Pömppömahaiset plussaajat!!

Torstai 8.5.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp37/-/ktt16
Ukkovalta...................clomitx2..............................kp31/33/ktt11
Vappuviuhka..............1.inssi................................kp20/28/ktt5
Kurreliini....................pas.....................................kp22/-/ktt2
mmm.........................hysteroskopia......................kp28/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp26/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp18/-/ktt
Neilikka78..................inssi/kesä..........................kp17/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp14/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp13/29-31/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/ktt
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Ukkovalta - Pe 9.5
Vappuviuhka - La 17.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (neuvola 19.5)
PeePee77 :D + Hippunen (+)
Marli :D + Maukat
Krisseli79 :D
 
Huomenta pömppiskullat!

Tätä se teettää sitten. Kukonlaulun aikaisia ylösnousuja kun vatsa huutaa ruokaa jo viiden aikaan :D Mutta mikäpä tässä on istuskellessa keittiön ikkunan äärellä katselemassa ihanaa maisemaa - omaa pihaa, joka alkaa kukoistaa. Koivuissa ihanan vaaleanvihreät lehdet, nurmikko täynnä kastetta yösateen jäljiltä ja aamun toiset virkut, pikkulinnut etsiskelemässä kastematoja..

Hobelixille iso kiitos listan aktiivisesta päivittämisestä. On kiva, kun voi ihan reaaliajassa seurata teidän muiden vaiheita ja jänniä päiviä. Milloinka Hobsku sulla toimenpiteet on?

Kurre, sulla alkaa kiinnittymisajankohta olla käsillä. 4-5 päivää siirrosta (ellei pas jotenkin muuta tilannetta). Viikonloppuna siis rauhallista oleilua, kaikkea mikä saa hyvälle tuulelle, ei fyysisiä ponnisteluita. Meillä silloin isäntä ahkerasti lauloi masukeille. Ja toimi ainakin minun hyvän tuulen ylläpitämiseksi - ja toki papu ja nuppukin sen kuulivat ja tuumivat, että tuota idioottia on pakko tulla kyllä morjestamaan :LOL:

Vappis, kun laskeskelen sun hedelmöittymispäivää, niin kiinnittyminen menossa oikeestaan samoissa Kurren kanssa. Samat ohjeet pätee siis sielläkin. Onko mitään tuntemuksia (sori, en halua alkaa lietsomaan oireiden tutkiskelua, mutta vähän jotain?)

Marli, milloin pääset ultraan? Ja siitä kaksostaulukosta - en löytänyt mistään eivätkä ammattilaisetkaan osanneet antaa siihen mitään lukuja. Kaipa ne vaihtelee niin kovasti, mutta aika jänskää, että meillä lukema on noin sama =)

Milloinka Auris teillä tapahtuu seuraavaksi? Onko välikierto meneillään ennen pas:ia vai kummottos ne sanos siäl lääkäris?

Mitä kuuluu mmm??

Ihanaa viikonlopun odotusta kaikille, nyt vois oikeestaan vähän taas syödä... :whistle:
 
Huomenta, täällä toinen aamuvirkku.
Vitsi siitä kaksos listasta. Mä näin sellaisen edellispäivänä jossain. Eli sellainen siis on jossain.
Mulla on tuntunut eilisestä asti munasarjojen kohdalla kuumotusta molemmilla puolilla.
Tänään oli kuvotuksen tunne hetken ennen kuin sain syötyä jotain.
Katsoin jo vamiiksimihin oksennan ja lavuaari olis ollut lähin, selvisin siitä.

Nii mitkäs sun raskausviikot ja päivät nyt tarkalleen onkaan Miruliini?
 
Ukkis - voi se olla refluksiakin, mulla ei tule röyhyjä vaan kauhean kipeäksi ylävatsa. Oireet voi olla siis aika monenlaisia, mun mies yskii.
Miru - ma odottelen tätiä, pitäisi laskeutua maanantaina ja operaatio on sitten peri paivää sen jalkeen.
 
Perjantai 9.5.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp38/-/ktt17
Ukkovalta...................clomitx2..............................kp32/33/ktt12
Vappuviuhka..............1.inssi................................kp21/28/ktt6
Kurreliini....................pas.....................................kp23/-/ktt3
mmm.........................hysteroskopia......................kp29/27-31/ktt
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp27/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp19/-/ktt
Neilikka78..................inssi/kesä..........................kp18/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp15/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp14/29-31/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/ktt
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
Ukkovalta - Pe 9.5
Vappuviuhka - La 17.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (neuvola 19.5)
PeePee77 :D + Hippunen (+)
Marli :D + Maukat
Krisseli79 :D
[/quote]

 
Onpas täällä hiljaista, aikani kuluksi tuos päivittelin listaa :)

Itse oon yrittänyt bongata ovista, kun PeePee-muru toi mulle digiovistestit postilaatikkoon asti, kiitoksia kovasti!! :heart: :heart:
Ei ainakaan tänä aamuna vielä tullut plussaa, pitää kokeilla vielä huomenna ja sunnuntaina jos vaikka... Heh, eipä sitä näköjään osaa olla vaan vaikka meinasin etten mieti nyt koko asiaa :D Mut kun PeePee ystävällisesti tarjos testejä, niin enhän mä ´voinut vastustaa kiusausta´!

Mitäs muille pömppiksille kuuluu? :wave:
 
Heissan tyttelit! Tämä nainen on aloittamassa 1. ivf:ää!!!!!!!!! Tänään kp16, sumut alkaa maanantaina, mutta aikamoinen lääkearsenaali itse asiassa jo tänään. Moniongelmainen tapaus, mutta lääkärin mielestä hyvät lähtökohdat, kun näitä ongelmia on ihan tuurilla löydetty jo näin etukäteen eli voidaan hoitaa.

Hyvä mieli. =) Aurinko paistaa ja rakastan tuota miestäni tuolla sohvalla ihan valtavasti. :heart:

Hyvää viikonloppua, naiset, ja hyvää lapsettomien lauantaita huomenna!! Lähteekö kukaan Tampereelle kuuntelemaan esitelmiä?
 
Namsku-muru, aivan mahtavan hieno juttu!! :D :heart: :D Mä olen niiiiiin iloinen ja onnellinen sun puolesta ja viestiä lukiessa aloin vaan hymyilemään, sillä sinä jos kuka olet joutunut odottamaan aivan liikaa hoitojen jatkumista. Mutta nyt se sitten alkaa! :p Ja muistan, kuinka itsekin olin aivan täpinöissä ja tohkeissani, sillä on se vaan uskomattoman helpottava tunne, kun pääsee taas toimiin oikeasti.

Ja oli ihana lukea, että olet hyvällä mielellä ja selvästi valmiina taistoon täysin rinnoin. :heart: Mä pidän kaikki sormet ja varpaat tanassa sun puolesta, ja muistahan kirjoitella hoidon etenemisestä, niin on mullakin jotain mitä seurata, jännittää ja odottaa. B) Nautihan sinä ihana pömppis auringosta, miehestä ja elämästä!

Miru, niin, kyllähän se kiinnittyminen kait nyt alkais olla käsillä... Oon koittanut kaikkea tehdä ja touhuta, jottei ajatukset vaan lipsuis siihen koko ajan, mutta aika heikolla menestyksellä... Täällä siis neuroottinen nippailujen ja tuntemusten tarkkailija, joka ei ole harmikseen löytänyt mitään kummosempaa. :snotty: Ja siis vaikka olis, niin sitten epäilis, että on liikaa käsikirjan mukaisia oireita, joten ei voi onnistua. :headwall: Onneks olin eilen tosi mielenkiintoisessa työhaastattelussa, ja se sai ajatukset edes hetkeksi kääntymään ihan muualle. Jospa nyt siis edes jompikumpi näistä projekteista sitten onnistuis (siis työ taikka raskaus), mutta siis mielessä vilkkuu pelko myös siitä, että molemmat menee pieleen. Ai että, olenpa ihanan rakentavan positiivinen... :LOL:

Mukavaa viikonloppua myös mun puolesta kaikille ja etenkin hyvää lapsettomien lauantaita! :flower:
 
Nami, niin, kyllähän lotossakin voi voittaa... :LOL: Ei vaan, siis toki kaikki on mahdollista. Mulle nyt riittäis kuitenkin edes pieni siivu, ei kaikkea tarvi saada kerralla... ;)

PeePee, hehee, ne nippailut ja muut johtuu myös siitä, kun syö sellaisia herkkuja, joista vatsa ei ole samaa mieltä. Eli ei mulla oikeesti mitään nippailuja ole. Ja testipäivä on 20.5. Voi että mä kyllä inhoon testipäiviä, ja tässä vaiheessa.... :LOL:
 
Nami-kulta, ihania uutisia. Olipa helpotus "kuulla" iloa ja taistelutahtoa viestistäsi jälleen. Voit olla varma, että me kaikki tällä toivomme sinulle ja miehellesi jo palkintoa pitkästä odottelusta. Onnen säteitä ja paljon rakkautta elämäänne nyt :heart: :heart:

Kurre, parasta mitä tosiaan voit tehdä on unohtaa oireet ja testipäivät mielestäsi. Ja se unohtamisnappulahan meillä kaikilla oli... tota... hmmm, missäköhän se taas olikaan :headwall:

Kamillalle hyviä pongailuja! Jotkun pongaa lintuja näin keväisin, mutta meillä pömpöillä on paljon sivistyneemmät harrastukset :D

Täällä kerrottiin eilen tytölle (siis miehen), että masussa olisi kasvamassa tuplamäärä sisaruksia hänelle. VOI MITEN ONNELLINEN pieni 7-vuotias lapsi olikaan. "Minusta tulee isosisko, minusta tulee isosisko". En ole ajatellut koskaan, että se voisi myös hänelle olla niin tärkeää. Jutteli sitten illan aikana masulleni ja miten liikuttavaa olikaan, kun sanoi rauhoittelevalla äänellä: "niin, olkaa siellä vaan ihan rauhassa.." :'( =) Tänään sanoi, ettei millään malta odottaa, että ne syntyy - myös joku muu siis on kärsimätön :D

Vatsaani jos katsoo,voisi ajatella olevan jo ties kuinka pitkällä..syynä kolmatta päivää jatkuva ummetus :x Eipä hubaa ollenkaan. Luonnonkonstit on kokeiltu, täytynee turvautua apteekin antimiin seuraavaksi. Mutta eipä sen enempää ruumiintoiminnoistani.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
mmm
Nami hienoa, pääsette tosi toimiin :heart:

[/b]Kurrelle tsemppiä piinapäiviin ja roppakaupalla oikeita oireita :)

Ihan tippa linssissä lueskelen noita
Mirun kirjoituksia, on ne niin ihania ja mahtavaa kun siellä vielä kaksi köllii :heart: :heart: Nauti nyt täysin rinnoin siitä mahan kasvattelusta.

).( kp1 tänään ja nyt sitten 15.5 edessä kaavinta ja hysteroskopia, joten näillä mennään nyt. Alkaa kieltämättä hieman jo jännittää.

Hobsku sulla tais olla operaatio aikaisemmin? Tuuthan sit heti kertoon kun vaan pystyt, jookos? Tietää sitten itekkin "valmistautua" :eek:

Mukavaa viikonloppua kaikille pömppiksille.

mmm
 
No onpas täällä hiljaista. Parempi niin varmaankin, on jotain muuta tekemistä.
Mulla on ollut pientä vuotoa edelleen.
Ajattelin mennä huomenna uuteen verikokeeseen, vai onkohan se liian aikaista.
Oliko se viime keskeviikko kun se otettiin viimeksi vai tiistai.
No kyllähän siinä pitäisi silti näkyä se onko hcg arvo nousussa.
Tiistaina meillä onkin sitten se adoption alkuinfo. Jännittää jotenkin.

No niin se on sitten äitienpäivä ja sitten reippaasti äitille käymään, jospa siellä olis jotain hyvää syötävää :D
 
Sunnuntai 11.5.

Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp40/-/ktt19
Ukkovalta...................clomitx2..............................kp34/33/ktt14
Vappuviuhka..............1.inssi................................kp23/28/ktt8
Kurreliini....................pas.....................................kp25/-/ktt5
Hobelix......................hystero+laparoskopia.........kp29/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp21/-/ktt
Neilikka78..................inssi/kesä..........................kp20/27/ktt
Sahranami......1.ivf (pitkä kaava), esikierto........kp18/26-28/ktt
Kamilla.......................Pupuilua.............................kp16/29-31/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp1/27-31/15.5
Minea81.....................Pupuilua..............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua.............................kp/-/kt t
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Stella08.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat
Ukkovalta - Pe 9.5
Vappuviuhka - La 17.5
Kurreliini - Ti 20.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (neuvola 19.5)
PeePee77 :D + Hippunen (+)
Marli :D + Maukat
Krisseli79 :D
 
Hobe ja mmm, tehän meette ihan samoissa tuon operaation kanssa. Valtavasti tsemppiä molemmille! Voin kuvitella, että jännittää nämä muutamat päivät etukäteen, mutta loppujen lopuksi loistohomma, että tulee nyt heti hoidettua. Sitten taas puhtaalta pöydältä eteenpäin!

Retu, kiva että on jännäilykaveri samoissa. Onko teille jo sovittu nollaultralle aikaa?
 
Nyt on sitten käyty moikkaamas äityliä. Meninkin sinne sauvoilla ja matkaa tuli reilu viisi kilometria. Laitoin vielä ihan liikaa päälle.
Perille päästyäni olisin voinut nukahtaa samantien.

Mites Ukkis, oletko jo tehnnyt uuden testin?
 
mmm
Nami jännät vaiheet sullakin kun hoidot alkaa. Rutkasti onnea tulevalle :heart: Täällä todellakin jännitys nousee, mutta onneks saa nukkua, eikä tiedä mistään mitään. Sen kyllä päätin, etten mihkään sieltä sairaalasta poistu, ennekuin on suunnitteluaika takataskussa :D Operaation nimittäin tekee se meidän "oma" lääkäri, jolta juuri tää lähete lähtee. No saas nähdä, oikeestaan ihana kun saa kesän "fiilistellä" eikä tartte hermoilla hoitoja, eikä testaamisia. Saa ottaa rennosti ja nauttia skumppaa vaikka koko kesän B) Sitten syksyllä saakin kärvistellä kuivin suin ja tällä menolla koko talven :LOL: Mutta ei mennä asioiden edelle, vaan nautitaan ensin kesästä.

Hobsku näyttää todellakin, että samaa rataa mennään. Huh huh jännittääkö siellä? Mulla muuten tänään kp3, enkä osaa edelleenkään päivittää listaa :ashamed:

Ukkovalta :hug: negasta. Mutta toi sun positiivinen asenne on parasta terapiaa. Eihän se luomuraskaus taida olla teidän kohdalla mikään mahdottomuus ja etelän auringon alla kaikki on mahdollista. Ilmassahan on suorastaan taikaa ja ilmasto otollinen kaikelle kasvulle :LOL:

Miru ja Kurre mitä kuuluu? :wave:

Hyvää viikkoa kaikille

mmm
 

Yhteistyössä