K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kukaan ei pakota sua olemaan täällä kompostissa. Minkäs me sille voidaan että K haluaa tehdä tuollaista kuumaa materiaalia muiden miesten kanssa
Ei se ole kaikille kuumaa ja nyt luulen, että B on kieltänyt tekemästä, eikä tee muiden kanssa tuollaista enää. Toivon myös, ettei K pääse sinne pipolätkään ettette pääse kehittämään taas jotakin vääriä parituksia siitäkin.

vierailija
vierailija
Saattoivat jopa vaihtaa suudelman🫠
Siltä se vähän näytti, että pikku pusukin oli mukana. Hyvä, että journalistit nostaa yksityiskohtia. Mikäs shippinimi näillä on 🤔

vierailija
vierailija
Ei se ole kaikille kuumaa ja nyt luulen, että B on kieltänyt tekemästä, eikä tee muiden kanssa tuollaista enää. Toivon myös, ettei K pääse sinne pipolätkään ettette pääse kehittämään taas jotakin vääriä parituksia siitäkin.
😍

vierailija
Onko täällä enää ketään jotka tykkäis keskustella noista Joksujen haastatteluista enemmän? Ootteko häipyneet vai hiljaa taustalla? Ite oon ollut paljon harvemmin täällä viimepäivinä, väliin yrittänyt heittää jonkun keskustelunaloituksen mut ei ne oikein lähde. Tuntuu että aina kun katson tänne niin on joku shippiriita menossa.

vierailija
Ai että oikein B kieltänyt? Siis B, joka itse rustaa rakkauslauluja one true lovestaan eli pisamatytöstä. Miten selität sen jos B lähteekin alkuvuodeksi Jenkkilään?

vierailija
Jos jutut täällä kerran suututtaa sua niin paljon, niin eikö silloin kannattaisi siirtyä muualle keskustelemaan?
Muut ketjut ovat aika kuolleita jostain syystä, discordiin en viitsi juuri nyt kirjoittaa, koska tietyt jutut suututtaa esimerkiksi Bluzan levyversion mollaaminen niin että se kuuluisi muka joksujen huonoimpien biisien joukkoon. Ja tämä arvio käsitykseni mukaan yhden kuuntelun perusteella tehty, myös Stephanieta haukuttu sinne huonoimpien joukkoon.

Yhteistyössä