Vappis, Ku luin tota sun kirjottamaa tekstiä niin tuntu oikeesti et joka ikinen lause ois ollu suoraan mun päästä. :heart: Mulla on ollut myös ihan älyttömän vaikeeta ku miehen pikkusisko odottaa jo toista lastaan vaikka ollaan aloitettu haikaran metsästys samoihin aikoihin. Sille siis syntyy toinen vauva ku me ei olla vielä saatu edes esikoista...Ja vaikka tää kyseinen henkilö tietää meidän tilanteesta ni kehtaa aina kehuskella tilanteellaan ja kertokin mulle tästä toisesta raskaudestaan just ku olin puhunu omasta tilanteestani, kun oltiin menossa viimeseen inssiin ja avauduin hänelle siitä, et jos ei onnistu ni sit ivf:ään. No siihenpä neiti sit näppärästi:"Aijaa, mie oon muuten taas raskaana, tasan ei käy onnen lahjat". Hitto et sillon tuntu pahalle :headwall:
Noh, ei siinä mitään, kuukaus sitte hyvä ystävä kerto et oli raskaana. Yritystä 6kk. Tää on niin väärin, epäreilua ja kohtuutonta! Musta on tullu tosi katkera näiden hoitojen ja muiden raskautumisuutisten keskellä, et tuntuu et pää hajoo. En edes halua olla tekemisissä kyseisen ystäväni kanssa tai mieheni siskon. En vaan pysty katsoa vierestä kun toiset kasvattavat masujaan ja jauhavat omasta ihanasta tilastaan. Oma syli kun tuntuu aina vaan tyhjemmältä ja usko siihen että syli koskaan täyttyy hiipuu joka kuukausi kauemmas. :'( Sori et ryven itsesäälissä, ehkä kuukauden päästä toivo tulee taas hetkeksi kylään, nyt tuntuu et se on muuttanu ihan muualle... :snotty:
Noh, ei siinä mitään, kuukaus sitte hyvä ystävä kerto et oli raskaana. Yritystä 6kk. Tää on niin väärin, epäreilua ja kohtuutonta! Musta on tullu tosi katkera näiden hoitojen ja muiden raskautumisuutisten keskellä, et tuntuu et pää hajoo. En edes halua olla tekemisissä kyseisen ystäväni kanssa tai mieheni siskon. En vaan pysty katsoa vierestä kun toiset kasvattavat masujaan ja jauhavat omasta ihanasta tilastaan. Oma syli kun tuntuu aina vaan tyhjemmältä ja usko siihen että syli koskaan täyttyy hiipuu joka kuukausi kauemmas. :'( Sori et ryven itsesäälissä, ehkä kuukauden päästä toivo tulee taas hetkeksi kylään, nyt tuntuu et se on muuttanu ihan muualle... :snotty: