Pömppömahaiset plussaajat!!

Oih... Kiitos Auris, täällä mietin kyllä teille omaakin viestiä, rakkaat! Malttakaa.

Kurren hierontahommasta innostuneena kävin tänään hakemassa kaupasta hajusteetonta hierontaöljyä meille kotiin. Katsoin tuota etikettiä nyt, että eihän oo mitään vaarallisia aineita ja huomasin, että tän yhden latinalaisen sananhan mä tunnenkin. Valmistusaineissa mukana on ystävämme Helianthus annuus... (Moderni lausunta "annyyys" :LOL: )
 
:LOL: aivan kipeetä :LOL: Itse asiassa, mä luulen, että jos siinä hierontapullon kyljessä lukis ihan vaan että "annyy" niin se tekis kyllä kauppansa ihan hullun hyvin mutta kieltämättä niitä ehkä näkis vaan Sellaisissa kaupoissa, joissa harvemmin tulee asioitua :saint:

Naminami: heti tänne muotoilemaan kuulumiset - mulla on sellainen nettisääntö (josta oikeesti aion pitää kiinni kun mistään muusta en näemmä pysty :headwall: ) että siellä ihanien odottajien puolella en käy edes visiitillä rakkaitten ex-piinakavereiden kuulumisia tsekkailamessa ennen kuin on hyviä uutisia itsellänikin...
 
No niin, heippa rakkaat!

Olen viettänyt hiljaiseloa taustalla vähän aikaa. Pelko pepussa, kun mitään konkreettistä ei vielä tiedä ja niin edespäin. Ei loppunut plussaan piina, ei. No maanantaina tuli sitten oikein säikytysten säikytys, kirkasta verta ryöpsähti housuihin ihan reippaasti ja siitäkös sitten paniikin sai kehitettyä, vaikka tiedossa on, että joskus noita tapahtuu ihan normiraskaudessakin. No, syöksyin saman tien kotiin ja oon pysynyt lähestulkoon liikkumatta sängyssä pari päivää. Vuoto onneksi loppui. Saman tien varattiin sitten aika varhaisultraan tälle päivälle, vaikka tarkoitus oli ollut mennä vasta myöhemmin. Pakko tietää onko siellä (enää ) ketään.

No nyt lääkärikäynti takana. Päädyin menemään omalle lääkärilleni, vaikka piti pari päivää odottaa. Olisi ollut liian kova paikka kohdata totuus jonkun vieraan edessä ja ensin selitellä kaikki taustat ja käänteet, jotka raskauden alkuun liittyy. Odotushuoneessa jouduin vielä vetäisemään pienet hermoitkut. Onneksi mies oli mukana - on kyllä sellainen peruskallio, vaikka varmasti itseäänkin jännitti.

Mutta asiaan: vuodosta ei näkynyt enää merkkiäkään, ei tiennyt lääkäri mistä oli ollut peräisin, mutta sanoi, että ovat yleisiä raskausaikana. Ultralla löytyi sikiöpussi, ruskuaispussi ja harmaa otus 5,8mm ja kyllä siinä meidän kaikkien kolmen mielestä joku pieni väpätyskin näkyi. Sydän vissiin. Eli kaikki kai niin hyvin kuin tässä aikaisessa vaiheessa (6+1) voi toivoa. Helpotus! Mutta tarina jatkuu: vähän sivummasta löytyi yllättäen toinen sikiöpussi, jonka sisällä ruskuaispussi ja harmaa otus, jolla silläkin yksi pikseli värisi siinä ruudulla. Tämän tyypin mitat 5,0mm mutta oli vähän hankalassa paikassa eli ei pystynyt täysin hyvin mittaamaan. Alfa ja Beta siis, yhdellä luomuiskulla. Tämä ei vain voi olla totta!!!!!!! Seuraava ultra on vajaan kahden viikon päästä eli 16. päivä. Silloin pitäisi näkyä jo "jotain mielenkiintoisempaakin" ja sydänhommatkin selvästi. Vaikutti lääkärikin kovin ilahtuneelta tilanteesta, vaikka sanoikin vinosti, että tästä tärpistä ei voi kyllä kovin paljon kredittiä ottaa itselleen. (Tai syytä tämän riskiraskauden aiheuttamisesta...)

Kaksosista: tervetulleita ovat totta kai. Niistä ei tiedä ovatko eri- vai samanmunaisia, kun olivat kuitenkin omissa pusseissaan. Miehen äidillä on tosin identtinen kaksossisko, joten jotain geneettistä saattaa olla. Täytyy perehtyä tarkemmin tuohon, että miten nämä nyt periytyykään. Mun puolen suvussa ei ole kaksosia.

Että sellasta omaa napaa. Nyt kun tämä on pois alta, niin voin keskittyä teidän ystävien juttuihin. Ihanaa, että olette olemassa. On tässä vaan ollut vanne hiukka kireällä tuossa otsan kohdalla kaikessa pyörityksessä, että jotenkin ei välillä pysty sanomaan mitään. Josko nyt aukeaisi... :heart:
 
Auris-ihana nainen..Mä olin jo tässä miettimässä, et kylhän se ehkä olis kuitenkin mielekkäämmin joku tommonen "LTT" (luomutärppiä toivoessa) mut toisaalta, kieltämättä, ktt yhdistettynä luomukiertoon on jotenkin sopivasti täynnä suurta kaiken voittavaa Toivoa...Katellaan nyt, jotenkin olin vähän aatellut, et ite en ehkä lähtis tohon päivien laskemiseen tällä kertaa ollenkaan, olisin vaan kuin pellossa ja suunnilleen vaan sitten tädin myöhästyttyä alkaisin testailemaan...Jepjep, näinhän se epäilemättä meneekin :saint:

Anyways, Nami-darling, nyt mun täytyy lähteä päivystämästä, näen sun kuulumiset sit myöhemmin. Mut IHANAA että jotain ihanaa kerrottavaa sulla on. Olen niin niin onnellinen sun puolesta!
 
Keskiviikko 4.6 :wave:

Dreamer-88................clomit+menopur.................kp30/30/ktt8
Auringokukka.............pas.....................................kp19/-/ktt6
mmm.........................inssi....................................kp26/27-31/ktt
Ukkovalta..................Pupuilua..............................kp26/33/ktt
Merikeiju.....................2.ivf (lyhyt).........................kp23/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp18/28/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp15/27/elo
Soraya.......................2.ivf...................................kp17/28-31/vko24
Kurreliini....................pas...................................kp13/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI.................................kp10/29-31/ktt
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp6/- /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp4/30-32/elo
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/kt t
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä

Testailijat :p
Dreamer-88 - La 7.6
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+1) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv9+2) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + ALfa & Beta (rv6+1):D
Meikku :D - ultra 12.6
 
Namimami, mun piti tulla just kyselemään, että millon sulla oli ultra ja herranjestas sentään!!!!! :heart: :heart: :D :D Uskomatonta! Mahtavaa! :heart: Ja Stella, kyllä se on KAKSI HAIKARAA NÄHTY!

Ja siis mulla kiehui just raperperikiisselit hellalle tuolla keittiössä kun oli pakko jäädä lukemaan sun kuulumiset ihan tältä istumalta.. Eipä haittaa!!!!
 
Kun tulin tänne taas, ihan vaan lukemaan Namin uutiset vielä kerran uudestaan, silmäni sattuivat taas kerran tämän kohta 2000 viestin pinon etusivulle. Ja kuulkaa siskot, vaikka onkin selvää että ihminen tarvitsee kontaktia kasvokkain eikä virtuaalimaailma ikinä voi sitä korvata, niin ihan sama: silmiini tulvi kyyneleiden lisäksi nauru ja ilo ja riemu ja kaikki hyvä yhtäaikaa kun näin samalla sivulla Mirun aloitusviestin ja siinä alla vielä sitten muiden ihanaisten joukossa päivän ihanimmat uutiset tuoneen Naminkin!

Ihan vaan tiedoksi, että tänään nimipäiväänsä viettää TOIVO. Ja ettei tämä yhdestä päivästä olis kiinni (vaikka se joskus siltä tuntuukin) niin huomenna on sitten torstai.

Joo, siis Kurre, oikeassahan sä olit: KAKSI HAIKARAA nähty. En panisi pahakseni, jos niitä vielä näkyisi taivaalla kaartelemassa enemmänkin
:heart: :heart:
 
Voi Nami, aivan mielettömän ihania uutisia toit!!! :heart: :heart: Onnea onnea onnea!! :flower: On tää elämä uskomatonta, jotain noin mahtavaa voi tapahtua ihan yllättäen, wau...!!!

(.) Huomenna sit toinen ultra, toivotaan että pienemmätkin rakkulat olis lähteny kasvamaan. Maanantaina kun näkyi vain neljä follia, oikealla 13mm ja 8mm + muutamia 6mm. Vasemmalla erottui 9mm ja 10mm. Huomenna ehkä kuulen sit punktiopäivänkin, ens viikolla se on mut päivästä en vielä tiedä. Käyn ultrat täällä kotipaikkakunnalla kun klinikalle on melki 200km matkaa, niin joudun soittamaan klinikalle ultran tulokset että kuulen jatkosuunnitelmat. Hui, hirveen nopeesti tää hoito menee tällä lyhyellä kaavalla! Ei huomaakaan kun kohta taas kalastellaan muniksia :eek: :)
 
mmm
Voi Nami ihanaa, mahtavaa, upeeta, uskomatonta, makeeta, loistavaa......sanat eivät yksinkertaisesti riitä kertomaan onnittelujen määrää :D Tupla-onnittelut teille molemmille.

Onnea Marili tässä pinossa plussat vaan ropisee :)

Hobe tervetulemast takaisin. Nyt siis puhdas moottori, joten luomu-ihmeet kehiin. Niitä on tässä pinossa myös nähty ja tuplana.

Kurre :hug: Ei anneta masennukselle valtaa, eihän? Ja niin kauan kun on elämää on myös toivoa ja mahdollisuuksia. Ja onhan se kumma ellei nykylääketieteellä paria vauvaa saada aikaiseksi. Mutta väliin usko tuppaa loppumaan ja hirvittää, sehän on tuttua meille kaikille. Ja kuulehan, tää epävarmuus jatkuu sittekin kun on asukas masuun saatu, niinkuin huomaamme rakkaista kanssa sisarista :D

Kamillalle onnea huomiseen ultraan :heart:

Stella uskomattoman syvällisiä asioita kirjoittelet, niitä ilo lukea. Kiitos niistä :flower:

).( Tänään kp2 Näytti olevan lyhyt kierto, kun ei ole ollut hormooneja pelissä. Nyt sitten tilanne on se, et sitä 4. inssiä ei tehdäkkään, sattuu nimittäin juhannusviikolle ja lääkäreitä vain yksi paikalla ja tehdään vain kiireelliset toimenpiteet. Eli aika lääkärille lähetettä varten on siis 20.08.08 ja sitten n. kuukauden kuluttua Väestöliittoon ja ivf:ää kohti. APUA! Me ollaan julkisella ja täällä on tapana, et molemmat tulee lääkärin juttusille ja käydään läpi tulevaa ja otetaan jotain labroja vielä. Tosin tuntuu kyllä turhalta, koska ymmärtänyt olen, että Väestöliitossa eka käynnillä käydään läpi samoja asioita. No käytäntö on käytäntö ja pääasia on, et homma etenee ja se, että kesä ilman lisähormooneja on ihanaa!!!!! Jospa sais tuota ihkua turvotusta vähemmälle :kieh: Saa nyt nauttia kesäjuomista ja muista mahdollisista menoista. Eikä tartte miettiä kiertoa, eikä lääkärillä käyntejä. ajattelimpa jopa olla tilaamatta ovistestejäkään :whistle: ainakin yritän olla tilaamatta ja touhuta ihan silloinko huvittaa ja ilman lisäpaineita. No se oliskin varsinainen saavutus :LOL:

Nautitaan auringosta ja lämmöstä. Sitä tuntuu nyt juuri riittävän :heart:

mmm
 
Keskiviikko 4.6

Dreamer-88................clomit+menopur.................kp30/30/ktt8
Auringokukka.............pas.....................................kp19/-/ktt 6
mmm.........................inssi....................................kp26/2 7-31/ktt
Ukkovalta..................Pupuilua..............................kp26/33/kt t
Merikeiju.....................2.ivf (lyhyt).........................kp23/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp18/28/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp15/27/e lo
Soraya.......................2.ivf...................................kp17/2 8-31/vko24
Kurreliini....................pas...................................kp13/-/ siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI.................................kp10/2 9-31/ktt
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp6/- /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp4/30-32/elo
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/kt t
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä

Testailijat
Dreamer-88 - La 7.6
Auringokukka - La 14.6

Plussanneet
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+1)
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv9+3)
Krisseli79 (laskettu 12.1)
Sahranami + ALfa & Beta (rv6+1)
Meikku - ultra 12.6
 
Onnistuinpas. Oli pakko yrittää korjata ku eilen sähläsin ja pyysin jotain korjaamaan ton mun tilanteen, mutta kun olin vapaapäivällä eilen, niin en tajunnut et sekin on yksi päivä.

Aivan niin hienoa Sahranami, on se ihme juttu.
Siinä on joku juttu , että kuudennella viikolla saattaa olla jotain vuotoa.
Selasin silloin yhdessä vaiheessa näitä juttuja ja huomasin, että aika monella oli ja juuri kuudennella viikolla.

Oltiin tänään mieheni kanssa syömässä ravintolassa, olin taas aivan naatti, kun vhidoin päästiin kotiin.
Mä olen kuulkaa nähny haikaria ihan pilvin pimein ja ne ovat tulossa joka suuntaan :heart:
Stellalle ihan törkeenä onnitteluja, tästä se lähtee... Annyyyy :LOL:
 
Rohkaistun tervehtimään teitä Pömppikset! :wave:

Olen taustaillut jo kauemmin kuin (hedelmöityshoito)laki sallii!
Liittyisinkin mieluusti valiojoukkoonne, jos uusien tulokkaiden kiintiö ei ole vielä täynnä?
Ja kun ei ole vielä sitä tunikaakaan. ..

Lyhyesti oman navan kautta eli lapsettomuutta tällä pariskunnalla reilut kolme vuotta, johon mahtuu kaksi keskenmenoa, rv 12 ja rv 5. Sekä viisi clomikierrosta. Nyt lähete Naikkarille mennyt ja eka aika syyskuulla. Mahdollinen koeputkitus pelottaa paaaljoooon, mutta juuri teidän kirjoituksia lukeneena alan uskoa, että kenties senkin seikkailun voi kestää. (Kai täältä saa tilata tukihenkilön iskemään piikin nahkaan, jos on tarvis??) :kieh:

Ihmeellisiä asioita on tässäkin pinossa nähty (kuten Namin legendaarisen upea raskautuminen). Toivotaan kuitenkin meille kaikille (mutta etenkin teille jo pidemmän aikaa jengissä viihtyneille!!!!), että koittaisi pian aika lähteä suunnistamaan tuonne odottavien puolelle. Ja jos ei koita pian se aika, toivottelen muutoin uskomattoman upeaa kesää .

:heart: -terveisin Adeliini
 
Nami! Siis niin käsittämättömän ihanaa! Olen aivan sanaton... :heart: :heart:

Tervetuloa, Adeliini!

Pelot on täysin ymmärrettäviä, mutta kyllä näistä hoidoista selviää. Piikittelyynkin tottuu joten kuten. Minä haluan pistää itseäni ehdottomasti itse! Mieheni on tarjoutunut siihen, mutta en halua, että toinen amatööri tuikkii minua... :D


(.) Tänään tsekataan munikset, alkuviikosta niitä näkyi 5-6 molemmin puolin, kooltaan ysi millisiä. Tilanne on siis tuplaten parempi, kuin edellisellä muniskasvatus kerralla! Punktio osuu maanantaille tai tiistaille. Vaikka takana on jo jonkin verran piikitys kokemusta, niin eilen tapahtui sellaista mitä ei ennen ole. Nestettä alkoi valua vatsanahkaa pitkin Gonal-kynää painaessa. En nähnyt, mistä kohtaa se tuli, pistoreiästä vai piikin juuresta. Annoskoko on 225, enkä tiennyt, paljonko nyt meni ohi. :/ Pistin siis perään vielä annoskoon 75, toivottavasti ei ole haittaa...

Hups, listaan on tullut kohdalleni takaisin 2.ivf. Siis ensimmäinen icsi on tulossa ja siirtoon johtaneita koeputkihedelmöityksiä ei ole takana.
 
Nami, kun ostatte niitä rattaita/vaunuja, niin ottakaa kahet erilliset, niin mä voin sitten tulla sun seuraks juoksuttamaan sitä toista pientä ihmistä - kun eiks me vähän sovittu juoksulenkille menosta sitten rattaiden kanssa... ;)

mmm, masennus selätetty. =) Musta kyl vähän tuntuu, ettei lääketiede tätä hommaa osaa, mutta kotona osataan! :D Ja mä kadehdin sun täydellistä asennetta kesää ja tulevia hoitoja kohtaan. B) Etkä nyt siis tilaa mitään testejä (paitsi ehkä allergia...) vaan oot nyt ihanainen kesänainen nyt täysillä. Annetaan turvotuksen laskea ja nautitaan olosta!

Soraya, sulla punktio lähestyy hurjaa vauhtia! =) Tsemppiä hurjasti ja hyvältä vaikuttaa! Auringolla varmaan roolinsa tässäkin! B)

Auris, mä lainaan katos sulle niitä plussatestejä, jos on tarvis. Allergiasaralla niitä löytyy. :LOL:

Kamilla, lyhyt kaava menee tositosi nopeesti, muistan itsekin kuinka se välillä oikeen hirvitti. Ja sullakin siis punktio ens viikolla, hienoa! :flower: Pidän täällä peukut tanassa jotta saadaan muutama lisäfolli kirimään sinne nykyisten rinnalle! =)

Ade, olet mitä tervetullein mukaan remmiin!! =) Kiintiö ei täyty ikuna, sillä pömppisenergia ei katsos lopu. Tosin tunikan hankkimista suosittelen kyllä aika pian. ;) Olen myös taustaillut tuolla toisessa ketjussa ja on tosi ihanaa saada sut tänne mukaan kirjoittelemaan. Kun meidän täytyy tosiaan kohta potkia noita tuplia odottavia äitejä pois muihin pinoihin, ettei mee linjat tukkoon valtaisista hcg-määrästä. :LOL: Ei vaan, se oli vitsi. Ei täältä kukaan saa minnee mennä. Ade, äläkä suotta pelkää ivf:ää, se on ihan helppo nakki. Pieni alkujännitys kuuluu asiaan ja se kasvattaa folleja yllättävän tehokkaasti. :p Ja voin tulla tosiaan vaikka pistämään, jos siltä tuntuu, eli apua tarjolla ehdottomasti.

Aurinkoenergiaa pömppiksille! B)
 
Huomenta kullanmurut!!

Miten saatoinkoin viettää eilisen poissa palstalta...täällähän tapahtuu :LOL:

Namille onnea vielä tännekin - aivan ihana uutinen. Kyllä se masu sieltä alkaa kuule kasvaa, voit olla varma siitä. Ja muistanko oikein, että Auris näki taannoin unen, jossa sulla oli ne kaksoset mukana siellä meidän etelänmatkalla??? Oireet ei välttämättä tuosta niin hirveiksi tulekaan muuttumaan, mullakin oli tosi lievät ja työkaverilla, joka kaksoset pyöräytti mua ennen, ei paljon mitään lievää kuvotusta lukuunottamatta.

Ade, olipa ihanaa lukea nimesi täällä.. Kiva, että päätit liittyä tähän uskomattoman ihanaan ja tsemppaavaan porukkaan. :heart:

mmm, nyt vain nauttimaan kesästä kaikkine virvoikkeineen. Heti kesän jälkeen alkaa tapahtua, sävelet on selvät ja mistään ei tarvitse kantaa huolta hoitojen suhteen juuri nyt. Ja juhannuksena kuule voi teilläkin olla edessä se kuuluisa luomuihme...juhannusyön taikaa ;)

Nyt pitää jatkaa töitä, tämä eika ennen juhannusta on mun työssä ihan tolkuttoman kiireistä. No, meneepähän aika nopeasti!

Hobe, mulla on nyt menossa 11+3, vaikka mieluusti olisinkin jo pidemmällä =)
 
Huomenta!

Kyllä vaan vetää suupieliä hymyyn tämä ihanien pömppisten pino ja tämä ihana tämänhetkinen hyvän mielen ja toiveikkuuden aalto!

Tervetuloa Ade, tuttujahan tässä jo ollaankin, taustailun merkeissä puolin ja toisin :hug:

Kamillalle ja Sorayalle tsemppiä kohti punktiota - kohta se on taas edessä teillä: se hurja jännitys, että paljonko sieltä saatiin ja mitenkä ne pikkuiset elämänalut tykkää toisistaan ja pärjää siitä eteenpäin. Nyt vain naiset kaikki positiivinen ajattelu kehiin ennen tosikoitoksia - who knows, ehkä ajatuksen voimalla voi ihan oikeasti olla tässä elämän suurimman ihmeen metsästyksessä jotain hyvääkin vaikutusta :heart:

mmm Eikö olekin ihanaa, kun saa olla kesän ilman hormooneja?!!? Mulla kanssa jotenkin ihanan "puhdas" olo, jo toista kuukautta ilman mitään...Uskon, että tämä tekee hyvää! Nojoo, onhan mulla toki noita Pregnyleitä jääkaapissa luomu-muniksen irrotukseen ja Crinoneja loppukierron tueksi (hui, luovuin siis oma-aloitteisesti lugejen luikauttelusta ja ajattelin kokeilla näitä - jaiks ) jos tekee mieli tukea luontoa mutta katsotaan nyt mitä teen... Ja mitä tulee sun ja Aden jännitykseen koskien tulevia "putkihommia", niin ymmärrän täysin. Mutta samaan aikaan voin vakuuttaa, että a) kyllä siitä selviää b) piikittelyyn tottuu hyvin (sanoo perinteisesti piikki- ja sairaalakammoinen nainen ) ja mikä tärkeintä, kohta c) IVF myös usein toimii ja monilla vielä ensirykäisyllä!

(.) Tänään vielä aamulla varmisteltiin kun siis eilenhän sen oviksen havaitsin. Että nyt on sitten molempina aamuina tehty haikaratilaus...Vielä ollaan etuajassa, eli vielä ei oo tuntunut tuttuja ovisrepäisyjä. Limathan sen sijaan havaitsin jo etukäteen...Ja tietty nyt tosi "rentona" mietin, että hmmm, kuoleekohan ne siittiöt nyt sinne jos siellä onkin ihan kuivaa...Eli hyvä yleisfiilis ei ole valitettavasti vaikuttanut niin syvästi, että osaisin olla stressaamatta tästä yhdestä ainoasta asiasta....Mua niin hymyilytti toi mmm:n pohdinta siitä, että jos ei tilaiskaan ovistestejä ja olis vaan ihan spontaanisi niin kuin pellossa. Joo, niinhän mäkin olin ajatellut, hekumallista ja yllätyksellistä fiilis-hommailua koko kesän...Mutta tässä sitä ollaan (ja mies kiittää... ) Ovistikkujahan kului vissiin 10 heti tässä ekassa yrityskierrossa ja vielä niitä pirun kalliita Clearbluen versioita :ashamed: Pikkuraha tietysti siihen verrattuna, mitä on tullut syydettyä tonne Fertinovan suuntaan :D

Joka tapauksessa: tällä hetkellä ei suurempia raportointeja. Joka tapauksessa, on tullut luomuihmettä metsästettyä ja nyt sitten odotellaan, että tuntisin sen oviksenkin tapahtuvan. Ja sitten sen jälkeen lupaan olla sydän ja massu toivoa täynnä, ktt.

Ah, kesä!
 

Yhteistyössä