä aloittaa vastaamisen. Mulla on ollut aivan samat ajatukset viime viikolla siitä, että tulee hetkiä, jolloin tekis mieli soittaa miehelle ja sanoa, että olen tosi iloisella mielellä ja vaan hymyilen kaikille kauniille asioille. Olen ollut tänään onnellinen ja nauranutkin monta kertaa. Voi herran jestas, eihän noiden juttujen pitäis olla mitään raportoinnin arvoisia! Ja olenkin jättänyt tekemättä niistä liian isoa numeroa, ettei miesparka ole liian huolissaan. :p

Hope. :heart: Ehkä meidän muidenkin pitäisi kehittää joku asia muistuttamaan siitä toivosta, että olisi joku juttu, joka auttaisi silloin, kun toivo on eniten hukassa. Vaikka sitten joku pehmolelu taikka avaimenperä tai mikä vaan, jota voisi puristaa, kun tuntuu, ettei muuten enää itse jaksa. Tai vaikka kummilapsen valokuva, jossa sellainen pieni ihme hymyilee kirkkailla silmillään. :heart: Yksi lyhytkin vilkaisu riittää....

Ja yhdyn täysin myös tuohon, ettei omilla kyynelillä kostutettua maata taikka polkua parempaa reittiä olekaan kulkea. Kummasti niistä kyyneleistäkin saa sitä voimaa. :heart:

Ulpu, tuntuu todella hyvältä teidän puolesta, sillä meidän pitää tehdä juuri siltä, kuin itsestä tuntuu. Ja uskon, että lisäaika tekee hyvää sinulle, miehellesi ja niille tuleville pienille ihmisille, jotka ovat siellä teitä odottamassa. :flower: :hug: Ja hienoa toimintaa, eli onnittelut menkoista. Elimistö selkeästi on palautumassa ja koska se Toivo täällä kovasti liikkuu, niin eihän sitä koskaan tiedä mitä se kesä meistä kullekin tuo tullessaan. =) Annamme niiden kultaisten säröjen sekä silloin tällöin myös kyynelten loistaa kilpaa auringon kanssa. Ja meidän Auriksen positiivisuuden siivittämänä.

Jaahas, mä olen viime päivinä ollut vähän hiljainen enkä juurikaan kirjoitellut, mutta se varmaan ennakoi tätä matalaliitoa, mutta onneks täältä on vaan tie ylöspäin. :p Nyt pitäis mennä kuivaamaan loputkin näistä onnenkyyneleistä ja mennä tekemään rakkaalle miehelle synttäri-illallista. Järjestin kullalleni lahjaksi kokovartalohieronnan ja sieltä se kohta tuleekin, joten lopettelen tältä erää, mutta palaan asiaan piakkoin. Ja lupaan tulla takaisin pörröisenä ja taisteluntahtoisena. En ehkä edes niinkään itseni vuoksi, vaan teidän aivan uskomattomien ihmisten takia. Olette vaan niin upeita ja hienoja ihmisiä!! :hug:
 
Tiistai 3.6 :wave:

Dreamer-88................clomit+menopur.................kp29/30/ktt7
mmm.........................inssi....................................kp25/27-31/ktt
Ukkovalta..................Pupuilua..............................kp25/33/ktt
Merikeiju.....................2.ivf (lyhyt).........................kp22/-/vko26
Auringokukka.............pas.....................................kp18/-/ktt5
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp17/28/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp14/27/elo
Soraya.......................2.ivf...................................kp16/28-31/vko24
Kurreliini....................pas...................................kp12/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI.................................kp9/29-31/ktt
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp5/-/tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp3/30-32/elo
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/kt t
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä

Testailijat :p
Dreamer-88 - La 7.6
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+0) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv9+1) :D
Krisseli79 :D (laskettu 12.1)
Sahranami :D
Meikku :D - ultra 12.6
 
On se hyvä etten aiemmin ole voinut lueskelle juttujanne - olis tikit ratkennut ja maha ollut tosi kipea nauramisesta. annyyyyy - kunhan vuoto loppuu - näyttää lääke auttavan tällähetkellä. Piti ihan tehda muistiinpanoja, että muistaa sanoa mitä haluaa ja kenelle.

Marli - Ihanaa etta sä olet kunnossa ja sun teräskaksoset. Jos ne tosta kaikesta selvisi niin ei sitten mistään. Taitavat olla aitoja sisu-suomalaisia.
Auringo - rentoutumista ja rauhaa sulle, sellaisia kissssssssan päiviä....
Dreamer-88 - :hug: :hug: :hug: Toivottavasti saatte työstettyä risut pois kopasta ja lyödätte sen taas mitä oli siinä teidän rakkaudessa se tärkein. :flower:
Miru - Ihana lukea pikkusista. Kerro heille terveisiä täältä ulkomaailmasta ja kuinka ihania heidän touhuistaan on lukea.
Ulpu - Todella rohkea ja upean vedon teit. :hug: Kunnioitan kovasti päätöstäsi.
Kurre - :hug:
 
Tikkihobe :D Jahka jaksat, korjaa mun raskauden vahvistumispäiväksi La 14.6.

Kurre olitpa erittäin sopivan lahjan hankkinut miehellesi. Luulen, että meidän kaikkien rakkaat olisivat samanlaisen hemmottelun ansainneet. (Ja me kans... ) Joten eiköhän hellitä kesällä itseämme ja erityisesti rakkaita miehiämme!

Mun rakas mussukka tuli mua vastaan junalle ja käveltiin jokirantaan pizzalle. Tiskillä tilausta tehdessämme kysyin "huomaamattomasti" löytyykö valikoimista alkoholitonta olutta. Tyttöhän sit huusi toiseen päähän tiskiä täysillä: onko meillä ALKOHOLITONTA olutta...?!".... Oli niillä... :p

:hug: Kaikille
 
Ovis bongattu tänä aamuna 6.50 - - - jippiaijee! Kiitos Auris superoviksen paikalletoivomisesta! Joooooo....Kun nyt ei ole vähään aikaan näkynyt mitään muita kaksia viivoja, niin voitte uskoa, että aamun uutinen toi hymyn huulille! Ja ei muuta kuin "annyy" :D

Kurre: ihanaa, että saatiin sut jo pörhentämään häntääsi ja paremmalle tuulelle - sieltä se Toivo-kaveri alkaa taas nostaa päätään...Joo, taidan olla kyllä selkeästi parempi tässä muiden kuin itseni tsemppaamisessa :ashamed: Piti vielä munkin kehua, että yllätys miehellesi todellakin kuulosti aivan ihanalta! Pitäisi niin tehdä kyllä samoja hellimisjuttuja joskus itselleenkin, kaiken tämän keskellä. Olen aina ollut sitä mieltä, että hieronta on todellakin sallittu huume!

Hobsuli: Ehkä mulle voisi siis sittenkin toistaiseksi päivittää, että "pupuilua" ja laita kp:ksi kuitenkin vasta 15 tänään :) Mä siis lähden N:n kelkkaan ja epäilen kiertoni alkaneen sittenkin vasta 2 pv myöhemmin, varsinkin kun ovis näyttää tulevan vasta nyt. Se oli sen tädin saapumisen kanssa sellasta arpomista lapan jälkeen, koska vuosin käytännössä joka päivä vähäsen aina menkkojen loppumiseen asti.

Auris: Vai ALKOHOLITONTA... B) Nooh, onneksi olit miehen etkä koko duuniporukkasi kanssa liikkeellä...

Aurinkopäivää kaikille!
 
Hobe, pidähän siellä tikit kuosissa vielä toistaiseksi, joohan? ;) Kaikista ihan kaheleista jutuistamme huolimatta. Meilläkin on muuten kesä täällä ja jopa hellettä luvassa tällä viikolla, joten ei voi valittaa mistään enää. Millasissa lämmöissä sä oot siellä saanut leikkaushaavoja parennella muuten..?

Stella, aivan mahtavaa!! :D Sen HOPE-lapun tilalle vois ehkä ajatella sellasta kahden viivan testitikkua siihen näytön yläpuolelle, ihan sama mikä testi, vaikka sitten allergiatesti, mutta kunhan on se kaks viivaa! :LOL: Onko meinaan mitään parempaa olemassa..? :p Nyt sitten annatte mennä kesän kunniaksi eikä varmaan ihan hirmusti tarvi toistella sitä annyytä, eihän? ;)

Auris, joo, hemmottelu sallittu ja jopa lääkärin määräämää, niin meille kuin miehillekin! :D Mä hoidan sitä pääasiassa vyöhyketerapiassa, mutta siis kaikki hieronnat ja hoidot on ihan ehdottoman ihania. Nyt oon ajatellut kokeilevani muuten akupunktiota, onks kukaan käynyt? Onko kokemuksia? Tai suositeltavia hoitopaikkoja, kun itse en akupunktiosta tiedä yhtikäs mitään ja ei huvittais mennä testailemaan neulatyynynä olemista ihan mihin vaan...

Upean kesäistä päivää kaikille! B) Mä lähden nyt fillaroimaan ja fiilistelemään kesäjuttuja. Mansikoita, rommirusinajätskiä, torikahveja, ruohon tuoksua, lämmintä kesätuulta ja tota ihkua aurinkoa!!
 
Aaltoliikettä Stellalle! Hyvä tyttö! Ja nyt eikun toimintaa!

Kurre räjähdin nauruun täällä työhuoneessani, kun luin sun kaksiviivaisesta...allergiatestistäsi... :LOL: Pakko mainita, että mä olen siitä(kin) erikoinen elävä, että olen keväisin sika-allerginen ihan kaikille siitepölyille, riittää kun niistä puhutaan. Nyt se on jo menossa ohi. Mutta arvatkaas kun niitä testataan talvella - yhtään kertaa en ole testeissä ollut allerginen millekään... Eli (sekin) testi näyttää aina vaan negaa ;)

Kurresta mallia ja kesästä nauttimaan! Jos ei ihan kesken (työ )päivää, niin heti sen jälkeen, mars!
 

Yhteistyössä