Pömppömahaiset plussaajat!!

Vappis, Ku luin tota sun kirjottamaa tekstiä niin tuntu oikeesti et joka ikinen lause ois ollu suoraan mun päästä. :heart: Mulla on ollut myös ihan älyttömän vaikeeta ku miehen pikkusisko odottaa jo toista lastaan vaikka ollaan aloitettu haikaran metsästys samoihin aikoihin. Sille siis syntyy toinen vauva ku me ei olla vielä saatu edes esikoista...Ja vaikka tää kyseinen henkilö tietää meidän tilanteesta ni kehtaa aina kehuskella tilanteellaan ja kertokin mulle tästä toisesta raskaudestaan just ku olin puhunu omasta tilanteestani, kun oltiin menossa viimeseen inssiin ja avauduin hänelle siitä, et jos ei onnistu ni sit ivf:ään. No siihenpä neiti sit näppärästi:"Aijaa, mie oon muuten taas raskaana, tasan ei käy onnen lahjat". Hitto et sillon tuntu pahalle :headwall:

Noh, ei siinä mitään, kuukaus sitte hyvä ystävä kerto et oli raskaana. Yritystä 6kk. Tää on niin väärin, epäreilua ja kohtuutonta! Musta on tullu tosi katkera näiden hoitojen ja muiden raskautumisuutisten keskellä, et tuntuu et pää hajoo. En edes halua olla tekemisissä kyseisen ystäväni kanssa tai mieheni siskon. En vaan pysty katsoa vierestä kun toiset kasvattavat masujaan ja jauhavat omasta ihanasta tilastaan. Oma syli kun tuntuu aina vaan tyhjemmältä ja usko siihen että syli koskaan täyttyy hiipuu joka kuukausi kauemmas. :'( Sori et ryven itsesäälissä, ehkä kuukauden päästä toivo tulee taas hetkeksi kylään, nyt tuntuu et se on muuttanu ihan muualle... :snotty:
 
Te olette niin hienosti kirjoittaneet tänne. Auringokukka, aivan niin ihanaa miten saat huomioitua kaikki ja tsempattua kaikkia, ihana tunne. Kiitos =)
Vappis, toi on niin tuttua.
Aina silloin kun kuvittelee olevansa sinut asian kanssa ja taas välillä hieman jo vahvemmillakin, niin silloin se iskee. En usko että ainakaan omalta kohdaltani pystyn ikinä 100 prosenttisesti asiaa käsittelemään.
Itselleni on ainakin ollut suuri lohtu ja tsemppi teistä kaikista.
Itselläni on valitettavasti muutama sellainen ystävä jotka kuuntelevat ainoastaan huonot hetkeni, muttei jaksa taikka välitä niistä hyvistä hetkistä ollenkaan. Tuntuu, että he nauttivat toisen surusta, jotta oma elämä tuntuisi paremmalta.
 
Vappis valvoo..

Kiitos rakkaat, ihanat ihmiset halauksista, olkapäistä ja sympatioista. Mitä tekisinkään, ellei tällaista turvaverkostoa olisi? Aina on kädet ottamassa koppia, jos tuntuu, että omat voimat hetkeksi ehtyvät. Iso Kiitos!:heart: Toivottavasti osaan antaa edes hippusen takaisin saamastani myötätunnosta silloin, kun joku teistä sitä kipeimmin tarvitsee. Olette rakkaita!

Ihmettelin itsekin niin voimasta reagointiani. Yleensähän olen tällä palstalla sähläämässä ja naurattamassa muita - yhtäkkiä olenkin se, jota saatte kaivella Pohjalta hartiavoimin. Mutta kuten viisaasti sanoitte, Paha Mieli tulee lupaa kysymättä ja varkain ja hyvinkin yllättävissä tilanteissa. Ja olitte myös aivan oikeassa siinä, että uuvuksiin asti itkeminen oli todella puhdistavaa. Tänään mieleni on ollut jo aivan toisenlainen.

Kokosin itseni ja kävin katsomassa vauvaa. (Harmi, että jouduin tekemään sen itsekseni, sillä mieheni - siis tuore setä - on työmatkalla.)
Hurmaava nöpönenä Kertakaikkisen rakastettava pakkaus. Ja mietin, että miten maailmassa voin katkeroitua kenellekään noin täydellisen viattomalle ja virheettömälle olennolle. Oli todella hyvä mieli käydä siellä. Tuoreet vanhemmat olivat säteileviä ja hämmentyneitä. He tietävät erittäin hyvin tilanteestamme, ja selvästi liikuttuivat siitä, että menin käymään. Tiesivät kyllä, että se ei ollut minulle kaikkein helpointa. Käynnin seurauksena oma usko taas hetkeksi vahvistui - kyllä meidänkin vuoromme vielä tulee.

Tervetuloa Merikeiju mukaan matkaan. Itsekin hengailin pitkään taustalla, ennen kuin hyppäsin pömppisten jengiin. Hienoa, että uskaltauduit mukaan. Melkoinen hoitohistoria on itselläsi jo takana. Paljon voimia polullesi!

Miru, olet tehnyt supertehokasta työtä. Yritin lähestyä tänään Yliopiston Apteekkia vaivihkaa takavasemmalta. Hälyt alkoivat soida välittömästi, ja testihyllyn ympärille laskeutuivat rautakalterit. Sä oot super!

Kurre kulta, miten jakselet? Alkaako meillä olla paineita? Oman nimen näkeminen listan hupulla pistää kyllä tutinaa punttiin. Mutta me ei testata. Me EI testata. EI. Ainut testi, jonka saat luvallisesti tehdä, on työpaikkahaastatteluun liittyä soveltuvuuskoe! Onnea muuten rutkasti siihenkin projektiin!

Ööh, tästä taitaa nyt kehkeytyä pitkä kuin Päätalon Iijoki-sarjasta.

pohjalta noustaan, kiitos ystävät
:wave: vappis
 
Vappis valvoo ja googlettaa.

Omasta navasta vielä vähän. Kuten aiemmin kerroin, olo on ollut kummallisen oireeton. Tänään iltapäivällä tosin noin tunnin verran tuntui sitä kuuluisaa menkkamaista juilintaa. Olin ihan satavarma, että Monique saapuu ja vetäisee Japanin lipun salkoon. No, kaikki pömppiksethän tietävät, mitä siitä seuraa. Armoton PHKR ( =PikkuHousujen KyttäysRumba.) :whistle:

Ei noussut lippu salkoon ja juilintakin sitten lakkasi. :D

No, tässäpä sitten illan hämärässä googlettamaan, ja etsimään, millaista tietoa Lugeista löytyy, ja millaisia oireita/tuntemuksia ne mahdollisesti aiheuttavat. Luget nähkääs ovat meikäläiselle ihan uusi tuttavuus, enkä oikein vielä osaa tulkita lugeja (tai siis lugea lugeja, toisin sanoen olen lähes lugutaidoton..) No niin, taas mopo uhkaa karata lapasesta. Asiaan.

Valaistuin! Lugeista sanotaan mm. seuraavaa:
"Rifampisiini ja rifabutiini voivat indusoida steroidien metaboliaa. Fenytoiini, fenobarbitaali, karbamatsepiini ja primidoni indusoivat steroidien oksidatiivista hajoamista ja niiden konjugoitumista. Siklosporiini saattaa estää levonorgestreelin (progestiinin) metaboliaa.
Steroidit voivat estää joidenkin bentsodiatsepiinijohdannaisten, kuten diatsepaamin,
klordiatsepoksidin ja alpratsolaamin, hapettumista ja indusoida oksatsepaamin ja loratsepaamin glukuronoitumista. "


Tästä tiedosta olin tietysti pikkuisen huolissani! Ja syystäkin! Mutta hätä ei ole tämän näköinen. Myöhemmin löysin huojentavan tiedon: "Näillä interaktioilla ei ole todennäköisesti kliinistä merkitystä, koska bentsodiatsepiinien terapeuttinen leveys on suuri" Mikä helpotus!

Pömppikset, iloitkaamme terapeuttisesta leveydestä! Hätäkös meillä!

:wave: vappis, joka siis aivan selvästi on jo noussut pahimmasta suvannosta

 
Vappis-muru, toivottavasti sait sitten unta ton kaiken indusoinnin perään, mutta ehkä luotitkin siihen terapeuttiseen leveyteen! :D Ja kyllä se aika terapeuttista on niitä lugenappuloita survoa jonnekin mihin aurinko ei paista ja koittaa pidätellä niitä siellä sen aikaa, että ehtis rifampisiini, rifabutiini, fenytoiini, fenobarbitaali, karbamatsepiini ja primidoni imeytyä. :LOL: Huh, aika homma! :wave:

Ja ihanaa, kun kävit katsomassa pientä ihmettä, ja uskon, että se merkitsi tuoreille vanhemmillekin valtavan paljon. :heart: Olet taas asteen verran vahvempi, sitkeämpi ja urheampi pömppis, sillä itsensä voittamista tuo kyllä on - pienokaisen kaikesta rakastettavuudesta huolimatta. :flower:

Kuinkas odottavien äitimme viikko on sujunut? Entäs urheat operaatioon menijämme, eli mmm ja Hobe? Ja Namskuseni, missäs vaiheessa sulla sumut menee? Vai joko olet päässyt piikittelemään? Havaitsin sinun eilisestä viestistä jälleen sen ihanan positiivisen ja toivorikkaan Sahranamin, joka niin monesti täällä on selän katkaissut orastavalta alakulolta ja luonut sitä hedelmällistä maaperää onnistumiselle. =) Ihanaa huomata, että olet jälleen mukana matkalla kohti yhteistä päämäärämme, sitä ihanaa yllätystä. :flower:

Kuinkas Kamilla ovistestin kanssa on sujunut viime päivinä?

Vappis, mä jakselen ihan ok, ja olen ollut aktiivisesti ajattelematta asiaa. Apteekit olen kiertänyt kaukaa, sillä kalterit on alkaneet rullata alas jo pelkästä ajatuksesta pistäytyä tutkimassa testiarsenaaleja... :wave: Paineista en sitten tiedä... mulla nyt itellä paineita ja ahdistusta aiheuttaa tää työkuvio enemmänkin, ja taas tällä hetkellä sen kanssa on vaan odottelua, kunnes valintaprosessit taas käynnistyy. On pakko tunnustaa, että ens viikon mahdollinen nega kyllä pelottaa siinä mielessä, että sitten taas tulee olo, että kaikki menee pieleen eikä millään saralla onnistuta. No, onneks se nega ei oo viel varmaa. Toistaiseksi siis koitan unohtaa. Mulla nyt käytössä muuten kanssa luget ekaa kertaa, sillä aikasemmin oon aina leikkinyt progejen kanssa, joten senkään takia en ole halunnut arpoa mahdollisia oireita tai lääkkeiden vaikutuksia taikka mitään. Ja siis eihän ne lääkkeet mitään ole siihen omaan mieleen verrattuna, joka saa vaikka mitä tuntemuksia aikaan, kun oikeen toivoo ja haluaa... :LOL: Tosin ei ole tälläkään kertaa rinnat reagoineet toivomallani tavalla... ei edes ajatuksen voimasta. :headwall:

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille pömppiksille!! B)
 
:LOL: :LOL: Auts ai, sattuu ummetusvatsaan kun joutuu hekottamaan Vappiksen jutuille :LOL: :LOL:

Olipa hyvä, että sait yöllä noin selvennettyä luge-mysteeriä. Kertaheitolla kristallisoitui meille kaikille, mitä oireita seuraa lugeista, mitä raskaudesta. Luulen, että se PHKR on nimenomaan seurausta tästä: " indusoida oksatsepaamin ja loratsepaamin glukuronoitumista". :LOL:
Ja oliko pakko mennä kokeilemaan onneaan sinne apteekin nurkille. Ktt-tunnistimet on tooosi herkät, varokaa vain kaikki testaamista liian varhain miettivät. Ne voivat aktivoitua jo ajatuksista!!

Sitten aikuisten oikeesti asiaa: ihanaa, että menit katsomaan vauvaa kuitenkin ja näin pian. Kuitenkin se pienen elämän näkeminen lopulta vain tuo toivoa itsellekin. Jokainen tähän maailmaan syntynyt lapsi on ihme ja niitä ihmeitä siis tapahtuu - meille kaikille :heart:

Merikeijulle hali. Parasta ollakin vähän etäämmällä noin ajattelemattomista ystävistä. Vaikken usko, että oikeasti kukaan pahalla tarkoittaa, ajattelemattomuus vaan monesti on ihan yhtä loukkaavaa. :hug:

Tästäpä päivä alkoi mukavasti. Terapeuttinen leveys on rajaton tässä pinossa ja näissä ihmisissä :heart:
 
Terapeuttinen leveys! Tämä menee ehdottomasti pömppisten kuolemattomien käsitteiden listalle. :LOL:

Hei vaan kaikille! Toivottavasti teistä jokaisen ikkunan takana paistaa tänään aurinko yhtä kovasti kuin täällä. Kevät on ihanaa aikaa, maailma täynnä tuoreita, virheettömiä, viattomia yksityiskohtia. Katsokaapa huviksenne ryppyisiä ja nahkeita pikkuvaahteranlehtiä tänään tai epäröimättä ylös rullaavia saniaisia. Virheetöntä, sitäkin maailmasta löytyy! :flower:

Kurre toivon sulle valtavasti onnea työnhakuprosessiin! Aina välillä täällä ollaan pähkäilty työn ja hoitojen yhteensovittamista tai että mitä ja milloin kerrotaan, esitetään, jne. Mutta kyllä mielekäs, innostava työ varmasti auttaa saamaan ajatuksen ainakin hetkittäin pois tämän palstan aiheesta ja sellaista terapiaa toivoisi kaikille. Kalliokiipeily on myös hyvä, siinä joutuu keskittymään hetkeen ja yksittäisiin sormenpäihin niin täysillä, että mitään muuta ei maailmankaikkeuteen mahdu. Ja juoksukin toimii, silloin kun sitä saa harrastaa... Kurre, mitä tuumaat, lähdetkö mun kanssa joskus sitten juoksulenkille, kun meillä on kummallakin toukat rattaissa ja sulatellaan raskauskiloja pois?

Kaikille muille myös kovasti tsemppihalauksia!! Vappis, jaksa uskoa! Hobe ja mmm, miten menee?

Itsellä lääkitykset on alkaneet ihan hyvin. Synarela tuntuu ärsyttävän nenän limakalvoja aika pahasti ja on sellainen turvonnut olo siellä onkaloissa, mutta monella varmaan pahempia oireita tällä hetkellä siitepölystä. 0-ultra mulla 21.5. edellyttäen, että Monique kerkeää muita kiusaamasta ilmoittautua myös meillä.
 
mmm
Voi jeesus tuota meidän Vappista siis pissit housussa saa täällä hekotella. Onneks mies ei oo kotona, saattais taas harkita valkotakkisille soittamista.. Äkkiä sä sieltä pohjalta ponkaisit, mikä kuvaakin tätä pinoa erinomaisesti. Pikainen sukellus pohjalle ja kun kerta pömppiksiä ollaan niin eihän me siellä pohjassa pysytä, vaan äkkiä noustaan pintaan kellumaan ;) Mut toi luge-selvitys oli tosi huippu :LOL:

Merikeiju :hug: ja lähettää Kiinan muurin suojaamaan tyhmiltä kommenteilta.

Kurre ja Nami kiitos kysymästä, hyvin voidaan mitä nyt kädet tärisee ja vatsaa vääntää jännityksestä. Pitää vielä tänään mennä illaksi töihin, joten saa ainaskin muuta ajateltavaa. Miehen kanssa tuossa keskusteltiin aiemmin ja hän oli hellyyttävästi sitä mieltä, että pitää tehdä raskaustesti ennenkuin menen operaatioon ja oli vielä töistä tullessaan sellaisen käynyt ostamassa(ihana mies). No pitihän se miehen mieliksi tehdä ja muuten Monika on ollut hyvin säästeliäinen ton punaisen aineen suhteen....no älkää innostuko, negahan se oli....mutta ei ollut mikään pettymys, piti vaan saada varmistus asialle. Nyt on sitten ongelmana, miten tuo Suomen pelin katsominen onnistuu. Alkaa nimittäin juuri mun Rem-unen aikaan. Miehelle kyllä tuumasin jo, et ei taida olla välii nukunko, kun uni tulee joka tapauksessa to aamupäivällä :D Ei silloin tartte ainakaan sitä kovin kauaa kehrätä :LOL: Niin kun varmaan rivien välistä luette jännittää niiiiin perk.....sti :whistle:

Namille vielä Monika häädetty sinnepäin, joten vartos rauhassa. Ja siinä odotellessa "nauti" aineista :)

mmm
 
Mulla ois nyt ongelma, toivottavasti joku teistä ihanista pömppiksistä osais avittaa...
On nimittäin nyt kun Monique tuli kylään ollu älyttömän kivuliasta menkkakipua, eikä kipu ole yhtään samanlaista ku normaalisti menkkakivut mulla on. Älytöntä viiltelyä alavatsassa, yöllä ei edes pysty mahallaan nukkua ku sattuu niin pirusti. Mitäköhän tää on, eihän mitään vakavaa? Sit oon ihmetelly et miks vuoto on vaan kirkkaan punasta verta ilman mitään tummia hyytymiä tai muuta köntsää, jota yleensä tulee. :eek:
 
Hahaa! mmm, ei toimi tuo juoni! Miehet katsos hokee lausetta: "yksi acon, yksi clearblue" niin keskittyneenä, että hälyttimet tietävät heti, että siinä on laitettu mies asialle..

Merikeiju, mulla oli hoitojen aikana niin monennäköisiä ja -tuntuisia menkkoja, eikä ihme kaikilla lääkityksillä. Eipä kroppa-poloinen tiedä kuinka toimia.. Koita kestää - lämpöhauteita massulle ja buranaa napaan. :hug:
 
Sekoileekohan tämä siksi, että meillä on näitä viestejä kertynyt niin valtava liuta??

Niin Kurre, muakin kiinnnosti, miksi nyt luget? Onko eroa tuoresiirrolla ja pas:illa? Ainakin ne stockan apteekin proget oli todella miellyttäviä käyttää ja lugeihin verrattuna ei niin ällöjä. Suosittelen Nami sullekin. Ihanaa, että olet tosi toimissa ja nenä nuuskuttaa jo kohti uutta alkua. Tuntuuko eka ivf kovin jännittävältä? Itse muistan kauhunsekaisen tunteen, mutta onneksi kaikki meni lopulta hyvin - eikä niitä piruja kannata maalailla seinille yhtään etukäteen.
 
Miru, Voi kunpa olisit oikeessa...Voihan se olla et ku on kaikki synarelat ja puregonin mömmöt tähän kroppaan työnnetty ni tulos sit tällanen...Eka kerta tietty ku oon vetäny clomeja vahvempia mömmöjä...Täytyy varmaan hipsiä tuonne lääkekaapille, jospa sieltä jotain nappia löytyis...


Vappis, Mä en tiedä onko mulle luget koskaan mitään oireita aiheuttanu. Oon jokaisessa mulle tehyssä inssissä käyttäny lugeja annoksella yks aamuin yks illoin. En ainakaan muista et mitään oireita sillä määrällä koskaan ois ollu.
Nyt taasen sit tässä ivf:ssä annos oli 2 aamuin 2 illoin, ja oikeesti tuntu piinapäivien aikaan vaik minkälaista jomotusta, menkkakipuja pp5-7 ja ihme nippailuja joskus pp8-9. Just kun ne ei ole koskaan aiheuttanu mulle mitään oireita niin yhdistin sit nuo kaikki oireet raskausoireiksi. Nyt jälkikäteen ajateltuna taisivat sit kuitenkin olla lugejen ansiosta. :p

Omaa napaa: Eilen olin eka päivää sairaslomani jälkeen töissä, kyllä piristi. Oli kyllä mukavaa kun sai ihan muuta ajateltavaa ja pääs ylös sohvan pohjalta. Esimiehen vastaanotto takas töihin oli taas ihailtava, mulla on maailman paras esimies, tukee ja välittää. Mites muuten teidän muiden esimiehet on ottanu sairaslomat ja lääkärikäynnit, vai tietääkö ne edes syytä?
Niin ja ens viikon perjantaina me käydään hakemassa uus perheenjäsen. Pieni kissanpentutyttö, 12 viikkoinen. Saadaan vähän tätä vauvakuumetta lääkittyä. =)
 
Nami, luonto on täynnä aivan virheettömiä ihanuuksia. :D Ja kiitos tsempeistä työn suhteen, sitä tarvitaan. Tää odottelu on mulle todella vaikeaa ja ahdistaa ihan hurjasti... :/ Oon muuten kokeillut kiipeilyä, ja aika kovaa hommaa tosiaan, ja saa ajatukset muualle. Testasin myös nyt viime lauantaina bollywood-tanssia, ja oli aivan mahtavaa. Tulin niin hyvälle tuulelle! =) Ja aivan ehdottoman varmasti lähden sun kaa lenkille Namsku, joko kärryjen kera taikka ilman. :D Niin, ja Monika laittoi viestiä, että on luvannut tulla sinne perjantaina...

mmm-muru, täysin normaalia, että oot kauhusta kankea ja jänskää niin pirusti! Hyvä kuitenkin, että se purkautuu hurtilla huumorilla ainakin osittain, oot kyllä loistotyyppi. :p Mäkin suunnittelin sen pelin katsomista yöllä, joten olet siis ajatuksissani niin yöllä kuin huomenna päivälläkin. :hug:

Merikeiju, jos ei tule ollenkaan hyytymiä eikä mitään klönttejä, niin sitten soittaisin ehkä varmuudeksi lääkärille. Tai jos vuoto on todella poikkeavan runsasta. Mutta nyt särkkikset kehiin heti, sitä kipua ei tarvitse kestää yhtään. Noilla hormoneilla kun sekin mokoma tuplaantuu... :| Aika kiva lääke teillä muuten tulossa vauvakuumeiluun! =)

Miru ja mmm, mun mies ei ehkä selviäisi testin ostosta edes normioloissa, joten nyt ulkonaliikkumiskiellon aikaan en edes harkitse moista.. ;)

Miru ja Nami, kysyin samaa itsekin lääkäriltä, että miks nyt luget, ja syy on helppous. =) Ne laitetaan katsokaas 2xpv ja proget tulis 3xpv, ja koska läkkeellisessä pasissa niitä käytetään hyvässä lykyssä se 3 kk, niin siinä se ero arvon naiset. Ja oon tykännyt lugeista ihan ok, ei tartte säilyttää jääkaapissakaan, on pienempiä ja parempia kuin ne mun halpisproget (ei ollu Erottajan apteekista sitten ei), vaikka kyllähän ne maksaa...
 
Keskiviikko 14.5.

Vappuviuhka..............1.inssi................................kp26/28/ktt11
Kurreliini....................pas.....................................kp28/-/ktt8
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp32/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp24/-/ktt
Neilikka78..................inssi/kesä..........................kp23/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp21/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp19/29-31/ktt
Auringokukka.............Pupuilua.............................kp19/-/ktt
Dreamer-88................clomit.................................kp9/-/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp5/27-31/15.5
Ukkovalta..................Pupuilua..............................kp4/33/ktt
Merikeiju.....................2.ivf....................................kp2/-/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/kt t
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Vappuviuhka - La 17.5
Kurreliini - Ti 20.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (neuvola 19.5)
PeePee77 :D + Hippunen (+)
Marli :D + Maukat (+ & +)
Krisseli79 :D
 
Kiitos selvityksestä, Kurre. Ja ihan valtavasti onnea toivottelen projektiisi, tai siis niihin molempiin.

Miru, pitääkö ne stockan progekapselit säilyttää jääkaapissa? Ja Kurre ja Miru, oliko teillä siis kuitenkin eri valmiste käytössä? Oon nyt ihan pyörällä päästäni... Soitin jo sinne Erottajan Apteekkiin ja haastattelin vähän. Myyjä oli kyllä puhelimessa niin valtavan ystävällinen, että ihan mielelläni vien bisnekseni sinne ensi kerralla oli tuote sitten mikä tahansa. =)
 
Kurre, toi bollywood-tanssi kuulostaa hyvältä. Voisi kuvitella, että siinä kunnon pömppä toimisi aika hyvin??

Nami, ei ihmekään että olet pyörällä päästäsi. Myös minä olin noiden valmisteiden kanssa. Ensin omalääkäri sanoi, että progeja saa YA:sta ja tuolta Erottajalta. Sitten sijaislääkäri Niklas kysyi kummasta olen hakenut (no onneksi en ollut kummastakaan vielä) ja sanoi, että ehdottomasti Erottajalta, koska nuo Kurren mainitsemat versiot on kuulemma epämukavia. Eikä niitä tarvinnut jääkaapissa säilyttää vaan mukavasti siinä kylpyhuoneen hyllyllä, käden ulottuvilla. Kolme kertaa päivässä joutui käyttämään, mutta tuoresiirrossa sai lopettaa nopeasti.
Toivottavasti ei sotke ajatuksiasi enempää :)
 
Mene Matkoihis Moonika,
kerää kassis kierosilmä,
turha on tänne tunkea
vappiksen vatsaa väännellä!

Koppaa luutas kerkeästi,
ajopelis alles laita,
suhauta surutta matkaan,
Sahranamin luokse lennä!

Siellä saat eukko remuta,
menstruoida mielin määrin.
Riennä täältä rienaamasta
Namin luokse luutas kanssa!

Täältä hätistetään Moonikaa koko terapeuttisella leveydellä! Haluuks Nami, että googletan Synarelan limakalvovaikutuksista. :LOL:

mmm, rauhaa & voimaa! Muista, että olet operaatiossasi ammattilaisten käsissä!

:wave: riiminrustaaja vappis
 
Heipat kaikille uusille ja vanhoille!
Nami Ihanaa, että teillä pitkä odotus alkaa jäädä taakse ja jospa tää nyt sitten olisi se the kerta, josta saatte sen pikkuisen paketin kotiinne. :heart:
Hobe ja mmm menee sit ihan samoissa. hyvää onnea teillekin. :flower:
Kurre on muuten ihan tosi, ettei tokan siirron jälkeen jaksa olla enää niin hysteerinen, kuin ekalla kertaa. ( Ainakin niin kauan kun ei ole mitään poikkeavia oireita. )
Merikeiju :hug: Pura tänne ihan rauhassa ajatuksiasi. Kaikilla meillä on oikeus olla välillä surullisia.
Vappis Jokainen kirjoittelee täällä omien voimiensa mukaan. Kaikilla täällä on kuitenkin samat murheet ja ymmärretään toisiamme. Sitten kun taas on enemmän virtaa, voi tukea ja piristää muita.

Olin eilen ultrassa, mitään raskauteen viittaavaa ei enää näkynyt. Hcg oli kuitenkin vielä 39. Sovittiin jatkosta ja näillä näkymin aloitan elokuun alussa primolutit, että saadaan tuleen menkat. Mennään pitkällä kaavalla ja otan sumujen sijaan yhden pistoksen. Syyskuun puolessa välissä aloitan pistokset ja laskin, että jos kaikki menee suunnitelman mukaan, niin testailen 3.10.
Pohjamudissa tässä täälläkin mennään. On se ihme kun ei pääse ollenkaan pois. Eilinen meni taas itkiessä. Mulla oli eilen joku vieras uusi lääkäri, en luota nyt yhtään tähän suunnitelmaan. Tää on meidän viimeinen ivf ja olisin toivonut, että joku oikein paneutuu sen eteen. Nyt tää lääkäri oli ensin tekemässä meille syksyllä passia, vaikka koskaan ei olla saatu mitään pakastettavaa. Tuli niin sellainen olo, että tupsahdinko liukuhihnalta siihen pumpattavaksi vaan täyteen lääkkeitä ja kokeillaas nyt vaikka tälläistä.
Meen ensviikolla taas labraa kattoon, mikä hcg on. Tuloksen soiton yhteydessä ajattelin palata vielä tähän eiliseen ja pyydän jonkun tutun lääkärin kommenttia.

:wave:
 
Ah, toi jääkaapiton vaihtoehto on kyllä oikeasti miljoona kertaa parempi, eli Namsku nyt vaan sinne Erottajalle ja ostat ne proget sitten sieltä. Ja jos kerran puhelimessakin sait hyvää asiakaspalvelua, niin sinne sitten vaan. Ne mun proget tosiaan vaati kylmäsäilytyksen ja siinä olikin tekemistä kun kolmesti päivässä niitä työsti. Pieni kylmälaukku käsiveskassa tietty vois toimia... :LOL:
 
Oli taas tullut kirjoituksia - ihania kaikessa surussa ja ilossa. Mä kutsun teitä mun ystäviksi muille.
Merikeiju - kissanpennut on niin ihania.... mulla on 10 vuotias poika ja on viela kuin pentuna. Ollaan aina otettu hoitoon pentuja, kun ihmiset niita hylkäilee ja etsitty niille koteja.
Ma tässä odottelen sitä Moooooonikaaaa - mutta se on varmaan eksynyt, eli mmm ehdit ensin. Näillä näkymin menee oppikset ensi viikolle.
Vappis - PHKR - LOISTAVAA! :LOL: ma olen tässä harrastanu sita urakalla :headwall: Onnea muutenkin uudelle tädille. Ma olen kovasti nauttinut siitä roolista, ne mukulat kun antaa sitä raukkautta takasin roppakaupalla, se on jotenkin mahtavaa. Ja jos meille ei tule lapsia, niin mulla on kaksi pientä poikaa joista huolehtia. Pari päivää sitten kaksivuotias halusi soittaa mulle - oli niin ihanaa.
Mun ystävällä on kanssa kaksivuotias tyttö. Me ollaan aina puhuttu avoimesti tästä lapsijutusta. Hänellä oli keskenmeno aiemmin. Musta on ihanaa kun hän ei ole ollut mun edessä varpaisillaan, siis ei varo kertomasta pikkusesta, ja paljosta muustakin, hanen elämässä kun on niin paljon mita tapahtuu, siis ei pyöri vain lapsen ympärilla. Jotenkin olen osa sitä perhettä. Jos meillä on ollut surua, hänen äiti kuoli vuosi sitten syöpään, ollaan siita aina puhuttu. Valitettavasti nyt on melkein kaksi tuhatta kilsaa välissä ja lentoliput on kamalissa hinnoissa.
Mun sisko ja kaveri kun jotenkin ymmärtää ja osaa tukea. Ja silloin niitten lapsistakin tulee jotenkin mun.
 

Yhteistyössä