Pömppömahaiset plussaajat!!

PeePee, ihanaa kun kirjoittelit. :hug: =) Ja kerro ihmeessä kaikista fiiliksistäsi, ei sitä katsos aina tarvitse niin hurjasti tapahtua, eikä aina edes voikaan. Ei ollenkaan. Kuinka olet toipunut fyysisesti? Entä miten jakselet muuten? Oletko itse huomannut kehitystä suuntaan taikka toiseen? Isoja rutistuksia. :hug:

Auris, kerpele sentään!!!! Luojan lykky et pääset eroon siitä työnantajasta! :kieh: Sähän olet paiskonut töitäkin kuin pieni eläin koko kevään, uskomatonta. Tosi paska juttu, että joudut nyt taistelemaan vielä asiattoman käytöksen ja toiminnan puolesta. Voimia! :hug: Ja hei, mä olen tältä istumalta valmis hommiin sun kanssa, sillä noin ihanan lämmintä ja positiivista ihmistä ei ole toista olemassakaan! :D Mutta oikeasti, mietithän nyt omaa jaksamistasi kaiken suhteen, niin näiden testailujen ja hoitojen kuin myös sitten työtilanteenkin. Ei ole helppo yhdistelmä, ei ole. Ja testaathan muuten siis ne uusintakierrokset, eli tuplaraksaustestit myös! :p

Stella ja Auris, pitäiskö sen firman kuitenkin olla jollain muulla saralla kuin nettipalstailu ja lapsettomuus - ihan vaan ettei mene ihan liian yksoikoseksi tää elo ja olo..? :p ;) Vois ehkä olla jotain muutakin välillä mielessä. Ehkä joka kolmas päivä.. ;)

Soraya, soita klinikalle ja pyydä hoitajaa selvittämään hedelmöittymistilanne ja ilmoittamaan sitten sulle. Onhan toi nyt merkillistä, kyllä sun kuuluu äitinä tietää, missä mennään. Varmasti on siirrettävää ja pakastettavaa, mutta silti, kyllä sulla on oikeus saada tietää. Ja muistathan juoda yhä ja paljon, vaikka nyt tehonaisena siellä pistätkin kämppää uuteen uskoon. ;)

Miru, otetaanko iltapäiväjuna Turkkuseen!?? ;)
 
Tämän kevään ja monta muutakin. Kurre, 7,5 v vuotta. Mulla on ollut n. 1,5 kk kesällä ja keskellä talvea hiljaisempaa. Lopun aikaa olenkin paiskinut töitä kuin pieni eläin. Mutta pitäähän sellaisesta ilman muuta jollakin tavalla palkita, mikä onkaan kätevämpää kuin 'heippa hei!'. Tällaista tämä (työ )elämä on.

Niin - ja terveisiä vaan - töistä! ;)
 
Huhuu, alkaako sitä porukkaa näkymään asemalla???? :LOL: Mun olo alkaa olla sen verran hysteerinen, että jos en olisi raskaana ja menisin käymään töiden jälkeen "yhdellä" tuossa terassille, olisi takuuvarma mopon käsistä karkaaminen tiedossa... Ehkä heittäydyn villiksi ja juon illalla yhden Nikolain, joka on viime viikonlopusta odotellut jääkaapissa (ihan oikeesti, kyllä alkoholiton olutkin voi maistua hyvälle!!)

 
No niin, eipäs nyt päästetä mopoa käsistä ja kaksosia aitauksesta. Otetaan iiiihan rauhallisesti. Hei, työpaikkoja tulee ja menee. Hölmöjä ihmisiä on maailmassa monta, joskus niiden kanssa joutuu tekemisiin. Toisinaan taas niistä pääsee eroon ;) Rakkaat pömppikset, eipä meikäläisen työpaikka ole hermostumisen arvoista. Tärkeämpiä asioita on käsillä. Kuten pikkupalleropömppisten vaaliminen ennen ja jälkeen hedelmöittymisen, ja varsinkin siellä lämpöisesssä masun huomassa. Rauhallisesti... hengitä syvään... noiiiin!
¨
Ai niin, join itsekin eilen KAKSI alkoholitonta Nikolaita (tumman ja vaalean), hih!
 
Miru, oon menossa tanssitunnille neljän jälkeen, joten voin tulla sieltä sitten hikisenä asemalle ja päästetään porukalla mopo käsistä! :LOL: Pakko kommentoida, MIKÄÄN olut ei voi maistua hyvälle, yäkyäkyäk!! :D Mutta sulle toivottelen villiä iltaa tölkin kera rakas pömppis! B)
 
Perjantai 13.6 :wave:

Auringokukka.............pas.....................................kp28/-/ktt15
Stella08.....................pupuilua.............................kp24/27/ktt6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).............kp19/29-31/ktt1
Kurreliini....................pas.....................................kp22/-/ktt0
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp36/33/ktt
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp27/28/ktt
Soraya.......................1.icsi..........................kp26/28-31/siirto 16.6
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp15/-/tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp13/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp11/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko.................................kp6/30/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp2/-/vko26
Hanneli-78.................2.icsi...................................kp/-/vko32
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat :p
Auringokukka - La 14.6
Stella08 - Ti 17.6
Kamilla - To 26.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv12+4) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv10+5) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv7+3) :D
Meikku (rv 6+4) :D
 
Merikeiju - Tsemppiä tulevaa, ja toivottavasti kivut ja vuodot pysyy tällä kertaa hallinnassa. :hug: Ehkä tämmösen pelkaamisen jalkeen saat hyvän yllatyksen ja kivut on pienemmät.
Meikku - Mun kaveri kun synnytti ensimmäistä sai katsella vierestä kun hanen miehensä pyörty ja kehitti jannityksesta kuumeen. :D Siellä ne makasivat sitten vierekkain sairaalassa :LOL: . Mullakin äiti pystyy hoitamaan makuuhaavoja ja kun se näki etta mun laparoskopia haavasta vuoti vanhaa verta ihon alta se kupsahti. :LOL:
Ella - :hug: Ihanaa kuulla susta taas!!!
Kamilla ja Kurre - Loistavaa työtä pömppikset. Nyt sitten pömppöillette ihan kunnolla. Tiku ja taku :LOL: :LOL: :LOL:
Hanneli - Tervetuloa joukkoon riemuisaan. Mahtavaa saada uutta seuraa.
Soraya - Toivottavasti olet muistanut juoda ja lepäillakin kaiken siivomisen keskellä. Voimia maanantaiseen.
Auringo - Nyt keräät kovat korvausrahat siltä tyhmältä firmalta ja tuhlaat ne riemulla hoitoihin tai lastenvaatteisiin, ja tietysti pieniin omiin äitihemmotteluihin.

).( tai oikeasti (.) Oltiin eilen Budapestissä leffassa, kun täällä pikkukaupungissa vaihtoehtona on aina ne dubatut versiot ja mä hassu kun haluan kuulla oikean näyttelijan oman äänen. Laiskoina mentiin junalla ja istuskelin osan matkaa hassuna nenäliina suun ja nenän edessä kun en halunnut haistella tupakan käryjä. Tulevaisuuteen totuttelua - luin viime viikolla väitöskirjasta istukan irtoamisesta ja tupakan suuresta vaikutuksesta siihen. Ihmiset vähän katto.
Mies muuten on ihan vakuuttunut, että mä tulen raskaaksi ihan luomusti tän kesän aikana. Kyllä mullakin hieman toivoa on siihen suuntaan, mutta olen varovaisempi. Toisaalta ei sille pitaisi olla isoja esteitäkään. Saa nahdä...
 
Kamilla ja Kurre - pitkää pinnaa alkaneille piinapäiville :) Ja sitkeää liimaa! Miten muuten Kurre hoidat verikokeet, kun klinikka on kesätauolla - opastiko ne johonkin muualle siksi aikaa? Mä tahdon uuteen ultraan vielä ennen reissuun lähtöä heinäkuun alussa (matkalla kolmatta viikkoa), joten piti alkaa soitella lääkäriasemia läpi. Nyt ois yksi aika varattuna kahden viikon päähän, että sillä sit kai mennään. Hanneli - toi on ihanaa, ettei esim. kesä sotke hoitoja vaan heinäkuussakin pääset. Niin ja tervetuloa tänne puolelle, itse myös täällä sekä siellä toukokuun ivf-pinossa. Toivottavasti nyt asetelmat on otolliset onnistumiseen koska taustatekijöitä on hoidettu. Moi myös EllaEliakselle - meikäläinen on ilmaantunut tauolla ollessasi ja erittäin tyytyväinen että löysin nämä sivut!

Auris - uskon, että jaksat hoitaa oikeutesi duunipuolelle. Ettei jää kaiveleen. Laittomat irtisanomiset - niitä tapahtuu. Paria tapausta vierestä seurannut. Pakko kertoa yhdestä, jossa työntekijä jopa onnistui kännykällään nauhoittamaan osan keskustelua, joka osaltaan vahvisti työnantajan irtisanoneen perusteettomasti. En olis itse varmaan ikinä uskaltanut...Ihan mitättömän asian takia hänet irtisanottiin, koeajan viimeisenä päivänä! En tiedä eteneekö asia nyt sitten oikeuteen... Härskiä, härskiä. Nyt vaan energiaa myös tuohon asiaan ja tosiaan, kannatan: kunnon korvaukset, jotka voit sijoittaa hoitoihin - paitsi jospa tässä nyt kuitenkin tärppäis eikä uutta hoitoa tarvitsiskaan :) Pää kylmänä Auringo :)

Kurre - täällä toinen, joka ei tykkää kaljasta, ei ole ikinä tykännyt. Se muuten joskus rajoittaa sosiaalistaelämää, kun joka paikassa saa helposti kaljaa ja itte joutuu pähkään että mitäs sitä ottas - kuiva siiderikään ei uppoo,mutta valkkari kyllä...aina sitä ei saa ja sit ei viittis limppaa vetää...

Hobelix - hassua, että sun äitiskin pyörtyi :) Oisko se sit niin että vaikka ittellä näkisi verta yms. niin toisella se näyttää pahemmalta? Mulla äiti on sairaanhoitaja ja se jotenkin välillä nauttii siitä kun se kertoo ällöjä sairaalajuttuja, jostain leikkauksista -me muut ollaan aina kippurassa...ja jostain syystä äiti pääsee näihin aiheisiin usein ruokapöydässä?! Mutta joo, meillä tosiaan mies aivan sekasin. Just mitä Stellakin sanoit, sulla on samantyyppinen mies - meillä mies ei oikein tajunnut mihin tuli mukaan kun lähti punktioon. Hyvä että selvis, mutta oli hyvin hiljanen. Laura koko ajan sille selitti ja näytti ruudulta mitä tapahtui :) En ole yhtään varma saanko ukkelia mukaan mahdolliseen seuraavaan punktioon, nyt kun se tietää mitä se oli. Ja eihän se edes näe mun jalkopäähän! eli mitäs kummaa siinä sit on... sehän se hassuinta onkin, että sitä pelottaa ja jännittää eniten nää asiat ja jo se kun niistä lääkäri puhuu, en tiedä mitä se päässään samaan aikaan kuvittelee. Sen ei edes tee mitenkään kauheesti seksiä nyt mieli, mikä on mulle ihan jees, koska en nyt halua riskeerata mitään :) Oletko muuten Stella koittanut saada miestäsi mukaan lääkärikäynnille? Ja vielä, kun oltiin tuolla N:n ultrattava niin se totesi, että on se hyvä että vastoin kaikkia odotuksia homma hoituikin näin. Että todennäköisyys kiinnittymiseen oli kuitenkin sen verran huono, että hienoa että poikkeuksia tapahtuu. No mieshän siinä penkillä pyöri huolesta soikeena että voiko tää olla nyt jotenkin yhä huono alkio (eli mun sanoin vinkura). Ja N. vakuutteli, kuten säkin kerroit aiemmin, että luokitus liittyy nimenomaan tohon kiinnittymisen todennäköisyyteen. Muhun toi on jo uponnut, mutten tiedä onko mieheen :)

Nyt toivotan hyviä unia :hug:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Kurre ja meikku oon kanssanne samaa mieltä siitä, että on tosi hyvä, kun kaikki lapsettomuuteen liittyvät syyt tongitaan pohjia myöten. Ei ainakaan tartte sitten myöhemmin jossitella.

Täällä on ollu paljon juttua tumavasta-aineista. Niittenkin seulominen taitaa tän mun kilpirauhasjutun rinnalla olla toinen vähemmän huomioitu asia, kun hoitoihin lähdetään.

Rentouttavaa lauantaita kaikille!
 
(.) Selvitty on punktion jälkimainingeista. Olen unohtanut itseni täysin, hoitaessani poloista kissaani, joka kävi utarekasvainten poistossa ja sterilisaatiossa. Vierellänsä valvoessa on mennyt viikonloppu ja kunnialla saatettu loppuun myöskin ystäväni vierailu. Mies tuli juuri reissusta ja ehdin hetkeksi istahtamaan tähän! Huomenna siirtoon. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!!! :heart:
 
Hyvää maanantaita.

Eipä mitään ihmeempiä. Ottaa päähän vaan. Tein nimittäin Fintut (kts. kesäkuun IVF/ICSI/PAS -pino) ja menin toiveikkaana pissimään OVIS-tikkuun ja sieltä napsahti ihan selkeä mutta hailakka haamu. Tänään siis pp9 (tai siis mikä nyt oikeesti on, mähän menen luomuna eikä mulla mitään oikeita pp-päiviä ole....äääh) .

Lähtökohtaisestihan mä olen jo ollut täysin sitä mieltä, että ilman muuta mennään kohti seuraavaa yrityskertaa ja kesälomaa ja että juhannuksena saan juoda viiniä litratolkulla. Mutta nyt sitten tyhmänä aloin - pari tuntia sitten - toivoa, että kävisköhän mullekin niinkuin Fintulle ja se viiva vahvistuis huomiseksi ja sitten...Alkoi Toivo heräämään. Äääh! Kun mä jo eilen ajattelin, että lopettaisin tänään lugetkin ja itse asiassa eilen jo jätin ottamatta iltalugen. Nyt sitten aamulla olin vähän hämilläni siellä vessassa ja päädyin luikauttamaan Toivon hurmassa itseeni vielä yhden.

ÄH. No, tulipa nyt sitten osallistuttua tähän hassunhauskaan empiiriseen testiin "mitä ovistikku kertoo piinapäivien olessa pahimmillaan". Toivotan kaikki epätoivoiset tervetulleeksi tähän leikkiin mukaan....Ei vaan, älkää! Jotenkin nimittäin vähän tuntuu, että jos nyt jollakin (kuten Fintulla, mistä olen mielettöän iloinen!!!!) tässä leikissä hyvin kävikin, niin mä taidan kuitenkin olla just se koekaniini, jolla Toivo kyllä ehtii herätä mutta jonka ovis-viiva tosta vain laimenee ja Acon10 (joka odottaa vessan kaapissa) tulee näyttämään tyhjää blankoruutua huomenna/keskiviikkona/torstaina...Niin siis en nyt uskalla luvata, että huomenna jo r-testin tekisin, hui. Taidan tehdä ensin uuden ovistestin :headwall: ja JOS se on vahvempi viiva (ei se kyllä varmaan ole, mä jo googlasin tätä aihetta ja ilmeisesti sitä LH:ta voi näkyä eri määriä eri vaiheissa kiertoa jnejnejne) niin sitten ehkä uskaltaisin mutta joo. Voi vattu miten ottaa päähän.
 
Stellaseni, vai että Fintut menit tekemään... :p Olen siis myöskin taustaillut kyseistä pinoa ja oli aika hienoa lukea Fintun plussauksesta. :heart: Onnea siis Finttu hurjasti, jos tätä pinoa luet! Muttamutta, eikös toi sun ovis-plussa nyt kuitenkin ole ihan hyvä juttu? =) Ihan totta. Eihän kyseessä raskaustesti tietysti vielä ole, mutta eikö se Toivon herääminen/herättäminen ole silti hienoa? Nyt vaan teet loppuviikosta ihan oikean testin, ja lupaan lähettää täältä kaiken rohkeuden ja viisauden sen kanssa. Omakin testaaminen pelottaa jo nyt (vaikkei tästä mitään edes pitänyt tulla ja uskoa ei juurikaan ole), ja tiedän, kuinka hirveä sitä testitikkua on lukea. :ashamed: Se on vaan tehtävä, ja varmaan olet itsekin sitä mieltä, että ennen juhannuksen juhlintaa asiasta on hyvä ottaa selvää. Aikuisten oikeesti siis. ;) Ja kultamuru, tulos voi olla joko tai. Olisipa jotain, mitä voisin tehdä helpottaakseni oloasi. Mutta toisen piinapäiviä ei vaan voi käydä läpi, vaan ne on jokaisen raahauduttava jollakin tapaa maaliin saakka. Eipä tästä tainnut apua olla yhtään... jotenkin ei taas oikeen ajatus kulje. Ja näissä testiasioissa on aivan uskomattoman vaikea neuvoa ketään, kun itelläkin on suurensuuria ongelmia selvitä niistä läpi. :/

Soraya, mäkin odottelen suurella mielenkiinnolla sun siirtokuulumisia ja tietoa siitä, kuin hedelmöittyminen ja jakautuminen teidän perheessä sujui? =)

Hobe, olen aivan samaa mieltä miehesi kanssa, eli olisiko ilmassa kutinaa siitä, että teilläkin voisi luomuhaikara vierailla kesän kuluessa... :heart: Se olisi vaan tositosi hienoa! :D
 
tulin tänne piiitkästä aikaa pömppimään ja repesin nauramaan stellaa! Hyvä, hyvä, hyvä!

Mä pissasin kyllä eilen ihan oikeeseenkin raskaustestiin ja siihen tuli kans haalee haamu. Mulla ei edelleenkään oo mitään oireita, paitsi kauhee väsymys ja tänään olis luomukierrossa se päivä, kun menkat alkais. Katotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta en kyllä ennen perjantaita tai torstaita pissaa mihinkään tikkuun. Onneksi niitä ei enää kaapista löydy.

Hirveesti tsemppejä teille kaikille ihanille piinailijoille (punktion, siirron tai plussan takia) ja onnea jo plussanneille.
 
Kiitos Kurre...Itse asiassa, nyt kun sain kakistettua tekoseni tänne julkisesti ja kun vielä sain sulta noin nopsaan ymmärtävän kannustavan lohdutustsemppauksen (tai jotain :) niin musta itse asiassa tuntuu jo vähän paremmalta. Ja onhan se kivaa, itse asiassa, kun saa edes hetken toivoa. Tottakai on kivaa nähdä hailea viiva kontrolloviivan vieressä, vaikka testi olikin väärä... Uskomatonta kyllä, miten hirveä kynnys onkaan kuitenkaan tästä ovistikkuleikittelystä edes ajatella siirtyvänsä oikeaan raskaustestiin pissimistä. Seuraava testi on siis 100% varmuudella ovis-testi edelleen. Huvittavaa mutta totta. Noh, ehkä se on hyvä, että tässä lapsettomuuden suossa edes testaamiseen liittyy joskus jotakin huvittavaa =)

Joo, no, ehkä nyt sitten toivon vielä tämän päivän. Jos vaikka päivän kerrallaan "eläis rukouksella" päivän teemaan sopivasti, Bon Jovi tänään stadion-keikalla :D

Meikku: Joo, kyselit mites me tehdään mun miehen osallistumisen kanssa jatkossa...Jaa-a, en tiedä vielä. Osa musta on sitä mieltä, että hei, olen selvinnyt siitä yksin jo pari kertaa, joten enköhän selviä syksylläkin - > hyötynä tästä olisi se, että edes toinen meistä saisi säilyttää tähän meidän lapsentekoon jonkinlaisen mystiikan, eikä joutuisi kasvokkain kaiken kliinisen ja tuskallisen kanssa. Toisaalta mieleen nousee mun 2.IVF, jolloin romahdin punktiossa ihan täysin ja olinkin oikeastaan koko sen kerran aika masentunut (nyt näin jälkeenpäin mietittynä ) ja tunsin oloni kauhean yksinäiseksi. Itseäni voin sikäli syyttää (siitäkin... ) , että ihan omavaltaisesti pidin mieheni "piilossa" kaikelta, piikityksiltä yms, mutta kyllä se kävi tosi raskaaksi. Ja silloin itkuhuutotuskissani vannoin (siis miehelle) , että en enää jaksa tehdä sitä kertaakaan yksin. Joten - ehkä se pitäisi se mies raahata mukaan, edes isoimpiin toimenpiteisiin. En ole ihan varma vielä. Riippuu nyt vähän miltä tuntuu. Paljon on kiinni itsestänikin.

Hobe: Sama vika rahikaisella, meillä mies on ihan samaa mieltä. Tavallaan kivaa mutta tavallaan raivostuttavaa. Tai pelottavaa ehkä paremminkin. Ehkä mua raivostuttaa koska mua pelottaa, että mitäs jos niin ei käy ja sitten tulee elokuu ja sitten mun täytyy sanoa miehelle, että rakas, kesä meni jo... Mutta luotetaan nyt pöhköinä vielä meidän miesten ja Kurren kutinoihin luomuhaikaran vierailuista - eihän sitä koskaan tiedä. Näiden palstojen ydinajatus ja kulminoituu oikeastaan juuri siihen toivoon ja rakkaan Namimme esimerkkiin: jos joku toinenkin onnistuu, ei sitä koskaan tiedä, jos mekin.
 
Hehe, joo, Finttu-hemmetti :x :x :x

Katsellaan nyt...HUomenna siis uusi ovis-tikku käyttöön, r-testiä en uskalla vielä... Joo...Ehkä tästä on jälkipolville ja piinasiskoille jotain kokemusperäistä hyötyä joskus kunhan selviää, miten tässä mun ovis-tikku-leikissä käy :headwall:
 
Stella, musta vaan tuntuu jotenkin niin uskomattoman hienolta ajatukselta, että te kaikki kaiken maailman skopiat (ja muut operaatiohirvitykset) läpikäyneet sitkeät pömppikset nyt voisitte todellakin onnistua luomuna - toivon sitä haikaraa teille kaikille niin kovasti vierailulle. :heart: Niin kovasti. Luomuilusta on tullut mulle Namin upean esimerkin jälkeen sellanen kullattu ajatus, ja kannustan teitä kaikkia vaan nyt luottamaan viisaisiin miehiinne ja uskomaan siihen, että kaikki on mahdollista.

Ja Stella, sä jatkat nyt ehdottomasti ovistestausta ja sitten yhdessä tsempataan loppuviikosta myös sen oikean testin läpi, eiks vaan? :p Mä en ala nyt ennustamaan vielä sulle mitään, mutta ei toi tän aamunen viiva nyt ainakaan ihan huono juttu ole... B)

Finttu, tsemppiä sulle hurjasti ja ihanaa kuulla noita plussauutisia!! :flower:
 
Stella ja Finttu voi minkä testikampanjan aloitittekaan...! :D Jatkakaa tytöt, jatkakaa!

Soitin aamulla v-liittoon ja kerroin meidän eilenkin vahvistuneesta negasta. Hih, lääkäri oli varmaan lueskellut täältä juttuja, kysyi näet että millaisen testin tein... Häh? Mitä se luuli, ovistestinkö luuli mun(kin) tehneen? Todistelin tehneeni ihan Clearbluen raskaustestin... :LOL:

Vahvoja ja vahvistuvia viivoja toivottelen :heart:
 
Maanantai 16.6 :wave:

Auringokukka.............pas.....................................kp31/-/ktt18
Stella08.....................pupuilua.............................kp27/27/ktt9
Kurreliini....................pas.....................................kp28/-/ktt6
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt).............kp22/29-31/ktt4
Soraya.......................1.icsi..........................kp29/28-31/ktt0
Vappuviuhka..............inssi/ivf?.............................kp30/28/ktt
Ulpu78.......................3.ivf....................................kp18/ -/tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)..........................kp16/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp14/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko.................................kp9/30/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt)..........................kp5/-/vko26
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).........................kp/-/vko32
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
PeePee77...................pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat :p
Stella08 - Ti 17.6
Kamilla - To 26.6
Soraya - La 28.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv13+0) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv11+1) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv7+6) :D
Meikku (rv 7+0) :D
 
Auringo - :hug: :hug: :hug:
Soraya - Toivottavasti täman päiväinen menee hyvin... Ma muistan kun mun kissa leikattiin (poju) ja kun se toipus ei se millään ymmärtänyt miksi isäni kissa (tyttö) ei ollu valmis viela leikkimään. Hankalaa se on olla kissatyttökin...
 
Mulle vois lisätä tohon listaan, että luhyellä kaavalla mennään. Kivan pitkältä näyttää toi pömppisten plussanneiden lista tällä hetkellä ja senhän on tarkotus pidetä tooosi pitkäks.Stella jännittää oikein miten ton sun plussan kanssa käy. Mielenkiintoinen testiarsenaali sulla ainakin on ollu. Eiköhän raskaustestiinkin plussa pärähdä. Tähän uskomme vakaasti!


Auringokukka pahottelut sulle negasta. Itsekkin useen kerran pettyneenä voin kuvitella, ettei oo kauheen helppoo sullakaan. Mutta uskotaan, että joskus vielä tärppikin käy.

Kamilla kattelin, että oot ollu 2. ICSI:ssä. Ittekin oon jo yhen läpi käyny ja ois kiva tietää millanen tausta teillä on. Oot varmaan siitä tänne kirjotellukin, mutta en viittis lähtee 70 sivua kahlaan läpi. Aattelin kysyä rohkeesti oisko samallaista taustaa.

Oon menossa tänään vyöhyketerapiaan, jossa oon nyt käyny koko kevään. Voin suositella kaikille sitä erittäin lämpimästi. Vaikka lapsettomuuteen siitä ei hyötyä olisikaan, niin ihanasti se rentouttaa kuitenkin. Elokuussa sitten nähdään onko se meikäläistä auttanut.

Piinailijoille ekstra tsempit! =)
 

Yhteistyössä