Pömppömahaiset plussaajat!!

Sateista tiistaita kaikki pömppikset!! Ja oikeesti ihanaa, että välillä tulee vettäkin. =)

Namsku
ja Miru, uh, kyllä olette taas saaneet säikkyä. :| Onneks kaikki on hyvin, mutta voin kuvitella, miten noi vuodot pelottaa. :hug: Ja Miru, vau, sä olet nyt siis pahimman ohittanut ja niskaturvotukset ja kaikki kunnossa! Ihanaa ystäväni! :heart: :heart: Nyt olet sitten niin rehellisesti ja ylpeästi raskaana, ettei kellekään jää epäselväksi tilanne! :D

Auris, testaatkos sä jo tällä viikolla!? :D Kuinka aika rientääkään! Herttileijaa sentähen. :p Ja koska tässä pinossahan on ollut tapana joko plussata kunnolla tai sitten ei ollenkaan, niin alahan jo lueskelemaan tuplavaunukatalogeja. ;) Ja muuten tosi mahtavaa, että täällä on niin monta tuplaraskautta, sillä vertaistuki senkin suhteen lienee kultaakin kalliimpaa.

Hobe, ihana kuulla, että olet hyvin toipunut. :flower: Ja olet niin oikeassa, ettei täällä koskaan tule mitään kinaa taikka erimielisyyttä, vaan ollaan katos niin fiksui ja pömppöi, ettei sellasiin viitsis edes ajatustakaan tuhlata. :D Ja tää terapeuttinen leveys, ah... se toimii!!

Siitä tulikin mieleen, että missä on Vappis??? Huhuu, olethan kunnossa muru??!! :whistle:

Entä Stella, mitä kuuluu? Pitkiä, ihania kirjoituksiasi kaivataan jälleen... :)

Täällä ei oikeastaan ole siirto ollut mielessä juurikaan ja piti tossa viikonloppuna tarkistaa, että oliko se nyt torstaina, kun olin sopimassa siihen muuta ohjelmaa samalle päivälle. :wave: Ja siis lugetkin piti aloittaa tänään ja sekin tuli ihan yllärinä ja yhtäkkiä vaan mieleen, joten tähän siirtoon meillä mennään aivan eri tunnelmissa kuin aikaisemmin. Ei mitään vouhotusta, touhotusta taikka suuria tunteita sen suhteen. Ja se tuntuu hyvältä. =) Zumeannoksen nostaminen teki taas viime viikolla pahoinvointia ja veti mielen matalaksi, kun mun usko onnistumiseen ei ole nyt se paras mahdollinen, niin ei jaksais noita kaikkia haittoja katella. Menee hyvät kesäpäivät pilalle. ;) Onneks eilen kun kävin juoksemassa niin ekan kerran moneen, moneen viikkoon se vaan tuntui niin hyvälle. :D Eli jotain vanhasta Kurrestakin on siis jäljellä. Hehkutin miehellekin, ja sekin silminnähden ilahtui siitä. Ja nyt se unessa nähty juoksukilpailukin taas tuntuu piirun verran enempi mahdolliselta.. ;)

No joo, mutta torstaina yritetään sitä siirtoa siis, ja kaipa siinä aamulla alkaa jännittää että kuinka ne pikkuiset selviävät. Mutta musta on nyt jotenkin helpottavaa, ettei mun "tarvitse" uskoa, että tää kerta nyt olis juuri se onnistuminen, vaan voin elää melkein kuin normistikin. Eli emme lataa tähän todellakaan oikeestaan mitään odotuksia ja plussa olis erittäin tervetullut yllätys, mutta sen varaan ei nyt mitään suunnitella. Enemmänkin ajatellaan sitten täysin lääkevapaata heinäkuuta. B) Ja paluuta tositoimiin syksyllä eli tietty heti elokuussa. Tähän väliin osuu se käynti julkisellakin, joten kiinnostaa kyllä kuulla, että mitä siellä ollaan mieltä.

Miru, kiitos jälleen kauniista ajatuksista. :heart: Lupaathan pitää muitenkin Papusta ja Nupustakin huolta, vaikka voimia tänne lähetteletkin. :flower: Kiitos!
 
Huomenta!!!!

Tulinpa taas hyvälle tuulelle kun tänne kurkkasin heti aamun kunniaksi. Kun taas tuota Mirun noinkin myöhäistä ja Namin rv 6 vuotokokemuksia miettii, niin tuli kyllä mieleen, että ihan oikeasti näyttää erimääräiset vuodot ns. kuuluvan asiaan eikä niistä sitten pitäisi omalla kohdalla ( :attn: positiivinen ajattelu :) uskoa heti pahimpaan vaihtoehtoon saman tien.... Niin että paitsi kannustavia, teidän tositarinanne ovat myös siinä mielessä hyödyllisiä, että me myöhemmin plussaavat tiedämme sitten teidän edelläkävijöiden kokemuksista raskauden alkutaipaleelta. Miru, annoitko nyt sitten pömpön julkisesti pömpähtää kaikkien näkyviin ja kerroit töissä...? Mitäs ne? :)

Kurre Jotenkin kuulostaa kuule niiiin hyvältä, ettette ole liiaksi kiinnittäneet aikataulujanne ja elämiänne torstain siirron mukaan! Jos vaikka kroppa olisi tuon asenteen takia piirun verrän vähemmän stressissä ja enemmän kuin sateen kastelema maaperä, avoinna uudelle elämälle!

Oman navan kohdalta todettakoon, aasin sillalla Kurren fiiliksiin, että olen itse havainnut hyvin hyvin vaikeaksi päättämällä päättää, että nyt en spennaa tätä juttua yhtään: elän vaan ihan normaalisti. En mä jotenkin ihan täysin osaa... Kai sitä tavallaan tietää liikaa - ja mun kohdalla myös yrittää liikaa. Ehkä ylihuomenna helpottaa kun ei enää tiedä tarkalleen mitä siellä tapahtuu: nyt väkisinkin mieleen tunkee jostain aina välillä kuva blastovaiheen alkiosta ja tiedän, että jos tuolla jossain lämpimässä jotain on hedelmöittynyt ja vielä sitten jakautunut joka päivä juuri niinkuin pitää (voih, miksi tämäkin pitää tietää ) niin tänään / huomenna se pikkuinen Toivonkipinä sitten kiinnittyy. Välillä on sellainen supertoiveikas olo, että "näin on tarkoitettu" ja välillä taas sellainen, että eihän se nyt voi onnistua luomusti kun ei ole onnistunut ennenkään. Noh, nähtäväksi jää. Testipäivästä en oikein tiedä, että mikäköhän se nyt sitten olis. Menkat pitäis alkaa tossa juhannusviikon alkupuolella ti tai ehkä ke, mutta kääk, sillonhan on vasta ktt 10/11...Lyhyeksi jää luteaalivaihe, kun oli pari päivää myöhäisempi ovis. Noh, jos tätiä ei sillon näy, niin testaan sitten 17.6...Mutta äh, nyt ei jaksa analysoida eikä ihan liikaa pistää taakkaa Toivon harteille: katsotaan miten käy ja jos ei käy, niin sitten on edessä sentään KESÄLOMA! Jeejee.

Hobskuli : Joo, toi on niin jännä juttu toi chateissä riitely ja erityisesti "know-it-all" (lue=idioottimainen) muiden ihmisten tyrmääminen tyyliin: "...Anteeksi vaan jos mun viesti loukkasi teitä muita mutta mulla on tapana puhua ihmisille suoraan ja se vaan on niin, että sun lääkäri on ihan väärässä ja kyllä se vaan niin on, että kaikille ei ole lapsia tarkoitettu...." "...En mä mitenkään halua sun ratkaisua tuomita mutta itse en todellakaan olisi tehnyt tota IVM:ää (enkä kyllä IVF:ääkään, koska sekin on luonnotonta), koska mun lääkäri sanoi, että sillä tavalla syntyneissä lapsissa voi olla vaikka mitä rakenteellisia vikoja kun sitä menetelmää ei ole tutkittu. Mutta toivotaan, että jos nyt ylipäätään tulet raskaaksi, niin sun lapsi ei sitten ole vakavasti vammainen..." Nojoo, nää nyt oli lähestulkoon (...valitettavasti vain lähestulkoon) keksittyjä tähän hätään, ja sitä paitsi yksipuolisesti tähän aiheeseen liittyviä, mutta onpahan vaan jäänyt mieleen monen monta pinoa, joihin on vahingossa surffannut ja kun niitä on alkanut lukemaan, niin aina sinne joku omasta mielestään raamatullisia viisauksia sormistaan päästelevä tyyppi löytyy. Ja oma lukunsa ovat tietysti mistä sun sattuu -aiheista riitelevät tyypit...En tajua, mua ahdistaisi aivan sairaasti jos riitelisin täällä jostain asiasta: nythän tää on sen sijaan suorastaan henkireikä, toisiaan kaikessa kannustavien tunikasiskojen anonyymi salaseura! Täytyy kyllä tunnustaa, että sen verran tietysti olen pömppis henkeen ja vereen, että jos tänne joku idioottihäirikkö eksyisi riitelemään niin puolustaisin teitä siskot kyllä terävällä tekstillä...Toivottavasti ei ole ikinä aihetta.

Kas niin, nyt vähän teetä ja sympatiaa. Ihanaa kun sade ropisee ikkunoissa.

Oireiden ja pikkuhousujen kyttäysterveisin (tai siis ei ihan vielä, mutta lähipäivinä kyllä ),
Stella
 
Huomenta!

Täällä kanssa yksi sateen ihailija. Ropina on aivan taivaallista - ja luonto herää taas eloon pitkän kuivuuden jälkeen. Niin se luontoäiti onneksi aina lopulta asiat hoitaa. Sitä toivon myös teille ktt-päiviään viettäville tai niitä vasta odottaville =)

Stellan ja Kurren kuulumisia oli mukava lukea. Kurren siksi, että noin "hällä väliä" asenteella jos voisikin aina hoitoihin suhtautua - olisi jokunen ylimääräinen stressi vältetty. Vai että meinasit unohtaa siirtopäivän ja luget - hih =) .
Ja Stellan viestiä lukiessa tuli vain niin hyvä olo. Olet niin energisen ja positiivisen tuntuinen juuri nyt. Eipä noita voi väkisin syrjään siirtää ja siitä on turha itseään ruoskia, että menee täysillä ja kaiken toivon hommaan ladaten. Toivonkipinälle paljon liimaa ja hakkuita kiinnittymiseen!

Enpä sitten vieläkään antanut vatsan sen enempiä pullahtaa. Asiasta kertominen alkoi hieman jännittää ja ujostuttaa. En halua mitään "tiedotustilaisuutta" aiheesta pitää, vaan lähimmille työkavereille (jotka eivät jo tiedä) kerron ihan varta vasten mutta muut saavat sitten huomata kun huomaavat. Tänään suunnittelin paistavani se Fertinovan raparperipiirakan ja poikkevani huomenna siellä. Laitoin mailia jo viime viikolla Annikalle, joka ei ole paikalla enää ja sainkin mukavan vastauksen. Samoin eilen laittoi Laura ihanan mailin meille koko perheelle ja harmitteli, ettei ehditty näkemään, sillä hän jäi eilen mammalomalle. Kivoja ihmisiä siellä kyllä on.

Nyt voisi vaikka jatkaa töitä.. nautitaan raikkaasta kesäsateesta :wave:
 
Tiistai 10.6 :wave:

Auringokukka.............pas.....................................kp25/-/ktt12
Stella08.....................pupuilua.............................kp21/27/ktt3
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp32/33/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp29/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp24/28/ktt
Soraya.......................1.icsi.....................kp23/28-31/p-11.6,s-13.6
Kurreliini....................pas.....................................kp19/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).......kp16/29-31/p-10.6,s-12.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp12/- /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp10/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp8/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko.................................kp3/30/ktt
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................1.ivf...................................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat :p
Auringokukka - La 14.6
Stella08 - Ti 17.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+1) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv10+2) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv7+0) :D
Meikku :D - ultra 12.6
 
Stella - mä tulen kaikkein eniten kiukkuseksi noista raamatulla päähän lyöjistä, se kirja kun ei ole sitä varten kirjotettu. Mielekiintoista on kanssa että Saara Abrahamin vaimo käytti kanssa sen aikaista lapsettomuushoitoa. Jopa Mooseksen laeissa on esimerkkejä miten hoidetaan tilanne, jos jollain ei ole lapsia. Silloin se kun oli viela isompi kysymys, miten pärjatä vanhemmiten elamässä.

Meidän pömppisäidit - antakaa kaikille uusille pikkupömppiksille terveisiä. Ihana kuulla aina miten menee.
 
Hei! Uuuuuuh.... Pikakuulumiset yrjöilyn keskeltä. Luen kaikki ihanat pitkät tarinanne, kun tästä tokenen... Olo on vähitellen huonontunut viime viikon aikana, voimat pois ja öklöttää. Eilen sitten alkoi kunnon oksentelu, vähän väliä koko illan ja yön. Tänään kuumeinen olo ja mitään ei saa sisään, mutta onneksi kakominen ja yökkäily on vähän helpottanut. Kävin aamulla lääkärillä, joka oli sitä mieltä, että normaalia kaksosraskauden oireistoa. Itse epäilen, että tässä on siihen vielä päälle kunnon kiertävä tauti, mutta tiedä sitten... Loppuviikon sairaslomalla eli sängyn pohjalla vissylusikallisia tankaten, silloin kun voi. :| Sänky - ihana ajatus... No pääasia kuitenkin on se, että ultrassa mitään vuotohommia ei näkynyt ja sekä Aatu että Beetu porskuttavat ikäänsä sopivalla vauhdilla. Muu on sivuseikkaa. :heart:

Tykkään teistä kaikista kovasti! Tsemppiä ja parempaa vointia!
 
Voi Nami-kulta, ihanaa että raahauduit oksuhommista tänne ilmoittautumaan...Mutta mun on nyt ihan pakko tunnustaa, että homma on kyllä sillä mallilla että just tällä hetkellä mä haaveilen ihan sikana raskauspahoinvoinnista ja siitä miten yökkäilen kesälomamatkalla muovipussiin autossa, että vasta sitten kun se hetki oikeasti koettaa, suostun olemaan empaattisempi...eli tähän hätään sanon vain että IHANAA, hyvä Aatu ja Beetu, pitäkää kuitenkin äiskä silleen elävien kirjoissa ettei tiputukseen tarvii mennä :eek: :eek:

Meitsi syö nyt välipalaa - jos se vaikka tota kiinnittymishommaa edesauttaisi - jotenkin sellanen olo kuin kroppa suorastaan huutais safkaa :) Auris : raportointisektorilta sellasta, että äsken havaitsin, että mun oikeaa tisua jotenkin jäyti lupaavasti ja kun oikein keskityin niin tunsin jotain pikkasiavihlasuja syvällä massun pohjassa kun aivastin. Ja sit toi nälkä! Eli aivan selvät oireet täällä suunnalla, vähän aikasessa mutta oikean kaltaisia. Oujee, tästä vaan hyvään nousuun, eli hyvää vauhtia raskaustoive+oirehumalaan.
 
Tulin kurkkimaan, josko Kamillan kuulumisia jo olisi. Vaan täällähän olikin vallan "todella raskaana" luettavaa... Nami :hug: lepää, juo ja syö mitä vaan päähän pälkähtää, mutta kuitenkin jotain. Edes juo. Kurjaa, mutta niin tavallista... Hih, kuten huomaat jotkut meistä jopa hinkuu samoja oireita, oikein ollaan kateellisia sulle. Mutta perässä tullaan pöntölle :whistle:

Jokos Mirukka alat olla sitä mieltä, että jouluksi vaavit kotiin? :D Kyllä tuo 12 viikkoa on niin maaginen "raja". Aivan ihanaa, että olet jo noin pitkällä! :heart:

Loistavaa Stella! Mullakin oli yks päivä hirvee hinku saada muffinssi. Ja mä kun sellaisia yleensä syö. No, hain sitten kotimatkalla triplasuklaamuffinsin suklaa päällysteellä - humps - sinne meni. Mutta ei siitä hyvää oloa tullut, uuh... Nälkä mullakin on koko ajan, mutta toisaalta olen tehnyt pihahommia kohta viikon, lapio ja harava on heilunut ja hiekkaa ja soraa on kärrätty. Jotta energiankulutuskin on ollut vähän toista kuin istuksiessa :LOL: Mutta edelleen mua vihloo alakerrasta, kummaltakin puolelta. Päättelin jo, että munikset valmistautuu hyperovulaatzioneen ens kierrossa/endo lisääntyy räjähdymäisesti/pissatulehdus tai ihan mitä vaan, mutta että... ?? Tisukat on vähän arat, nilkat hieman, jano on, hajuaisti on terävöitynyt, mutta näähän menee pregnyl/luge piikkiin. Mutta raskaus siis jatkuu :D

Raportteja odotellessa lähden kottiin.
 
Oi Namskuseni, tsemppiä ja voimia. Tee kuten Auris sanoi, mars sängyn pohjalle ja vissyä matkaan. Ja mies hankkikoon sulle ja Attulle ja Beetulle syötäväksi kaikkea mitä sä ikuna vaan keksit haluta. Kaikki on sallittua! =) Pitäkäähän lapsoset äippä kuitenkin elävien kirjoissa, joohan!!

Auris ja Stella, teille kanssa lähettelen kaikkia herkkuja mitä raskautuvan/raskautuneen naisen nyt tekeekään mieli. Triplasuklaat ja muut on yleensä ainakin mitä mainioimpia. :D Fiilistelkää ja tuntekaa kaikkea mahdollista nipsuilua ja kolotusta, turvotusta ja tuntemusta. Se on oikeen suotavaa. :p

Ja mullakin kolottaa tissejä!! :LOL: Varma merkki! :LOL:

Huomiselle rutosti peukkuja punktioitaville! Tulkaahan sitten tuomaan hyvät ja muhkeat saaliskertomukset! :wave:
 
Hellou ystäväiset!

Juu, huomenna tosiaan punktio! Kyselin vähän klinikalta ja pitäisi olla sama lääkäri, kuin viimeksikin punktiossa. Olen todella hyvilläni, sillä se meni niin hyvin edelllisellä kerralla ja pidän tästä lääkäristä muutenkin eniten. On erittäin empaattinen ja taitava. Teillä, jotka käytte yksityisellä on varmaan aina sama lääkäri? Julkisella ei sellaista systeemiä ole ja itselläni on hoitojen aikana ollut kolme eri lääkäriä. Yksi aivan ihana ja ystävällinen, toinen melkein saman veroinen, kolmanteen ei saa oikein yhteyttä. On liukuhihnamainen, mumisee niin hiljaa tutkiessa, etten kuule mitä sanoo, joudun aina kysymään, että niin mikä siellä se tilanne olikaan. Sählääkin ympäriinsä pöytiensä väliä ja suihkii inhottavasti sitä öljyänsä, tulee mieleen jonkun verran rähmäkäpälä... Juuri hän tekee muutoin kyllä tämän viikon punktiot, ja helpottunut huokaus, on juuri keskiviikkona poissa! Kai punktiokokemus voi olla jonkin verran lääkäristäkin kiinni. Kyllä siihen ainakin kaiken empatian haluaa mukaan! Sitä ei kaipaa liukuhihnameininkiä näin tunnepitoisessa asiassa ja tilanteessa, jossa jännittää kipua. Rupesin oikein miettimään synnytystä ja kuvittelin nämä lääkärit kätilöiksi... Sen, kenen käsissä satut olemaan, sen armoilla olet.

Kamillan kuulumisia odotellen!
 
Kirjoittelinkin tuohon toiseen pinoon jo kuulumiset, kopsaanpa sen tännekin! Kiva huomata että täälläkin oli kaivattu! :heart:

Eli punktiosta selvitty, oli kyllä kivuliaampi kuin viimeksi.. En tiedä mistä johtuu, taisin jännittää liikaa. Hoitsukin touhus kaikkee muuta, eikä ollut koko aikaa mua rauhoittelemassa niinkuin viimeksi Kahdeksan munasolua saatiin, huomenna sit kuullaan montako kypsää oli ja kuinka hedelmöittymisen kans on käynyt. Kaikki icsataan, mutta ilmeisesti se ei oo kuitenkaan täysin pomminvarma keino!? Ihan tyytyväinen täytyy olla, vaikka odotin et olis voinu olla muutama enemmänkin.. Kaikissa rakkuloissa ei vissiin ollut solua. Punktion jälkeen makoilin hetken ja nousin sit laittaan pikkareita jalkaan. Siinä tulikin sit tunne et ei helkkari, nyt pitää pistää takaisin maate Inhottava kylmä hiki nousi päälle ja hetken luulin et taju lähtee. No, meni se onneks ohi ku jonkun aikaa makoilin. Oon juonut koko illan eikä huono olo oo enää päässyt yllättämään. Masu tietysti vähän arka ronkkimisesta, mut eikö se tästä!
 
Hyvälle tuulelle tulin kans kun luin Stellan ja Kurren rennoista fiiliksistä! =) Kyllä näis hoidois kerkee niin paljon olemaan stressausta, huonoja ja masentuneita fiiliksiä että noista hyvistä fiilareista pitää nauttia ja ottaa ilolla vastaan!!!

Auriksen oireet kuulostaa kyllä todella hyviltä!! Sieltähän se seuraava plussa-aalto sit lähtee vyörymään =) :whistle: :attn:
 
Kamilla Hyvä saalishan tuo oli! Meilläkin icsattiin ja lopulta kaksi siirrettiin tuoreena ja yksi jäi vielä pakkaseenkin. Eli hyvät mahkut teilläkin on. Pidän peukkuja, että teidän solut tykkäävät toisistaan!
Ja kiitos, kyllä, mun oireet kuulostaa hyvältä, vaikka vielä en tiedä mihin nämä parhaiten sopivat ! :LOL: !
 
Punktiosta kotiuduttu!
Oon ihan halolla päähän lyöty! Munasoluja saatiin 32! :eek: Edellisen punktoidun kuuden sijaan ja nytkin viimeisessä ultrassa nähdyn 14:n tähden, en ymmärrä, mistä nämä tuli!!! Siirrosta ei olla vielä varmoja, tehdäänkö se perjantaina vai maanantaina. Lääkäri oli sitä mieltä, että voisivat tehdä pitkän viljelyn, kun munasoluja noin paljon, niin näkisivät, mitkä hyytyvät matkalla. Perjantaina sitten soittavat aamulla klinikalta. Operaatio kesti luonnollisestikin kauemmin kuin edellinen ja oli kivuliaampi. Pyysin kipulääkettä lisää operaatiossa ja sen jälkeen. Sain myös nestettä suoneen, sillä nyt on hyperstimulaation vaara. Toivottavasti vältyn siltä, sillä mies lähtee viikonlopuksi reissuun, itselleni tulee vieraaksi vanha ystäväni toiselta paikkakunnalta, perjantaina on siskon grillibileet ja lauantaina kissan kasvaimen poisto. Huh. Mutta nyt lepäämään, jomottaa, jomottaa. Kiitos kaikille tsempanneille!!! :heart:
 
Kamilla : No hyvä, nyt se on ohi ja saalis hyvä, äläpä huoli!!! Itse en siitä icsaamisesta pysty kokemuksen syvällä rintaäänellä sanomaan yhtään mitään mutta kyllä sieltä varmasti saadaan siirrettävää ja hyvässä tilanteessa vielä pakkaseenkin. Ei kai mikään ihan varma keino ole - sen täytyy olla juuri oikeenlaistaa kemiaaaaa... Mutta nyt vaan toivo pinkeäksi (hmm, en itsekään ihan ymmärrä mitähän se tarkoittaa) ja hyvillä mielin odottelemaan seuraavaa vaihetta. Tule kertomaan sitten tulokset! Täällä(kin) jännitetään sun mukana :wave:

Soraya Jaiks, apua mikä määrä! Aivan hurja juttu: onko nyt siis kyseessä sama nainen, jolla aiemmat IVF-kokeilut kariutuivat viime metreillä, koska ei ollut mitään punktioitavaa/siirrettävää...??? Siis tämähän on todellinen Uutinen. Miten sulla oikein muutettiin lääkitystä näillä kerroilla - olen tosi utelias... Väkisinkin sitä pistää miettimään, että mitenkähän se nyt sitten tosiasiassa menee: jotkut teoriat väittävät, että munasarjat reagoivat aina vain huonommin hormonimääriin, eli että ne tekisivät samoilla hormonimäärillä seuraavilla kokeilukerroilla vähemmän soluja. Jotkut taas väittävät, että ekoilla kerroilla "siivotaan" roskat pois munasarjoista...Who knows - ei tähän(kään) asiaan taida mitään yhtä totuutta olla ja erilaisiahan me kaikki ollaan. Mutta on kyllä aivan huikean hienoa kuulla, että susta tuli kaikkien sun omien epäuskoisten fiilisten jälkeen (siis niissä 1. ja 2. kokeilussa) todellinen supermunija :) Ja vaikka onkin ihan täysi tosi että ei se määrä vaan se laatu, niin tuollaisesta määrästä kyllä luulisi riittävän niitä laadullisestikin hyviä ihan vaikka miten paljon...

Omaa napaa ja oirelistaa sitten...Mitäs tästä sanotte: silmissä sumeni ja meinasin pyörtyä nälästä tänään ennen kuin sain vihdoin lounasta. Tosin aamiaisesta oli ehkä jo yli 5 tuntia... Mutta nenänpäässä on myös tuntunut jotain aivan ihmeellistä kihelmöintiä. Ja vasenta tissiä juili aamulla töihin mennessä reilusti ja pitkään, ainakin n. 3 sekuntia. Aivan huippufiiliksissä siis ;) Nojaa, mies olisi tästä kyllä eri mieltä: eilen tuli illalla itku kurkkuun vauvan kuvista mainoksissa ja sen perään tietysti kauhea epäusko näitä luomutouhuja kohtaan. Ja kaiken kukkuraksi äiti loukkaantui mulle jostakin ihan typerästä, enkä nyt jaksaisi alkaa häntä lepyttelemään kun itsellä on aikalailla ihan muita asioita mietittävänä. Nojoo. Mutta joo, koetan nyt ainakin päivisin pitää lippua korkealla liehumassa vaikka illalla vähän tuuli tyyntyisikin.

Heissulivei,
S
 
Keskiviikko 11.6 :wave:

Auringokukka.............pas.....................................kp26/-/ktt13
Stella08.....................pupuilua.............................kp22/27/ktt4
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp33/33/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp30/-/vko26
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp25/28/ktt
Soraya.......................1.icsi..........................kp24/28-31/siirto 13.6
Kurreliini....................pas.....................................kp20/-/siirto12.6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).............kp17/29-31/siirto 12.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp13/ - /tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp11/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp9/27 -31/syys
Dreamer-88...............tauko.................................kp4/30/ktt
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................1.ivf...................................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat :p
Auringokukka - La 14.6
Stella08 - Ti 17.6
Kamilla - To 26.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+2) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv10+3) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv7+1) :D
Meikku :D - ultra 12.6
 

Yhteistyössä